abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:42:31 #103
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150835059
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:37 schreef mschol het volgende:

[..]

wait, what!?! :o

en ik heb weer een geweldig wegen netwerk :+
[ afbeelding ]

(indien iemand het zich afvraagt: cargo komt vanaf de al bestaande lijn, daar tegenover is een passagiers lijn naar een ander deel van de map gemaakt, volledig los van het cargo netwerk
En dat bij de ingang van je industrie? :o
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150835063
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:37 schreef Divje het volgende:

[..]

[..]

Er is wel iemand mee bezig ;)

Ik regeer liever over bomen.
[ afbeelding ]
En zo te zien helemaal verslaafd aan de tree brush. :P

Weet wel dat je uiteindelijk tegen een 250.000 bomen limiet aan gaat lopen.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:44:14 #105
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150835096
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:42 schreef RaXz het volgende:

[..]

En zo te zien helemaal verslaafd aan de tree brush. :P

Weet wel dat je uiteindelijk tegen een 250.000 bomen limiet aan gaat lopen.
Ach, als ik straks een uitbreidingsdrift hebt sneuvelen de meeste bomen weer :P
En anders koop ik een andere tile om daar alle bomen te verwijderen :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150835115
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:42 schreef RaXz het volgende:

[..]

En zo te zien helemaal verslaafd aan de tree brush. :P

Weet wel dat je uiteindelijk tegen een 250.000 bomen limiet aan gaat lopen.
dat daar nog geen mod voor is...
In the coolest little capital of the world
pi_150835117
Overal alle bomen gekapt behalve in en rondom je stad, errug verdacht. :+
pi_150835131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:45 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

dat daar nog geen mod voor is...
Het schijnt een object limiet te zijn van de engine, zou erg knap zijn als daar ook een mod voor komt.

Je weet maar nooit.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:45:58 #109
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150835132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:45 schreef RaXz het volgende:
Overal alle bomen gekapt behalve in en rondom je stad, errug verdacht. :+
Idd _O- die stukken zie je ook niet terug op screenshots :D
Op bovenstaande wel een 'beetje' rechtsonder dan.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150835151
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:45 schreef Divje het volgende:

[..]

Idd _O- die stukken zie je ook niet terug op screenshots :D
Op bovenstaande wel een beetje rechtsonder dan.
Dat vond ik er inderdaad al erg verdacht eruit zien hmmm.. :?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:48:37 #111
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150835179
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:46 schreef RaXz het volgende:

[..]

Dat vond ik er inderdaad al erg verdacht eruit zien hmmm.. :?
Erger me ook rot aan die rechte lijn boven bij het bos :') de rechte lijn onder het dorp heb ik vakkundig weggepoetst. :+
Er is natuurlijk ook altijd nog de mogelijkheid om parken met alleen maar bomen te maken, en daar een hele zooi van neer te plempen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150835194
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:42 schreef Divje het volgende:

[..]

En dat bij de ingang van je industrie? :o
mja, 6 banen, maar ze gebruiken er effectief maar 2 :P (en das niet enige stukje industrie die ik heb hoor :P
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:51:51 #113
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150835225
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:49 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, 6 banen, maar ze gebruiken er effectief maar 2 :P (en das niet enige stukje industrie die ik heb hoor :P
Mss een idee om die stations 'los te koppelen' van je industrie? Dat de vracht vanaf het station via de snelweg naar je industrie gaat? :P

Of je moet zo'n file wel leuk vinden natuurlijk :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150835398
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:51 schreef Divje het volgende:

[..]

Mss een idee om die stations 'los te koppelen' van je industrie? Dat de vracht vanaf het station via de snelweg naar je industrie gaat? :P

Of je moet zo'n file wel leuk vinden natuurlijk :+
stations plein moet toch lekker druk zijn? :+
  vrijdag 20 maart 2015 @ 01:01:41 #115
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150835421
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 01:00 schreef mschol het volgende:

[..]

stations plein moet toch lekker druk zijn? :+
Ja oke true true
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150835761
Mijn verkeer is zo naar de tyfus, dat ik eigenlijk wel opnieuw moet beginnen :')
  vrijdag 20 maart 2015 @ 01:43:14 #117
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150836119


:D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150836486
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 01:43 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

:D
_O_
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 maart 2015 @ 02:48:20 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150836752
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 01:43 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

:D
:D _O-
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 maart 2015 @ 03:00:05 #120
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150836820
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 01:20 schreef Trebo het volgende:
Mijn verkeer is zo naar de tyfus, dat ik eigenlijk wel opnieuw moet beginnen :')
Ik keek zoeens naar mijn verkeer en zag een paar rode vlakken en dacht: "fuck it, zoek het zelf maar uit!" Da's volgens mij de beste manier om te spelen: gewoon geen fuck geven,
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_150836900
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 03:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik keek zoeens naar mijn verkeer en zag een paar rode vlakken en dacht: "fuck it, zoek het zelf maar uit!" Da's volgens mij de beste manier om te spelen: gewoon geen fuck geven,
Ik zal hier en daar nog proberen om een beetje damage-control toe te passen. Verder ga ik je advies maar opvolgen denk ik. ^O^

Ik heb nog geen metro in mijn stad, misschien even een netwerkje aanleggen. Dat zal ook vast helpen.
pi_150837101
Beetje apart die stats in de workshop wel.

140 Unique Visitors
(Public number)
164 Current Subscribers
(Public number)
2 Current Favorites
(Public number)

Maar toch 164 subs voor m'n eerste gebouwtje. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 03:56:44 #123
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150837121
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 03:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beetje apart die stats in de workshop wel.

140 Unique Visitors
(Public number)
164 Current Subscribers
(Public number)
2 Current Favorites
(Public number)

Maar toch 164 subs voor m'n eerste gebouwtje. :P
Dan hebben 24 mensen 'm toegevoegd zonder die pagina te bezoeken :P waaronder ik
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150837159
Deze game bezorgt meerdere mensen slapeloze nachten zo te zien :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 maart 2015 @ 04:27:06 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150837190
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 04:12 schreef G3F het volgende:
Deze game bezorgt meerdere mensen slapeloze nachten zo te zien :P
Mwoh, doordeweeks lig ik uiterlijk rond 1u in bed, maar er zijn uitzonderingen :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_150837215
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 03:56 schreef Divje het volgende:

[..]

Dan hebben 24 mensen 'm toegevoegd zonder die pagina te bezoeken :P waaronder ik
Vet. :P Iemand vroeg daar om kleurvariaties dus die voeg ik zo even toe aangezien de in-game kleurenoptie niet goed werkt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150837227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 04:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mwoh, doordeweeks lig ik uiterlijk rond 1u in bed, maar er zijn uitzonderingen :P
Ach t is onderhand alweer vrijdag dus t mag _O-

Net afgesloten, maar nog zoveel ideeën atm... Lastig... :P
pi_150837245
De Al Qaeda mod werpt al zijn vruchten af. Die toren is nog geen uur oud :(
In the coolest little capital of the world
pi_150837523
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 03:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik keek zoeens naar mijn verkeer en zag een paar rode vlakken en dacht: "fuck it, zoek het zelf maar uit!" Da's volgens mij de beste manier om te spelen: gewoon geen fuck geven,
niet altijd, als hierdoor de lijken en het afval zich ophopen gaat het goed mis op den duur.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:55:50 #130
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_150838601
Tvp, hier heb ik jaren op gewacht
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_150838766
Ik wilde gisteravond iets verzinnen voor druk verkeer in de industrie m.b.v. eenrichtingsverkeer en flinke aan- en afvoerswegen.. Industrie terrein compleet verplaatst en opnieuw aangelegd, maar ook mislukt :{

Voor niks tot 02:00u vannacht bezig geweest :')



Ik begin maar met een nieuwe stad. Niet tevreden over deze;





En Central Park :)

Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_150839733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 09:06 schreef Adolecens het volgende:
Ik wilde gisteravond iets verzinnen voor druk verkeer in de industrie m.b.v. eenrichtingsverkeer en flinke aan- en afvoerswegen.. Industrie terrein compleet verplaatst en opnieuw aangelegd, maar ook mislukt :{

Voor niks tot 02:00u vannacht bezig geweest :')

[ afbeelding ]

Ik begin maar met een nieuwe stad. Niet tevreden over deze;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En Central Park :)

[ afbeelding ]
Netjes
  Admin vrijdag 20 maart 2015 @ 10:21:00 #133
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_150840938
Was deze mod al bekend?
Hiermee voorkom je dat bepaalde gebouwen boven een bepaald level komen. Zo kun je sommige wijken lekker kleinschalig houden:
http://steamcommunity.com(...)10535198&searchtext=
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:40:56 #134
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_150841650
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 01:20 schreef Trebo het volgende:
Mijn verkeer is zo naar de tyfus, dat ik eigenlijk wel opnieuw moet beginnen :')
Dit dus.
Ik heb op zich 5,2 miljoen op de bank staan dus....alles slopen en opnieuw beginnen is goed te doen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_150841768
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 04:54 schreef Drebbelman het volgende:
De Al Qaeda mod werpt al zijn vruchten af. Die toren is nog geen uur oud :(
[ afbeelding ]
:D

_O-

Is dat serieus?

Mijn stad is aan t wachten tot ik weer tijd heb om er wat mee te doen :+
Gaat op zich redelijk, vind hem alleen niet zo mooi. :')
En ik zit te klooien met de wegen en aansluitingen enzo.
compact en kleverig.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 10:46:34 #136
364681 over_hedge
pi_150841836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:D

_O-

Is dat serieus?

Mijn stad is aan t wachten tot ik weer tijd heb om er wat mee te doen :+
Gaat op zich redelijk, vind hem alleen niet zo mooi. :')
En ik zit te klooien met de wegen en aansluitingen enzo.
Ben jij toevallig blond? :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150841923
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ben jij toevallig blond? :)
Nee.
compact en kleverig.
pi_150841935
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef Danny het volgende:
Was deze mod al bekend?
Hiermee voorkom je dat bepaalde gebouwen boven een bepaald level komen. Zo kun je sommige wijken lekker kleinschalig houden:
http://steamcommunity.com(...)10535198&searchtext=
Beetje zoals met Sim City bepaalde gebouwen "historisch" maken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150841979
Hoe werkt dat nou met die districts? Als ik bijvoorbeeld farming industry wil maken, hoe wijs je dat aan een gebied toe? Hij doet bij mijn niets, dus ik doe schijnbaar iets fout.
pi_150842023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:D

_O-

Is dat serieus?

Mijn stad is aan t wachten tot ik weer tijd heb om er wat mee te doen :+
Gaat op zich redelijk, vind hem alleen niet zo mooi. :')
En ik zit te klooien met de wegen en aansluitingen enzo.
de techniek achter die boten is in elk geval een beetje buggy.. die boot heeft zeker een kwartier lang rondjes zitten draaien rondom de terminal, tot hij ineens verdween :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the coolest little capital of the world
pi_150842074
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:52 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

de techniek achter die boten is in elk geval een beetje buggy.. die boot heeft zeker een kwartier lang rondjes zitten draaien rondom de terminal, tot hij ineens verdween :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, kun je er niet langs met je auto omdat er een boot op de weg ligt ;(
compact en kleverig.
pi_150842488

M'n volgende projectje. Nu nog verder texturen, dit is de base layer.

Losjes gebaseerd op:
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:15:22 #143
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150842614
Vraagje, mijn industriegebieden komen steeds zonder raw materials te zitten..

Iemand een idee hoe dit kan?
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 11:29:42 #144
364681 over_hedge
pi_150843019
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
M'n volgende projectje. Nu nog verder texturen, dit is de base layer.

Losjes gebaseerd op:
[ afbeelding ]
Zou je niet iets meer detail er in doen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150843259
Hij zegt toch dat dat de base layer is en dat de texturen nog komen.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 11:39:47 #146
364681 over_hedge
pi_150843320
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:37 schreef Binamin het volgende:
Hij zegt toch dat dat de base layer is en dat de texturen nog komen.
Joh. En daarom vraag ik of hij niet eerst meer details zou maken voordat hij de textures er op gaat doen.

Als je dan bijdehand wilt doen, doe het dan wel goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150843332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef JaqenHghar het volgende:
Vraagje, mijn industriegebieden komen steeds zonder raw materials te zitten..

Iemand een idee hoe dit kan?
Geen goede connectie van en naar de snelweg is veelal de meest voornaamste reden.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:40:53 #148
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150843350
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:40 schreef RaXz het volgende:

[..]

Geen goede connectie van en naar de snelweg is veelal de meest voornaamste reden.
Zal eens wat extra wegen aanleggen, thanks.
  Admin vrijdag 20 maart 2015 @ 11:41:44 #149
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_150843379
Wat ik erg mis zijn gewoon scenarios. Dat zou een mooie toevoeging zijn imo.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_150843686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Joh. En daarom vraag ik of hij niet eerst meer details zou maken voordat hij de textures er op gaat doen.

Als je dan bijdehand wilt doen, doe het dan wel goed.
Ik was in de veronderstelling dat detail = texture
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 11:55:08 #151
364681 over_hedge
pi_150843805
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:51 schreef Binamin het volgende:

[..]

Ik was in de veronderstelling dat detail = texture
Textures zijn de plaatjes die je er overheen plakt. Detail in je model is bijvoorbeeld een balkon maken, of ramen waardoor je wat diepte krijgt. Of ventilatie dingen op het dak. Dat soort dingen. Als je alles alleen met textures doet krijgt je geen diepte.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150843931
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Textures zijn de plaatjes die je er overheen plakt. Detail in je model is bijvoorbeeld een balkon maken, of ramen waardoor je wat diepte krijgt. Of ventilatie dingen op het dak. Dat soort dingen. Als je alles alleen met textures doet krijgt je geen diepte.
Het probleem is alleen dat je in Skylines erg moet oppassen met de polycount. Als je kijkt naar de gebouwen die in het spel zitten, zul je zien dat er ook geen ramen opzitten behalve dan als textures. Voor de airco heb ik nog een gat opengelaten op m'n UV map. Ik wil m'n mesh alleen onder de 1000 tris houden, en zit nu rond de 800. Er zijn wel gedetailleerde models op de workshop (die van Gula bijvoorbeeld) maar die zijn ook meteen 2000-3000 tris. Als er daar teveel van op de map verschijnen merk je dat wel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 12:00:14 #153
364681 over_hedge
pi_150844013
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat je in Skylines erg moet oppassen met de polycount. Als je kijkt naar de gebouwen die in het spel zitten, zul je zien dat er ook geen ramen opzitten behalve dan als textures. Voor de airco heb ik nog een gat opengelaten op m'n UV map. Ik wil m'n mesh alleen onder de 1000 tris houden, en zit nu rond de 800. Er zijn wel gedetailleerde models op de workshop (die van Gula bijvoorbeeld) maar die zijn ook meteen 2000-3000 tris. Als er daar teveel van op de map verschijnen merk je dat wel.
Ik merk nog niks :D Maar heb dan ook net een nieuwe pc :P

Maar 1000 is vrij weinig ja. Succes! :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:04:33 #154
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150844157
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 04:37 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Vet. :P Iemand vroeg daar om kleurvariaties dus die voeg ik zo even toe aangezien de in-game kleurenoptie niet goed werkt.
^O^ _O_
Een Feyenoord Fanshop zit er niet in zeker :@
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:05:27 #155
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150844185
Ik kan niet eens die havens neerleggen omdat hun 'route' (geen idee wat dat is) midden op het land ligt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150844248
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef Divje het volgende:

[..]

^O^ _O_
Een Feyenoord Fanshop zit er niet in zeker :@
Ik heb wel zin om iets met Feyenoord te doen nadat deze af is.



Nu nog de airco's. En misschien nog iets de textures desaturaten. In PS zijn ze echt al bijna weggevaagd qua kleur maar in game is 't vreemd genoeg nog gekleurd. O, paar UV's moet ik nog mirroren op die foto boven. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:08:25 #157
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150844286
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik heb wel zin om iets met Feyenoord te doen nadat deze af is.
:D Baas O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150844370
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:08 schreef Divje het volgende:

[..]

:D Baas O+
Goede foto van Lex Immers zoeken als poster op het raam. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:13:44 #159
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150844472
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:11 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Goede foto van Lex Immers zoeken als poster op het raam. :P
:D
Dan is er iig 1 persoon hier die 'm héél graag in z'n stad wil hebben :Y
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150844593
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik heb wel zin om iets met Feyenoord te doen nadat deze af is.

[ afbeelding ]

Nu nog de airco's. En misschien nog iets de textures desaturaten. In PS zijn ze echt al bijna weggevaagd qua kleur maar in game is 't vreemd genoeg nog gekleurd. O, paar UV's moet ik nog mirroren op die foto boven. :P
Wat gebruik voor 3d model? Blender?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150844838
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:13 schreef Divje het volgende:

[..]

:D
Dan is er iig 1 persoon hier die 'm héél graag in z'n stad wil hebben :Y
#wegmetLex
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:25:33 #162
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150844854
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

#wegmetLex
Daar is ie :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150845297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Wat gebruik voor 3d model? Blender?
Blender ja. Maak net een kapitale fout met het UV mappen. :') Gaat toch zeker weer een uur kosten om te repareren. :( Ook omdat Blender niet zo heel lekker zit met de undo...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150845375
Waarom moet een park aan een autoweg liggen, kan hij niet aan een voetgangerspad liggen?
pi_150845409
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:42 schreef Zocalo het volgende:
Waarom moet een park aan een autoweg liggen, kan hij niet aan een voetgangerspad liggen?
Dat is kut inderdaad.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 12:47:40 #166
364681 over_hedge
pi_150845557


Speciaal voor jullie! Al bijna af !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150845584
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

Speciaal voor jullie! Al bijna af !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik melden voor misbruik. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150845698
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

Speciaal voor jullie! Al bijna af !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de fire hazard factor voor dit clubhuis?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:54:35 #169
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150845781
Lol ik krijg nu de hele tijd meldingen dat er iets in de vik staat. Terwijl er om de hoek een brandweer zit.

8)7
pi_150846330
Ik wil zo'n intersection zoals ze bij het starten van een spel al erin zitten, zijn die er? Van die kleine rondjes?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:13:39 #171
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150846357
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef Zocalo het volgende:
Ik wil zo'n intersection zoals ze bij het starten van een spel al erin zitten, zijn die er? Van die kleine rondjes?
Ja een tabje of 2 naar rechts zitten die. Mits je stad al groot genoeg is natuurlijk.
pi_150846452
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Ja een tabje of 2 naar rechts zitten die. Mits je stad al groot genoeg is natuurlijk.
Ik heb nu 35k inwoners, dat zou toch genoeg moeten zijn lijkt me? Maar ik zie hem niet? Bij de wegen, dan intersections?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:17:03 #174
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150846478
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:16 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Ik heb nu 35k inwoners, dat zou toch genoeg moeten zijn lijkt me? Maar ik zie hem niet? Bij de wegen, dan intersections?
:Y
pi_150846496
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:17 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

:Y
Hoe heet ie? Want of ik ben blind of ik doe iets verkeerd :')
pi_150846508
Ah, gevonden geloof ik!
pi_150846564
Tunnels *O*

quote:
The tunnels and the European buildings we already discussed that these would be free updates, because I very strongly feel that the tunnels, for example, should have—I feel it’s a part of the game. It’s an integral part of the game and it needs to be there. So, we agreed that we, of course, having only 13 people working at Colossal couldn’t make it in the original scope, we really just want to add that later on, and I think it belongs to all the players.
http://www.skylinescity.c(...)-cities-skylines-dlc
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  Admin vrijdag 20 maart 2015 @ 13:24:38 #179
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_150846759
quote:
klik om te spelen
_O_
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:25:56 #180
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150846795
quote:
Eindelijk Nederlandse viaducten maken enzulks. _O_ met zo'n bultje jeweet


Verzonken highway's door je stad O+ gekte
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:29:21 #181
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150846900
quote:
Zat er al naar te zoeken eigenlijk :@
pi_150847220
Ik wil dit ook spelen ;(
pi_150847234
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef Leonos het volgende:
Ik wil dit ook spelen ;(
Feyenoorders only, sorry.
pi_150847245
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Feyenoorders only, sorry.
:')
pi_150847264
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:25 schreef Divje het volgende:

[..]

Eindelijk Nederlandse viaducten maken enzulks. _O_ met zo'n bultje jeweet
[ afbeelding ]

Verzonken highway's door je stad O+ gekte
Als dit er bij komt, ga je zulke gave steden krijgen. Worden echt plaatjes _O_

Bob Ross _O_
pi_150847282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Feyenoorders only, sorry.
RIP fonteinen in je stad
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:39:05 #187
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150847287
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als dit er bij komt, ga je zulke gave steden krijgen. Worden echt plaatjes _O_

Bob Ross _O_
No mistakes, only happy accidents
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:39:37 #188
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150847318
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als dit er bij komt, ga je zulke gave steden krijgen. Worden echt plaatjes _O_

Bob Ross _O_
Hij heeft de code online gezet, dus verwacht dit weekend toch wel de mod _O-
Deze community O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 13:40:12 #189
364681 over_hedge
pi_150847344
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Feyenoorders only, sorry.
feyenoord :') :') :') |:(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:40:43 #190
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150847372
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]

feyenoord :') :') :') |:(
Leuke wedstrijd gisteren?
oh ah toma toma vem vem vem vem
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 13:41:15 #191
364681 over_hedge
pi_150847397
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:40 schreef Divje het volgende:

[..]

Leuke wedstrijd gisteren?
Ja. Gewonnen _O_
Hoe deed feyenoord het gisteren in Europa? ;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:45:02 #192
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150847601
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Gewonnen _O_
Hoe deed feyenoord het gisteren in Europa? ;)
Oh verdomme heb ik dat doelpunt van ajax gemist :') achja _O-
Dacht nog 1-1 ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150847627
Mijn eerste stad. Het begon allemaal soepeltjes en zag het nut van rotondes of gekke intersections niet zo in. Nu ga ik richting de 40.000 inwoners en wordt het wat lastiger en ben ik eigenlijk ook niet meer tevreden. Mijn probleem is dat ik te klein gebouwd heb in het begin, en alles dus redelijk dicht op elkaar staat. Terwijl je zo'n grote map met mogelijkheden hebt. Vooral pollution en (in mindere mate) verkeer is nu lastig recht te trekken. Ik krijg wel 30k per week aan inkomsten, dus ik kan nu groter gaan denken. Alleen ben inspiratieloos wat ik verder wil met mijn stad in deze situatie. Het is nu meer het bouwen om het bouwen dan dat er nog een idee achter zit.

De stad:


Het kunstwijkje:


Verkeer:


Pollution:
pi_150847682
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

Speciaal voor jullie! Al bijna af !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
pi_150848134
Na de patch van gister, is de status van mijn (en die van anderen) bug (dat assets als buildings niet laden, rest van mods wel) eindelijk erkent door CO. "Working on it". Zal wel niet voor 't weekend gefixt gaan worden, maar toch ;(
pi_150848949
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Na de patch van gister, is de status van mijn (en die van anderen) bug (dat assets als buildings niet laden, rest van mods wel) eindelijk erkent door CO. "Working on it". Zal wel niet voor 't weekend gefixt gaan worden, maar toch ;(
Wees blij. Bij Simshitty 2013 had je nu misschien een erkenning gehad.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 14:37:59 #197
364681 over_hedge
pi_150849170
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:46 schreef G3F het volgende:

[..]

*O*
Misschien maak ik dit weekend wel echt een supportershome. :) Eens ff uitzoeken hoe je dingen kan importeren naar het spel. Maar dat moet wel lukken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150849606
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wees blij. Bij Simshitty 2013 had je nu misschien een erkenning gehad.
Ja bij simtown was het behoorlijk huilen
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150849875
Kijk dit dan!





_O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 15:01:17 #200
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150849983
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:58 schreef Rezania het volgende:
Kijk dit dan!


[ afbeelding ]

_O-
:D
Aan files geen gebrek in dit spel _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150850046
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:58 schreef Rezania het volgende:
Kijk dit dan!


[ afbeelding ]

_O-
Paar haventjes erbij ;)
pi_150850298
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:58 schreef Rezania het volgende:
Kijk dit dan!


[ afbeelding ]

_O-
ik zou een paar extra havens aanleggen :P
pi_150850452
Is niet van mijn jongens, ik doe niet aan havens. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150850472
En havens generen juist schepen, die vooraf vastgestelde routes volgen. Dus ik denk dat te veel havens hier juist het probleem is.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')