De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat die plek waar ik hem toen had opgehaald en jij dacht dat ie zo moeilijk was te raden?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Oeps... Zie TT, de stok ligt heel vlak bij een plek waar ie eerder gelegen heeft (mijn verplaatsing) (10m verderop), maar in een andere plaats, foto's komen als ik thuis ben
Oja, de foto van het bord was tegen het licht in, genomen om 13:15. Gebruik dat als hint
Wil je aub de OP even vervangen?quote:
Waarom is deze niet goed Dan?quote:
Niet alle verplaatsingen staan er in. Tara werkt constant de OP bij op de wiki.quote:
alstuquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet alle verplaatsingen staan er in. Tara werkt constant de OP bij op de wiki.
Wil je aub jouw website even updaten.quote:
Zeker aan de overkant van Zoeterwoude?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Oeps... Zie TT, de stok ligt heel vlak bij een plek waar ie eerder gelegen heeft (mijn verplaatsing) (10m verderop), maar in een andere plaats, foto's komen als ik thuis ben
Oja, de foto van het bord was tegen het licht in, genomen om 13:15. Gebruik dat als hint
Grensborden van gemeenten wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:18 schreef Maxbet het volgende:
Zijn grensborden ook toegestaan overigens? Handig om te weten als dat ding ooit nog in de buurt langskomt
Dat heb ik met zo veel plekken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Was dat die plek waar ik hem toen had opgehaald en jij dacht dat ie zo moeilijk was te raden?
Dan was de foto niet tegen het licht in gemaaktquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Zeker aan de overkant van Zoeterwoude?
Ligt eraan van welke kant van het bord je de foto nam.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan was de foto niet tegen het licht in gemaakt
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die afbeeldingen moeten ook op de wiki.
Ja, die zag ik voorbij komenquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de voorbereiding en het slagen van de missie van Boondocksaint in strip al hebt gezien?
Vanaf hier te zien: UTO / UTO Strippers #3
Oke. We hebben erg veel lol gehad.quote:
Nog een minuutje of 20.quote:
http://suncalc.net/#/52.1593,4.4942,14/2015.03.19/13:16quote:
Hoe laat reis jij zaterdag?quote:
Ik wil 13.06 weer uit Leiden vertrekken, als 'ie er nog ligt.quote:
Zo vroeg, en dat soort dingen plannen is niet mijn ding. Maar misschien kunnen we hem dan wel samen verstoppen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wil 13.06 weer uit Leiden vertrekken, als 'ie er nog ligt.
Vroeg, ja? Ik zit dan al om 10 uur in de treinquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo vroeg, en dat soort dingen plannen is niet mijn ding. Maar misschien kunnen we hem dan wel samen verstoppen?
Ja nou, ik dus niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vroeg, ja? Ik zit dan al om 10 uur in de trein
Jaja, ik app je wel als ik op tijd wakker ben ok?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:23 schreef DrNick het volgende:
Als je om kwart voor één de trein pakt, heb je degene die ik ook hebben wil.
Is goed, zet je wekker vastquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja, ik app je wel als ik op tijd wakker ben ok?
Kan ook op de terugweg, kan iedereen er nog even overheen plassen.quote:
Terugweg naar huis bedoel je? Nah, wil het wel op de heenweg doen. Terugweg heb ik weinig tijd, Zeeland enzulks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ook op de terugweg, kan iedereen er nog even overheen plassen.
Hmm. Naja ik zie wel ok?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Terugweg naar huis bedoel je? Nah, wil het wel op de heenweg doen. Terugweg heb ik weinig tijd, Zeeland enzulks.
DrNick gaat waarschijnlijk weer naar het zuiden....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wel jammer dat ie nu weer terug is in de omgeving Leiden, beetje alsof het uitstapje Zeeland er nooit was
Wiki's bijgewerkt trouwens, nu eens zien of ik de nieuwe locatie kan vinden
Touché.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil je aub jouw website even updaten.
In Voorschoten leggen is ook naar het zuiden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
DrNick gaat waarschijnlijk weer naar het zuiden....
Neuh.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
DrNick gaat waarschijnlijk weer naar het zuiden....
Jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop