abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150876333
https://twitter.com/saskiabelleman

Verslaggeving van gister. Wat mij betreft valt de agent niets te verwijten.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_150876347
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 02:23 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]

Memphis van Veen 1994 - 2013
In dit geval schuldig.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 09:42:21 #53
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_150876400
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 02:32 schreef Hathor het volgende:
Gewoon schuldig lijkt me, dood door schuld wel te verstaan.
Vind ik ook. Agenten mogen inderdaad door rood rijden maar niet met 92km/u een kruising opraggen dwars door rood. Daar kan niemand op anticiperen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_150876404
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 09:05 schreef Hamlapje het volgende:
Dit nieuwsbericht is natuurlijk een hoax.
Volgens een meerderheid op FOK! doet de politie niet aan boeven vangen, maar enkel pietluttige snelheidsovertredingen bekeuren.
Betreffende agent was dus blijkbaar met veel te hoge snelheid op weg naar de McDrive.
De 5 politie auto's waren op weg naar een auto waarvan het parkeerkaartje dreigde af te lopen.
pi_150876547
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
Vind ik ook. Agenten mogen inderdaad door rood rijden maar niet met 92km/u een kruising opraggen dwars door rood. Daar kan niemand op anticiperen.
Dat hoeft dan ook niet. Er stond al een blok op dat kruispunt. Niemand mocht doorrijden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_150876598
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 02:15 schreef Tchock het volgende:
Natuurlijk verschrikkelijk tragisch dat zoiets gebeurt, maar een politiewagen mag als dat nodig is door rood rijden als hij zwaailicht en sirene voert. En dat is maar goed ook, trouwens.
Dit. Tenzij er ander bewijs is, vooral tragisch.
Whatever...
  Admin zaterdag 21 maart 2015 @ 10:08:41 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_150876652
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 15:03:10 Hij remde zodra hij #Memphis van Veen zag. "Op moment van de klap vermoedde ik al dat ze het niet zou overleven." reageer retweet
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 15:03:40 Na die klap remde hij daarom niet meer uit alle macht, zegt hij. #Memphis reageer retweet
:{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_150876733
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:08 schreef yvonne het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 15:03:10 Hij remde zodra hij #Memphis van Veen zag. "Op moment van de klap vermoedde ik al dat ze het niet zou overleven." reageer retweet
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 15:03:40 Na die klap remde hij daarom niet meer uit alle macht, zegt hij. #Memphis reageer retweet
Erg geloofwaardig ja :')
  zaterdag 21 maart 2015 @ 10:16:29 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150876753
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:08 schreef yvonne het volgende:
Dat zou zijn remweg dan dus langer gemaakt hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150876852
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 09:02 schreef Dingflofbips het volgende:
De politie had gelijk. Memphis was eigenwijs, blind& doof. Er stond namelijk al een blok op het kruispunt. Plus die signalen.. Hoe kun je dat over het hoofd zien? Wel zeer treurige zaak
mooie meid, zonde dat ze is aangereden. of het nou wel of niet toegestaan was Memphis had dit kunnen zien aankomen, zei kon niet weten dat het wel of niet is toegestaan om met sirene te rijden. De agent mocht dus blijkbaar (nog) niet met sirene rijden, laat staan te hard rijden.

ik ben van mening dat de agent dus wel fout was (als deze informatie klopt en hij dus geen sirene mocht voeren) het is natuurlijk nooit zijn bedoeling geweest om deze jonge vrouw aan te rijden. Ik vind niet dat hij berecht behoort te worden voor moord/doodslag omdat hij gewoon zijn werk deed, en hoe zuur het ook is soms worden er fouten gemaakt ook door hulpverleners.

Als ik een sirene hoor dan kijk ik om me heen en ga ik niet oversteken tot ik weet waar ze vandaan komen en waar ze heen gaan. als er dan ook nog zichtbaar wat op de kruising staat waar je over wil steken, snap ik echt niet waarom ze gewoon doorreed... walkman op ofzo?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_150876997
Straffeloos is het niet want ik neem aan dat die agent met dit feit sowieso al zwaar zit.

Triest ongeluk, hoe kun je sirene's eigenlijk niet horen? Ik vraag me af en toe af hoe veilig meisjes op de fiets wel niet zijn met oortjes in met harde muziek en hun ogen op de smartphone...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_150877030
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:36 schreef ludovico het volgende:
Straffeloos is het niet want ik neem aan dat die agent met dit feit sowieso al zwaar zit.

Triest ongeluk, hoe kun je sirene's eigenlijk niet horen? Ik vraag me af en toe af hoe veilig meisjes op de fiets wel niet zijn met oortjes in met harde muziek en hun ogen op de smartphone...
dit inderdaad die agent zal hier ook echt wel een trauma aan overgehouden hebben, kan me haast niet anders voorstellen en idd mensen met MP3 op en of bezig met hun smartfone missen gewoon belangrijke signalen. ben dus ook benieuwd of dit hier ook het geval was, het zou me niet verbazen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_150877133
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:38 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dit inderdaad die agent zal hier ook echt wel een trauma aan overgehouden hebben, kan me haast niet anders voorstellen en idd mensen met MP3 op en of bezig met hun smartfone missen gewoon belangrijke signalen. ben dus ook benieuwd of dit hier ook het geval was, het zou me niet verbazen
Neemt verder niet weg dat de agent wel degelijk fout gereden kan hebben trouwens.
Ik zie zoveel idioten autorijden die echt veel te hard rijden. Op sommige plaatsen is er gewoon tekort overzicht om met bepaalde snelheden te rijden, de ruimte om in te grijpen wordt echt significant kleiner met hogere snelheden.

Maar of een weg een bepaalde maximum snelheid heeft zegt echt geen ene flikker over het overzicht op die weg dan wel een veilige snelheid. Zo een agent (mogelijk) pakken omdat het een 50km/h weg was vind ik dan ook behoorlijk waardeloos.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_150877233
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neemt verder niet weg dat de agent wel degelijk fout gereden kan hebben trouwens.
Ik zie zoveel idioten autorijden die echt veel te hard rijden. Op sommige plaatsen is er gewoon tekort overzicht om met bepaalde snelheden te rijden, de ruimte om in te grijpen wordt echt significant kleiner met hogere snelheden.

Maar of een weg een bepaalde maximum snelheid heeft zegt echt geen ene flikker over het overzicht op die weg dan wel een veilige snelheid. Zo een agent (mogelijk) pakken omdat het een 50km/h weg was vind ik dan ook behoorlijk waardeloos.
precies wat ik ook stelde, ja hij is fout maar moord/doodslag nee... daarnaast hebben agenten speciale training gehad om harder te rijden dan toegestaan, of hij hieraan voldaan heeft kunnen wij moeilijk inschatten. Maar de snelheid is niet echt een argument, tenzij hij te hard reed voor de omstandigheden met sirene en ik weet niet precies hoe die richtlijnen zitten, behalve dat ze geen gevaarlijke situaties mogen creeeren en ik heb daar in dit verhaal weinig van gezien
pi_150878040
Maakt niet uit hoeveel richtlijnen er voor zijn maar welke gek haalt het nou in zijn hoofd om in volle vaart over een kruising te razen.. dat is gewoon Russische roulette
  zaterdag 21 maart 2015 @ 11:37:00 #66
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_150878066
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:52 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

precies wat ik ook stelde, ja hij is fout maar moord/doodslag nee... daarnaast hebben agenten speciale training gehad om harder te rijden dan toegestaan, of hij hieraan voldaan heeft kunnen wij moeilijk inschatten. Maar de snelheid is niet echt een argument, tenzij hij te hard reed voor de omstandigheden met sirene en ik weet niet precies hoe die richtlijnen zitten, behalve dat ze geen gevaarlijke situaties mogen creeeren en ik heb daar in dit verhaal weinig van gezien
En dan stond er nog 1 zo een wagen met sirenes en lichten OP het kruispunt. Sorry hoor. Maar dan snap je iets niet helemaal als je toch gaat oversteken
  zaterdag 21 maart 2015 @ 11:37:40 #67
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_150878077
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Maakt niet uit hoeveel richtlijnen er voor zijn maar welke gek haalt het nou in zijn hoofd om in volle vaart over een kruising te razen.. dat is gewoon Russische roulette
Zie onder je. Kruispunt was al 'afgezet' volgens bericht
pi_150878121
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:35 schreef Pleun2011 het volgende:
je draait het allemaal om... wie gaat er oversteken als de weg is afgezet en er auto`s met sirenes aankomen? dan let je niet op want het is te HOREN en te ZIEN dat er op DIE plek wat aan de hand is.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 11:40:24 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150878128
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:37 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

En er waren al 4 auto's met zwaailicht en sirene langsgereden...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150878139
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:37 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Ik las ook dat er andere fietsers hebben getuigd dat de signalen niet duidelijk waren.. Vind het alsnog vrij stompzinnig dat de politie opeens zoveel haast heeft terwijl de meeste aangiftes gewoon blijven liggen.
pi_150878167
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las ook dat er andere fietsers hebben getuigd dat de signalen niet duidelijk waren..
Zou jij zonder te kijken de weg oversteken als je een paar sirenes hoort en zwaailichten ziet?
quote:
Vind het alsnog vrij stompzinnig dat de politie opeens zoveel haast heeft terwijl de meeste aangiftes gewoon blijven liggen.
Appels en peren.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 11:43:22 #72
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_150878182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las ook dat er andere fietsers hebben getuigd dat de signalen niet duidelijk waren..
Hoe zijn zwaailichten en sirenes op vijf voertuigen in vredesnaam 'niet duidelijk'?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_150878218
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:42 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zou jij zonder te kijken de weg oversteken als je een paar sirenes hoort en zwaailichten ziet?

Niet iedereen is altijd even alert.. het is een situatie die je niet vaak meemaakt dus kan wel begrijpen dat je even in verwarring bent. Het zou mij niet overkomen, maar ik ga niet vanuit mijzelf redeneren zoals veel mensen doen
  zaterdag 21 maart 2015 @ 11:47:12 #74
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_150878267
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Niet iedereen is altijd even alert.. het is een situatie die je niet vaak meemaakt dus kan wel begrijpen dat je even in verwarring bent. Het zou mij niet overkomen, maar ik ga niet vanuit mijzelf redeneren zoals veel mensen doen
Wat hadden ze dan nog meer moeten doen om deze duffe muts te waarschuwen? Circus Renz met de olifanten vooruit sturen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_150878269
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Niet iedereen is altijd even alert..
Als je in het verkeer, zeker als zwakkere verkeersdeelnemer, niet alert bent, dan is het een kwestie van tijd dat er iemand tegen je aan rijdt. In het verkeer dien je al-tijd alert te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')