Hij ging er wel echt bizar raar in die laatste verdediger. Wou hem buitenkantje voet meenemen ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
moet direct denken aan van der gijp
denk je dat die het expres deed? kan er gewoon geen kut van
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wist je dat Leo voor Ajax is?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef Cavaliers het volgende:
Ik stoor mij aan het overdreven objectieve gedoe van Driessen.
Nogal logisch. Zou raar zijn als je daar zit en voor Feyenoord bentquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
90 MINUTEN LANG VOOR ONZE CLUB UIT AMSTERDAAAAM
Door de benen spelen oid?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij ging er wel echt bizar raar in die laatste verdediger. Wou hem buitenkantje voet meenemen ofzo?
KOM SNEL TERUG MANquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
90 MINUTEN LANG VOOR ONZE CLUB UIT AMSTERDAAAAM
Gaf wel een assist.quote:
Minuut '90quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nog te wachten op de allesverstierende gelijkmaker.
Op een logaritmische schaal van 1 naar 100 waarbij siggie een 50 krijgtquote:
Zolang het geen pingels wordenquote:
Bulgaren zijn niet om te kopen, deze scheids dus ook niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:29 schreef silverhill het volgende:
Waar komt dat eeuwige krediet van Boilesen toch vandaan?
Oh, en deze scheids gaat geheid een onterechte penalty geven als ie de kans krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mogen allebei eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja, is een vriend van me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |