Goede tent wel, zelfs op de toiletten hangen er tv's zodat je niets hoeft te missenquote:
Niks vreemds aan. De Nederlandse sport1 wil er gewoon niet voor betalen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:37 schreef raptorix het volgende:
Wat vreemd is, is dat Sport1 in sommige landen van europa het gevecht wel uitzend.
Komt denk ik omdat in Nederland geen goede payperview faciliteiten zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Niks vreemds aan. De Nederlandse sport1 wil er gewoon niet voor betalen.
Zijn er wel, zowel Sport1 als Fox Sports heeft payperview facaliteiten voor voetbal en formule 1.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat in Nederland geen goede payperview faciliteiten zijn.
Ook voor niet abonees?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Zijn er wel, zowel Sport1 als Fox Sports heeft payperview facaliteiten voor voetbal en formule 1.
Ik heb wel eens iets van 6 euro betaald voor een voetbal wedstrijd bij het toenmalige eredivisie live. Dus technisch gezien zijn de faciliteiten er wel. Was dacht ik via UPCquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat in Nederland geen goede payperview faciliteiten zijn.
Komt natuurlijk ook door zeer ongunstige tijdstip, daarnaast is boksen niet een hele grote sport in Nederland.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets van 6 euro betaald voor een voetbal wedstrijd bij het toenmalige eredivisie live. Dus technisch gezien zijn de faciliteiten er wel. Was dacht ik via UPC
Maar er zijn denk ik gewoon te weinig potentiële betalende Nederlandse kijkers om de kosten te dekken
Dat argument is al eerder gemaakt, maar (letterlijk) in de rest van Europa wordt het wel 'gewoon' uitgezonden door premiumzenders als een foxsports of sport 1.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook door zeer ongunstige tijdstip, daarnaast is boksen niet een hele grote sport in Nederland.
Het zou alleen al de status van een Sport 1 goed doen om dit soort dingen te hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook door zeer ongunstige tijdstip, daarnaast is boksen niet een hele grote sport in Nederland.
Daar moet ik een inlog naam voor hebben die je met een uitnodiging moet krijgen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Via mma-tracker.....
Ik heb twee kaarten voor Satellite Sports Cafe in A'dam, maar omdat een derde partij zich heeft gemeld met een andere locatie, doe ik genoemde kaarten zeer waarschijnlijk van de hand. Bij interesse kun je DM-en (kaarten dienen opgehaald te worden in regio Den Bosch).
DM je e-mail maar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:53 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Daar moet ik een inlog naam voor hebben die je met een uitnodiging moet krijgen?
Geld is naar zijn hoofd gestegen, was vroeger een aardige jongenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:27 schreef DeeBee het volgende:
Echt, wat een walgelijke, walgelijke vent is die Mayweather.
KO voor Pacquiao zou het droomscenario zijn, jammer dat het niet eens goed te zien gaat zijn.
Ik heb een gratis livestream gevondenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:15 schreef Maver24 het volgende:
Is er dus geen enkele zender in nederland die het uitzend, wat een bagger. Dan maar niet kijken.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben voor Pacquiao, die staat te lachen ipv chagrijnig van zich af te staren en hij is de underdog
Hij heeft er gewoon geen zin meer in. Zijn maar erg weinig mensen die niet arrogant zijn met zo'n record en hoeveelheid geldquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:38 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Geld is naar zijn hoofd gestegen, was vroeger een aardige jongen
Dm me die maar dan als je wilquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:38 schreef KanNiksVerzinnen het volgende:
[..]
Ik heb een gratis livestream gevonden
Dat is het inderdaad, ik kijk veel liever naar Frankie Edgar vs Urijah Faber op 16 mei in de Filipijnen.quote:
Je bent op de hoogte zie ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 02:57 schreef superniger het volgende:
Hahaha
Al die casuals hier die tegen Mayweather zijn omdat hij een beetje arrogant is.
quote:“[My dad] is a coward,” Mayweather’s now teenage son Koraun told USA Today in 2014
etc. etc.quote:According to the police report, Mayweather “grabbed Harris by her hair and began striking her in the back of her head with a closed fist,” resulting in a concussion
Waar dan? Dm 'm mij ook maar als je wilquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:38 schreef KanNiksVerzinnen het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Het gaat erom wat hij in een boksring doet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 03:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte zie ik.Vrouwen in elkaar beuken is 'ie ook goed in.
Floyd Mayweather’s popularity proves it’s OK to beat up women as long as you beat up men, too.
[..]
[..]
etc. etc.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, ik kijk veel liever naar Frankie Edgar vs Urijah Faber op 16 mei in de Filipijnen.
Allemaal niet toegankelijk (legaal) in Nederland, dus daar heb je geen flikker aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 05:02 schreef raptorix het volgende:
Op wikipedia staat een lijst van zenders waarop het uitgezonden word, ik denk dat er daar flink wat wel een streaming dienst hebben, al dan niet legaal
Illegale stream kijken is niet illegaal, het europese recht heeft vrijheid van informatievoorzieningquote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:17 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Allemaal niet toegankelijk (legaal) in Nederland, dus daar heb je geen flikker aan.
... onzin, je wordt niet vervolgd omdat ze niet achter de kleine man aangaan, maar als ze kunnen bewijzen dat jij naar die stream hebt gekeken ben je gewoon strafbaar en kan je vervolgd worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Illegale stream kijken is niet illegaal, het europese recht heeft vrijheid van informatievoorziening
En hoe weet ik of een stream illegaal is?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:21 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
... onzin, je wordt niet vervolgd omdat ze niet achter de kleine man aangaan, maar als ze kunnen bewijzen dat jij naar die stream hebt gekeken ben je gewoon strafbaar en kan je vervolgd worden.
Maar het ging erover dat men ook nog steeds zoekende is naar een werkende legale goede kwaliteit HD stream, die sommige zenders aanbieden, maar niet in Nederland.
hahaha, oh god...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
En hoe weet ik of een stream illegaal is?
Goede vergelijking mang.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:23 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
hahaha, oh god...
Sorry agent ik wist niet dat ik hier maar 80 mocht rijden, krijg ik nu geen boete?
Dit is een juiste vergelijking (het feit dat je dat niet snapt zegt mij genoeg over je juridische kennis), maar ik ga verder er niet meer over in een off-topic discussie met iemand die onzin verkondigt en daarna zijn ongelijk probeert de verdedigen met onzinargumenten. Illegale stream kijken is illegaal en strafbaar, maar de pakkans is nihiel.quote:
Het laatste wat ik er over zeg: http://computerworld.nl/e(...)-streams--mag-dat-nuquote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dit is een juiste vergelijking (het feit dat je dat niet snapt zegt mij genoeg over je juridische kennis), maar ik ga verder er niet meer over in een off-topic discussie met iemand die onzin verkondigt en daarna zijn ongelijk probeert de verdedigen met onzinargumenten. Illegale stream kijken is illegaal en strafbaar, maar de pakkans is nihiel.
"Het Hof gaat dus niet expliciet in op de kwestie van illegale content, maar het is op basis van het arrest verdedigbaar om te concluderen dat het bekijken van illegale streams niet mag." Het feit dat het expliciet niet is verboden, betekent niet dat het niet strafbaar is (again je juridische kennis is echt te mager om conclusies te trekken, want je verkondigt weer onzin).quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het laatste wat ik er over zeg: http://computerworld.nl/e(...)-streams--mag-dat-nu
Kortom er is (nog) geen verbod, dus ook niet strafbaar.
Los van persoonlijkheid ben ik ook meer weg van de manier van boksen van Manny.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 02:57 schreef superniger het volgende:
Hahaha
In zijn algemeenheid ben ik het wel met je eens, maar in dit geval is het feit dat de content hier niet legaal beschikbaar is m.i. doorslaggevend. Het kijken naar deze stream in dit geval is dus zeer waarschijnlijk onrechtmatig noch strafbaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dit is een juiste vergelijking (het feit dat je dat niet snapt zegt mij genoeg over je juridische kennis), maar ik ga verder er niet meer over in een off-topic discussie met iemand die onzin verkondigt en daarna zijn ongelijk probeert de verdedigen met onzinargumenten. Illegale stream kijken is illegaal en strafbaar, maar de pakkans is nihiel.
Ja, duh, als je zo'n lul bent gun ik het hem ook gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 02:57 schreef superniger het volgende:
Hahaha
Een beetje arrogant?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 02:57 schreef superniger het volgende:
Hahaha
Gewoon even die partij opzoeken die de ongeslagen Mayweather verloor op de Spelen in '96.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een beetje arrogant?![]()
Team Manny voor mij.
Kan je het mij ook DM'en. Ik kan dit niet missen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:38 schreef KanNiksVerzinnen het volgende:
[..]
Olympisch boksen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon even die partij opzoeken die de ongeslagen Mayweather verloor op de Spelen in '96.
Castillo 1quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon even die partij opzoeken die de ongeslagen Mayweather verloor op de Spelen in '96.
Wordt veel gestotter en wegvallen nee bedankt. Streams leveren alleen maar frustratie opquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Op janlul wordt het uitgezonden vanavond
Download liever de volgende ochtend dan dat ik het gevecht kijk met dronken debielen die denken iets van boksen af te weten omdat ze een keer die documentaire van mike tyson hebben gezienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:03 schreef Exorbitantes het volgende:
In Groningen wordt het in de 3 uitgezonden
Afrikaans internetje?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:06 schreef Henrys het volgende:
Wordt veel gestotter en wegvallen nee bedankt. Streams leveren alleen maar frustratie op
Nee maar ik heb vaak genoeg UFC/BPL/Eredivisie gestreamd dat ik weet dat het vaak slechte kwaliteit,gestotter en wegvallen is omdat er tig andere mensen ook op die stream zitten. Fox/NOS/Sport 1 streams doen het altijd perfect in HD maar die servers kunnen dat dan ook aanquote:
Ja ben ook opzoek naar een goeie link maar kan er echt geen 1 vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:12 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee maar ik heb vaak genoeg UFC/BPL/Eredivisie gestreamd dat ik weet dat het vaak slechte kwaliteit,gestotter en wegvallen is omdat er tig andere mensen ook op die stream zitten. Fox/NOS/Sport 1 streams doen het altijd perfect in HD maar die servers kunnen dat dan ook aan
Rond de 5 uur. Zet je wekker om half 5 zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:55 schreef Tortugal het volgende:
Als ik hier de wekker voor zet, hoe laat gaat het gevecht daadwerkelijk beginnen? Dus geen voorprogramma oid.
Welke zender ?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:36 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Rond de 5 uur. Zet je wekker om half 5 zou ik zeggen.
De officiële site houdt 6 uur NL tijd aan met aftellen:quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:55 schreef Tortugal het volgende:
Als ik hier de wekker voor zet, hoe laat gaat het gevecht daadwerkelijk beginnen? Dus geen voorprogramma oid.
Zou je me de link willen DM en?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:38 schreef KanNiksVerzinnen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:55 schreef hmmmz het volgende:
Hopen dat Mayweather verliest, wat een vervelende vent is dat zeg![]()
Omdat ze een negatief stukje schreef....ze werkt voor CNN btw.twitter:Rachel__Nichols twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 18:18:30No fight for me or @MichelleDBeadle. Mayweather's team told my producer the camp was blocking my credential. https://t.co/JTjjXadPp8 reageer retweet
Het was de hele week 5 uur, dus ik zou daar maar van uitgaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
De officiële site houdt 6 uur NL tijd aan met aftellen:
http://www.mgmgrand.com/fightweek/
Treurig.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:01 schreef D-Wade het volgende:
[..]Omdat ze een negatief stukje schreef....ze werkt voor CNN btw.twitter:Rachel__Nichols twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 18:18:30No fight for me or @MichelleDBeadle. Mayweather's team told my producer the camp was blocking my credential. https://t.co/JTjjXadPp8 reageer retweet
Dement geslagen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dus die Mayweather is een zeurende, arrogante, criminele, defensieve en best-verdienende boxer ooit. Grappig wel
Dah zijn veul woorde veur iemaand met gebrekkig Nederlandsquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:20 schreef Henrys het volgende:
Is wel een geweldige zakenman voor iemand die nauwelijks kan lezen
Vanwege dit:quote:
Ja en droeg t nog verkeerd om ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:00 schreef tjoptjop het volgende:
Wat zal Mayweather z'n entree outfit zijn?
Dit droeg ie tegen de la Hoya
[ afbeelding ]![]()
Ik denk iets van 15-20 minutenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:19 schreef Max23 het volgende:
Hoelang duurt zo'n opkomst eigenlijk. Als ze 5:00 opkomen, hoe laat beginnen ze dan daadwerkelijk met de wedstrijd?
Zo'n 5-15 minuten. Komen ook nog volksliederen en soms laten boksers op zich wachten zoals Haye in het Klitschko gevechtquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:19 schreef Max23 het volgende:
Hoelang duurt zo'n opkomst eigenlijk. Als ze 5:00 opkomen, hoe laat beginnen ze dan daadwerkelijk met de wedstrijd?
5? Met zo'n gehypte show als vandaag?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zo'n 5-15 minuten. Komen ook nog volksliederen en soms laten boksers op zich wachten zoals Haye in het Klitschko gevecht
dit jaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:45 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ik zet de wekker ook... Ben erg benieuwd wat er straks van de streams overblijft, mocht het bagger zijn duik ik zo m'n bed weer in.![]()
http://www.kanalturk.com.tr/canli-yayinquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:03 schreef prefix1 het volgende:
Heeft iemand linkje van een livestream? Ben je dan eeuwig dankbaar:)
Thanks amigo!! Eeuwig dankbaar!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.kanalturk.com.tr/canli-yayin
thxquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.kanalturk.com.tr/canli-yayin
quote:
bedank macady maarquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:42 schreef macady het volgende:
hier, legale stream, wel turks.... http://www.kanalturk.com.tr/canli-yayin #thankmelater
superniger vindt dit een sympathiek interview van Mayweather.quote:
gewoon wekker, bakkie koffie en waarschijnlijk 6 uur weer pittenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
superniger vindt dit een sympathiek interview van Mayweather.
Ik zoek morgenochtend wel een manier om de wedstrijd terug te kijken, 5u eruit wordt toch wat vroeg.
Ken de gij Alie tegen Foreman ?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
gewoon wekker, bakkie koffie en waarschijnlijk 6 uur weer pitten
Nee.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:01 schreef DeeBee het volgende:
6 uur begint het pas dus, volgens de officiële klokquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zoek morgenochtend wel een manier om de wedstrijd terug te kijken, 5u eruit wordt toch wat vroeg.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:20 schreef DeeBee het volgende:
Eigenlijk heeft het met al dat geld ook meer raakvlak met WWE dan sport ja.
Vergelijking slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:20 schreef DeeBee het volgende:
Eigenlijk heeft het met al dat geld ook meer raakvlak met WWE dan sport ja.
Grappige shit ditquote:
I know.quote:
Niet qua letterlijke bedragen, maar de E van entertainment. Als er zulke bedragen gaan spelen is de kans dat je naar 'zuivere' sport zit te kijken in mijn ogen steeds kleiner. Alles rond dit gevecht is geregisseerd, de stap naar de uitslag is dan niet eens zo groot meer (dat was meer m'n punt).quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Vergelijking slaat helemaal nergens op.
De top gasten in de WWE krijgen hooguit 5-10 miljoen per jaar. De rest moet het doen met minder dan 500k per jaar. En ze zijn 300+ dagen per jaar on the road.
De reden dat boksen zo is komt omdat iedereen zijn eigen team heeft en niet alles onder een organisatie valt zoals bij UFC. Hierdoor komt er gigantisch veel politiek bij kijken en wordt het record van een getalenteerde bokser echt gemaakt want als hij vroeg KO gaat in zijn carriere kan hij het vaak al vergeten waardoor ze altijd tegen halve amateurs moeten die in het dagelijks leven gewoon vrachtwagenchauffeur zijn oid. Is echt een ons kent ons wereldje en met alleen talent kom je er niet. Je kan veel over Don King zeggen maar hij zorgde wel altijd voor de beste gevechten met alle gevolgen van dienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
I know.
Maar boksen is gewoon wel verpest, zie ook de Klitschko's en Mayweather. Ze zijn erg goed, maar het is voornamelijk ook muppet slaying in een hoop partijen.
En als er bedragen rond de $100 miljoen gaan spelen, kan ik mij voorstellen dat er wat jongens best neer willen gaan voor dat geld, zeker als het einde van hun carriere nadert. Dat er veel gevechten 'rigged' zijn is misschien ook niet waar, maar als de promotor van het gevecht een van de vechters zelf is en de bedragen en gaan richting de honderden miljoenen dan is er ook een steeds grotere kans dat soms de winnaar ook al van tevoren vast staat denk ik...
Wat dat betreft heeft Pacquiao het luxe...als hij verliest zegt iedereen: 'zie je, altijd al gedacht!' Mocht hij winnen, instant legend.
Je kan ff checken via www.wiz1.net, denk alleen dat kwaliteit niet super is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:56 schreef De_Kaas het volgende:
Iemand die een (Engelse) werkende stream kan tippen per dm? Heel erg bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Ik vertrouw eerder op de site van het MGM dan een of andere gare streamsitequote:Op zondag 3 mei 2015 00:07 schreef RustCohle het volgende:
Ik begin nu te twijfelen hoor.., hier wordt gezegd 02.00 i.p.v. 05.00 of 06.00?
[ afbeelding ]
blegh dan pas 6u dusquote:Op zondag 3 mei 2015 00:56 schreef THEFXR het volgende:
http://forum-fok.digidip.(...)er%2Factive%2F147172
Wel eens gelezen dat hij daar een miljoen per keer voor krijgt, je hebt ook zo een japanse dame bij de K1, die is ook erg tof.quote:
Is niet Japansquote:Op zondag 3 mei 2015 01:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel eens gelezen dat hij daar een miljoen per keer voor krijgt, je hebt ook zo een japanse dame bij de K1, die is ook erg tof.
Rico Verhoeven, Gökhan Saki, Nieky Holzken en Robin van Roosmalen hebben de verkeerde sport gekozen.quote:Op zondag 3 mei 2015 01:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel eens gelezen dat hij daar een miljoen per keer voor krijgt, je hebt ook zo een japanse dame bij de K1, die is ook erg tof.
quote:Op zondag 3 mei 2015 01:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Rico Verhoeven, Gökhan Saki, Nieky Holzken en Robin van Roosmalen hebben de verkeerde sport gekozen.
Ergens tussen nu en 12:00 NL tijd, het is niet exact bekend. Voordat ze eens in die ring zijn ben je al gauw een uur verder.quote:
ik deel alleen de kutstreamsquote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 01:47 schreef Beach het volgende:
[..]
ik deel alleen de kutstreams
goede niet, minder kans dat die down gaat
iets na vijvenquote:Op zondag 3 mei 2015 01:46 schreef Drankster het volgende:
ergens tussen 06:00 en 07:00 de match dan ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |