Ah, fijn om te lezen dat ik niet raar benquote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:26 schreef pessie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd 1st, welkom! De meesten zijn inderdaad gespannen, ik had periodes dat ik elk kwartier op de wc zat om te kijken of het niet mis was.
Bij pasteuriseren moet je een half uur koken op ca. 70 graden. Als je dat met je room ook doet, pasteuriseer je als het ware zelf.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ongepasteuriseerde room maakt gekookt toch niet uit of wel? Als ik kook let ik daar nl niet op wat ik koop want word gekookt.
oh! Toch maar eens op letten danquote:Op zondag 22 maart 2015 10:56 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Bij pasteuriseren moet je een half uur koken op ca. 70 graden. Als je dat met je room ook doet, pasteuriseer je als het ware zelf.
Zelf maken ben ik te lui voor, maar ik![]()
de panna cotta en crema di fragola van Vapiano!
http://oerspronkelijk.blo(...)okte-eieren.html?m=1quote:Op zondag 22 maart 2015 11:02 schreef Skoap het volgende:
Heel veel restaurants gebruiken ook gepasteuriseerd eiwit en eigeel ideaal!
Je kan het ook kopen bij de Makro en dat soort groothandels. Sommige speciaal zaken hebben het ook wel. Kan je toch zelf mayonaise maken of andere dingen die nu anders niet mogen.
Getsie, dat lijkt me dan weer niet lekkerquote:Op zondag 22 maart 2015 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
http://oerspronkelijk.blo(...)okte-eieren.html?m=1
Zou dat een beetje smaken als gevulde eieren, dat is dan wel weer lekkerquote:Op zondag 22 maart 2015 11:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Getsie, dat lijkt me dan weer niet lekker
Ja vooral na een super vermoeide dag met Luc.....quote:Op zondag 22 maart 2015 11:18 schreef -Spring het volgende:
Argh! Herkennen jullie dat? Dat je af en toe de schrik om het hart slaat omdat je in een helder moment beseft dat je niet alleen zwanger bent en moet bevallen, maar dat er ook echt een kínd bijkomt.
Tijdens de zwangerschap van L had ik dat helemaal niet.
De vlokkentest is een vruchtwaterpunctie, maar dat is toch niet iets waar je zomaar voor kan kiezen, maar aan de hand van een afwijkende uitslag bij de npm? En die laatste wordt tussen week 11 en 14 gedaan, dus daarvoor aangeven lijkt me vroeg genoeg.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:01 schreef Daui het volgende:
Vraagje. Heb van de week van het ziekenhuis een hele stapel brochures gehad (met de post). Gaat over de vlokkentest en de 20 weken test. Wanneer moet je aangeven welke testen je wel of niet wilt laten uitvoeren?
Huuuuhhhhh Wat klinkt dit vies?!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:46 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb op vakantie gewoon pizza gegeten met een redelijk rauw ei er bovenop, en een tosti met snotterig ei erop.
Ik had in beide gevallen ook op een gaar ei gerekend, maar in het buitenland is dat niet zo standaard als hier. Deze waren ook nog enigszins gebakken, maar ik heb in Italië ook wel eens een pizza gehad waarbij ze aan tafel nog even een rauw ei braken en op de pizza deden. Maar dat ze dat in sommige landen doen was ik alweer vergeten toen ik mijn pizza bestelde... Dit was in Frankrijk btw, en gewoon bij een simpel restaurantje op de piste.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Huuuuhhhhh Wat klinkt dit vies?!Is dit een lokale delicatesse of ben ik culinair gezien slecht op de hoogte?
Screening op down is de combinatietest, bestaande uit de nekplooimeting en een bloedtest. Als de uitslag daarvan niet goed (genoeg) is kom je in aanmerking voor extra onderzoek, en dat is een vlokkentest, vruchtwaterpunctie of nipt. Als dar het geval is wordt dat je allemaal uitgelegd door je verloskundige die je doorstuurt.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef Daui het volgende:
Dat stond in het boekje over screening op downsyndroom. ook eentje over baarmoedermondmeting en HIV. Zal wel standaard brochures zijn die ze opsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |