Heb hem gekocht, maar die code moet zeker op een Amerikaans account worde geďnstalleerd? Want als ik hem redeem krijg ik een error.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:10 schreef l0lownkill het volgende:
Vriend van me is al eens flink genaaid door sony, was zijn wachtwoord vergeten (ook email) en heeft toen gebeld. Omdat hij geen geldige geboortedatum had en dus minderjarig was heeft sony hem gebanned met zijn 200 euro aan games.
Oh, en voor de liefhebber; TLOU is 15 dollar op boxeddeal.
Yup, maar dat is zo aangemaaktquote:Op maandag 23 maart 2015 22:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb hem gekocht, maar die code moet zeker op een Amerikaans account worde geďnstalleerd? Want als ik hem redeem krijg ik een error.
Ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb hem gekocht, maar die code moet zeker op een Amerikaans account worde geďnstalleerd? Want als ik hem redeem krijg ik een error.
Maakt me niet veel uit onder het motto "als de launch maar niet zoals Unity wordt, dan is het best dat ze het uitstellen"quote:Op maandag 23 maart 2015 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
Arkham Knight 3 weken uitgesteld
Aaarrghhh
Vond City een stuk beter. Asylum is nog steeds vet daar niet van.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Arkham Asylum is een van de beste games van vorige generatie. Daarna werd het al snel minder. Hopelijk wordt deze weer net zo goed als de eerste!
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
Asylum was qua story en pacing beter. City was qua content en gameplay beter. Beide games waren prima.
Arkham Asylum maakte meer indruk op mij, vooral ook door een destijds echt vernieuwd combat-systeem, het feit dat dit de eerste game was die ECHT goed dat gevoel van 'Batman zijn' wist over te brengen, en natuurlijk de geweldige Scarecrow levels.
City was groter, en combat was uitgebreider en beter, maar tegelijkertijd was het misschien wel te volgepropt met villains die weinig te maken hadden met het verhaal, het miste de Scarecrow levels of iets soortgelijks, en het verhaal was redelijk matig, met wat shock-value gedoe en shoe-horn cameo's.
Zoals gezegd, beide uitstekende games.
Jammer dat ze Origins geen HD-remaster geven, want hoewel dat meer van hetzelfde schijnt te zijn, vind ik dat persoonlijk geen minpunt, en ik heb Origins nog niet gespeeld omdat ik op een GOTY aan het wachten was, maar inmiddels ook geen zin om die game nog voor last-gen te kopen natuurlijk.
Prachtig.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
PS4 gameplay blijkbaar, ziet er nog steeds top uit!
single player heb ik grijs gespeeld iigquote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef l0lownkill het volgende:
Is dead nation trouwens een leuk spel coop?
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef l0lownkill het volgende:
Is dead nation trouwens een leuk spel coop?
Was inderdaad niet lastig, uiteindelijk gewoon speelbaar op je normale account. Dank u wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, maar dat is zo aangemaakt
Have fun, het is een geweldige game die je gaat spelen!quote:Op maandag 23 maart 2015 23:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Was inderdaad niet lastig, uiteindelijk gewoon speelbaar op je normale account. Dank u wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |