Heb hem gekocht, maar die code moet zeker op een Amerikaans account worde geīnstalleerd? Want als ik hem redeem krijg ik een error.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:10 schreef l0lownkill het volgende:
Vriend van me is al eens flink genaaid door sony, was zijn wachtwoord vergeten (ook email) en heeft toen gebeld. Omdat hij geen geldige geboortedatum had en dus minderjarig was heeft sony hem gebanned met zijn 200 euro aan games.
Oh, en voor de liefhebber; TLOU is 15 dollar op boxeddeal.
Yup, maar dat is zo aangemaaktquote:Op maandag 23 maart 2015 22:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb hem gekocht, maar die code moet zeker op een Amerikaans account worde geīnstalleerd? Want als ik hem redeem krijg ik een error.
Ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb hem gekocht, maar die code moet zeker op een Amerikaans account worde geīnstalleerd? Want als ik hem redeem krijg ik een error.
Maakt me niet veel uit onder het motto "als de launch maar niet zoals Unity wordt, dan is het best dat ze het uitstellen"quote:Op maandag 23 maart 2015 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
Arkham Knight 3 weken uitgesteld
Aaarrghhh
Vond City een stuk beter. Asylum is nog steeds vet daar niet van.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Arkham Asylum is een van de beste games van vorige generatie. Daarna werd het al snel minder. Hopelijk wordt deze weer net zo goed als de eerste!
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
Asylum was qua story en pacing beter. City was qua content en gameplay beter. Beide games waren prima.
Arkham Asylum maakte meer indruk op mij, vooral ook door een destijds echt vernieuwd combat-systeem, het feit dat dit de eerste game was die ECHT goed dat gevoel van 'Batman zijn' wist over te brengen, en natuurlijk de geweldige Scarecrow levels.
City was groter, en combat was uitgebreider en beter, maar tegelijkertijd was het misschien wel te volgepropt met villains die weinig te maken hadden met het verhaal, het miste de Scarecrow levels of iets soortgelijks, en het verhaal was redelijk matig, met wat shock-value gedoe en shoe-horn cameo's.
Zoals gezegd, beide uitstekende games.
Jammer dat ze Origins geen HD-remaster geven, want hoewel dat meer van hetzelfde schijnt te zijn, vind ik dat persoonlijk geen minpunt, en ik heb Origins nog niet gespeeld omdat ik op een GOTY aan het wachten was, maar inmiddels ook geen zin om die game nog voor last-gen te kopen natuurlijk.
Prachtig.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
PS4 gameplay blijkbaar, ziet er nog steeds top uit!
single player heb ik grijs gespeeld iigquote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef l0lownkill het volgende:
Is dead nation trouwens een leuk spel coop?
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef l0lownkill het volgende:
Is dead nation trouwens een leuk spel coop?
Was inderdaad niet lastig, uiteindelijk gewoon speelbaar op je normale account. Dank u wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, maar dat is zo aangemaakt
Have fun, het is een geweldige game die je gaat spelen!quote:Op maandag 23 maart 2015 23:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Was inderdaad niet lastig, uiteindelijk gewoon speelbaar op je normale account. Dank u wel.
Ik bij chapter 10 maar ik vind hem ook echt heel tofquote:Op maandag 23 maart 2015 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoofdstuk 12 bij The Order nu, vind het best tof. Game is schitterend. Setting erg sterk.
Minpunten zijn wel de wat houterige besturing, maar dat lijkt standaard bij third person games te zijn tegenwoordig, en het feit dat je inderdaad eigenlijk weinig daadwerkelijk speelt.
Mij lijkt het ook erg tof. Het is dat de game echt zo ontzettend kort schijnt te duren, anders had ik de PS4 The Order bundel gekocht. En 6 tientjes vind ik ook teveel voor zo een korte game, maar ik verwacht dat ie binnen niet al te lange tijd flink in prijs zal kelderen, dus ik pik hem tzt wel een keer op.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bij chapter 10 maar ik vind hem ook echt heel tof![]()
Het is meer een interactieve film met gameplay elementen, maar wel een behoorlijk goeie!
Ben echt benieuwd naar de reviews en de user ervaringen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 06:36 schreef I.C.O.N. het volgende:
Oh snap. Die reviews van Bloodbornehttp://www.metacritic.com/game/playstation-4/bloodborne
0'en 10'en waarschijnlijk weerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook erg tof. Het is dat de game echt zo ontzettend kort schijnt te duren, anders had ik de PS4 The Order bundel gekocht. En 6 tientjes vind ik ook teveel voor zo een korte game, maar ik verwacht dat ie binnen niet al te lange tijd flink in prijs zal kelderen, dus ik pik hem tzt wel een keer op.
[..]
Ben echt benieuwd naar de reviews en de user ervaringen.
Voor die ene dollar is het 't wel waard dan, zal eens even kijkenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Als je nog iemand zoekt voor coop laat het me maar weten.
verkeerde topic, onzin is verderop.quote:
Mensen roepen dat het 5 uur duurt maar dat is onzin, hij duurt langer dan de gemiddelde SP van Call of Dutyquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook erg tof. Het is dat de game echt zo ontzettend kort schijnt te duren, anders had ik de PS4 The Order bundel gekocht. En 6 tientjes vind ik ook teveel voor zo een korte game, maar ik verwacht dat ie binnen niet al te lange tijd flink in prijs zal kelderen, dus ik pik hem tzt wel een keer op.
[..]
Ben echt benieuwd naar de reviews en de user ervaringen.
Wow, dat is veel beter dan ik dacht. Gelukkig kopen mijn huisgenoten hem voor mij want ik hoef hem niet per se, vond dark souls (1) een beetje saai.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 06:36 schreef I.C.O.N. het volgende:
Oh snap. Die reviews van Bloodbornehttp://www.metacritic.com/game/playstation-4/bloodborne
Morgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:26 schreef Jimbo het volgende:
kwam bloodborne vandaag nou uit of donderdag?
De game zelf lijkt me wel tofmaar ik ga me zo dood ergeren aan de donkere setting. Bij mij thuis zie ik dan echt alleen maar weerspiegeling op de tv
Je moet de tv dan ook aanzetten gekkiequote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:26 schreef Jimbo het volgende:
kwam bloodborne vandaag nou uit of donderdag?
De game zelf lijkt me wel tofmaar ik ga me zo dood ergeren aan de donkere setting. Bij mij thuis zie ik dan echt alleen maar weerspiegeling op de tv
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet de tv dan ook aanzetten gekkie
Persoonlijk vind ik dat je wel heel weinig ruimte krijgt, ik bedoel het is wel erg lineair allemaal. Nou ben ik ook vooral fan van open world games dus daar kan het ook aan liggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bij chapter 10 maar ik vind hem ook echt heel tof![]()
Het is meer een interactieve film met gameplay elementen, maar wel een behoorlijk goeie!
hopen dan veel mensen hem te snel te moeilijk vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
Net bezig met Dying Light maar Bloodborne lijkt nog beter te worden dan ik dacht!
Geen slecht plan...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hopen dan veel mensen hem te snel te moeilijk vinden
Dat gaat zeker gebeuren, ik verwacht een hele rits 2ehands Bloodbornes binnen een week..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hopen dan veel mensen hem te snel te moeilijk vinden
Bij wehkamp was ie 42,-quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:57 schreef Radjan het volgende:
Zo van het weekend denk ik beginnen met Borderlands the Handsom collection. Bij Bol voor
¤ 49,99 incl verzendkosten. Maar goed ook want met Dying light zit ik al op 82%.
Dat klopt, maar daarom zeg ik ook dat het meer een interactieve film is met wat gameplay elementen. Kleine stukjes schieten, stukje cutscene en stukje interactieve cutscene. Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:17 schreef Radjan het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat je wel heel weinig ruimte krijgt, ik bedoel het is wel erg lineair allemaal. Nou ben ik ook vooral fan van open world games dus daar kan het ook aan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |