Duh. En Mooi Wark.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef Eleiko het volgende:
Quote als je ooit naar een concert van Normaal geweest bent.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:32 schreef no1uknow het volgende:
Trouwens c_c, als je een beetje van Opeth, DT e.d. houdt, moet je zeker X-Panda eens checken. Staan niet op Spotify, vrij onbekend maar heb ze live gezien en die gasten zijn zo goed.
Check in ieder geval het begin en vanaf 7:00 een paar minuten.
Vanaf 12:00 is ook prachtig. Eerst heel melodieus, daarna wordt het steeds harder.
Ik dacht dat c_c alleen maar duistere zijdes hadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:33 schreef Fripsel het volgende:
Sinds wanneer word er hier over goede muziek gepraat?
TR gezet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
ken al die muziek van jullei niet hoor
hey jb
kesha heeft een nieuwe liedje denk dat jy die ook wel kan waardere![]()
lkr nummertje vooral voor op de croostrainerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
ken al die muziek van jullei niet hoor
hey jb
kesha heeft een nieuwe liedje denk dat jy die ook wel kan waardere![]()
Staat op, openingsnummer klinkt iig erg goed.quote:
Nee, vertel?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:34 schreef no1uknow het volgende:
hey c_c, als je progrock wel kan waarderen he, ken je Cultuurpodium de Boerderij in Zoetermeer?
altos gonna alto vriendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef seto het volgende:
wel typisch dat fripsel weer naar die rare shit luistert
Tja, was een keuze, ik dacht misschien goed voor m'n persoonlijke ontwikkeling ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Was dit een keuze minor dinges? Zo ja: waarom heb je die dan gekozen?
[..]
Extroverten bij een creatieve minor dinges: je verwacht het niet, he?
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef seto het volgende:
wel typisch dat fripsel weer naar die rare shit luistert
Zo alto is ze niet hoorquote:
Gewoon zowel mainstream als niet-mainstream kunnen waarderen is de key. Niets mis met een beetje losgaan op top 40 shit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:39 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom moeten mensen die naar niet-mainstream muziek luisteren altijd zo elitair erover doen?
Das altijd. Lekker gek. Lekker uniek.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:39 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom moeten mensen die naar niet-mainstream muziek luisteren altijd zo elitair erover doen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jij hebt dr ook al op kunnen schrijven?
Nee dat was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
OF JE DR AL VAN JETJE GEGEVEN HEBT!?
Even tussendoor: heb je gelezen dat GRRM heeft gezegd dat de serie 'm in gaat halen? Was al obvious, maar toch. Die man gaat echt dood voordat de serie klaar is.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jij hebt dr ook al op kunnen schrijven?
Ik denk dat die mensen jou ook niet snappen. And who the fuck caresquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Staat op, openingsnummer klinkt iig erg goed.
[..]
Nee, vertel?
Ik heb de afgelopen 2-3 jaar sowieso keihard verzaakt, heb maar 1 of twee concertjes meegemaakt. Heb me laatst weer voorgenomen om meer live te gaan zien. Helaas word ik omringd door mensen die concerten te veel gedoe vinden, muziek in het algemeen "wel ok" vinden, of beginnen met kinderen werpen en daar al hun energie insteken.
I've said it before and I'll say it again: ik snap mensen die zichzelf niet kunnen verliezen in muziek niet. Van die mensen die alles wel ok vinden, nergens een echte mening over hebben, en niet snappen dat je gierend enthousiast kan worden van een goede performance.
www.cultuurpodiumboerderij.nl Komt heel veel progrock, maar ook blues, bluesrock, rock, metalquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, vertel?
Ik heb de afgelopen 2-3 jaar sowieso keihard verzaakt, heb maar 1 of twee concertjes meegemaakt. Heb me laatst weer voorgenomen om meer live te gaan zien. Helaas word ik omringd door mensen die concerten te veel gedoe vinden, muziek in het algemeen "wel ok" vinden, of beginnen met kinderen werpen en daar al hun energie insteken.
Niet zo interessant doen. Smaken verschillen, jij houdt van muziek, anderen verliezen zichzelf in soaps.quote:I've said it before and I'll say it again: ik snap mensen die zichzelf niet kunnen verliezen in muziek niet. Van die mensen die alles wel ok vinden, nergens een echte mening over hebben, en niet snappen dat je gierend enthousiast kan worden van een goede performance.
Doet me niet zoveel. Die treden dus wel zo ongeveer elk jaar op in De Boerderij.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ken je Anathema, no1?
Daar was 20-jarige ik echt helemaal lyrisch over.
Wat een nuancering weer. Ik leer steeds meer kanten van je kennen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
www.cultuurpodiumboerderij.nl Komt heel veel progrock, maar ook blues, bluesrock, rock, metal
Dit jaar nog verkozen door een brits prog-magazine tot op één na beste prog-venue ter wereld. Alleen The Royal Albert Hall boven zich
[..]
Niet zo interessant doen. Smaken verschillen, jij houdt van muziek, anderen verliezen zichzelf in soaps.
Been there, done that hoor, toen ik 15 was en naar hardrock luisterdequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat een nuancering weer. Ik leer steeds meer kanten van je kennen.
Laatste paar jaar zijn ze ook ruk, maar moest er aan denken. Heb ik in dezelfde tijd leren kennen als PT, ze hebben jeugdsentiment voor me.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Doet me niet zoveel. Die treden dus wel zo ongeveer elk jaar op in De Boerderij.
Klopt. Was te verwachten. Valar Morghullis.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Even tussendoor: heb je gelezen dat GRRM heeft gezegd dat de serie 'm in gaat halen? Was al obvious, maar toch. Die man gaat echt dood voordat de serie klaar is.
Jeetje, waar komt dit zo opeens vandaan? Waar is de rust gebleven die van jouw posts straalde?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gwn tussen sander em mij okee? bemoei je er niet mee, heks.
Wie, Awesome? hahahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Je was een beetje een rots in de branding wat betreft dit topic, het kalme oog in een storm van haat en nijd
Jezus wat kut.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:54 schreef no1uknow het volgende:
Vanavond hierheen:
http://cultuurpodiumboerderij.nl/programma/the-iron-maidens/
[ afbeelding ]
Mag toch gratis naar binnen
jezus kanker aids tyfus koortsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:54 schreef no1uknow het volgende:
Vanavond hierheen:
http://cultuurpodiumboerderij.nl/programma/the-iron-maidens/
[ afbeelding ]
Mag toch gratis naar binnen
kontlik poging #1730 bij awesomequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeetje, waar komt dit zo opeens vandaan? Waar is de rust gebleven die van jouw posts straalde?
Je was een beetje een rots in de branding wat betreft dit topic, het kalme oog in een storm van haat en nijd, maar je lijkt die rol een beetje op te willen geven. Jammer hoor.
Jammer.
Het meet idd je vet niet. Dat zie je in de spiegel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat motivatie hoor.
hahahah echt een goeie deze..quote:
whaha ben je zeker boos omdat je nofap weer gefaald is vandaagquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gwn tussen sander em mij okee? bemoei je er niet mee, heks.
whahaha xDDDDDDquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hahahah echt een goeie deze..
hoorde laatst nog een
'hey niet spotten met de tweede wereldoorlog, mn opa is gestorven in auschwitz'
'oh srry'
'hij was van de wachttoren gevallen'
xD
snapje
Beach = accountabilibuddyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:01 schreef Beach het volgende:
[..]
whaha ben je zeker boos omdat je nofap weer gefaald is vandaag
ik zit op de uni kkgek kom daar me bedreigen dan op het schoolplein kkwausquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik vind dit niet tof man
ik ben 3 km van je huis, dus kijk uit
tss dit was je motivatiepost voor vandaagquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Beach = accountabilibuddy
fix mn eigen shit wel. Als het goed moet gebeuren moet je het tog zelf doen
lelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef fathank het volgende:
en nu kappen met die kutmuziek
Zaterdag deze bazen checken
ik ga in je huis breken gquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zit op de uni kkgek kom daar me bedreigen dan op het schoolplein kkwaus
Ik denk niet dat je het recht hebt om het woord kutmuziek in de mond te nemen als je deze pure oorkanker baas vindt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef fathank het volgende:
en nu kappen met die kutmuziek
Zaterdag deze bazen checken
Zei toch dat je die geile kpd picca moest dmmen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
tss dit was je motivatiepost voor vandaag
die van gister heb je niet eens op gereageerd
Gooi de bijbel in de mosterd manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
tss dit was je motivatiepost voor vandaag
die van gister heb je niet eens op gereageerd
die van die gast met een stijve?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zei toch dat je die geile kpd picca moest dmmen.
Ja, de laatste in het herentopic.quote:
Daar ga je al de fout in. Je moet niet voor een ander denken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het recht hebt om het woord kutmuziek in de mond te nemen als je deze pure oorkanker baas vindt.
die staat hier voor me op de uni kankerwausjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ga in je huis breken g
steel ik je mac
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:05 schreef Beach het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een uitdrukking
Eh roken en koffie zuipen op de plee?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:06 schreef no1uknow het volgende:
ey ik heb een probleem ik zit op de uni maar moet kkhard scheiten
wil eigenlijk ook ff sigaret roken en koffie drinken maar dan krijg ik een soort projectile-poepen vrees ik
wut do???
Heel af en toe kom ik daar, totdat ik tijdens het scrollen weer eens CP tegenkom. Dan ben ik voor 3 a 4 maanden genezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nope daar kom ik al jaren niet meer. Nu is het alleen maar piemels. srs
peuk roken tijdens 't schijten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:06 schreef no1uknow het volgende:
ey ik heb een probleem ik zit op de uni maar moet kkhard scheiten
wil eigenlijk ook ff sigaret roken en koffie drinken maar dan krijg ik een soort projectile-poepen vrees ik
wut do???
Ben je meer een industrial etc liefhebber of ook mainstream hc?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in. Je moet niet voor een ander denken.
/fit/ vind ik nog wel leuk af en toe, maar dat is de zelfde meuk als hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heel af en toe kom ik daar, totdat ik tijdens het scrollen weer eens CP tegenkom. Dan ben ik voor 3 a 4 maanden genezen.
Kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in. Je moet niet voor een ander denken.
Pas op met het as wegtikken, niet per ongeluk je schaamhaar in de fik steken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:09 schreef no1uknow het volgende:
ik ga ff een verdieping hier opzoeken waar ze aan het verbouwen zijn, dan kan ik ff rustig kakken
bedankt voor de tips
Woon je nou in Zoetermeer en niet in Den Haag?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
www.cultuurpodiumboerderij.nl Komt heel veel progrock, maar ook blues, bluesrock, rock, metal
Dit jaar nog verkozen door een brits prog-magazine tot op één na beste prog-venue ter wereld. Alleen The Royal Albert Hall boven zich
[..]
Niet zo interessant doen. Smaken verschillen, jij houdt van muziek, anderen verliezen zichzelf in soaps.
Huidige mainstream ben ik niet echt van op de hoogte. Die stijl van een paar jaar terug vond ik echt kut over het algemeen, veel eenheidsworst. Neig toch meer naar de duistere kant. En Millenium. Ouwe Supreme Intelligence en Enzyme shit enzo. Qua mainstream meer het Third Movement hoekje, die italiaanse en rotterdamse meuk vind k niks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Ben je meer een industrial etc liefhebber of ook mainstream hc?
Wisselend. Ene keer rook ik space zo een pakkie weg, andere keer vind 't echt smerig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
als je uit je dak bent is er niks lekkerder dan een sigaret.
toch henk
As brand niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas op met het as wegtikken, niet per ongeluk je schaamhaar in de fik steken.
Ik heb ook nog zo'n fles. Niet te zuipen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:11 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Niet sigaren roken zoals Arnold dat doet...
Dat ruikt iig al wel een stuk beter dan die smerige fabrieks sigaretten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:11 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Niet sigaren roken zoals Arnold dat doet...
Was daar iets bijzonders aan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, de laatste in het herentopic.
Net ff gekeken, maar sinds die foto heerst daar een oorverdovende stilte.
Haarlem ondertussen Cor. Wel bijblijven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Woon je nou in Zoetermeer en niet in Den Haag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |