En dat bij de ingang van je industrie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
wait, what!?!
en ik heb weer een geweldig wegen netwerk
[ afbeelding ]
(indien iemand het zich afvraagt: cargo komt vanaf de al bestaande lijn, daar tegenover is een passagiers lijn naar een ander deel van de map gemaakt, volledig los van het cargo netwerk
En zo te zien helemaal verslaafd aan de tree brush.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:37 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Er is wel iemand mee bezig
Ik regeer liever over bomen.
[ afbeelding ]
Ach, als ik straks een uitbreidingsdrift hebt sneuvelen de meeste bomen weerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:42 schreef RaXz het volgende:
[..]
En zo te zien helemaal verslaafd aan de tree brush.![]()
Weet wel dat je uiteindelijk tegen een 250.000 bomen limiet aan gaat lopen.
dat daar nog geen mod voor is...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:42 schreef RaXz het volgende:
[..]
En zo te zien helemaal verslaafd aan de tree brush.![]()
Weet wel dat je uiteindelijk tegen een 250.000 bomen limiet aan gaat lopen.
Het schijnt een object limiet te zijn van de engine, zou erg knap zijn als daar ook een mod voor komt.quote:
Iddquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:45 schreef RaXz het volgende:
Overal alle bomen gekapt behalve in en rondom je stad, errug verdacht.
Dat vond ik er inderdaad al erg verdacht eruit zien hmmm..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Idddie stukken zie je ook niet terug op screenshots
Op bovenstaande wel een beetje rechtsonder dan.
Erger me ook rot aan die rechte lijn boven bij het bosquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat vond ik er inderdaad al erg verdacht eruit zien hmmm..
mja, 6 banen, maar ze gebruiken er effectief maar 2quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:42 schreef Divje het volgende:
[..]
En dat bij de ingang van je industrie?
Mss een idee om die stations 'los te koppelen' van je industrie? Dat de vracht vanaf het station via de snelweg naar je industrie gaat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:49 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, 6 banen, maar ze gebruiken er effectief maar 2(en das niet enige stukje industrie die ik heb hoor
stations plein moet toch lekker druk zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Mss een idee om die stations 'los te koppelen' van je industrie? Dat de vracht vanaf het station via de snelweg naar je industrie gaat?
Of je moet zo'n file wel leuk vinden natuurlijk
Ja oke true truequote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
stations plein moet toch lekker druk zijn?
Ik keek zoeens naar mijn verkeer en zag een paar rode vlakken en dacht: "fuck it, zoek het zelf maar uit!" Da's volgens mij de beste manier om te spelen: gewoon geen fuck geven,quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:20 schreef Trebo het volgende:
Mijn verkeer is zo naar de tyfus, dat ik eigenlijk wel opnieuw moet beginnen
Ik zal hier en daar nog proberen om een beetje damage-control toe te passen. Verder ga ik je advies maar opvolgen denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik keek zoeens naar mijn verkeer en zag een paar rode vlakken en dacht: "fuck it, zoek het zelf maar uit!" Da's volgens mij de beste manier om te spelen: gewoon geen fuck geven,
Dan hebben 24 mensen 'm toegevoegd zonder die pagina te bezoekenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beetje apart die stats in de workshop wel.
140 Unique Visitors
(Public number)
164 Current Subscribers
(Public number)
2 Current Favorites
(Public number)
Maar toch 164 subs voor m'n eerste gebouwtje.
Mwoh, doordeweeks lig ik uiterlijk rond 1u in bed, maar er zijn uitzonderingenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:12 schreef G3F het volgende:
Deze game bezorgt meerdere mensen slapeloze nachten zo te zien
Vet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan hebben 24 mensen 'm toegevoegd zonder die pagina te bezoekenwaaronder ik
Ach t is onderhand alweer vrijdag dus t magquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, doordeweeks lig ik uiterlijk rond 1u in bed, maar er zijn uitzonderingen
niet altijd, als hierdoor de lijken en het afval zich ophopen gaat het goed mis op den duur.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik keek zoeens naar mijn verkeer en zag een paar rode vlakken en dacht: "fuck it, zoek het zelf maar uit!" Da's volgens mij de beste manier om te spelen: gewoon geen fuck geven,
Netjesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:06 schreef Adolecens het volgende:
Ik wilde gisteravond iets verzinnen voor druk verkeer in de industrie m.b.v. eenrichtingsverkeer en flinke aan- en afvoerswegen.. Industrie terrein compleet verplaatst en opnieuw aangelegd, maar ook mislukt![]()
Voor niks tot 02:00u vannacht bezig geweest
[ afbeelding ]
Ik begin maar met een nieuwe stad. Niet tevreden over deze;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Central Park
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:20 schreef Trebo het volgende:
Mijn verkeer is zo naar de tyfus, dat ik eigenlijk wel opnieuw moet beginnen
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:54 schreef Drebbelman het volgende:
De Al Qaeda mod werpt al zijn vruchten af. Die toren is nog geen uur oud
[ afbeelding ]
Ben jij toevallig blond?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Is dat serieus?
Mijn stad is aan t wachten tot ik weer tijd heb om er wat mee te doen
Gaat op zich redelijk, vind hem alleen niet zo mooi.![]()
En ik zit te klooien met de wegen en aansluitingen enzo.
Beetje zoals met Sim City bepaalde gebouwen "historisch" maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef Danny het volgende:
Was deze mod al bekend?
Hiermee voorkom je dat bepaalde gebouwen boven een bepaald level komen. Zo kun je sommige wijken lekker kleinschalig houden:
http://steamcommunity.com(...)10535198&searchtext=
de techniek achter die boten is in elk geval een beetje buggy.. die boot heeft zeker een kwartier lang rondjes zitten draaien rondom de terminal, tot hij ineens verdweenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Is dat serieus?
Mijn stad is aan t wachten tot ik weer tijd heb om er wat mee te doen
Gaat op zich redelijk, vind hem alleen niet zo mooi.![]()
En ik zit te klooien met de wegen en aansluitingen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:52 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
de techniek achter die boten is in elk geval een beetje buggy.. die boot heeft zeker een kwartier lang rondjes zitten draaien rondom de terminal, tot hij ineens verdweenWhehe, kun je er niet langs met je auto omdat er een boot op de weg ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Zou je niet iets meer detail er in doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
M'n volgende projectje. Nu nog verder texturen, dit is de base layer.
Losjes gebaseerd op:
[ afbeelding ]
Joh. En daarom vraag ik of hij niet eerst meer details zou maken voordat hij de textures er op gaat doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:37 schreef Binamin het volgende:
Hij zegt toch dat dat de base layer is en dat de texturen nog komen.
Geen goede connectie van en naar de snelweg is veelal de meest voornaamste reden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef JaqenHghar het volgende:
Vraagje, mijn industriegebieden komen steeds zonder raw materials te zitten..
Iemand een idee hoe dit kan?
Zal eens wat extra wegen aanleggen, thanks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Geen goede connectie van en naar de snelweg is veelal de meest voornaamste reden.
Ik was in de veronderstelling dat detail = texturequote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Joh. En daarom vraag ik of hij niet eerst meer details zou maken voordat hij de textures er op gaat doen.
Als je dan bijdehand wilt doen, doe het dan wel goed.
Textures zijn de plaatjes die je er overheen plakt. Detail in je model is bijvoorbeeld een balkon maken, of ramen waardoor je wat diepte krijgt. Of ventilatie dingen op het dak. Dat soort dingen. Als je alles alleen met textures doet krijgt je geen diepte.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:51 schreef Binamin het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat detail = texture
Het probleem is alleen dat je in Skylines erg moet oppassen met de polycount. Als je kijkt naar de gebouwen die in het spel zitten, zul je zien dat er ook geen ramen opzitten behalve dan als textures. Voor de airco heb ik nog een gat opengelaten op m'n UV map. Ik wil m'n mesh alleen onder de 1000 tris houden, en zit nu rond de 800. Er zijn wel gedetailleerde models op de workshop (die van Gula bijvoorbeeld) maar die zijn ook meteen 2000-3000 tris. Als er daar teveel van op de map verschijnen merk je dat wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Textures zijn de plaatjes die je er overheen plakt. Detail in je model is bijvoorbeeld een balkon maken, of ramen waardoor je wat diepte krijgt. Of ventilatie dingen op het dak. Dat soort dingen. Als je alles alleen met textures doet krijgt je geen diepte.
Ik merk nog niksquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat je in Skylines erg moet oppassen met de polycount. Als je kijkt naar de gebouwen die in het spel zitten, zul je zien dat er ook geen ramen opzitten behalve dan als textures. Voor de airco heb ik nog een gat opengelaten op m'n UV map. Ik wil m'n mesh alleen onder de 1000 tris houden, en zit nu rond de 800. Er zijn wel gedetailleerde models op de workshop (die van Gula bijvoorbeeld) maar die zijn ook meteen 2000-3000 tris. Als er daar teveel van op de map verschijnen merk je dat wel.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vet.Iemand vroeg daar om kleurvariaties dus die voeg ik zo even toe aangezien de in-game kleurenoptie niet goed werkt.
Ik heb wel zin om iets met Feyenoord te doen nadat deze af is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Een Feyenoord Fanshop zit er niet in zeker![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om iets met Feyenoord te doen nadat deze af is.
Goede foto van Lex Immers zoeken als poster op het raam.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goede foto van Lex Immers zoeken als poster op het raam.
Wat gebruik voor 3d model? Blender?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om iets met Feyenoord te doen nadat deze af is.
[ afbeelding ]
Nu nog de airco's. En misschien nog iets de textures desaturaten. In PS zijn ze echt al bijna weggevaagd qua kleur maar in game is 't vreemd genoeg nog gekleurd. O, paar UV's moet ik nog mirroren op die foto boven.
#wegmetLexquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan is er iig 1 persoon hier die 'm héél graag in z'n stad wil hebben
Blender ja. Maak net een kapitale fout met het UV mappen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat gebruik voor 3d model? Blender?
Dat is kut inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:42 schreef Zocalo het volgende:
Waarom moet een park aan een autoweg liggen, kan hij niet aan een voetgangerspad liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie! Al bijna af !Ga ik melden voor misbruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie! Al bijna af !Wat is de fire hazard factor voor dit clubhuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een tabje of 2 naar rechts zitten die. Mits je stad al groot genoeg is natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef Zocalo het volgende:
Ik wil zo'n intersection zoals ze bij het starten van een spel al erin zitten, zijn die er? Van die kleine rondjes?
Ik heb nu 35k inwoners, dat zou toch genoeg moeten zijn lijkt me? Maar ik zie hem niet? Bij de wegen, dan intersections?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja een tabje of 2 naar rechts zitten die. Mits je stad al groot genoeg is natuurlijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:16 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik heb nu 35k inwoners, dat zou toch genoeg moeten zijn lijkt me? Maar ik zie hem niet? Bij de wegen, dan intersections?
http://www.skylinescity.c(...)-cities-skylines-dlcquote:The tunnels and the European buildings we already discussed that these would be free updates, because I very strongly feel that the tunnels, for example, should have—I feel it’s a part of the game. It’s an integral part of the game and it needs to be there. So, we agreed that we, of course, having only 13 people working at Colossal couldn’t make it in the original scope, we really just want to add that later on, and I think it belongs to all the players.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:20 schreef Scrummie het volgende:
http://www.reddit.com/r/C(...)/terraform_tool_wip/
Terraform tool
Eindelijk Nederlandse viaducten maken enzulks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:20 schreef Scrummie het volgende:
http://www.reddit.com/r/C(...)/terraform_tool_wip/
Terraform tool
Zat er al naar te zoeken eigenlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:20 schreef Scrummie het volgende:
http://www.reddit.com/r/C(...)/terraform_tool_wip/
Terraform tool
Als dit er bij komt, ga je zulke gave steden krijgen. Worden echt plaatjesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Eindelijk Nederlandse viaducten maken enzulks.met zo'n bultje jeweet
[ afbeelding ]
Verzonken highway's door je stadgekte
No mistakes, only happy accidentsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dit er bij komt, ga je zulke gave steden krijgen. Worden echt plaatjes
Bob Ross
Hij heeft de code online gezet, dus verwacht dit weekend toch wel de modquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dit er bij komt, ga je zulke gave steden krijgen. Worden echt plaatjes
Bob Ross
feyenoordquote:
Ja. Gewonnenquote:
Oh verdomme heb ik dat doelpunt van ajax gemistquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Gewonnen
Hoe deed feyenoord het gisteren in Europa?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie! Al bijna af !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wees blij. Bij Simshitty 2013 had je nu misschien een erkenning gehad.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Na de patch van gister, is de status van mijn (en die van anderen) bug (dat assets als buildings niet laden, rest van mods wel) eindelijk erkent door CO. "Working on it". Zal wel niet voor 't weekend gefixt gaan worden, maar toch
Misschien maak ik dit weekend wel echt een supportershome.quote:
Ja bij simtown was het behoorlijk huilenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wees blij. Bij Simshitty 2013 had je nu misschien een erkenning gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |