Duh. En Mooi Wark.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef Eleiko het volgende:
Quote als je ooit naar een concert van Normaal geweest bent.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:32 schreef no1uknow het volgende:
Trouwens c_c, als je een beetje van Opeth, DT e.d. houdt, moet je zeker X-Panda eens checken. Staan niet op Spotify, vrij onbekend maar heb ze live gezien en die gasten zijn zo goed.
Check in ieder geval het begin en vanaf 7:00 een paar minuten.
Vanaf 12:00 is ook prachtig. Eerst heel melodieus, daarna wordt het steeds harder.
Ik dacht dat c_c alleen maar duistere zijdes hadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:33 schreef Fripsel het volgende:
Sinds wanneer word er hier over goede muziek gepraat?
TR gezet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
ken al die muziek van jullei niet hoor
hey jb
kesha heeft een nieuwe liedje denk dat jy die ook wel kan waardere![]()
lkr nummertje vooral voor op de croostrainerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
ken al die muziek van jullei niet hoor
hey jb
kesha heeft een nieuwe liedje denk dat jy die ook wel kan waardere![]()
Staat op, openingsnummer klinkt iig erg goed.quote:
Nee, vertel?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:34 schreef no1uknow het volgende:
hey c_c, als je progrock wel kan waarderen he, ken je Cultuurpodium de Boerderij in Zoetermeer?
altos gonna alto vriendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef seto het volgende:
wel typisch dat fripsel weer naar die rare shit luistert
Tja, was een keuze, ik dacht misschien goed voor m'n persoonlijke ontwikkeling ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Was dit een keuze minor dinges? Zo ja: waarom heb je die dan gekozen?
[..]
Extroverten bij een creatieve minor dinges: je verwacht het niet, he?
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef seto het volgende:
wel typisch dat fripsel weer naar die rare shit luistert
Zo alto is ze niet hoorquote:
Gewoon zowel mainstream als niet-mainstream kunnen waarderen is de key. Niets mis met een beetje losgaan op top 40 shit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:39 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom moeten mensen die naar niet-mainstream muziek luisteren altijd zo elitair erover doen?
Das altijd. Lekker gek. Lekker uniek.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:39 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom moeten mensen die naar niet-mainstream muziek luisteren altijd zo elitair erover doen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jij hebt dr ook al op kunnen schrijven?
Nee dat was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
OF JE DR AL VAN JETJE GEGEVEN HEBT!?
Even tussendoor: heb je gelezen dat GRRM heeft gezegd dat de serie 'm in gaat halen? Was al obvious, maar toch. Die man gaat echt dood voordat de serie klaar is.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jij hebt dr ook al op kunnen schrijven?
Ik denk dat die mensen jou ook niet snappen. And who the fuck caresquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Staat op, openingsnummer klinkt iig erg goed.
[..]
Nee, vertel?
Ik heb de afgelopen 2-3 jaar sowieso keihard verzaakt, heb maar 1 of twee concertjes meegemaakt. Heb me laatst weer voorgenomen om meer live te gaan zien. Helaas word ik omringd door mensen die concerten te veel gedoe vinden, muziek in het algemeen "wel ok" vinden, of beginnen met kinderen werpen en daar al hun energie insteken.
I've said it before and I'll say it again: ik snap mensen die zichzelf niet kunnen verliezen in muziek niet. Van die mensen die alles wel ok vinden, nergens een echte mening over hebben, en niet snappen dat je gierend enthousiast kan worden van een goede performance.
www.cultuurpodiumboerderij.nl Komt heel veel progrock, maar ook blues, bluesrock, rock, metalquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, vertel?
Ik heb de afgelopen 2-3 jaar sowieso keihard verzaakt, heb maar 1 of twee concertjes meegemaakt. Heb me laatst weer voorgenomen om meer live te gaan zien. Helaas word ik omringd door mensen die concerten te veel gedoe vinden, muziek in het algemeen "wel ok" vinden, of beginnen met kinderen werpen en daar al hun energie insteken.
Niet zo interessant doen. Smaken verschillen, jij houdt van muziek, anderen verliezen zichzelf in soaps.quote:I've said it before and I'll say it again: ik snap mensen die zichzelf niet kunnen verliezen in muziek niet. Van die mensen die alles wel ok vinden, nergens een echte mening over hebben, en niet snappen dat je gierend enthousiast kan worden van een goede performance.
Doet me niet zoveel. Die treden dus wel zo ongeveer elk jaar op in De Boerderij.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ken je Anathema, no1?
Daar was 20-jarige ik echt helemaal lyrisch over.
Wat een nuancering weer. Ik leer steeds meer kanten van je kennen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
www.cultuurpodiumboerderij.nl Komt heel veel progrock, maar ook blues, bluesrock, rock, metal
Dit jaar nog verkozen door een brits prog-magazine tot op één na beste prog-venue ter wereld. Alleen The Royal Albert Hall boven zich
[..]
Niet zo interessant doen. Smaken verschillen, jij houdt van muziek, anderen verliezen zichzelf in soaps.
Been there, done that hoor, toen ik 15 was en naar hardrock luisterdequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat een nuancering weer. Ik leer steeds meer kanten van je kennen.
Laatste paar jaar zijn ze ook ruk, maar moest er aan denken. Heb ik in dezelfde tijd leren kennen als PT, ze hebben jeugdsentiment voor me.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Doet me niet zoveel. Die treden dus wel zo ongeveer elk jaar op in De Boerderij.
Klopt. Was te verwachten. Valar Morghullis.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Even tussendoor: heb je gelezen dat GRRM heeft gezegd dat de serie 'm in gaat halen? Was al obvious, maar toch. Die man gaat echt dood voordat de serie klaar is.
Jeetje, waar komt dit zo opeens vandaan? Waar is de rust gebleven die van jouw posts straalde?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gwn tussen sander em mij okee? bemoei je er niet mee, heks.
Wie, Awesome? hahahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Je was een beetje een rots in de branding wat betreft dit topic, het kalme oog in een storm van haat en nijd
Jezus wat kut.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:54 schreef no1uknow het volgende:
Vanavond hierheen:
http://cultuurpodiumboerderij.nl/programma/the-iron-maidens/
[ afbeelding ]
Mag toch gratis naar binnen
jezus kanker aids tyfus koortsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:54 schreef no1uknow het volgende:
Vanavond hierheen:
http://cultuurpodiumboerderij.nl/programma/the-iron-maidens/
[ afbeelding ]
Mag toch gratis naar binnen
kontlik poging #1730 bij awesomequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeetje, waar komt dit zo opeens vandaan? Waar is de rust gebleven die van jouw posts straalde?
Je was een beetje een rots in de branding wat betreft dit topic, het kalme oog in een storm van haat en nijd, maar je lijkt die rol een beetje op te willen geven. Jammer hoor.
Jammer.
Het meet idd je vet niet. Dat zie je in de spiegel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat motivatie hoor.
hahahah echt een goeie deze..quote:
whaha ben je zeker boos omdat je nofap weer gefaald is vandaagquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gwn tussen sander em mij okee? bemoei je er niet mee, heks.
whahaha xDDDDDDquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hahahah echt een goeie deze..
hoorde laatst nog een
'hey niet spotten met de tweede wereldoorlog, mn opa is gestorven in auschwitz'
'oh srry'
'hij was van de wachttoren gevallen'
xD
snapje
Beach = accountabilibuddyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:01 schreef Beach het volgende:
[..]
whaha ben je zeker boos omdat je nofap weer gefaald is vandaag
ik zit op de uni kkgek kom daar me bedreigen dan op het schoolplein kkwausquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik vind dit niet tof man
ik ben 3 km van je huis, dus kijk uit
tss dit was je motivatiepost voor vandaagquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Beach = accountabilibuddy
fix mn eigen shit wel. Als het goed moet gebeuren moet je het tog zelf doen
lelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef fathank het volgende:
en nu kappen met die kutmuziek
Zaterdag deze bazen checken
ik ga in je huis breken gquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zit op de uni kkgek kom daar me bedreigen dan op het schoolplein kkwaus
Ik denk niet dat je het recht hebt om het woord kutmuziek in de mond te nemen als je deze pure oorkanker baas vindt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef fathank het volgende:
en nu kappen met die kutmuziek
Zaterdag deze bazen checken
Zei toch dat je die geile kpd picca moest dmmen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
tss dit was je motivatiepost voor vandaag
die van gister heb je niet eens op gereageerd
Gooi de bijbel in de mosterd manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
tss dit was je motivatiepost voor vandaag
die van gister heb je niet eens op gereageerd
die van die gast met een stijve?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zei toch dat je die geile kpd picca moest dmmen.
Ja, de laatste in het herentopic.quote:
Daar ga je al de fout in. Je moet niet voor een ander denken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het recht hebt om het woord kutmuziek in de mond te nemen als je deze pure oorkanker baas vindt.
die staat hier voor me op de uni kankerwausjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ga in je huis breken g
steel ik je mac
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:05 schreef Beach het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een uitdrukking
Eh roken en koffie zuipen op de plee?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:06 schreef no1uknow het volgende:
ey ik heb een probleem ik zit op de uni maar moet kkhard scheiten
wil eigenlijk ook ff sigaret roken en koffie drinken maar dan krijg ik een soort projectile-poepen vrees ik
wut do???
Heel af en toe kom ik daar, totdat ik tijdens het scrollen weer eens CP tegenkom. Dan ben ik voor 3 a 4 maanden genezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nope daar kom ik al jaren niet meer. Nu is het alleen maar piemels. srs
peuk roken tijdens 't schijten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:06 schreef no1uknow het volgende:
ey ik heb een probleem ik zit op de uni maar moet kkhard scheiten
wil eigenlijk ook ff sigaret roken en koffie drinken maar dan krijg ik een soort projectile-poepen vrees ik
wut do???
Ben je meer een industrial etc liefhebber of ook mainstream hc?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in. Je moet niet voor een ander denken.
/fit/ vind ik nog wel leuk af en toe, maar dat is de zelfde meuk als hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heel af en toe kom ik daar, totdat ik tijdens het scrollen weer eens CP tegenkom. Dan ben ik voor 3 a 4 maanden genezen.
Kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in. Je moet niet voor een ander denken.
Pas op met het as wegtikken, niet per ongeluk je schaamhaar in de fik steken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:09 schreef no1uknow het volgende:
ik ga ff een verdieping hier opzoeken waar ze aan het verbouwen zijn, dan kan ik ff rustig kakken
bedankt voor de tips
Woon je nou in Zoetermeer en niet in Den Haag?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
www.cultuurpodiumboerderij.nl Komt heel veel progrock, maar ook blues, bluesrock, rock, metal
Dit jaar nog verkozen door een brits prog-magazine tot op één na beste prog-venue ter wereld. Alleen The Royal Albert Hall boven zich
[..]
Niet zo interessant doen. Smaken verschillen, jij houdt van muziek, anderen verliezen zichzelf in soaps.
Huidige mainstream ben ik niet echt van op de hoogte. Die stijl van een paar jaar terug vond ik echt kut over het algemeen, veel eenheidsworst. Neig toch meer naar de duistere kant. En Millenium. Ouwe Supreme Intelligence en Enzyme shit enzo. Qua mainstream meer het Third Movement hoekje, die italiaanse en rotterdamse meuk vind k niks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Ben je meer een industrial etc liefhebber of ook mainstream hc?
Wisselend. Ene keer rook ik space zo een pakkie weg, andere keer vind 't echt smerig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
als je uit je dak bent is er niks lekkerder dan een sigaret.
toch henk
As brand niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas op met het as wegtikken, niet per ongeluk je schaamhaar in de fik steken.
Ik heb ook nog zo'n fles. Niet te zuipen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:11 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Niet sigaren roken zoals Arnold dat doet...
Dat ruikt iig al wel een stuk beter dan die smerige fabrieks sigaretten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:11 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Niet sigaren roken zoals Arnold dat doet...
Was daar iets bijzonders aan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, de laatste in het herentopic.
Net ff gekeken, maar sinds die foto heerst daar een oorverdovende stilte.
Haarlem ondertussen Cor. Wel bijblijven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Woon je nou in Zoetermeer en niet in Den Haag?
Ik denk (hey Henk) dat c_c een keer een peuk in haar grothaar heeft laten vallen.quote:
Die gast was echt kk esthetic. Ripped to the bone. Zou gewoon ff stiekem spieken als je op de wc zit voordat ie em weghaalt. Srs.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Was daar iets bijzonders aan?
Ik zit op m'n werk dus kan niet even checken.
Wat moet je dan in Zoetermeer??quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Haarlem ondertussen Cor. Wel bijblijven.
Is dat nu? Hier kan ik niet verder dan 2 meter vooruit kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:14 schreef Questular het volgende:
Uiteraard ik alleen buiten roken, dus lekker op het balkon met dit uitzicht
[ afbeelding ]
een sigaar en een drankje doen... heerlijk. Voor de mensen uit de randstad die dingen op de achtergrond zijn bomen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:14 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
een sigaar en een drankje doen... heerlijk. Voor de mensen uit de randstad die dingen op de achtergrond zijn bomen.
sick man, ik kijk uit op de bloemendaalse duinenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:14 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Sla die pic even op dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die gast was echt kk esthetic. Ripped to the bone. Zou gewoon ff stiekem spieken als je op de wc zit voordat ie em weghaalt. Srs.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey vriend, bijna jailbreak of niet?
In zoetermeer in een vorig leven gewoond. Ouders wonen er ook nog steeds en bij eerder genoemd cultuurpodium sta ik wel eens achter de bar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat moet je dan in Zoetermeer??
BTW: heb je die gymchickpic ook zonder kleren?
In de randstad wonen op 500 meter van een park en een enorm bos vandaan crew.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:14 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus er op reagerenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Denken dat je voor wat groen naar friggin' Limburg moet
Was niet specifiek op jou, maar ik ken iemand die naar Limburg gaat verhuizen volgende maand want, letterlijke quote, "ik wil dat de kinderen nog een keer een boom zien, terwijl ze opgroeien".quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Serieus er op reagerenHeb ik je dan toch te hoog ingeschat?
Zuid-Marokko bedoel jequote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was niet specifiek op jou, maar ik ken iemand die naar Limburg gaat verhuizen volgende maand want, letterlijke quote, "ik wil dat de kinderen nog een keer een boom zien, terwijl ze opgroeien".
Alsof het hier Tsjernobyl is.
Als je lang genoeg in Limburg woont vind je het vanzelf niet speciaal meer en ga je voor de natuur eerder richting de kust of de veluwequote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was niet specifiek op jou, maar ik ken iemand die naar Limburg gaat verhuizen volgende maand want, letterlijke quote, "ik wil dat de kinderen nog een keer een boom zien, terwijl ze opgroeien".
Tjernobyl heeft een grotere biodiversiteit dan Rotterdam. Tenzij je de allochtonen meetelt in Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sowieso dat ik daar nog een keer naar toe gaquote:
Staat ook op mijn lijstje jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Sowieso dat ik daar nog een keer naar toe ga
Hoger dan Rotterdamquote:
Idd ja. Vanuit Kiev vertrekken die tours geloof ik. Alleen op dit moment ga ik daar liever nog niet naartoe.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Sowieso dat ik daar nog een keer naar toe ga
Waarom niet? Af en toe wat vuurwerkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd ja. Vanuit Kiev vertrekken die tours geloof ik. Alleen op dit moment ga ik daar liever nog niet naartoe.
Ja en dan gegijzeld of neergeschoten worden door van die pauper Russen zeker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom niet? Af en toe wat vuurwerk
Neem Klokov mee man, die lult je er wel onderuit. Flesje водка mee en klaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan gegijzeld of neergeschoten worden door van die pauper Russen zeker.
Alsof het in Limboland geen Tsjernobyl is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die haat tegen Limburg, moet je de volgende keer ook lekker uit Limburg wegblijven als je weer heuveltjes denkt te moeten fietsen. Je kan het gewoon niet hebben dat jij nog rapen aan het vreten was toen Limburg al weer verlost was van de Duitse bezetting.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alsof het in Limboland geen Tsjernobyl is.
Lekker Amstel Gold Race fietsen en onderweg bij mensen in de tuin pissenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Die haat tegen Limburg, moet je de volgende keer ook lekker uit Limburg wegblijven als je weer heuveltjes denkt te moeten fietsen. Je kan het gewoon niet hebben dat jij nog rapen aan het vreten was toen Limburg al weer verlost was van de Duitse bezetting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
En dit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef seto het volgende:
altijd die onzekerheid van de provinciaaltjes lol
Hebben ze in china provincies?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef seto het volgende:
altijd die onzekerheid van de provinciaaltjes lol
Geen probleem hoor liever bij Duitsland dan bij de pauper randstad.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:20 schreef Ethanolic het volgende:
Friesland en Groningen mogen ze wat mij betreft aan de zee teruggeven, en alles ten oosten van de Randstad aan Duitsland.
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen probleem hoor liever bij Duitsland dan bij de pauper randstad.
Rotterdam e.o. afsteken en terugduwen naar internatioale wateren. Spoorlijn voor de containers naar het vaste land.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:22 schreef stinkie het volgende:
Rotterdam - Den Haag - Utrecht - Amsterdam
Alles daarbuiten mag afgefikt worden.
en hoe gaan jullie in die negorijen dan aan je noodhulp komen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Rotterdam e.o. afsteken en terugduwen naar internatioale wateren. Spoorlijn voor de containers naar het vaste land.
Noodhulp?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
en hoe gaan jullie in die negorijen dan aan je noodhulp komen?
Haten op Groningenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:20 schreef Ethanolic het volgende:
Friesland en Groningen mogen ze wat mij betreft aan de zee teruggeven, en alles ten oosten van de Randstad aan Duitsland.
Dat vind ik wel fucked up. 120 kilo afvallen is kapot veel en als je dan met dat vel blijft zitten zou ik ook kkboos zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:33 schreef Klokov het volgende:
Hey Clumsy, stop maar meid
http://www.dumpert.nl/med(...)lige_huid_eruit.html
'sponzig' is de term geloof ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:33 schreef Klokov het volgende:
Ben je in Oude Pekela geweest? De meeste mensen praten gewoon ABNquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
Groningen, 1 keer geweest. Ik versta geen kut van dat taaltje. Is ook de enige plek in NL waar ik me daadwerkelijk een manlet voel.
Had je maar niet zo veel moeten vreten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:33 schreef Klokov het volgende:
de enigen die hier mad zijn zijn provinciaaltjesquote:
Right back at youquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:39 schreef seto het volgende:
[..]
de enigen die hier mad zijn zijn provinciaaltjes
mja is ook wel te snappen als je zo irrelevant bent
Groningen, goeie locatie om met een paar maten helemaal koekwaus te gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
Groningen, 1 keer geweest. Ik versta geen kut van dat taaltje. Is ook de enige plek in NL waar ik me daadwerkelijk een manlet voel.
Ga een Haarlemmer niet vertellen waar ABN gesproken wordt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben je in Oude Pekela geweest? De meeste mensen praten gewoon ABN
Ik was er met 21 maten om exact te zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Groningen, goeie locatie om met een paar maten helemaal koekwaus te gaan.
Ver van huis, geen bekenden dus je kan uitspoken wat je wil.
He JB
120kg afvallen, niet eens dat hebben gewogen...Nee afvallen!!! OMGquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:33 schreef Klokov het volgende:
Wat een held als dit gespeeld isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:39 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nedverslaggever.html
haha wat een gekke deze
"Oke, kom binnen"
ja ik vond mijn 20 pakken suiker al veel.. moet je nagaan als het er 120 zijn, tering zeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
120kg afvallen, niet eens dat hebben gewogen...Nee afvallen!!! OMGHij was dus over de 220 kilo.
Dat Rumba/Donovan jungle feverquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Groningen, goeie locatie om met een paar maten helemaal koekwaus te gaan.
Ver van huis, geen bekenden dus je kan uitspoken wat je wil.
He JB
je kan er binnenkomen omdat alle muren scheuren en gaten hebben. That's all.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:43 schreef VMSDKR het volgende:
Groningen is wel een goede uitgaansstad, daar kom je na 01.00 tenminste nog ergens binnen en gaat niet alles om 03.00 al dicht.
ook deze keer gaat het niet om jou. Gewoon stil zijn dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ja ik vond mijn 20 pakken suiker al veel.. moet je nagaan als het er 120 zijn, tering zeg.
xDquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ja ik vond mijn 20 pakken suiker al veel.. moet je nagaan als het er 120 zijn, tering zeg.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
je kan er binnenkomen omdat alle muren scheuren en gaten hebben. That's all.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
je kan er binnenkomen omdat alle muren scheuren en gaten hebben. That's all.
snap er ook geen kut vanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:49 schreef Awesome_ het volgende:
waarom zou je zoveel suiker eten als je wilt afvallen ? :S
Damn werkt dat echt zo? Sickquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:50 schreef Questular het volgende:
Nee suiker = energie en met die energie kun je vet omzetten in spieren
Dit soort mensenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:51 schreef VMSDKR het volgende:
hey Henk
http://www.dumpert.nl/med(...)dopjes_te_leen_.html
cringequote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:51 schreef VMSDKR het volgende:
hey Henk
Puzzel nog maar even verder.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ben nog steeds aan het puzzelen met dat suiker vraagstuk.
Fripsel heeft dus 20pakken? Of 120?
Gewoon hardop gelachen op mijn werk. Collega's kijken me aan alsof ik niets doe hierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:51 schreef VMSDKR het volgende:
hey Henk
Hebben ze bij jou ook filters in je browser en shit?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon hardop gelachen op mijn werk. Collega's kijken me aan alsof ik niets doe hier
zo dat was echt een lagge filmpje ha ha lolz!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:51 schreef VMSDKR het volgende:
hey Henk
Da's altijd een beetje moeilijk voor ome Corquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Haarlem ondertussen Cor. Wel bijblijven.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:54 schreef Awesome_ het volgende:
had vannacht een nachtmerrie
moest kiezen tussen een oudejaarsconference van fripsel op het dak van een wolkenkrabber bijwone of zelfmoord plegen door van het dak af te springen
werd vallend wakker
Nee man. Ik FOK! ook op IE omdat dat niet gebruikt wordt hier. Automatisch alle gegevens wissen zodra ik de browser sluit. Prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou ook filters in je browser en shit?
Ik droomde dat ik een ledlampje om mn lul had gebonden en daarmee helicopterend uit ging. Zwaailicht enzoquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:54 schreef Awesome_ het volgende:
had vannacht een nachtmerrie
moest kiezen tussen een oudejaarsconference van fripsel op het dak van een wolkenkrabber bijwone of zelfmoord plegen door van het dak af te springen
werd vallend wakker
Lkkr, ik heb wel een paar blokkades maar deze b0y is niet 123 tegen te houden snap je.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef Ethanolic het volgende:
Nee man. Ik FOK! ook op IE omdat dat niet gebruikt wordt hier. Automatisch alle gegevens wissen zodra ik de browser sluit. Prima.
Ze weten wel dat er niet met je te spotten valtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lkkr, ik heb wel een paar blokkades maar deze b0y is niet 123 tegen te houden snap je.
hoeveel pakken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:00 schreef seto het volgende:
zeker de netwerkbeheerder omgekocht met een paar pakken suiker
suikerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:05 schreef Questular het volgende:
Mind is blown!
1. Sugar can damage your heart
While it's been widely noted that excess sugar can increase the overall risk for heart disease, a 2013 study in the Journal of the American Heart Association displayed strong evidence that sugar can actually affect the pumping mechanism of your heart and could increase the risk for heart failure. The findings specifically pinpointed a molecule from sugar (as well as from starch) called glucose metabolite glucose 6-phosphate (G6P) that was responsible for the changes in the muscle protein of the heart. These changes could eventually lead to heart failure. Approximately half of the people that are diagnosed with heart failure die within five years.
2. Sugar specifically promotes belly fat
Adolescent obesity rates have tripled in the past 30 years and childhood obesity rates have doubled. Many of us are aware of the data that demonstrates just how literally big our future is looking, but beyond the studies and all the initiatives to curb childhood obesity, one needs only to visit an amusement park, school or mall to truly see what is happening. One factor that seems to inflict obese children is fat accumulation in the trunk area of the body. Why? One cause may be the increase in fructose-laden beverages. A 2010 study in children found that excess fructose intake (but not glucose intake) actually caused visceral fat cells to mature -- setting the stage for a big belly and even bigger future risk for heart disease and diabetes.
3. Sugar is the true silent killer
Move over salt and hypertension, you've got competition. Sugar, as it turns out, is just as much of a silent killer. A 2008 study found that excess fructose consumption was linked to an increase in a condition called leptin resistance. Leptin is a hormone that tells you when you've had enough food. The problem is, we often ignore the signal our brain sends to us. For some people though, leptin simply does not want to work, leaving the person with no signal whatsoever that the body has enough food to function. This in turn can lead to over consumption of food and consequently, obesity. Why the silent killer? Because it all happens without symptoms or warning bells. If you've gained weight in the past year and can't quite figure out why, perhaps you should look at how much fructose you're feeding your body.
4. Sugar may be linked to cancer production and may effect cancer survival
In the world of nutrition, it's hard to talk about sugar without talking about insulin. That's because insulin is sugar's little chaperone to the cells, and when too much of it is consumed, or our insulin does not work (probably because we're eating too much sugar) and the body revolts. One connection that has been well documented in the literature is the link between insulin resistance and cancer . A 2013 study found that sugars in the intestine triggered the formation of a hormone called GIP (controlled by a protein called β-catenin that is completely dependant on sugar levels), that in turn, increases insulin released by the pancreas. Researchers found that β-catenin may in fact affect the cells susceptibility to cancer formation. Further studies have found negative associations between high sugar and starch intake and survival rates in both breast cancer patients and colon cancer patients.
5. Your sugar "addiction" may be genetic
If you've ever said, "I'm completely addicted to sugar," you may actually be correct. A recent study of 579 individuals showed that those who had genetic changes in a hormone called ghrelin consumed more sugar (and alcohol) than those that had no gene variation. Ghrelin is a hormone that tells the brain you're hungry. Researchers think that the genetic components that effect your ghrelin release may have a lot to do with whether or not you seek to enhance a neurological reward system through your sweet tooth. Findings with this study were similar to study conducted in 2012 as well.
6. Sugar and alcohol have similar toxic liver effects on the body
A 2012 paper in the journal Nature, brought forth the idea that limitations and warnings should be placed on sugar similar to warnings we see on alcohol. The authors showed evidence that fructose and glucose in excess can have a toxic effect on the liver as the metabolism of ethanol -- the alcohol contained in alcoholic beverages had similarities to the metabolic pathways that fructose took. Further, sugar increased the risk for several of the same chronic conditions that alcohol was responsible for. Finally, if you think that your slim stature keeps you immune from fructose causing liver damage, think again. A 2013 study found that liver damage could occur even without excess calories or weight gain.
7. Sugar may sap your brain power
When I think back on my childhood, I remember consuming more sugar than I probably should have. I should have enjoyed my youth back then, because unfortunately, all the sugar may have accelerated the aging process. A 2009 study found a positive relationship between glucose consumption and the aging of our cells. Aging of the cells consequently can be the cause of something as simple as wrinkles to something as dire as chronic disease. But there is other alarming evidence that sugar may affect the aging of your brain as well. A 2012 study found that excess sugar consumption was linked to deficiencies in memory and overall cognitive health. A 2009 study in rats showed similar findings.
8. Sugar hides in many everyday "non-sugar" foods
While many of my patients strive to avoid the "normal" sugary culprits (candy, cookies, cake, etc.), they often are duped when they discover some of their favorite foods also contain lots of sugar. Examples include tomato sauce, fat free dressing, tonic water, marinates, crackers and even bread.
9. An overload of sugar (specifically in beverages) may shorten your life
A 2013 study estimated that 180,000 deaths worldwide may be attributed to sweetened beverage consumption. The United States alone accounted for 25,000 deaths in 2010. The authors summarize that deaths occurred due to the association with sugar-sweetened beverages and chronic disease risk such as diabetes, heart disease and cancer.
10. Sugar is making us fat
I figured I'd leave the most obvious fact for last. While you may be aware that too many calories from any source will be stored as fat if not burned, what you may not connect is that the lack of other nutrients in sugar actually makes it much easier to eat gobs of it with no physical effects to warn us of the danger that lurks. Foods rich in fiber, fat and protein all have been associated with increased fullness. Sugar will give you the calories, but not the feeling that you've had enough. That's why you can have an entire king-size bag of licorice (with it's sky high glycemic index at the movies and come out afterwards ready to go for dinner.
On a final note, it's important to point out that simple sugars from milk (in the form of lactose) don't display the same negative health effects that we see in the literature when reviewing sugar's effects on the body. Simple sugars coming from fruit are also less concerning given their high amounts of disease-fighting compounds and fiber.
So now you know, and knowing perhaps can create action. You can do something about decreasing your overall sugar consumption without feeling deprivation or sheer frustration! That will be the focus of my next blog. Stay tuned!
bron?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
heb ff onderzoek gedaan
1 pak = geen SI-eenheid
ligt eraan bij hoeveel kilo suiker het een grootheid wordtquote:
whehehequote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:11 schreef Klokov het volgende:
Even een alternatieve kijk op de situatie
Ga ergens anders haten vriend. Awesome is een wereldverbeter is zijn zuiverste vorm.quote:
zo, nu zit je tong wel flink diep in zijn anusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga ergens anders haten vriend. Awesome is een wereldverbeter is zijn zuiverste vorm.
welnee manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga ergens anders haten vriend. Awesome is een wereldverbeter is zijn zuiverste vorm.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:17 schreef stinkie het volgende:
'Zit er hier net een of andere manlet hardop te lachen om een dumpert filmpje. Voeren echt geen fuck uit die lui hier.
Jammer Stinks, zit vandaag alleen met vrouwen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:17 schreef stinkie het volgende:
'Zit er hier net een of andere manlet hardop te lachen om een dumpert filmpje. Voeren echt geen fuck uit die lui hier.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:17 schreef stinkie het volgende:
Integendeel, ik steun de SGP in hun campagne, srs.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo, nu zit je tong wel flink diep in zijn anus
Das weer teveel om misdragingen onder de pet te houdenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik was er met 21 maten om exact te zijn.
hoeveel pakken suiker zitten hier-quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:28 schreef Klokov het volgende:
Een beetje van Etha en een beetje van JB
[ afbeelding ]
ahha dit is grappigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:28 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
nicequote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:28 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
staat alleen JB op. Ben je feeder?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:28 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Spreek voor jezelf Kim.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:15 schreef seto het volgende:
klokov voedt ons normen en waarden die tegenwoordig helaas bij veel mensen lijken te ontbreken
dat is beter dan welke cupcake dan ook
Not sure if srs.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:27 schreef Klokov het volgende:
Ik heb nog nooit SGP gestemd maar de partij staat wel in mijn top 5
Srs, maar dat komt met name door Van der Staaij. Er zijn weinig partijen die zo klein zijn doch zoveel invloed kunnen uitoefenen. Politiek gezien doen ze het echt volgens het boekje en daar heb ik wel waardering voor. Bovendien ook altijd sterk en respectvol in de discussie.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:34 schreef Questular het volgende:
Lekker ff trainen en dan naar huis, eten en een biertje pakken.
Ik wil ook trainen vanmiddag maar ben nog veel te focking druk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:32 schreef stinkie het volgende:
Nog een uurtje, dan de lease megane starten en richting gym
Zaterdagochtend trainen vind ik ook altijd lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook trainen vanmiddag maar ben nog veel te focking druk.
Vrijdagmiddag trainen is een lekker begin van het weekend.
CTRL-C, CTRL-V vanaf een een of ander paupersekssite.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:19 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P / Ik zoek hulp in mijn relatie !!!!
quote:
Ik ben echt dol op Klokov de user. Ga binnenkort met een vriendin naar Groningen om te kijken of ik hem in het wild kan spotten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:15 schreef seto het volgende:
klokov voedt ons normen en waarden die tegenwoordig helaas bij veel mensen lijken te ontbreken
dat is beter dan welke cupcake dan ook
jup.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook trainen vanmiddag maar ben nog veel te focking druk.
Vrijdagmiddag trainen is een lekker begin van het weekend.
las laatst nog iets op nu.nl over dat maar 3% van alle mannen bij de eerste date meteen weg zou gaan als de vrouw er compleet anders uitzag dan op haar foto'squote:
Haha serieus? Misschien zijn ze beleefd, of ze denken mwah beetje dik maar is beter dan alweer fappen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:38 schreef seto het volgende:
[..]
las laatst nog iets op nu.nl over dat maar 3% van alle mannen bij de eerste date meteen weg zou gaan als de vrouw er compleet anders uitzag dan op haar foto's
als het echt zo'n dikke zeug is zou ik niet eens moeite doen hoor
ja hierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha serieus? Misschien zijn ze beleefd, of ze denken mwah beetje dik maar is beter dan alweer fappen.
hoezo, seks is toch niet het ultieme doel van een date?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha serieus? Misschien zijn ze beleefd, of ze denken mwah beetje dik maar is beter dan alweer fappen.
Ja daarom snap ik dat vrouwen blijven, die hebben gratis avondje uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:51 schreef seto het volgende:
[..]
ja hier
'Ruim acht op de tien mannen betaalt rekening op eerste afspraakje'
tevens, zoveel betalen op de eerste afspraak!
Vrouwen die dat niet zelf kunnen betalenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik dat vrouwen blijven, die hebben gratis avondje uit.
iddquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:51 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo, seks is toch niet het ultieme doel van een date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |