Verdommequote:
Ik zat even m'n eigen nagels uit trekken. In foetushouding.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roel zit nu voor zijn radio te trekken.
Moet kunnen.quote:
Nee, niet aanwezigquote:
Eensquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is fijn van Lenny, knipoogje naar Led Zep ook
Vind m vooral wat op Black Dog lijken ookquote:
Wat vond jij van Gerson dan? Vond jij dat goed?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:10 schreef Pandaplint het volgende:
De zuurgraad is weer hoog deze week
Die bontmutsneger?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond jij van Gerson dan? Vond jij dat goed?
Ja. Z'n gitaarspel ging nog wel, maar die tekstquote:
Hai Pandaquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:10 schreef Pandaplint het volgende:
De zuurgraad is weer hoog deze week
Dat was nooit een succesvolle middagshow geworden denk ik nee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:12 schreef Bronson het volgende:
Gerard Ekdom sloeg plek Coen en Sander bij 3FM af
Verdomme, wat een geluk.
Vond het wel een slim liedje. Net zoals Nielson slimme liedjes maakt. Niet mooi. Maar wel slim.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Z'n gitaarspel ging nog wel, maar die tekst![]()
![]()
Nee het was echt ongelooflijke bagger plint. Ik bedoel, kom op.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vond het wel een slim liedje. Net zoals Nielson slimme liedjes maakt. Niet mooi. Maar wel slim.
Nielson heeft wel 1 leuk liedje. (ontschiet me even welke) En sexy als ik dans is leuk voor kindjes van een jaar of 12.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vond het wel een slim liedje. Net zoals Nielson slimme liedjes maakt. Niet mooi. Maar wel slim.
Nielson maakt vreselijk catchy nummers. Dat doet hij enorm goed.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nielson heeft wel 1 leuk liedje. (ontschiet me even welke) En sexy als ik dans is leuk voor kindjes van een jaar of 12.
Maar ik heb dan nog liever zo'n Maaike Ouboter. Dat werkt ook een beetje op mijn lachspieren maar het heeft nog wel iets en bovenal is het oprecht. Dit misschien ook wel, maar bij zo'n gekunsteld tekstje over een DJ bij een soft liedje komt niet over op die manier.
Ik hoorde het. Ik ga zo wel even stemmen op lb1.quote:
Leuk voor hem. Mooi festival, prachtige stad.quote:
en dan met dit weer, geweldige plaat daarbijquote:
18 juni vorig jaar, ook bij Gerardquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
Zonder banjo is het nog grotere schijtmuziek
[ afbeelding ]
R.I.P. aan de nabestaanden van de banjo
Gaapverwekkend.quote:
dan moet hij maar mijn request draaien ter compensatie.quote:
Goeie!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:42 schreef Againzender het volgende:
Die van Racey was dus mijn request
volgens mij iedereen hier als ik de reacties ziequote:
Cee vindt dit leuker dan de rest.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij iedereen hier als ik de reacties zie
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij iedereen hier als ik de reacties zie
ik ga de tuin maar eens omspitten dan.quote:
deze man weetquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Fascination - Alphabeat
Don't You Go Up In The Sky - DeWolff
Lunchbox 2
Gimme Shelter - The Rolling Stones
50 Cent & The Game - Hate It Or Love It
LB2. Zonder twijfel.
dat dusquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
LB1 is ook wel tof maar Gimme Shelter![]()
![]()
Niks mis met een banjo, alleen wel zoals M&S hem gebruiken...quote:
Prima nummerquote:
dat bedoelde ik ook eigenlijk Met een klassieke piano kan je ook takkenmuziek maken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met een banjo, alleen wel zoals M&S hem gebruiken...
de verkeersinformatie is interessanter iddquote:
Dit is niet vals hoorquote:
Preciesquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook eigenlijk Met een klassieke piano kan je ook takkenmuziek maken.
ik heb hier een klassieke Bechstein staan, die is mijn kwaliteiten ook niet waardquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Chris Martin met z'n vleugel bijvoorbeeld
ik was net buiten, ik ga voor bier.quote:
Dar is het veel te koud voor.quote:
hier uit de wind in de zon absoluut nietquote:
Zon? Die heb ik de hele dag nog niet gezien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier uit de wind in de zon absoluut niet
dat had ik gisteren. Had het vandaag ook niet verwacht, maar vanuit het niets brak de zon door en is het vollop lentequote:Op donderdag 19 maart 2015 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zon? Die heb ik de hele dag nog niet gezien.
Zelfs mijn Roland piano (elektrisch) is mijn speelkunsten niet vaardigquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb hier een klassieke Bechstein staan, die is mijn kwaliteiten ook niet waard
Alleen als'ie op rood staat...quote:
Verkeerslicht zeggenquote:
quote:
Jup, want dan moet je er voor stoppenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als'ie op rood staat...
duhquote:
Kan. Niet staat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als'ie op rood staat...
