Er zat vroeger een winkeltje in venlo waar ik altijd heen ging, die hebben alles en als ze het niet hebben kunnen ze het meestal wel bestellenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb van alle auto's de papieren/vrijwaring nog. Kan ik wel doen dan
Kan alleen van een hoop geen modellen vinden
Lees dattie in 2011 overleden is en zn broer een paar dagen later. Vervolgens is de winkel gesloten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 06:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Er zat vroeger een winkeltje in venlo waar ik altijd heen ging, die hebben alles en als ze het niet hebben kunnen ze het meestal wel bestellen
Weet alleen niet of ie er nog zit, luthart heette ze volgens mij
Ohquote:Op dinsdag 24 maart 2015 06:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lees dattie in 2011 overleden is en zn broer een paar dagen later. Vervolgens is de winkel gesloten.
Worden nu ook alle rijders met een Ferrari of Mercedesmotor uit de uitslag geschrapt, net zoals ricciardo vorig jaar? zou eigenlijk wel fair zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:49 schreef zoem het volgende:
FIA verdenkt teams van omzeilen brandstofmeter
Ik las het vanmiddag al ergens. Kan nog interessant worden.
Ik vermoed dat ze ergens een brandstofaccumulator gebruiken en die 'bijvullen' op een brandstofarm moment.
genoeg spec-klassen om te volgen, een formule zoals F1 heeft 't er maar 1 van.....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:16 schreef Fopje het volgende:
Soms mis ik A1GP wel Iedereen dezelfde auto en geen gezeik.
De reden snap ik ook wel, maar dat maakt het nog niet moreel juist (zoals zij stelt) om iemand bij het grofvuil te zetten en een poot uit te draaien.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De reden snap ik wel; het voortbestaan van Sauber (met zijn 300+ medewerkers). Alleen heeft ze het volledig verkeerd afgehandeld door Giedo volledig te negeren in plaats te proberen met hem tot een akkoord te komen.
Dit!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:01 schreef hmmmz het volgende:
Wat een gezeik, al die regels. Alles vrij geven, wie het snelste klaar is met rondjes rijden heeft gewonnen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Bull_X2010quote:After the evaluation of the technology going into the car, the X2010 was redesigned incorporating refinement advice from Newey. With its low air resistance achieved through its smooth glass canopy and full cowling over the tyres, and the downforce gained from the low speed range using the fans as well as in the high speed range through the front and rear wings and the rear diffuser, the car ultimately achieved a theoretical maximum speed of 500 km/h, a weight of 545 kg, and a maximum lateral G force exceeding 8G. This spec is virtually at the very limit of what a normal human body can withstand.[citation needed] Modern fighter jets are usually electronically limited to 9G.[citation needed]
The driver who performed the virtual shakedown test of the car was Red Bull Racing driver Sebastian Vettel. On his first run, he shortened the simulated course record held by Formula 1 cars on GT5's simulation of the Suzuka Circuit by over 20 seconds, drawing out the theoretical potential of the X2010 machine.[3]
WEC. Veel vrijer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
genoeg spec-klassen om te volgen, een formule zoals F1 heeft 't er maar 1 van.....
Wel leuke races om te volgen, maar duurt ook lang hahaquote:
Komt wel goed, de Group C tijden komen langzaam maar zeker weer terug. Over een jaar of twee staan er net zoveel LMP1 auto's aan de start als F1 auto's.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:25 schreef sasquatsch het volgende:
Maar ook alleen maar omdat er verschillende klassen in een race rijden. Anders was het maar een karig startveld met alleen LMP1 (of LMP2).
Leuke klasse, maar ik heb niets met endurance. Liever gewoon één a twee uurtjes vlammen en dan klaarquote:
Waarom zou je dan F1 kijken?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuke klasse, maar ik heb niets met endurance. Liever gewoon één a twee uurtjes vlammen en dan klaar
maar geen open wiel klassequote:
Goeie vraagquote:
Uit gewoonte? Dat is mijn reden in ieder geval. En Max.quote:
twitter:F1 twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:45:35 For more classic videos, sign up for #F1Access - available now on a free trial. Details: http://t.co/YfpUCJ25sM http://t.co/Lhh6xZuwoy reageer retweet
Gemiddeld genomen zijn de WEC races toch bijzonder saai, zoals Bahrein vorig jaarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Komt wel goed, de Group C tijden komen langzaam maar zeker weer terug. Over een jaar of twee staan er net zoveel LMP1 auto's aan de start als F1 auto's.
A1 GP was zeker leuk, maar om nou te zeggen dat je daar geen dominantie had... Met andere woorden, de basis auto mag hetzelfde zijn, maar bepaalde teams weten gewoon een topwagen neer te zetten waardoor de situatie hetzelfde is als met Mercedes nu in F1.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:16 schreef Fopje het volgende:
Soms mis ik A1GP wel Iedereen dezelfde auto en geen gezeik.
Punten voor Manor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:41 schreef RingBewoner het volgende:
Komend weekend goede kans op regen tijdens kwalificatie en race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |