Ook voor niet abonees?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Zijn er wel, zowel Sport1 als Fox Sports heeft payperview facaliteiten voor voetbal en formule 1.
Ik heb wel eens iets van 6 euro betaald voor een voetbal wedstrijd bij het toenmalige eredivisie live. Dus technisch gezien zijn de faciliteiten er wel. Was dacht ik via UPCquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat in Nederland geen goede payperview faciliteiten zijn.
Komt natuurlijk ook door zeer ongunstige tijdstip, daarnaast is boksen niet een hele grote sport in Nederland.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets van 6 euro betaald voor een voetbal wedstrijd bij het toenmalige eredivisie live. Dus technisch gezien zijn de faciliteiten er wel. Was dacht ik via UPC
Maar er zijn denk ik gewoon te weinig potentiële betalende Nederlandse kijkers om de kosten te dekken
Dat argument is al eerder gemaakt, maar (letterlijk) in de rest van Europa wordt het wel 'gewoon' uitgezonden door premiumzenders als een foxsports of sport 1.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook door zeer ongunstige tijdstip, daarnaast is boksen niet een hele grote sport in Nederland.
Het zou alleen al de status van een Sport 1 goed doen om dit soort dingen te hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook door zeer ongunstige tijdstip, daarnaast is boksen niet een hele grote sport in Nederland.
Daar moet ik een inlog naam voor hebben die je met een uitnodiging moet krijgen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Via mma-tracker.....
Ik heb twee kaarten voor Satellite Sports Cafe in A'dam, maar omdat een derde partij zich heeft gemeld met een andere locatie, doe ik genoemde kaarten zeer waarschijnlijk van de hand. Bij interesse kun je DM-en (kaarten dienen opgehaald te worden in regio Den Bosch).
DM je e-mail maar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:53 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Daar moet ik een inlog naam voor hebben die je met een uitnodiging moet krijgen?
Geld is naar zijn hoofd gestegen, was vroeger een aardige jongenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:27 schreef DeeBee het volgende:
Echt, wat een walgelijke, walgelijke vent is die Mayweather.
KO voor Pacquiao zou het droomscenario zijn, jammer dat het niet eens goed te zien gaat zijn.
Ik heb een gratis livestream gevondenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:15 schreef Maver24 het volgende:
Is er dus geen enkele zender in nederland die het uitzend, wat een bagger. Dan maar niet kijken.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben voor Pacquiao, die staat te lachen ipv chagrijnig van zich af te staren en hij is de underdog
Hij heeft er gewoon geen zin meer in. Zijn maar erg weinig mensen die niet arrogant zijn met zo'n record en hoeveelheid geldquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:38 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Geld is naar zijn hoofd gestegen, was vroeger een aardige jongen
Dm me die maar dan als je wilquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:38 schreef KanNiksVerzinnen het volgende:
[..]
Ik heb een gratis livestream gevonden
Dat is het inderdaad, ik kijk veel liever naar Frankie Edgar vs Urijah Faber op 16 mei in de Filipijnen.quote:
Je bent op de hoogte zie ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 02:57 schreef superniger het volgende:
Hahaha
Al die casuals hier die tegen Mayweather zijn omdat hij een beetje arrogant is.
quote:“[My dad] is a coward,” Mayweather’s now teenage son Koraun told USA Today in 2014
etc. etc.quote:According to the police report, Mayweather “grabbed Harris by her hair and began striking her in the back of her head with a closed fist,” resulting in a concussion
Waar dan? Dm 'm mij ook maar als je wilquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:38 schreef KanNiksVerzinnen het volgende:
[..]
Ik heb een gratis livestream gevonden
Lekker boeiend. Het gaat erom wat hij in een boksring doet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 03:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte zie ik.Vrouwen in elkaar beuken is 'ie ook goed in.
Floyd Mayweather’s popularity proves it’s OK to beat up women as long as you beat up men, too.
[..]
[..]
etc. etc.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, ik kijk veel liever naar Frankie Edgar vs Urijah Faber op 16 mei in de Filipijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |