volgens mij kan je cims niet moddenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo weekend!
Tijd om eens een mod te gaan maken.
Aangezien je simpel moet beginnen heb ik een lijp WoW character uitgezocht (vooral omdat daar een 3d model van beschikbaar is)
http://db.vanillagaming.org/?npc=4543#modelviewer
Iemand een idee waar de documentatie staat over hoe een mod gemaakt moet worden?
Vanavond moet Thalmos door mijn stad zijn DOOM verspreiden.
niet toevallig een russische/VPN key gekocht?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:49 schreef Trebo het volgende:
WTF? Ik wil gaan spelen.. moet ik het spel weer opnieuw downloaden? Het is gewoon helemaal van mijn laptop af.. koekoek
Paradox is uitgever, dus zal ook wel wat krijgen denk ik? Of werkt dat anders?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:12 schreef SeculasStatius het volgende:
Ook een hele grappige gedachte: ze hebben de 500.000 sales al gehaald. Steam houd rond de 30%, en rekent maandelijks af.
Zeg: 500.000 x 20 EU. Bij CO zitten ze deze dagen te F5'en op hun telebankieren website, wachtend op de initiële betaling van hun eerste miljoenen
Ze gegunt.
www.canyourunit.comquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Zou ik het hiermee vloeiend kunnen spelen?
-Processor - AMD Trinity A4-5300 2 x 3.4Ghz (3.7Ghz in Turbo stand)
-Moederbord - MSI FM2 A55M-E33 (ondersteunt tot 16GB werkgeheugen )
videokaarten)
-Videokaart - ATI RADEON HD 7480D 1024mb DirectX 11 HDMI
-Hardeschijf - WESTERN DIGITAL 1TB SATA III 7200RPM
-Geheugen - KINGSTON 4GB DDR3 1600MHZ -->levenslange
Garantie
-Geluid - 5.1 HIGH DEFINITION Level Audio
-USB 2.0 aansluitingen - 4x Usb 2.0 aan de achterkant, 2x USB 2.0 aan de
voorkant
Tuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Paradox is uitgever, dus zal ook wel wat krijgen denk ik? Of werkt dat anders?
Oh zeker een succes . En het is ze idd gegund .quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:23 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar voor een dev team van ongeveer 10 man is dit een verpletterend succes
En het lijkt zo simpel dat je je echt afvraagt waarom ze dit bij EA met SC 2013, met hun 100en devs niet doorhadden
er was toch al een chirp killer?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo als het goed is eerste test mod af.
Werkt dit bij iemand?
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411307025
Oh weet ik niet, was een regeltje code. Meteen even kijken hoe je iets in die workshop zet, maar dat is wel enorm eenvoudig dus.quote:
ja, dat heeft niet echt een steile leercurvequote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh weet ik niet, was een regeltje code. Meteen even kijken hoe je iets in die workshop zet, maar dat is wel enorm eenvoudig dus.
als ik het een en ander zo lees mag je er van verwachten dat die bak het totaal niet kan draaien:quote:
http://steamcommunity.com(...)348&searchtext=chirpquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:55 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat een kutapi heeft die Chirper zeg. Alleen maar getters voor de messages, wat heb ik eraan om de chirps met "You lost your #black wallet" uit te lezen?
Ik wil zelf Chirps toevoegen! Maar dat kan dus niet helaas
District er van maken en dan als forestry of farm district taggenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:58 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Gisteren Cities gekocht en verkocht aan het spel voelt echt weer als SC4.
Ik zag een paar foto's voorbij komen van bosbouw en boerderijen hoe maak je die?
Of is dat gewoon via light industrie?
Interessant, eens even code doorkijken hoe ze dat gedaan hebben. API docs doen anders vermoeden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)348&searchtext=chirp
het KAN wel kennelijk
Hoe gaat dit eig met oil en ore?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
District er van maken en dan als forestry of farm district taggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |