Staat nog altijd op mijn lijstje, alleen het duurt nog lang voordat deze game uitkomt.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow Six screens:
http://image.noelshack.com/fichiers/2015/12/1426878673-rss.jpg
'gelekte' alpha screens.
Ne hebt de dlc nog te gaanquote:Op zondag 22 maart 2015 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sleeping Dogs uitgespeeld, ietsje meer dan twaalf uur voor de verhaallijn en een paar sidequests. Al met al vermakelijk, maar lang niet zo leuk als een GTA.
Ja want met een Mac heb je nooit meer een virus? Dom fabeltje dit echtquote:Op zondag 22 maart 2015 09:08 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik zou een schone installatie doen, Norton installeren of een Mac kopen
Vast wel maar ik gebruik sinds 5 jaar een mac en heb nog nooit last van virussen gehad. Heerlijkquote:Op zondag 22 maart 2015 11:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja want met een Mac heb je nooit meer een virus? Dom fabeltje dit echt
Ik gebruik al meer dan 5 jaar windows en ik ook niet?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vast wel maar ik gebruik sinds 5 jaar een mac en heb nog nooit last van virussen gehad. Heerlijk
Zonder anti-virus programma?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik gebruik al meer dan 5 jaar windows en ik ook niet?
Dat is het hele punt van deze discussie, slimmerikquote:Op zondag 22 maart 2015 11:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat maakt dat uit? Geen virus = geen virus.
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is het hele punt van deze discussie, slimmerik
Als je de vatbaarheid voor een virus voor 2 verschillende OS'en met elkaar wil vergelijken dan moet je wel voor soortgelijke omstandheden zorgen natuurlijk. Windows met een anti-virus programma en IOS zonder anti-virus zijn geen 2 soortgelijke situaties.
Zonder jaquote:Op zondag 22 maart 2015 11:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je de vatbaarheid voor een virus voor 2 verschillende OS'en met elkaar wil vergelijken dan moet je wel voor soortgelijke omstandheden zorgen natuurlijk. Windows met een anti-virus programma en IOS zonder anti-virus zijn geen 2 soortgelijke situaties.
het heeft niks met het OS te maken dat Mac minder 'vatbaar' is voor virussen. Er zijn gewoon meer mensen met een PC (PC-master racequote:Op zondag 22 maart 2015 11:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee, niets beters aan. Ga lekker puberen in een pc-topic of zo.quote:
Ja, maar puur voor de co-op met wat collega's. We zijn wel klaar met BF4, dus gewoon lekker buttslammen op de maanquote:Op zondag 22 maart 2015 12:36 schreef janrad het volgende:
Iemand plannen om Borderlands the Handsome collectie te kopen ?
Moet jij niet even lekker langs het WiiU topic ofzo? Het ging officiel om iemand zijn PSN accountquote:Op zondag 22 maart 2015 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niets beters aan. Ga lekker puberen in een pc-topic of zo.
altijd weer op leeftijd terug vallen...quote:Op zondag 22 maart 2015 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niets beters aan. Ga lekker puberen in een pc-topic of zo.
Nope, en nee, daar ging het allang niet meer over.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet jij niet even lekker langs het WiiU topic ofzo? Het ging officiel om iemand zijn PSN account
Omdat deze discussie zo treurig is, niet om je eigen leeftijd, I couldn't care less.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
altijd weer op leeftijd terug vallen...![]()
Ik denk niet dat het iets voor mij is, ik wacht op Borderland the handsome collection.quote:
Ik wacht tot mensen gefrustreerd de game op marktplaats dumpen.quote:
Da's een goeie!quote:Op zondag 22 maart 2015 13:44 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ik wacht tot mensen gefrustreerd de game op marktplaats dumpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |