Goede tent wel, zelfs op de toiletten hangen er tv's zodat je niets hoeft te missenquote:
Niks vreemds aan. De Nederlandse sport1 wil er gewoon niet voor betalen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:37 schreef raptorix het volgende:
Wat vreemd is, is dat Sport1 in sommige landen van europa het gevecht wel uitzend.
Komt denk ik omdat in Nederland geen goede payperview faciliteiten zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Niks vreemds aan. De Nederlandse sport1 wil er gewoon niet voor betalen.
Zijn er wel, zowel Sport1 als Fox Sports heeft payperview facaliteiten voor voetbal en formule 1.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat in Nederland geen goede payperview faciliteiten zijn.
Ook voor niet abonees?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Zijn er wel, zowel Sport1 als Fox Sports heeft payperview facaliteiten voor voetbal en formule 1.
Ik heb wel eens iets van 6 euro betaald voor een voetbal wedstrijd bij het toenmalige eredivisie live. Dus technisch gezien zijn de faciliteiten er wel. Was dacht ik via UPCquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat in Nederland geen goede payperview faciliteiten zijn.
Komt natuurlijk ook door zeer ongunstige tijdstip, daarnaast is boksen niet een hele grote sport in Nederland.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets van 6 euro betaald voor een voetbal wedstrijd bij het toenmalige eredivisie live. Dus technisch gezien zijn de faciliteiten er wel. Was dacht ik via UPC
Maar er zijn denk ik gewoon te weinig potentiėle betalende Nederlandse kijkers om de kosten te dekken
Dat argument is al eerder gemaakt, maar (letterlijk) in de rest van Europa wordt het wel 'gewoon' uitgezonden door premiumzenders als een foxsports of sport 1.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook door zeer ongunstige tijdstip, daarnaast is boksen niet een hele grote sport in Nederland.
Het zou alleen al de status van een Sport 1 goed doen om dit soort dingen te hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook door zeer ongunstige tijdstip, daarnaast is boksen niet een hele grote sport in Nederland.
Daar moet ik een inlog naam voor hebben die je met een uitnodiging moet krijgen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Via mma-tracker.....
Ik heb twee kaarten voor Satellite Sports Cafe in A'dam, maar omdat een derde partij zich heeft gemeld met een andere locatie, doe ik genoemde kaarten zeer waarschijnlijk van de hand. Bij interesse kun je DM-en (kaarten dienen opgehaald te worden in regio Den Bosch).
DM je e-mail maar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:53 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Daar moet ik een inlog naam voor hebben die je met een uitnodiging moet krijgen?
Geld is naar zijn hoofd gestegen, was vroeger een aardige jongenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:27 schreef DeeBee het volgende:
Echt, wat een walgelijke, walgelijke vent is die Mayweather.
KO voor Pacquiao zou het droomscenario zijn, jammer dat het niet eens goed te zien gaat zijn.
Ik heb een gratis livestream gevondenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:15 schreef Maver24 het volgende:
Is er dus geen enkele zender in nederland die het uitzend, wat een bagger. Dan maar niet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |