Hij ging er wel echt bizar raar in die laatste verdediger. Wou hem buitenkantje voet meenemen ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
moet direct denken aan van der gijp
denk je dat die het expres deed? kan er gewoon geen kut van
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wist je dat Leo voor Ajax is?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef Cavaliers het volgende:
Ik stoor mij aan het overdreven objectieve gedoe van Driessen.
Nogal logisch. Zou raar zijn als je daar zit en voor Feyenoord bentquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
90 MINUTEN LANG VOOR ONZE CLUB UIT AMSTERDAAAAM
Door de benen spelen oid?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij ging er wel echt bizar raar in die laatste verdediger. Wou hem buitenkantje voet meenemen ofzo?
KOM SNEL TERUG MANquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
90 MINUTEN LANG VOOR ONZE CLUB UIT AMSTERDAAAAM
Gaf wel een assist.quote:
Minuut '90quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nog te wachten op de allesverstierende gelijkmaker.
Op een logaritmische schaal van 1 naar 100 waarbij siggie een 50 krijgtquote:
Zolang het geen pingels wordenquote:
Bulgaren zijn niet om te kopen, deze scheids dus ook niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:29 schreef silverhill het volgende:
Waar komt dat eeuwige krediet van Boilesen toch vandaan?
Oh, en deze scheids gaat geheid een onterechte penalty geven als ie de kans krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mogen allebei eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja, is een vriend van me.quote:
Ban voor deze hond graag.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit niet het algemene EL topic dan?quote:
nee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit niet het algemene EL topic dan?
yepquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit niet het algemene EL topic dan?
Daar is dit topic toch voor, Europa League.quote:
Cilissen erin?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet De Boer wel op het laatste moment de reservekeeper inbrengen.
Doodsverwensing.quote:
Kan ie maar 1 helft spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:33 schreef silverhill het volgende:
Kan Boilesen niet een halsband omkrijgen die ontploft als ie over de middellijn komt?
het kan nog!quote:
Het staat nu pas 1-0 hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat nog mis.
Onrechtmatig verkregen vrije trap in de 94e minuut. 1-2
'Bedankt Shreyas.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat nog mis.
Dan moet ie er eerst inquote:
Lijkt wat onder de leden te hebben,quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja vind het ook maar een vreemd kereltje
Of een slecht geschoten corner die er toch in gaatquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat nog mis.
Die kopkans uit die vrije trap vond ik wel een kans.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:35 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet zo kapot van dat Dnjepr. Eigenlijk nog geen echte kans gehad.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:33 schreef silverhill het volgende:
Kan Boilesen niet een halsband omkrijgen die ontploft als ie over de middellijn komt?
Alleen die middenvelder/aanvoerder vind ik duidelijk een goede spelerquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:35 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet zo kapot van dat Dnjepr. Eigenlijk nog geen echte kans gehad.
over 2 jaar is die 40m waard.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik ajax was zou ik hem snel verkopen
Even kijken of je goed oplette.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 'm toch al een paar reddingen had zien verrichten
Nieuwe Pogba dit datquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt verbazingwekkend hoe goed Bazoer speelt. Wordt pas over 7 maanden 19.
Die had Maher toch wel kunnen verslaan onderling zou je zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze speler uit de PSV jeugd maakt Ajax toch wel in een keer veel beter.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
Leuk dat een commentator de spelers gaat vertellen wat ze moeten doen. Wat een debiel.
bij psv moest die concurreren met brumaquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die had Maher toch wel kunnen verslaan onderling zou je zeggen
quote:
Graag even naar het Polen meldpunt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milik heeft geen voetballend vermogen
Handig juist, van bovenaf heb je veel beter zicht. Doe gewoon al die spelers een oortje in en meeluisteren met RTL7.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
Leuk dat een commentator de spelers gaat vertellen wat ze moeten doen. Wat een debiel.
Wolfsburg - Sevilla de finalequote:
Napoli dit datquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wolfsburg - Sevilla de finale
NAC - Ajax 2-4?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:39 schreef VMSDKR het volgende:
Kan iemand even dat gifje posten waar die Ijslander half Ajax onderuit schopt?
Mensen die over zijn aanstelling nog twijfelen mogen van mij een erge ziekte krijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je blij dat de Boer nog blijft?
Ze zingen dan ook wie niet springt is geen jood. Dat verstaan ze wel hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
Je kan wel zingen; Wie niet springt is een Jood maar daar verstaan die Oostblokkers natuurlijk geen ene kankeritus van
Hoeveel uitsupporters zitten daar?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
Je kan wel zingen; Wie niet springt is een Jood maar daar verstaan die Oostblokkers natuurlijk geen ene kankeritus van
Nee joh gekkiequote:Op donderdag 19 maart 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zingen dan ook wie niet springt is geen jood. Dat verstaan ze wel hoor.
Mannetje of 40. Kunnen er zomaar 5 meer zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoeveel uitsupporters zitten daar?
Ik denk sowieso dat ze 'geen Jood' zingen. Anders zou het gek zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
Pas een kwartier ofzo.quote:
Maakt niet uit wat ze zingen. Die Oostblokjes verstaan dat toch niet johquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat ze 'geen Jood' zingen. Anders zou het gek zijn.
Wie niet springt is een jood is wel logischer aangezien zo'n 99% van het stadion blijft zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat ze 'geen Jood' zingen. Anders zou het gek zijn.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie niet springt is een jood is wel logischer aangezien zo'n 99% van het stadion blijft zitten.
Oh vast wel hoor, die zijn heel goed met talen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ze zingen. Die Oostblokjes verstaan dat toch niet joh
Hebben ze dr gele ster bij?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie niet springt is een jood is wel logischer aangezien zo'n 99% van het stadion blijft zitten.
Scherpquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerlijk, ik zou ook niet gaan springen omdat een stel hooligans zeggen dat ik moet springen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
twitter:Tussendelinies twitterde op donderdag 19-03-2015 om 22:42:39Meeste tikkies terug (passes totaal)31 (75) - Boilesen27 (59) - Sinkgraven27 (42) - Bazoer#ajadni reageer retweet
Antwerp?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Enige Belgische club die wel te pruimen is imo
Raar aangezien er maar zo'n 30 tot 40 duizend joden in Nederland zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, heb ik niks mee. Club is sowieso al een keer of 40-45 failliet gegaan toch?quote:
Scherpquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Raar aangezien er maar zo'n 30 tot 40 duizend joden in Nederland zijn.
Moet dat nou net tijdens een gesprek over Joden?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, heb ik niks mee. Club is sowieso al een keer of 40-45 failliet gegaan toch?
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Ik ken mensen die aan gvd zijn overledenquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had kaartjes moeten kopen, waar voor je geld qua tijd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in verlenging.
Kan nog, Davids kwam er ook pas later meequote:Op donderdag 19 maart 2015 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
Serano de nieuwe Davids maar dan zonder bril
Ah dat wordt dus rood.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
Serano de nieuwe Davids maar dan zonder bril
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:48 schreef Caland het volgende:
Beste hotel ter wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Celine alleen niet, die dacht dat Krul wel even kwam opdagen.quote:
Heb überhaupt niets met Belgische clubs, maar dacht dat er aardig wat Feijenoorders altijd naar Antwerp gingen. Die Tribune 2 lijkt me het nog wel eens waard een bezoekje te brengen, ook wel aardige sfeer naar ik meende.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, heb ik niks mee. Club is sowieso al een keer of 40-45 failliet gegaan toch?
Ja die bedenk ik ook echt zelf.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je grapjes van internet plukken en doen alsof je ze zelf bedacht hebt.
Waaruit blijkt dat?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je grapjes van internet plukken en doen alsof je ze zelf bedacht hebt.
Die slaapt nogquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, waar is Drizzt eigenlijk? Ik heb hem al een tijdje niet gezien.
Verslapen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, waar is Drizzt eigenlijk? Ik heb hem al een tijdje niet gezien.
Zie je regelmatig voorbij komen. Was nog nooit origineel.quote:
* De Boer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:52 schreef Caland het volgende:
Boer is wel echt een baas als hij straks in de 119e minuut Boer erin brengt.
En dan verliezenquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:52 schreef Caland het volgende:
En dan valt nog voor het eindsignaal de 1-1quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:52 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |