Kansloos inderdaad. Achteraf nog steeds je gelijk proberen te halen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:32 schreef Ener-G het volgende:
[..]
En wie was er verantwoordelijk voor het regelen van de superlicentie, niet Giedo, maar het team, Sauber dus..
Waarom?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:00 schreef heywoodu het volgende:
Marciello gaat in Sepang de 1e training rijden met de auto van Nasr.
Omdat hij reserve rijder is. Zal wel een aantal VT's mogen rijden.quote:
Hendig sjiek.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:53 schreef nils7 het volgende:
Ik heb deze besteld
[ afbeelding ]
1984 WC, Niki lauda, 1:43, signed edition
Is dat niet heel gevaarlijk? Hij heeft niet veel ervaring met deze auto.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:00 schreef heywoodu het volgende:
Marciello gaat in Sepang de 1e training rijden met de auto van Nasr.
Inderdaad en die auto lijkt mij ook niet voor heb gebouwd. Heeft ie wel een passend zitje?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is dat niet heel gevaarlijk? Hij heeft niet veel ervaring met deze auto.
Leuk idee. Maak je dan van allemaal wel ook de juiste nummerplaat?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hendig sjiek.
Ik heb van het weekend het lumineuze idee opgedaan om van alle auto's die ik heb gehad in mijn leven een gedetailleerd schaalmodel aan te gaan schaffen in 1:18
Dat gaat nog een hele uitdaging worden, want een flink aantal kan ik niet vinden. Het zijn er 15 in totaal en van een aantal kan ik helemaal geen schaalmodellen vinden; ook niet in 1:43 of 1:87 of iets
Tzt als ik er een paar heb reeds zal ik er wel eens een topic over openen.
Ik begin mijn collectie in elk geval met mijn eerste auto; een Ford Escort XR3i uit 1982.
Die had ik in lichtgroen metallic en het zou het leukste zijn als ik alle auto's zou kunnen vinden in dezelfde kleur als wat ik hem had, maar meteen bij de eerste lukt dat al niet. Die gaat dus lichtblauw worden en wel deze:
[ afbeelding ]
Die dus.
Excuus voor deze volledig offtopic reactie
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Grove nalatigheid van iemand met een Law achtergrond.
Die heeft ook wel een gigantische plaat voor haar kop. Iets roepen over morele principes als ze een contract met iemand volledig negeert.quote:Courts do not judge by moral principles. For them, only written agreements apply without regard to the other circumstances.
Ik heb van alle auto's de papieren/vrijwaring nog. Kan ik wel doen danquote:Op maandag 23 maart 2015 20:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk idee. Maak je dan van allemaal wel ook de juiste nummerplaat?
Toch lichamelijk iets dan? Windvlaag lijkt me echt niet het geval; dat zou Alonso ook wel gewoon kunnen plaatsen. Misschien dan kortstondig halfonwel geworden of iets?quote:"Hoewel dit niet zichtbaar is in de uitgebreide telemetrie van de wagen, noch in de reconstructies en tests in het labo, herinnert Fernando zich een gevoel van zwaar sturen net voor het accident. Het team heeft daarom een bijkomende sensor in de wagen geplaatst om vanaf heden nog meer data te verkrijgen."
De reden snap ik wel; het voortbestaan van Sauber (met zijn 300+ medewerkers). Alleen heeft ze het volledig verkeerd afgehandeld door Giedo volledig te negeren in plaats te proberen met hem tot een akkoord te komen.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
Die heeft ook wel een gigantische plaat voor haar kop. Iets roepen over morele principes als ze een contract met iemand volledig negeert.
Problemen met de stuurbekrachtiging?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toch lichamelijk iets dan? Windvlaag lijkt me echt niet het geval; dat zou Alonso ook wel gewoon kunnen plaatsen. Misschien dan kortstondig halfonwel geworden of iets?
Je zou toch verwachten dat zoiets triviaals wel besensord is niet?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Problemen met de stuurbekrachtiging?
Cool, zou mijn eerste auto (zwarte '91 Celica) best willen hebben als modelauto .quote:Op maandag 23 maart 2015 17:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hendig sjiek.
Ik heb van het weekend het lumineuze idee opgedaan om van alle auto's die ik heb gehad in mijn leven een gedetailleerd schaalmodel aan te gaan schaffen in 1:18
Dat gaat nog een hele uitdaging worden, want een flink aantal kan ik niet vinden. Het zijn er 15 in totaal en van een aantal kan ik helemaal geen schaalmodellen vinden; ook niet in 1:43 of 1:87 of iets
Tzt als ik er een paar heb reeds zal ik er wel eens een topic over openen.
Ik begin mijn collectie in elk geval met mijn eerste auto; een Ford Escort XR3i uit 1982.
Die had ik in lichtgroen metallic en het zou het leukste zijn als ik alle auto's zou kunnen vinden in dezelfde kleur als wat ik hem had, maar meteen bij de eerste lukt dat al niet. Die gaat dus lichtblauw worden en wel deze:
[ afbeelding ]
Die dus.
Excuus voor deze volledig offtopic reactie
Stoeltje binnen een week lijkt me ook lastig wordenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is dat niet heel gevaarlijk? Hij heeft niet veel ervaring met deze auto.
Neem aan trouwens dat het over 500 bar inspuitdruk gaat, niet de turbodruk zelf... En je zit toch nog steeds met de 100 kilo per race totaal, dus hoe dit precies zou moeten werken..quote:Momenteel maakt de FIA gebruik van standaard sensoren om de benzinetoevoer te meten, waarbij een maximum van 100 kilogram per uur is toegestaan. Vanaf de Grand Prix van China wil het controlerend orgaan ook de druk in andere delen van het systeem gaan checken. Zij verdenken enkele teams van het zoeken naar nieuwe oplossingen waarbij de toevoer in andere delen hoger kan zijn, maar rond de huidige sensor nooit hoger komt dan 100 kg/h.
Het Italiaanse Omnicorse meldt dat deze truc deels de grote stap voorwaarts van Ferrari en Mercedes veroorzaakt. Hun turbosystemen zouden 500 bar aan kunnen, terwijl de motoren van Renault niet verder komen dan 250 bar. Ook Honda zou in de buurt komen van 500 bar wanneer de krachtbron volledig werkt.
Het is nog onduidelijk wat er gaat gebeuren wanneer de FIA de wijzigingen doorvoert. Waarschijnlijk moeten Ferrari en Mercedes last-minute veranderingen doorvoeren aan de motoren, wat ten koste kan gaan van hun voorsprong.
quote:The Chinese GP FIA will apply a new technical directive which was issued at the Australian GP: Commissioners of the International Federation want to measure the fuel pressure on the Formula 1 in most parts of the fuel system, because so far the checks were made only in the vicinity of the flow imposed by the FIA.
THE LIMIT FUEL AND 'OF 100 KG / HA 10,500 RPM
Why Jo Bauer and his were asked to change? The reason should be pretty simple: because there is something more than a suspicion that someone is able to bypass the meter the fuel flow that controls the instantaneous consumption. Recall that, for Regulation of 2014, should never go above 100 kg / h when the engine exceeds 10,500 rpm rotation.
IN 2015 AND 'INCREASED THE SOUND AND THE SYSTEM OF ROTATION
The sound of the power unit in 2015 has become more full than last year and the maximum speed would come almost to 13,500 rpm. The fact is partially justified by the adoption of the trumpets furniture (for those who use them, not Ferrari for example) that allow a better filling of the combustion chamber and, therefore, a greater efficiency in the exploitation of the fuel, but the FIA found that there both those who have found a way to circumvent the controls in certain situations the fuel pressure made upstream of the flowmeter, because downstream system could happen something immeasurable, especially as a quantity of fuel is not used to power the engine, but to cool the upper part of the engine.
REDUCING THE PRESSURE TO CREATE A REFLUX
It is apparent to the OmniCorse.it bringing the supply pressure to 500 bar facilitates the task: it seems that it is enough scientifically to reduce the pressure for a moment in the phase of maximum power, then re-applying the full flow to obtain a suction of gas going well above 100 kg / h, giving a surplus of power to be exploited without the flow meter indicates no abnormalities.
HONDA AND RENAULT THINK THERE ...
Given that Renault is still using the Bosch injectors 250 bar, it is clear that Red Bull Racing and Toro Rosso can not benefit from this positive effect, while Mercedes, Ferrari and Honda have useful technology to take advantage of this. The Japanese too are in trouble with the reliability of the power units RA615 H, so it is easy to draw that to exploit the situation would only Mercedes and Ferrari. It occurs to me that the gimmick is the result of the men from Maranello which last year could use high-pressure injectors Magneti Marelli, though fearing the effects on reliability had preferred to leave after losing the first experiment, while the PU 106A in 2014 apparently did not go above 250 bar.
... BUT IT SEEMS TO MERCEDES AND FERRARI '
A Brixworth the hint should have understood well and with the new direct injection introduced on PU106 B are theoretically able to search the surplus of power just like the Ferrari. This is just speculation paddock? And 'possible, but China will see if something will change in the peak power of existing engines, more thirsty for petrol than in the past ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |