Ik moest inderdaad even kijken wie dit posttequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
Excuus voor de verwarring, ik post niet altijd zoveel inhoud, ik weet het
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad even kijken wie dit postte
Ik heb jou nog nooit inhoudelijk over muziek zien praten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
Excuus voor de verwarring, ik post niet altijd zoveel inhoud, ik weet het
Nu iig wel over 3fm's beleid xDquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit inhoudelijk over muziek zien praten.
Daar heeft hij een broertje Dotan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit inhoudelijk over muziek zien praten.
xDxDxDquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heeft hij een broertje Dotan.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heeft hij een broertje Dotan.
Cee ookquote:
Ze hebben inderdaad iets te lang op de lauweren gerust.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit is het moment dat Wilbert Mutsaers pas echt eens moet laten zien wat hij kan.
Florent L. heeft 3FM destijds volledig opnieuw op de kaart gezet en toen die weg ging kwam WIllebil in een gespreid bedje.
Ik vind het er alle schijn van hebben dat ome Willie het te lang op veilig heeft gespeeld. Nu aan hem de schone taak om de exodus van DJ's die het station weer opnieuw opgebouwd hebben een waardige opvolging te geven.
Luistert weinig 3 meer. Zie dr nog wel eens in vbl, maar ook niet veel meer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Over soppen gesproken, waar is Alors eigenlijk?
Zonde.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luistert weinig 3 meer. Zie dr nog wel eens in vbl, maar ook niet veel meer.
Zou ze n leven hebben?
geloof je t zelf?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk draaien ze dit hierna nooit meer.
Dat ik dat nog eens zou beamen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Kane is een verademing nu
Dit is wel een van hun betere. Nouja, minst slechte.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luistert weinig 3 meer. Zie dr nog wel eens in vbl, maar ook niet veel meer.
Zou ze n leven hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |