Typhoon is sluit act in Zwolle.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een gratis festival oke qua naamgrootte, maar wel echt HEEL voorspelbaar. Zelfs een gratis festival moet verrassen met een paar kleinere Nederlandse namen vind ik zelf. En dat is op dit moment alleen Navarone. Voor de rest hebben ze alle grootst mogelijke namen die iedereen boekt geboekt op Typhoon en Jett na.
Dat zeg ik. De gemiddelde lineup zal ongeveer zoiets zijn:quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Typhoon is sluit act in Zwolle.
Daarom juist goed. Zeker voor een gratis festival waarbij je een groot en breed publiek wil bereiken. Alleen hier wordt er weer zuur gereageerd door de zolderkamerbewonersquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een gratis festival oke qua naamgrootte, maar wel echt HEEL voorspelbaar. Zelfs een gratis festival moet verrassen met een paar kleinere Nederlandse namen vind ik zelf. En dat is op dit moment alleen Navarone. Voor de rest hebben ze alle grootst mogelijke namen die iedereen boekt geboekt op Typhoon en Jett na.
Het is niet spectaculair maar wel gewoon een goede lineup voor een gratis festival. Al vind ik GBTTZ wat gedateerd en eigenlijk ook een act zonder niveau (dat vond ik wel echt de nieuwe Kane, itt Kensington wat ik nog altijd een oke bandje vind) en is Dotan niet mijn muziek kan ik me helemaal voorstellen dat voldoende mensen warmlopen voor Dotan en Kensington.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daarom juist goed. Zeker voor een gratis festival waarbij je een groot en breed publiek wil bereiken. Alleen hier wordt er weer zuur gereageerd door de zolderkamerbewoners
Godverdomme.quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:53 schreef Pino112 het volgende:
HET HOUDT NIET OP. NIET VANZELFtwitter:3FM twitterde op donderdag 19-03-2015 om 07:32:25Dotan wint de Schaal van Rigter! Hij werd op #SXSW in Austin verrast door @roosmarijn: http://t.co/SR957ilXZk #3FM #3FMawards reageer retweet
Alsof die prijs ooit is gewonnen door een goed liedje. Waves is het enige liedje in dat lijstje wat ik wel aardig vind.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme.
Wim draait zich om in z'n graf.
Stiekem heeft 3FM Nederland destijds bevrijd en werd D-Day door Wilbert bedacht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Je raadt het nooit. Zowel Dotan als Go Back To The Zoo als Kensington komen naar Bevrijdingsfestival in Wageningen![]()
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:42 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
Roel, van harte gefeliciteerd.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zal zoals gewoonlijk weer tering druk zijn in Wageningen op 5 mei. Dus ik blijf lekker binnen.
Met die namen trek je voldoende publiek trouwens, maar ga je mensen uit Groningen niet overtuigen. Anderzijds, dat doe je ook niet met kleine namen. Het enige waardoor je je kunt onderscheiden is door twijfelaars Utrecht/Wageningen of Wageningen/Zwolle over te halen. Maar daar is Wageningen na Groningen en Zwolle sowieso wel het beste festival voor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daarom juist goed. Zeker voor een gratis festival waarbij je een groot en breed publiek wil bereiken. Alleen hier wordt er weer zuur gereageerd door de zolderkamerbewoners
Wat doet Dotan in vredesnaam op SXSW ??quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme.
Wim draait zich om in z'n graf.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zal zoals gewoonlijk weer tering druk zijn in Wageningen op 5 mei. Dus ik blijf lekker binnen.
Lekker op je zolderkamer blijven zittenquote:
Ze zijn wat laat met vernieuwen ja maar t gebeurt welquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met 3fm.
Ik herinner me dat ik het eerste glazen huis erg leuk vind en koen en Sander toen ze begonnen.
Inmiddels vind ik het een beetje een belegen kliek. Wat er nu gebeurt is dat alles nogal over de houdbaarheid is.
Ze kunnen beter wat vaker roteren, timur had al wat eerder naar voren geschoven mogen worden bijvoorbeeld. Dan hadden ze de wisselingen ook wat beter kunnen spreiden.
Maargoed, ik heb tegenwoordig nog liever radio 1 dan 3fm.
Dit is het moment dat Wilbert Mutsaers pas echt eens moet laten zien wat hij kan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met 3fm.
Ik herinner me dat ik het eerste glazen huis erg leuk vind en koen en Sander toen ze begonnen.
Inmiddels vind ik het een beetje een belegen kliek. Wat er nu gebeurt is dat alles nogal over de houdbaarheid is.
Ze kunnen beter wat vaker roteren, timur had al wat eerder naar voren geschoven mogen worden bijvoorbeeld. Dan hadden ze de wisselingen ook wat beter kunnen spreiden.
Maargoed, ik heb tegenwoordig nog liever radio 1 dan 3fm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |