abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150836900
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 03:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik keek zoeens naar mijn verkeer en zag een paar rode vlakken en dacht: "fuck it, zoek het zelf maar uit!" Da's volgens mij de beste manier om te spelen: gewoon geen fuck geven,
Ik zal hier en daar nog proberen om een beetje damage-control toe te passen. Verder ga ik je advies maar opvolgen denk ik. ^O^

Ik heb nog geen metro in mijn stad, misschien even een netwerkje aanleggen. Dat zal ook vast helpen.
pi_150837101
Beetje apart die stats in de workshop wel.

140 Unique Visitors
(Public number)
164 Current Subscribers
(Public number)
2 Current Favorites
(Public number)

Maar toch 164 subs voor m'n eerste gebouwtje. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 03:56:44 #123
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150837121
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 03:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beetje apart die stats in de workshop wel.

140 Unique Visitors
(Public number)
164 Current Subscribers
(Public number)
2 Current Favorites
(Public number)

Maar toch 164 subs voor m'n eerste gebouwtje. :P
Dan hebben 24 mensen 'm toegevoegd zonder die pagina te bezoeken :P waaronder ik
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150837159
Deze game bezorgt meerdere mensen slapeloze nachten zo te zien :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 maart 2015 @ 04:27:06 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150837190
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 04:12 schreef G3F het volgende:
Deze game bezorgt meerdere mensen slapeloze nachten zo te zien :P
Mwoh, doordeweeks lig ik uiterlijk rond 1u in bed, maar er zijn uitzonderingen :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_150837215
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 03:56 schreef Divje het volgende:

[..]

Dan hebben 24 mensen 'm toegevoegd zonder die pagina te bezoeken :P waaronder ik
Vet. :P Iemand vroeg daar om kleurvariaties dus die voeg ik zo even toe aangezien de in-game kleurenoptie niet goed werkt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150837227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 04:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mwoh, doordeweeks lig ik uiterlijk rond 1u in bed, maar er zijn uitzonderingen :P
Ach t is onderhand alweer vrijdag dus t mag _O-

Net afgesloten, maar nog zoveel ideeën atm... Lastig... :P
pi_150837245
De Al Qaeda mod werpt al zijn vruchten af. Die toren is nog geen uur oud :(
In the coolest little capital of the world
pi_150837523
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 03:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik keek zoeens naar mijn verkeer en zag een paar rode vlakken en dacht: "fuck it, zoek het zelf maar uit!" Da's volgens mij de beste manier om te spelen: gewoon geen fuck geven,
niet altijd, als hierdoor de lijken en het afval zich ophopen gaat het goed mis op den duur.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:55:50 #130
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_150838601
Tvp, hier heb ik jaren op gewacht
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_150838766
Ik wilde gisteravond iets verzinnen voor druk verkeer in de industrie m.b.v. eenrichtingsverkeer en flinke aan- en afvoerswegen.. Industrie terrein compleet verplaatst en opnieuw aangelegd, maar ook mislukt :{

Voor niks tot 02:00u vannacht bezig geweest :')



Ik begin maar met een nieuwe stad. Niet tevreden over deze;





En Central Park :)

Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_150839733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 09:06 schreef Adolecens het volgende:
Ik wilde gisteravond iets verzinnen voor druk verkeer in de industrie m.b.v. eenrichtingsverkeer en flinke aan- en afvoerswegen.. Industrie terrein compleet verplaatst en opnieuw aangelegd, maar ook mislukt :{

Voor niks tot 02:00u vannacht bezig geweest :')

[ afbeelding ]

Ik begin maar met een nieuwe stad. Niet tevreden over deze;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En Central Park :)

[ afbeelding ]
Netjes
  Admin vrijdag 20 maart 2015 @ 10:21:00 #133
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_150840938
Was deze mod al bekend?
Hiermee voorkom je dat bepaalde gebouwen boven een bepaald level komen. Zo kun je sommige wijken lekker kleinschalig houden:
http://steamcommunity.com(...)10535198&searchtext=
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:40:56 #134
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_150841650
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 01:20 schreef Trebo het volgende:
Mijn verkeer is zo naar de tyfus, dat ik eigenlijk wel opnieuw moet beginnen :')
Dit dus.
Ik heb op zich 5,2 miljoen op de bank staan dus....alles slopen en opnieuw beginnen is goed te doen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_150841768
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 04:54 schreef Drebbelman het volgende:
De Al Qaeda mod werpt al zijn vruchten af. Die toren is nog geen uur oud :(
[ afbeelding ]
:D

_O-

Is dat serieus?

Mijn stad is aan t wachten tot ik weer tijd heb om er wat mee te doen :+
Gaat op zich redelijk, vind hem alleen niet zo mooi. :')
En ik zit te klooien met de wegen en aansluitingen enzo.
compact en kleverig.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 10:46:34 #136
364681 over_hedge
pi_150841836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:D

_O-

Is dat serieus?

Mijn stad is aan t wachten tot ik weer tijd heb om er wat mee te doen :+
Gaat op zich redelijk, vind hem alleen niet zo mooi. :')
En ik zit te klooien met de wegen en aansluitingen enzo.
Ben jij toevallig blond? :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150841923
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ben jij toevallig blond? :)
Nee.
compact en kleverig.
pi_150841935
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef Danny het volgende:
Was deze mod al bekend?
Hiermee voorkom je dat bepaalde gebouwen boven een bepaald level komen. Zo kun je sommige wijken lekker kleinschalig houden:
http://steamcommunity.com(...)10535198&searchtext=
Beetje zoals met Sim City bepaalde gebouwen "historisch" maken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150841979
Hoe werkt dat nou met die districts? Als ik bijvoorbeeld farming industry wil maken, hoe wijs je dat aan een gebied toe? Hij doet bij mijn niets, dus ik doe schijnbaar iets fout.
pi_150842023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:D

_O-

Is dat serieus?

Mijn stad is aan t wachten tot ik weer tijd heb om er wat mee te doen :+
Gaat op zich redelijk, vind hem alleen niet zo mooi. :')
En ik zit te klooien met de wegen en aansluitingen enzo.
de techniek achter die boten is in elk geval een beetje buggy.. die boot heeft zeker een kwartier lang rondjes zitten draaien rondom de terminal, tot hij ineens verdween :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the coolest little capital of the world
pi_150842074
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:52 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

de techniek achter die boten is in elk geval een beetje buggy.. die boot heeft zeker een kwartier lang rondjes zitten draaien rondom de terminal, tot hij ineens verdween :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, kun je er niet langs met je auto omdat er een boot op de weg ligt ;(
compact en kleverig.
pi_150842488

M'n volgende projectje. Nu nog verder texturen, dit is de base layer.

Losjes gebaseerd op:
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:15:22 #143
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150842614
Vraagje, mijn industriegebieden komen steeds zonder raw materials te zitten..

Iemand een idee hoe dit kan?
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 11:29:42 #144
364681 over_hedge
pi_150843019
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
M'n volgende projectje. Nu nog verder texturen, dit is de base layer.

Losjes gebaseerd op:
[ afbeelding ]
Zou je niet iets meer detail er in doen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150843259
Hij zegt toch dat dat de base layer is en dat de texturen nog komen.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 11:39:47 #146
364681 over_hedge
pi_150843320
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:37 schreef Binamin het volgende:
Hij zegt toch dat dat de base layer is en dat de texturen nog komen.
Joh. En daarom vraag ik of hij niet eerst meer details zou maken voordat hij de textures er op gaat doen.

Als je dan bijdehand wilt doen, doe het dan wel goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150843332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef JaqenHghar het volgende:
Vraagje, mijn industriegebieden komen steeds zonder raw materials te zitten..

Iemand een idee hoe dit kan?
Geen goede connectie van en naar de snelweg is veelal de meest voornaamste reden.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:40:53 #148
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150843350
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:40 schreef RaXz het volgende:

[..]

Geen goede connectie van en naar de snelweg is veelal de meest voornaamste reden.
Zal eens wat extra wegen aanleggen, thanks.
  Admin vrijdag 20 maart 2015 @ 11:41:44 #149
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_150843379
Wat ik erg mis zijn gewoon scenarios. Dat zou een mooie toevoeging zijn imo.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_150843686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Joh. En daarom vraag ik of hij niet eerst meer details zou maken voordat hij de textures er op gaat doen.

Als je dan bijdehand wilt doen, doe het dan wel goed.
Ik was in de veronderstelling dat detail = texture
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 11:55:08 #151
364681 over_hedge
pi_150843805
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:51 schreef Binamin het volgende:

[..]

Ik was in de veronderstelling dat detail = texture
Textures zijn de plaatjes die je er overheen plakt. Detail in je model is bijvoorbeeld een balkon maken, of ramen waardoor je wat diepte krijgt. Of ventilatie dingen op het dak. Dat soort dingen. Als je alles alleen met textures doet krijgt je geen diepte.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150843931
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Textures zijn de plaatjes die je er overheen plakt. Detail in je model is bijvoorbeeld een balkon maken, of ramen waardoor je wat diepte krijgt. Of ventilatie dingen op het dak. Dat soort dingen. Als je alles alleen met textures doet krijgt je geen diepte.
Het probleem is alleen dat je in Skylines erg moet oppassen met de polycount. Als je kijkt naar de gebouwen die in het spel zitten, zul je zien dat er ook geen ramen opzitten behalve dan als textures. Voor de airco heb ik nog een gat opengelaten op m'n UV map. Ik wil m'n mesh alleen onder de 1000 tris houden, en zit nu rond de 800. Er zijn wel gedetailleerde models op de workshop (die van Gula bijvoorbeeld) maar die zijn ook meteen 2000-3000 tris. Als er daar teveel van op de map verschijnen merk je dat wel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 12:00:14 #153
364681 over_hedge
pi_150844013
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat je in Skylines erg moet oppassen met de polycount. Als je kijkt naar de gebouwen die in het spel zitten, zul je zien dat er ook geen ramen opzitten behalve dan als textures. Voor de airco heb ik nog een gat opengelaten op m'n UV map. Ik wil m'n mesh alleen onder de 1000 tris houden, en zit nu rond de 800. Er zijn wel gedetailleerde models op de workshop (die van Gula bijvoorbeeld) maar die zijn ook meteen 2000-3000 tris. Als er daar teveel van op de map verschijnen merk je dat wel.
Ik merk nog niks :D Maar heb dan ook net een nieuwe pc :P

Maar 1000 is vrij weinig ja. Succes! :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:04:33 #154
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150844157
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 04:37 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Vet. :P Iemand vroeg daar om kleurvariaties dus die voeg ik zo even toe aangezien de in-game kleurenoptie niet goed werkt.
^O^ _O_
Een Feyenoord Fanshop zit er niet in zeker :@
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:05:27 #155
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150844185
Ik kan niet eens die havens neerleggen omdat hun 'route' (geen idee wat dat is) midden op het land ligt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150844248
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef Divje het volgende:

[..]

^O^ _O_
Een Feyenoord Fanshop zit er niet in zeker :@
Ik heb wel zin om iets met Feyenoord te doen nadat deze af is.



Nu nog de airco's. En misschien nog iets de textures desaturaten. In PS zijn ze echt al bijna weggevaagd qua kleur maar in game is 't vreemd genoeg nog gekleurd. O, paar UV's moet ik nog mirroren op die foto boven. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:08:25 #157
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150844286
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik heb wel zin om iets met Feyenoord te doen nadat deze af is.
:D Baas O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150844370
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:08 schreef Divje het volgende:

[..]

:D Baas O+
Goede foto van Lex Immers zoeken als poster op het raam. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:13:44 #159
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150844472
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:11 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Goede foto van Lex Immers zoeken als poster op het raam. :P
:D
Dan is er iig 1 persoon hier die 'm héél graag in z'n stad wil hebben :Y
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150844593
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik heb wel zin om iets met Feyenoord te doen nadat deze af is.

[ afbeelding ]

Nu nog de airco's. En misschien nog iets de textures desaturaten. In PS zijn ze echt al bijna weggevaagd qua kleur maar in game is 't vreemd genoeg nog gekleurd. O, paar UV's moet ik nog mirroren op die foto boven. :P
Wat gebruik voor 3d model? Blender?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150844838
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:13 schreef Divje het volgende:

[..]

:D
Dan is er iig 1 persoon hier die 'm héél graag in z'n stad wil hebben :Y
#wegmetLex
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:25:33 #162
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150844854
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

#wegmetLex
Daar is ie :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150845297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Wat gebruik voor 3d model? Blender?
Blender ja. Maak net een kapitale fout met het UV mappen. :') Gaat toch zeker weer een uur kosten om te repareren. :( Ook omdat Blender niet zo heel lekker zit met de undo...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150845375
Waarom moet een park aan een autoweg liggen, kan hij niet aan een voetgangerspad liggen?
pi_150845409
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:42 schreef Zocalo het volgende:
Waarom moet een park aan een autoweg liggen, kan hij niet aan een voetgangerspad liggen?
Dat is kut inderdaad.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 12:47:40 #166
364681 over_hedge
pi_150845557


Speciaal voor jullie! Al bijna af !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150845584
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

Speciaal voor jullie! Al bijna af !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik melden voor misbruik. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150845698
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

Speciaal voor jullie! Al bijna af !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de fire hazard factor voor dit clubhuis?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:54:35 #169
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150845781
Lol ik krijg nu de hele tijd meldingen dat er iets in de vik staat. Terwijl er om de hoek een brandweer zit.

8)7
pi_150846330
Ik wil zo'n intersection zoals ze bij het starten van een spel al erin zitten, zijn die er? Van die kleine rondjes?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:13:39 #171
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150846357
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef Zocalo het volgende:
Ik wil zo'n intersection zoals ze bij het starten van een spel al erin zitten, zijn die er? Van die kleine rondjes?
Ja een tabje of 2 naar rechts zitten die. Mits je stad al groot genoeg is natuurlijk.
pi_150846452
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Ja een tabje of 2 naar rechts zitten die. Mits je stad al groot genoeg is natuurlijk.
Ik heb nu 35k inwoners, dat zou toch genoeg moeten zijn lijkt me? Maar ik zie hem niet? Bij de wegen, dan intersections?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:17:03 #174
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150846478
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:16 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Ik heb nu 35k inwoners, dat zou toch genoeg moeten zijn lijkt me? Maar ik zie hem niet? Bij de wegen, dan intersections?
:Y
pi_150846496
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:17 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

:Y
Hoe heet ie? Want of ik ben blind of ik doe iets verkeerd :')
pi_150846508
Ah, gevonden geloof ik!
pi_150846564
Tunnels *O*

quote:
The tunnels and the European buildings we already discussed that these would be free updates, because I very strongly feel that the tunnels, for example, should have—I feel it’s a part of the game. It’s an integral part of the game and it needs to be there. So, we agreed that we, of course, having only 13 people working at Colossal couldn’t make it in the original scope, we really just want to add that later on, and I think it belongs to all the players.
http://www.skylinescity.c(...)-cities-skylines-dlc
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  Admin vrijdag 20 maart 2015 @ 13:24:38 #179
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_150846759
quote:
klik om te spelen
_O_
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:25:56 #180
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150846795
quote:
Eindelijk Nederlandse viaducten maken enzulks. _O_ met zo'n bultje jeweet


Verzonken highway's door je stad O+ gekte
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:29:21 #181
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150846900
quote:
Zat er al naar te zoeken eigenlijk :@
pi_150847220
Ik wil dit ook spelen ;(
pi_150847234
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef Leonos het volgende:
Ik wil dit ook spelen ;(
Feyenoorders only, sorry.
pi_150847245
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Feyenoorders only, sorry.
:')
pi_150847264
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:25 schreef Divje het volgende:

[..]

Eindelijk Nederlandse viaducten maken enzulks. _O_ met zo'n bultje jeweet
[ afbeelding ]

Verzonken highway's door je stad O+ gekte
Als dit er bij komt, ga je zulke gave steden krijgen. Worden echt plaatjes _O_

Bob Ross _O_
pi_150847282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Feyenoorders only, sorry.
RIP fonteinen in je stad
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:39:05 #187
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150847287
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als dit er bij komt, ga je zulke gave steden krijgen. Worden echt plaatjes _O_

Bob Ross _O_
No mistakes, only happy accidents
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:39:37 #188
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150847318
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als dit er bij komt, ga je zulke gave steden krijgen. Worden echt plaatjes _O_

Bob Ross _O_
Hij heeft de code online gezet, dus verwacht dit weekend toch wel de mod _O-
Deze community O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 13:40:12 #189
364681 over_hedge
pi_150847344
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Feyenoorders only, sorry.
feyenoord :') :') :') |:(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:40:43 #190
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150847372
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]

feyenoord :') :') :') |:(
Leuke wedstrijd gisteren?
oh ah toma toma vem vem vem vem
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 13:41:15 #191
364681 over_hedge
pi_150847397
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:40 schreef Divje het volgende:

[..]

Leuke wedstrijd gisteren?
Ja. Gewonnen _O_
Hoe deed feyenoord het gisteren in Europa? ;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:45:02 #192
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150847601
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Gewonnen _O_
Hoe deed feyenoord het gisteren in Europa? ;)
Oh verdomme heb ik dat doelpunt van ajax gemist :') achja _O-
Dacht nog 1-1 ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150847627
Mijn eerste stad. Het begon allemaal soepeltjes en zag het nut van rotondes of gekke intersections niet zo in. Nu ga ik richting de 40.000 inwoners en wordt het wat lastiger en ben ik eigenlijk ook niet meer tevreden. Mijn probleem is dat ik te klein gebouwd heb in het begin, en alles dus redelijk dicht op elkaar staat. Terwijl je zo'n grote map met mogelijkheden hebt. Vooral pollution en (in mindere mate) verkeer is nu lastig recht te trekken. Ik krijg wel 30k per week aan inkomsten, dus ik kan nu groter gaan denken. Alleen ben inspiratieloos wat ik verder wil met mijn stad in deze situatie. Het is nu meer het bouwen om het bouwen dan dat er nog een idee achter zit.

De stad:


Het kunstwijkje:


Verkeer:


Pollution:
pi_150847682
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

Speciaal voor jullie! Al bijna af !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
pi_150848134
Na de patch van gister, is de status van mijn (en die van anderen) bug (dat assets als buildings niet laden, rest van mods wel) eindelijk erkent door CO. "Working on it". Zal wel niet voor 't weekend gefixt gaan worden, maar toch ;(
pi_150848949
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Na de patch van gister, is de status van mijn (en die van anderen) bug (dat assets als buildings niet laden, rest van mods wel) eindelijk erkent door CO. "Working on it". Zal wel niet voor 't weekend gefixt gaan worden, maar toch ;(
Wees blij. Bij Simshitty 2013 had je nu misschien een erkenning gehad.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 14:37:59 #197
364681 over_hedge
pi_150849170
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:46 schreef G3F het volgende:

[..]

*O*
Misschien maak ik dit weekend wel echt een supportershome. :) Eens ff uitzoeken hoe je dingen kan importeren naar het spel. Maar dat moet wel lukken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150849606
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wees blij. Bij Simshitty 2013 had je nu misschien een erkenning gehad.
Ja bij simtown was het behoorlijk huilen
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150849875
Kijk dit dan!





_O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 15:01:17 #200
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150849983
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:58 schreef Rezania het volgende:
Kijk dit dan!


[ afbeelding ]

_O-
:D
Aan files geen gebrek in dit spel _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150850046
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:58 schreef Rezania het volgende:
Kijk dit dan!


[ afbeelding ]

_O-
Paar haventjes erbij ;)
pi_150850298
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:58 schreef Rezania het volgende:
Kijk dit dan!


[ afbeelding ]

_O-
ik zou een paar extra havens aanleggen :P
pi_150850452
Is niet van mijn jongens, ik doe niet aan havens. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150850472
En havens generen juist schepen, die vooraf vastgestelde routes volgen. Dus ik denk dat te veel havens hier juist het probleem is.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:00:41 #205
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150851817
Vraagje: kolen is geen resource die je kunt minen (zoals olie), hoe the hell kunnen mijn powerplants dan aan nieuwe voorraad komen?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:07:08 #206
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150851983
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:00 schreef DeeCruise het volgende:
Vraagje: kolen is geen resource die je kunt minen (zoals olie), hoe the hell kunnen mijn powerplants dan aan nieuwe voorraad komen?
http://forum.paradoxplaza(...)-3-Natural-resources
quote:
Natural resources and power plants
Oil and ore can be used to run oil power plant and coal power plant, respectively. Each power plants has a reserve when they are built but once the reserve runs out, they require correct fuel from either the local specialized industry or from outside the city. These power plants work the same way whether the city has its own resource production or not. However, setting up, for example, ore industry and having a coal power plant to buy the goods they produce the player can make sure that they get the most tax income due to the mutual benefit gained from local industry (ore industry) selling their products to another local entity (the coal power plant).
Ore dus. Blijkbaar. En anders importeren. Maar dat kan je jammer genoeg niet zelf regelen.

Zoals ik het daar lees kan je ook een kleine industrie opzetten met de Ore specialization, die als je geen ore beschikbaar hebt de Ore importeert en verwerkt voor je Coal Power Plant.

Vraag me nog steeds af waar de Forestry goed voor is behalve export.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:11:54 #207
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150852081
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:07 schreef Divje het volgende:

[..]

http://forum.paradoxplaza(...)-3-Natural-resources

[..]

Ore dus. Blijkbaar. En anders importeren. Maar dat kan je jammer genoeg niet zelf regelen.

Zoals ik het daar lees kan je ook een kleine industrie opzetten met de Ore specialization, die als je geen ore beschikbaar hebt de Ore importeert en verwerkt voor je Coal Power Plant.
Awesome, thanks! Ga eens proberen om een specialisation gebied toe te wijzen op een neutraal gebied.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:34:17 #208
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150852712

Eens zien wat de baas der stedenbouwers er van vindt :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:38:56 #209
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150852841
Blijkbaar doe ik het toch verkeerd. Behoorlijk stuk aan Ore industry die loopt, en mijn power plants lopen leeg. Importeren kan ik nergens vinden om dat handmatig te regelen dus geen idee hoe ik mijn stad van stroom blijf voorzien, behalve dan om de 8 weken een nieuwe powerplant neer te zetten..

Frustrerend dit.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_150852857
Waar staat en hoe heet deze? Ik kan hem echt nergens vinden :')

  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:41:10 #211
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150852906
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:39 schreef Zocalo het volgende:
Waar staat en hoe heet deze? Ik kan hem echt nergens vinden :')

[ afbeelding ]
Bij knooppunten helemaal rechts.
Niet helemaal hetzelfde volgens mij.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150852911
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Misschien maak ik dit weekend wel echt een supportershome. :) Eens ff uitzoeken hoe je dingen kan importeren naar het spel. Maar dat moet wel lukken.
Kan dat ook extra brandgevoelig gemaakt worden? :D
pi_150852950
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:38 schreef DeeCruise het volgende:
Blijkbaar doe ik het toch verkeerd. Behoorlijk stuk aan Ore industry die loopt, en mijn power plants lopen leeg. Importeren kan ik nergens vinden om dat handmatig te regelen dus geen idee hoe ik mijn stad van stroom blijf voorzien, behalve dan om de 8 weken een nieuwe powerplant neer te zetten..

Frustrerend dit.
Ore is wel wat anders als oil.

Gewoon alles op zonnestroom zetten. :D
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:45:45 #214
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150853047
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ore is wel wat anders als oil.

Gewoon alles op zonnestroom zetten. :D
Zie eerdere comments over coal. Solar heb ik nog lang niet, heb pas 10k inwoners
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2015 @ 16:46:33 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150853077
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef Divje het volgende:

Eens zien wat de baas der stedenbouwers er van vindt :9
5 minuten gekeken. Snap niet waarom dit zo populair is. 300x 'ehhhhhh' en zelfgeilerij en verder helemaal niets. Zoiets voegt toch niks toe.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:50:25 #216
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150853170
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

5 minuten gekeken. Snap niet waarom dit zo populair is. 300x 'ehhhhhh' en zelfgeilerij en verder helemaal niets. Zoiets voegt toch niks toe.
Zijn Let's Design Simcity 4 was echt prachtig. Hoop wel dat ie zoiets begint, deze video stelt een beetje teleur ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:53:14 #217
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150853234
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Zie eerdere comments over coal. Solar heb ik nog lang niet, heb pas 10k inwoners
http://steamcommunity.com(...)ort=trend&p=1&days=1
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:54:14 #218
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150853263
quote:
Das cheaten ;) Maar heb het al gevonden. Directe afslag aan de snelweg gemaakt, daar powerplants naast gezet en nu voldoende aanvoer. Allemaal bedankt voor comments!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:57:51 #219
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150853333
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:54 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Das cheaten ;)
Nee hoor, die populaire variant is zo levensecht mogelijk gemaakt. groot oppervlakte, relatief weinig stroom maar ook weinig onderhoudskosten. Dus kan je echt een solarfarm maken zoals je in het echt ook ziet O+.

Ik moet overigens nog steeds mijn 1*1 cheatpark eruit gooien, die verneukt het hele spel. Zorgt ervoor dat 1000 vierkante kilometer in de omtrek iedereen lyrisch is over de voorzieningen :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150854494
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Misschien maak ik dit weekend wel echt een supportershome. :) Eens ff uitzoeken hoe je dingen kan importeren naar het spel. Maar dat moet wel lukken.
Nice! Arena ofzo zou ook nice zijn, of grachtenpanden :D Helaas laden de custom assets niet bij mij.. Intersections e.d. wel maar gebouwen niet :{
  vrijdag 20 maart 2015 @ 18:19:16 #221
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150855425
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:57 schreef jogy het volgende:

Ik moet overigens nog steeds mijn 1*1 cheatpark eruit gooien, die verneukt het hele spel. Zorgt ervoor dat 1000 vierkante kilometer in de omtrek iedereen lyrisch is over de voorzieningen :').
_O-
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 18:29:16 #222
364681 over_hedge
pi_150855746
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 17:46 schreef G3F het volgende:

[..]

Nice! Arena ofzo zou ook nice zijn, of grachtenpanden :D Helaas laden de custom assets niet bij mij.. Intersections e.d. wel maar gebouwen niet :{
Arena gaat niet lukken denk ik. Grachtenpanden moet wel te doen zijn :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150856068
Vanmiddag voor de tweede keer aan een stad begonnen



Ik vind het best heftig :D weinig ervaring met dit soort games dus ben nog een beetje "maar wat aan het doen". Valt me wel tegen hoeveel je tegelijk in de gaten moet houden. Gelukkig begint het qua financiën nu eindelijk positief te lopen, maar dat heeft ook wel even geduurd.
Merk vooral dat ik moeite heb met het ordenen van gebieden. Zal nog wel een paar pogingen kosten voor het een beetje gestructureerd gaat denk ik.
Heb eigenlijk alleen maar standaard wegen ook. Zodra ik ergens grotere wegen maak en er komen stoplichten, gaat het fout :') Misschien dat ik om deze stad heen nog eens een ringweg ga proberen.

[ Bericht 7% gewijzigd door The6thgate op 20-03-2015 18:52:14 ]
Too much is never enough!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 18:52:04 #224
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150856438
Bijna een miljoen uitgegeven en inwonersaantal bijna boven 100k.

Ik begin het een beetje saai te vinden, weinig variatie en weinig uitdaging. Ik wacht op meer mods en/of DLC.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 20 maart 2015 @ 18:53:26 #225
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150856488
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
Bijna een miljoen uitgegeven en inwonersaantal bijna boven 100k.

Ik begin het een beetje saai te vinden, weinig variatie en weinig uitdaging. Ik wacht op meer mods en/of DLC.
Wat Danny ook zei: scenario's zijn een groot gemis.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 18:54:40 #226
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_150856538
Wat een topspel is dit. Volg dit forum al een tijdje en heb het spel nu eindelijk ook geinstalleerd. Paar mods erin gezet na de eerste speelbeurt en werkt allemaal erg goed.

Helaas is mn laptop wat minder dus begint ie soms wel wat lastig te doen.

Nu weer verder frummelen aan mn stadje. Heb de hele tijd ideeën hoe ik problemen moet oplossen als ik iets anders doe, heel afleidend :P
  vrijdag 20 maart 2015 @ 18:56:56 #227
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150856625
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:53 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Wat Danny ook zei: scenario's zijn een groot gemis.
Absoluut niet, dat die er niet zijn is juist een enorm pluspunt wat mij betreft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 20 maart 2015 @ 18:58:23 #228
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_150856688
Megalopolis *O*

edit: Hoe maak ik een rotonde zonder stoplichten met 4 baans wegen? wil me maar niet lukken :(

[ Bericht 47% gewijzigd door aleco99 op 20-03-2015 19:04:12 ]
  vrijdag 20 maart 2015 @ 18:58:55 #229
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150856714
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Absoluut niet, dat die er niet zijn is juist een enorm pluspunt wat mij betreft.
Mwah ik zou de keuze wel enorm waarderen. Dan heb ik iig het gevoel dat ik ergens naar toe werk i.p.v. een zo groot mogelijke stad.

Beetje rollercoaster achtige scenario's zou ik wel tof vinden. Zo van krijg binnen 3 jaar x aantal bezoekers en betaal je leningen af. Of maak je stad zo mileuvriendelijk mogelijk.
pi_150856807
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:58 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Mwah ik zou de keuze wel enorm waarderen. Dan heb ik iig het gevoel dat ik ergens naar toe werk i.p.v. een zo groot mogelijke stad.

Beetje rollercoaster achtige scenario's zou ik wel tof vinden. Zo van krijg binnen 3 jaar x aantal bezoekers en betaal je leningen af. Of maak je stad zo mileuvriendelijk mogelijk.
Het is een uitdaging om de steden steeds mooier te maken. Leuk, 300k inwoners met grid-city's, maar dat vind ik helemaal niet de bedoeling van dit spel.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 19:05:08 #231
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_150856952
Al in den beginne wist ik al dat dit een makkelijke game zou zijn. Omnipotent ben ik.
pi_150857019




pi_150857080
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:05 schreef RickoKun het volgende:
Al in den beginne wist ik al dat dit een makkelijke game zou zijn. Omnipotent ben ik.
Maar, dat is toch helemaal niet belangrijk?

Ik speel alleen maar sandbox, het spelelement met geld verdienen en letten op je uitgaves/inkomsten vind ik totaal niet boeiend.

Ik wil gewoon mooie steden bouwen.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 19:09:36 #234
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150857128
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:01 schreef Trebo het volgende:

[..]

Het is een uitdaging om de steden steeds mooier te maken. Leuk, 300k inwoners met grid-city's, maar dat vind ik helemaal niet de bedoeling van dit spel.
Dat vind ik lastig zonder die terraform tool. Misschien ligt het aan mij dat ik OCD'erig alles symmetrisch wil hebben.
pi_150857158
Bah, ik wil nu na mijn eerste stad nu een gave bouwen. Maar ik krijg het voor elkaar alles op een kluitje te zetten, terwijl ik juist leuke regio's wil. Maar dat is het nadeel als je met niks begint.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 19:12:42 #236
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150857224
Oh nog een ding en dan houd ik op te zeuren :@

Zijn er ook elektriciteit kabels voor onder de grond? Ik irriteer me mateloos aan al die kabeltorens.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 19:13:55 #237
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150857277
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:58 schreef aleco99 het volgende:
Megalopolis *O*

edit: Hoe maak ik een rotonde zonder stoplichten met 4 baans wegen? wil me maar niet lukken :(
Snelweg gebruiken en anders gewoon niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 20 maart 2015 @ 19:15:02 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150857322
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:05 schreef RickoKun het volgende:
Al in den beginne wist ik al dat dit een makkelijke game zou zijn. Omnipotent ben ik.
Daar heb je een mod voor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 20 maart 2015 @ 19:17:05 #239
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150857410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:08 schreef Trebo het volgende:

[..]

Maar, dat is toch helemaal niet belangrijk?

Ik speel alleen maar sandbox, het spelelement met geld verdienen en letten op je uitgaves/inkomsten vind ik totaal niet boeiend.

Ik wil gewoon mooie steden bouwen.
Dat kan ook buiten de sandbox hoor. Geld verdienen is heel makkelijk en die hard mode maakt eigenlijk alleen het verkeer dommer en alles duurder zonder goede reden :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 maart 2015 @ 19:21:01 #240
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150857574
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar heb je een mod voor.
Je bent zelf een mod.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')