Misschien is het wel een verkeerslicht dat twister aan het spelen isquote:
Ik heb nog wel een zoutstengel voor je waar je aan kan zuigenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zoutstengel voor je waar je aan kan zuigen
[..]
[..]
[..]
Ziet er heel saai uit...quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
MUIS! een nieuw forum voor je (niet dat ik je weg wil hebben hoor)
http://www.treehugs.nl/forum/#.VQrSUP50y70
Die had ik laatst ook al gepostquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
MUIS! een nieuw forum voor je (niet dat ik je weg wil hebben hoor)
http://www.treehugs.nl/forum/#.VQrSUP50y70
oh vandaar dat'ie in m'n history stondquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook al gepost
Hoi.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
Even het niveau hier wat omhoog brengen, of iets anders omhoog brengen, ik weet het niet meer...
[ afbeelding ]
Je weet altijd wel een manier om het te verpesten he?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet altijd wel een manier om het te verpesten he?
Momenteel in Wageningenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Momenteel in Wageningen
[ afbeelding ]
"Our house, in the middle of the street"quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Momenteel in Wageningen
[ afbeelding ]
Komt aardig wat troep mee....quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Momenteel in Wageningen
[ afbeelding ]
Ziet er aardig droog uit hier.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Momenteel in Wageningen
[ afbeelding ]
Verdommequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ziet er aardig droog uit hier.
Ik luister niet maar ik weet zo te raden welke zangeres én precies welk gifje je bedoelt.quote:
Meid, het is wat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:45 schreef Sersjee het volgende:
AC/DC niet weten zou tot onmiddellijke diskwalificatie moeten leiden.
Hoitjesquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ekdom weg, ze kunnen 3FM wel opdoeken. Met al dat nieuw talent
quote:
Hallo.quote:
Kijk het talent eens goede radio maken: http://www.3fm.nl/a/178615 "Nacht-DJ Harm vertrekt ook"quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ekdom weg, ze kunnen 3FM wel opdoeken. Met al dat nieuw talent
Harmquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:26 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Kijk het talent eens goede radio maken: http://www.3fm.nl/a/178615 "Nacht-DJ Harm vertrekt ook"
Man wat slecht.
Tja. Ik vind het erg flauw.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:26 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Kijk het talent eens goede radio maken: http://www.3fm.nl/a/178615 "Nacht-DJ Harm vertrekt ook"
Man wat slecht.
Dafukquote:
Gekke muts dat je bentquote:
Had je veel quote meldingen? 😁quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
DafukWAT WAT.
[..]
Gekke muts dat je bent
HEY ROEL!
Gefeliciteerd.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cee vindt dit leuker dan de rest.
Valt mee, ik zag er een paar en dacht "hmm, ik heb al een tijd niets substantieels quote-waardigs gepost dus vanwaar deze melding?" Is 't m'n geniale Dotan quote. Had 't kunnen weten.quote:
ja en gerard gaat stoppen met de arbeidsvitaminenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis dus zit nu 't topic door te lezen. Louter verlate reacties van mij nu.
OMG IS MICHAEL JACKSON DOOD?
Eigenlijk is 't ook zo.quote:
Verdomme. Hopelijk blijven de Magic Friends wel. Anders stap ik over naar Yorin fm.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja en gerard gaat stoppen met de arbeidsvitaminen
dat kan ik niet hebben na het stoppen van Curry & Van Inkelquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja en gerard gaat stoppen met de arbeidsvitaminen
Tegenwoordig te druk om actief mee te posten.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:48 schreef Sirolf het volgende:
Giel, hoe irritant om naar te luisteren ...
twitter:Nilles twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 08:30:40Liedje van @MaaikeOuboter bij @giel3fm nu is toch niet echt nieuw? Over een kapot gevallen kopje bij d'r oma. #3FMMaar zeker mooi. reageer retweet
Roel heeft een kater denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
Behalve als je niet van Coldplay houdtquote:
Pics van jouw hont.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hont kan beter en mooier janken.
wegquote:
Dit meen je?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mrdarcythebasset?fref=ts
Ja. Nouja is de hond van mijn moeder. Ik heb er een LAT relatie mee.quote:
Bijzonder.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Nouja is de hond van mijn moeder. Ik heb er een LAT relatie mee.
Pure kitsch. Music, Worn Down Piano, Eloise, ditdat.quote:
Ik ben gek op kitschquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pure kitsch. Music, Worn Down Piano, Eloise, ditdat.
Volgens mij hou jij wel van van die kitschplaten.Ik vind het alleen mooi als het ergens op slaat (Innuendo bijv)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:25 schreef Sersjee het volgende:
Mooi man, dit. Vroeger (opa vertelt) werd je er mee doodgegooid, altijd en overal. Elk feestje, alles.
GOD-VER-DOMME MANquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou, di's anders wel een vrij accurate weergave van Amerikaans tienerleven in de 70's.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij wel van van die kitschplaten.Ik vind het alleen mooi als het ergens op slaat (Innuendo bijv)
Dit niet, al is Ellen Foley wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je niet vloeken? Dan krimpen zijn oren.quote:
Zet het op Facebookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je niet vloeken? Dan krimpen zijn oren.
Is waar, maar die overgangen.. nee, ik houd er niet zo van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, di's anders wel een vrij accurate weergave van Amerikaans tienerleven in de 70's.
Soms wou ik dat ik in die tijd leefdequote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, di's anders wel een vrij accurate weergave van Amerikaans tienerleven in de 70's.
Bossen haar op plekken wat je niet voor mogelijk hield.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik in die tijd leefde
Mooie auto's, goeie muziek (even afgezien van de opkomst van de disco).....
Het is wel donkerder.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie helemaal niets van die zonsverduistering.
Alweer?quote:
Een andere. Deze was van U2, en niet van Graffiti6.quote:
haha je ziet nets want het is donkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie helemaal niets van die zonsverduistering.
Volgens mij was het ook de '70s dat dat begon te verdwijnenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Bossen haar op plekken wat je niet voor mogelijk hield.
Lekker hoor.
Volgens mij eind 90s pasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook de '70s dat dat begon te verdwijnen
Haha tering.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds zachtjes te huilen in de busquote:
Dat denk ik nu dus ook steeds over die honden Facebook paginaquote:
Ohquote:
Lekker Boeijendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan dit.Nouja, alles verbleekt bij Frank Boeijen.
lolquote:
Ik kom ook niet meer bij bakkertjequote:
Echt he.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds zachtjes te huilen in de bus
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kom ook niet meer bij bakkertje
ik schud die juweeltjes zo uit mijn mouwen!
ik zat nog even na te genieten van zomaar Frank op 3FM. Zo mooiquote:
Vorige week op R2 een overdosis gehad, dus dat mocht ook welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat nog even na te genieten van zomaar Frank op 3FM. Zo mooi
Die solo is genot.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:44 schreef Againzender het volgende:
Altijd zo de neiging om het refrein van Alive mee te 'zingen'. Maar dat gaat mijn vrouw niet leuk vinden denk ik . Leuk, samen thuiswerken
Topteamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/profile/id/274204
FC Kroket![]()
Ik heb ook illustere teams als Berelul racing, Bamihap racing, Kipcorn GP, Frikandel Grand Prix, en SC Frikandel onder mijn hoede gehad.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/profile/id/274204
FC Kroket![]()
Je bent in elk geval consequent.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook illustere teams als Berelul racing, Bamihap racing, Kipcorn GP, Frikandel Grand Prix, en SC Frikandel onder mijn hoede gehad.
Mijn plaatselijke frietchinees kijkt vermoedelijk toch vreemd op als ik een berelul bestel.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn plaatselijke frietchinees kijkt vermoedelijk toch vreemd op als ik een berelul bestel.
Lekker man, een berelulquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn plaatselijke frietchinees kijkt vermoedelijk toch vreemd op als ik een berelul bestel.
Ja da's hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bedoel je een bereklauw met pindasaus?
+1. Gratis zelfsquote:
Eenschquote:
Nou, de Stones verneukten As tears go by met Taylor Swift, dat vind ik een stuk kwalijker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:17 schreef JaneDoe het volgende:
en dan doet paul mccartney t met rihanna
ook een zeer kwalijke zaakquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, de Stones verneukten As tears go by met Taylor Swift, dat vind ik een stuk kwalijker.
you're my butterfly sugarquote:
quote:
lekkere track!quote:
he, het is vrijdag, doe eens gek!quote:
Daarom probeer ik zowaar wat aan mijn studie te doen vandaag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, het is vrijdag, doe eens gek!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, het is vrijdag, doe eens gek!
ik had nooit mijn jeugdfoto's op facebook moeten zettenquote:
Clinton.quote:
Pics or it did not happen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:53 schreef Bronson het volgende:
Dat meisje.![]()
![]()
Hij.![]()
![]()
![]()
Als ik haar was, was ik gelijk weg bij hem.
Nou zij gaat voor I put a spell on you, terwijl hij dus voor Nielson gaat.quote:
Zelfs als meest oppervlakkige man van dit topic zeg ik: EENSCH!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou zij gaat voor I put a spell on you, terwijl hij dus voor Nielson gaat.
Dan zijn pics overbodig.
ouwe snoepert dat ie isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:17 schreef JaneDoe het volgende:
en dan doet paul mccartney t met rihanna
fappen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:00 schreef Bronson het volgende:
WTF wat een bullshit.
Dat doe ik zovaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |