herkenbaarquote:Op maandag 23 maart 2015 09:31 schreef Jiang153 het volgende:
hten op een bevestigingsmail voordat ik weer op
Agh, zo heb ik een collega doe zijn wachtwoord voor Gmail is vergeten (een wat oudere digibeet). Veiligheidsvragen staan ingesteld maar antwoorden worden niet gepikt.. Of je dan maar even de meest gebruikte mail adressen op wil geven? Wanneer je van de verschillende Google diensten gebruik bent gaan maken etc.. Allemaal vragen die je waarschijnlijk niet weet te beantwoorden als je je wachtwoord ook niet meer weetquote:Op maandag 23 maart 2015 09:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja gaan ze vragen wat ik laatst had gedownload
Ik koop nooit wat uit de store
voor zulke mensen is lastpass uitgevonden, of van die USB unlock donglesquote:Op maandag 23 maart 2015 11:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, zo heb ik een collega doe zijn wachtwoord voor Gmail is vergeten (een wat oudere digibeet). Veiligheidsvragen staan ingesteld maar antwoorden worden niet gepikt.. Of je dan maar even de meest gebruikte mail adressen op wil geven? Wanneer je van de verschillende Google diensten gebruik bent gaan maken etc.. Allemaal vragen die je waarschijnlijk niet weet te beantwoorden als je je wachtwoord ook niet meer weet
BF4 lijkt mij dan de beste optie, dat is een echte battlefield game. Hardline zie ik meer als een DLC of mod.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:43 schreef Drankster het volgende:
BF4 halen voor 2 tientjes op marktplaats of Hardline?
Heb nog nooit een battlefield game gespeeld btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
De volgende remaster is bekend!
Een schouderklopje voor degene die het raadt (nee, het is niet Uncharted)Mass Effect trilogy + DLC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
De volgende remaster is bekend!
Een schouderklopje voor degene die het raadt (nee, het is niet Uncharted)Best tof, ik dacht Bioshock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Best tof, ik dacht Bioshock.Dat zijn de twee volgende, meest voor de hand liggende, kandidaten ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Mass effect is de shit! dus die mogen ze van mij absoluut doenquote:Op maandag 23 maart 2015 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn de twee volgende, meest voor de hand liggende, kandidaten ja.![]()
![]()
![]()
Mee eens en Uncharted.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Ook al heb ik liever nieuwe games. Toch zou ik echt heel blij zijn als er een Bioshock serie en Mass Effect serie als remaster pakket naar de PS4 komen. Dat waren echt wel 1 van mijn top series op de Xbox 360
Die 3 zijn bij mij ook de meeste gespeelde games op de Xbox 360. Wat mis ik die tijd soms man. Ik zou ze met gemak nog helemaal kunnen doorspelen. Alhoewel Fallout 3 die heb ik echt al 50x of meer gespeeldquote:Op maandag 23 maart 2015 13:24 schreef Drankster het volgende:
Mass Effect en Bioshock Fallout zijn veruit de meest gespeelde spellen op mijn 360. Bioshock ben ik wel klaar mee maar Mass Effect zou ik zo weer aan beginnen, ook omdat ik niet alle DLC's heb gespeeld.
Same, moet wel zeggen dat ik Bethesda spellen voortaan alleen nog op de PC speel ivm mods.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:59 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Die 3 zijn bij mij ook de meeste gespeelde games op de Xbox 360. Wat mis ik die tijd soms man. Ik zou ze met gemak nog helemaal kunnen doorspelen. Alhoewel Fallout 3 die heb ik echt al 50x of meer gespeeld
Haha hier ook. Alhoewel ik er nu wel echt klaar mee ben. Ik wil nu gewoon echt een nieuwe Fallout waar je weer een hele lange tijd jezelf in kan verdiepen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Same, moet wel zeggen dat ik Bethesda spellen voortaan alleen nog op de PC speel ivm mods.
fc4 lijkt me nog steeds tofquote:Op maandag 23 maart 2015 15:01 schreef l0lownkill het volgende:
Zijn er mensen geinteresseerd in the last of us of Far cry 4? Heb ze al kapotveel gespeeld
ik stem hardline, vind hem vetter dan heel BF4quote:Op maandag 23 maart 2015 12:43 schreef Drankster het volgende:
BF4 halen voor 2 tientjes op marktplaats of Hardline?
Heb nog nooit een battlefield game gespeeld btw.
10/10 would playquote:Op maandag 23 maart 2015 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mass effect is de shit! dus die mogen ze van mij absoluut doen
Ik stem ook wel voorquote:
dit idd, ik heb ze allemaal thuis liggen en nog nooit gespeeldquote:Op maandag 23 maart 2015 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik stem ook wel voor
Alleen waarom doen ze trouwens niet meteen alle batmans dandat snap ik echt niet
10eur bij wehkampf kortingquote:Op maandag 23 maart 2015 15:19 schreef Leonos het volgende:
Mijn + verloopt binnenkort, iemand nog een mooie aanbieding om weer een nieuw termijn te kunnen spelen?![]()
Hahah zeker en we gingen best lekkerquote:Op maandag 23 maart 2015 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit idd, ik heb ze allemaal thuis liggen en nog nooit gespeeld
maar zn hd remaster scheelt weer enzo
Trouwens, hardline was gister tof zo samenSpeelt toch altijd anders als er iemand in je team zit die je 'kent'
Dat ziet er idd zeker niet slecht uit.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
PS4 gameplay blijkbaar, ziet er nog steeds top uit!
Arkham Asylum is een van de beste games van vorige generatie. Daarna werd het al snel minder. Hopelijk wordt deze weer net zo goed als de eerste!quote:Op maandag 23 maart 2015 16:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ziet er idd zeker niet slecht uit.
Nu heb ik echt helemaal niks met het superhelden genre (zowel films als series en games), en van alle superhelden heb ik dan weer het minste met Batman.
Ik heb dan ook nog nooit een Batman game gespeeld![]()
Zijn het leuke games om te spelen, ook als je hélemaal niks met superhelden hebt?
Enig idee hoe lang het gaat duren ca.?quote:Op maandag 23 maart 2015 09:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
herkenbaarzo ben ik al wat nep accounts kwijt geraakt
Goede reminder gelijk om ze even op de echte dagen in te stellen gelijkVoor je t weet ben ik mn usa / eu / asia account kwijt, maar ik koop wel nog zooi digitaal
wel goed om te horen dat ze t fixen voor je (hoop ik)
Only in 'Muricaquote:
Speciaal voor jou komt de Batman Arkham Collection op de PS4quote:Op maandag 23 maart 2015 16:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ziet er idd zeker niet slecht uit.
Nu heb ik echt helemaal niks met het superhelden genre (zowel films als series en games), en van alle superhelden heb ik dan weer het minste met Batman.
Ik heb dan ook nog nooit een Batman game gespeeld![]()
Zijn het leuke games om te spelen, ook als je hélemaal niks met superhelden hebt?
meestal vrijwel direct?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang het gaat duren ca.?
Hmmm...heb nog nietsquote:
je weet nu iig je geboorte datum weerquote:Op maandag 23 maart 2015 19:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hmmm...heb nog niets
Zal morgen nog maar een keer bellen om te kijken. Voor hetzelfde geldt gaan ze me dit keer geen info verstrekken
Dat kan nooit de reden zijn. Je hoeft helemaal niet meerderjarig zijn om een PSN account te hebben.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:10 schreef l0lownkill het volgende:
Vriend van me is al eens flink genaaid door sony, was zijn wachtwoord vergeten (ook email) en heeft toen gebeld. Omdat hij geen geldige geboortedatum had en dus minderjarig was heeft sony hem gebanned met zijn 200 euro aan games.
laat welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |