Morgen nog niet helaas, waarschijnlijk woensdag pas. Kijk er wel naar uit na een periode van PS4 inactiviteit.quote:
Een van die mensen zou ik wel eens kunnen zijn, daarom haal ik hem maar niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:44 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ik wacht tot mensen gefrustreerd de game op marktplaats dumpen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow Six screens:
http://image.noelshack.com/fichiers/2015/12/1426878673-rss.jpg
'gelekte' alpha screens.
nortonquote:Op zondag 22 maart 2015 09:08 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik zou een schone installatie doen, Norton installeren of een Mac kopen
oh dan al?quote:
van mij mogen ze eerst even opschieten met die MMO rainbow 6 achtige (even de naam kwijtquote:Op zondag 22 maart 2015 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow Six screens:
'gelekte' alpha screens.
maar je kan hem niet verkopen als je hem uit hebtquote:Op zondag 22 maart 2015 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat die woensdag uit komt dus het kan best zijn dat winkels hem morgen al geleverd krijgen nietwaar?
Ik heb de game trouwens net vanmiddag via de US store gekocht. Iets goedkoper dan 60 euro en dinsdag na werk gelijk spelen. Heb toch woensdag en donderdag vrij
Nah, ben wel klaar met de game. Geen behoefte om er meer van te spelen om eerlijk te zijn. De drie uitbreidingen klinken ook niet interessant genoeg.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ne hebt de dlc nog te gaan
Met name Zodiac Island!
En voor een tientje hoeft het ook niet zo goed als gta te zijn
Iemand die denkt dat we morgen Bloodborne al kunnen oppikken?
hoeveel wil je ervoorquote:
Geen idee nog. Denk dat ik 'm het liefst ruil tegen een andere game zoals Deagon Age.quote:
En nu ook bewegende (alpha) beeldenquote:Op zondag 22 maart 2015 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow Six screens:
'gelekte' alpha screens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rainbow Six, The whitcher 3 en The Division zijn de games waarop ik wacht
[ Bericht 11% gewijzigd door defokkingfoker op 22-03-2015 21:03:47 ]Ik ben geil
Daarom ook niet gekocht, dit wordt gegarandeerd een PS Plus titel in 2016quote:Op zondag 22 maart 2015 20:48 schreef Jimbo het volgende:
the order is zn game die voor het eind van het jaar voor 2 tientjes overal te koop is
Hij begint wat lame, maar valt me alleszins mee. Hij is ook echt wel langer dan de zeikerds beweren. Best aardige game, maar niet superbijzonder ofzo. Wel supermooi!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee nog. Denk dat ik 'm het liefst ruil tegen een andere game zoals Deagon Age.
Als je interesse hebt laat het maar weten. Dan kom ik er op terug als ik daadwerkelijk de game uitgespeeld heb
kan je nou al weer op psn ?quote:
Volgens mij niet, is de metacriticstand te laag voor las ik ergens.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarom ook niet gekocht, dit wordt gegarandeerd een PS Plus titel in 2016
Oehhhquote:Op zondag 22 maart 2015 21:15 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Volgens mij niet, is de metacriticstand te laag voor las ik ergens.
Dat was een gerucht die al vaak debunked is. Metacritic heeft geen invloed op games die op PS-plus komen. Er zijn al games uitgekomen met een lagere rating dan 75 (wat volgens dat gerucht hoger moest zijn).quote:Op zondag 22 maart 2015 21:15 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Volgens mij niet, is de metacriticstand te laag voor las ik ergens.
Naja, volgens mij heeft Sony het zelf gezegd bij de start.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:58 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dat was een gerucht die al vaak debunked is. Metacritic heeft geen invloed op games die op PS-plus komen. Er zijn al games uitgekomen met een lagere rating dan 75 (wat volgens dat gerucht hoger moest zijn).
Ah, okay.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:58 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dat was een gerucht die al vaak debunked is. Metacritic heeft geen invloed op games die op PS-plus komen. Er zijn al games uitgekomen met een lagere rating dan 75 (wat volgens dat gerucht hoger moest zijn).
Dat hebben ze ook. Ik gok eerder dat The Evil Within, Thief en Wolfenstein vrij snel gaan komen als 'grote' titels. Die zijn zo erg in prijs gezakt, het is tijd voor wat Plus-shizzle.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, volgens mij heeft Sony het zelf gezegd bij de start.
laten we het hopen, en knackquote:Op zondag 22 maart 2015 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook. Ik gok eerder dat The Evil Within, Thief en Wolfenstein vrij snel gaan komen als 'grote' titels. Die zijn zo erg in prijs gezakt, het is tijd voor wat Plus-shizzle.
Ik denk niet dat ze zo kort na Thief voor PS+ op de PS3 hem nog eens aanbieden op de PS4.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook. Ik gok eerder dat The Evil Within, Thief en Wolfenstein vrij snel gaan komen als 'grote' titels. Die zijn zo erg in prijs gezakt, het is tijd voor wat Plus-shizzle.
Nah maar nog voordat ik gehacked was zat ik al te zoeken naar deze gamequote:
morgen maar ff bellenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nah maar nog voordat ik gehacked was zat ik al te zoeken naar deze game
Overal 7-11 dagen levertijd
Zijn Killzone Shadowfall en Infamous Second Son al geweest bij PS Plus?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uiteraard sta ik om 09:00 klaar bij de tel.quote:
de email die veranderd is, is dat een bekende van je of weet je niet welk email adres?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Uiteraard sta ik om 09:00 klaar bij de tel.
Wel top dat je mij support in deze eenmansstrijd
Mijn huidige email was ook de aanmeldings-id. Waar die nu naar verandert is weet ik niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de email die veranderd is, is dat een bekende van je of weet je niet welk email adres?
vaag, normaal krijg je een mail met daarin de nieuwe emailquote:Op zondag 22 maart 2015 22:29 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Mijn huidige email was ook de aanmeldings-id. Waar die nu naar verandert is weet ik niet.
ahja first light hadden we al, das wel relaxedquote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef Tortugal het volgende:
Infamous Second Son wordt sowieso wel ps+ ooit
want? Niet iedereen heeft beide consolesquote:Op zondag 22 maart 2015 22:25 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zo kort na Thief voor PS+ op de PS3 hem nog eens aanbieden op de PS4.
Had je al eens een Metro game gespeeld?quote:Op maandag 23 maart 2015 08:10 schreef HansvanOchten het volgende:
Eindelijk Dragon Age uitgespeeld, magische game.
Nu beginnen met Metro Redux
Ook voor het eerst een TLOU multiplayer geprobeerd, dat steekt toch best goed in elkaar.
Nee nog nooit, de controls zijn wel tricky merk ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Had je al eens een Metro game gespeeld?
Heb zelf ook van de week Metro Redux binnen gekregen en heb zelf alleen Last Light gespeeld, welke erg tof was, vooral qua sfeer, setting en de beleving.
Want dat vind je een moeilijke vraag?quote:Op maandag 23 maart 2015 09:27 schreef Jiang153 het volgende:
Nu aan het bellen met de PSN klantenservice en ben gewoon bijna genakt met de vraag wat mijn geboortedatum is
Nah maar had blijkbaar een neppe ingesteldquote:Op maandag 23 maart 2015 09:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Want dat vind je een moeilijke vraag?
Oh zoquote:Op maandag 23 maart 2015 09:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nah maar had blijkbaar een neppe ingesteld
En nu maar wachten op een bevestigingsmail voordat ik weer op mijn pro account kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |