thxquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.kanalturk.com.tr/canli-yayin
quote:
bedank macady maarquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:42 schreef macady het volgende:
hier, legale stream, wel turks.... http://www.kanalturk.com.tr/canli-yayin #thankmelater
superniger vindt dit een sympathiek interview van Mayweather.quote:
gewoon wekker, bakkie koffie en waarschijnlijk 6 uur weer pittenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
superniger vindt dit een sympathiek interview van Mayweather.
Ik zoek morgenochtend wel een manier om de wedstrijd terug te kijken, 5u eruit wordt toch wat vroeg.
Ken de gij Alie tegen Foreman ?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
gewoon wekker, bakkie koffie en waarschijnlijk 6 uur weer pitten
Nee.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:01 schreef DeeBee het volgende:
6 uur begint het pas dus, volgens de officiële klokquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zoek morgenochtend wel een manier om de wedstrijd terug te kijken, 5u eruit wordt toch wat vroeg.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:20 schreef DeeBee het volgende:
Eigenlijk heeft het met al dat geld ook meer raakvlak met WWE dan sport ja.
Vergelijking slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:20 schreef DeeBee het volgende:
Eigenlijk heeft het met al dat geld ook meer raakvlak met WWE dan sport ja.
Grappige shit ditquote:
I know.quote:
Niet qua letterlijke bedragen, maar de E van entertainment. Als er zulke bedragen gaan spelen is de kans dat je naar 'zuivere' sport zit te kijken in mijn ogen steeds kleiner. Alles rond dit gevecht is geregisseerd, de stap naar de uitslag is dan niet eens zo groot meer (dat was meer m'n punt).quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Vergelijking slaat helemaal nergens op.
De top gasten in de WWE krijgen hooguit 5-10 miljoen per jaar. De rest moet het doen met minder dan 500k per jaar. En ze zijn 300+ dagen per jaar on the road.
De reden dat boksen zo is komt omdat iedereen zijn eigen team heeft en niet alles onder een organisatie valt zoals bij UFC. Hierdoor komt er gigantisch veel politiek bij kijken en wordt het record van een getalenteerde bokser echt gemaakt want als hij vroeg KO gaat in zijn carriere kan hij het vaak al vergeten waardoor ze altijd tegen halve amateurs moeten die in het dagelijks leven gewoon vrachtwagenchauffeur zijn oid. Is echt een ons kent ons wereldje en met alleen talent kom je er niet. Je kan veel over Don King zeggen maar hij zorgde wel altijd voor de beste gevechten met alle gevolgen van dienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
I know.
Maar boksen is gewoon wel verpest, zie ook de Klitschko's en Mayweather. Ze zijn erg goed, maar het is voornamelijk ook muppet slaying in een hoop partijen.
En als er bedragen rond de $100 miljoen gaan spelen, kan ik mij voorstellen dat er wat jongens best neer willen gaan voor dat geld, zeker als het einde van hun carriere nadert. Dat er veel gevechten 'rigged' zijn is misschien ook niet waar, maar als de promotor van het gevecht een van de vechters zelf is en de bedragen en gaan richting de honderden miljoenen dan is er ook een steeds grotere kans dat soms de winnaar ook al van tevoren vast staat denk ik...
Wat dat betreft heeft Pacquiao het luxe...als hij verliest zegt iedereen: 'zie je, altijd al gedacht!' Mocht hij winnen, instant legend.
Je kan ff checken via www.wiz1.net, denk alleen dat kwaliteit niet super is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:56 schreef De_Kaas het volgende:
Iemand die een (Engelse) werkende stream kan tippen per dm? Heel erg bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |