quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zat even m'n kalender te checken en kwam er zojuist achter dat DaMint en Sersjee op dezelfde dag jarig zijn![]()
DP(double party)
Je wordt 30?quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]![]()
Over precies 8 weken.
Wat dus betekent dat ik over 8 weken officieel een oude lul ben.
DaMint loopt een jaartje achterquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]![]()
Over precies 8 weken.
Wat dus betekent dat ik over 8 weken officieel een oude lul ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Yup.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DaMint loopt een jaartje achterCorrect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
niks mis met 40quote:
het is helaas ook de leeftijd dat je je beseft dat een aantal van je vrienden die leeftijd nooit gehaald heeft...quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
Het leven begint pas als je 40 bent heb ik wel eens gehoord
New York?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel of ik vandaag, morgen of zaterdag even naar de 'grote' stad ga.
Dat gebeurde al toen ik 16 was...quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
niks mis met 40behalve dat de radio erg hard gaat als zoals net Huey Lewis and the news wordt gedraaid.
dit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is helaas ook de leeftijd dat je je beseft dat een aantal van je vrienden die leeftijd nooit gehaald heeft...
Prima line upquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Line-up Wageningen hoofdpodium:
Paul de Graaf & de Tijdgenoten
WAYLON
THE KIK
NAVARONE classic
The Asteroids Galaxy Tour
DOTAN
KRAANTJE PAPPIE
GO BACK TO THE ZOO
KENSINGTON
Ik kan deze dag rustig overslaan en iets anders gaan doen. Met een beetje pech moet ik die dag gewoon werken.
Astroids galaxy tour zou ik wel even naar gaan kijken als het in mn achtertuin wasquote:
Ze waren jaren geleden hier ook al op bevrijdingsfestival en toen erg goed.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Astroids galaxy tour zou ik wel even naar gaan kijken als het in mn achtertuin was
Gelukkig nog niet mee hoeven maken... maar ik heb nog 10 jaar te gaanquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is helaas ook de leeftijd dat je je beseft dat een aantal van je vrienden die leeftijd nooit gehaald heeft...
Maar goed, laten we positief blijven, ik ben nog lang niet op de helft wat mij betreft
Voor een gratis festival oke qua naamgrootte, maar wel echt HEEL voorspelbaar. Zelfs een gratis festival moet verrassen met een paar kleinere Nederlandse namen vind ik zelf. En dat is op dit moment alleen Navarone. Voor de rest hebben ze alle grootst mogelijke namen die iedereen boekt geboekt op Typhoon en Jett na.quote:
wij mogen t doen met de zoon van prince, kensington en typhoonquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zeg: Hek eromheen en nooit meer vrijlaten
Typhoon is sluit act in Zwolle.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een gratis festival oke qua naamgrootte, maar wel echt HEEL voorspelbaar. Zelfs een gratis festival moet verrassen met een paar kleinere Nederlandse namen vind ik zelf. En dat is op dit moment alleen Navarone. Voor de rest hebben ze alle grootst mogelijke namen die iedereen boekt geboekt op Typhoon en Jett na.
Dat zeg ik. De gemiddelde lineup zal ongeveer zoiets zijn:quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Typhoon is sluit act in Zwolle.
Daarom juist goed. Zeker voor een gratis festival waarbij je een groot en breed publiek wil bereiken. Alleen hier wordt er weer zuur gereageerd door de zolderkamerbewonersquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een gratis festival oke qua naamgrootte, maar wel echt HEEL voorspelbaar. Zelfs een gratis festival moet verrassen met een paar kleinere Nederlandse namen vind ik zelf. En dat is op dit moment alleen Navarone. Voor de rest hebben ze alle grootst mogelijke namen die iedereen boekt geboekt op Typhoon en Jett na.
Het is niet spectaculair maar wel gewoon een goede lineup voor een gratis festival. Al vind ik GBTTZ wat gedateerd en eigenlijk ook een act zonder niveau (dat vond ik wel echt de nieuwe Kane, itt Kensington wat ik nog altijd een oke bandje vind) en is Dotan niet mijn muziek kan ik me helemaal voorstellen dat voldoende mensen warmlopen voor Dotan en Kensington.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daarom juist goed. Zeker voor een gratis festival waarbij je een groot en breed publiek wil bereiken. Alleen hier wordt er weer zuur gereageerd door de zolderkamerbewoners
Godverdomme.quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:53 schreef Pino112 het volgende:
HET HOUDT NIET OP. NIET VANZELFtwitter:3FM twitterde op donderdag 19-03-2015 om 07:32:25Dotan wint de Schaal van Rigter! Hij werd op #SXSW in Austin verrast door @roosmarijn: http://t.co/SR957ilXZk #3FM #3FMawards reageer retweet
Alsof die prijs ooit is gewonnen door een goed liedje. Waves is het enige liedje in dat lijstje wat ik wel aardig vind.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme.
Wim draait zich om in z'n graf.
Stiekem heeft 3FM Nederland destijds bevrijd en werd D-Day door Wilbert bedacht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Je raadt het nooit. Zowel Dotan als Go Back To The Zoo als Kensington komen naar Bevrijdingsfestival in Wageningen![]()
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:42 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
Roel, van harte gefeliciteerd.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zal zoals gewoonlijk weer tering druk zijn in Wageningen op 5 mei. Dus ik blijf lekker binnen.
Met die namen trek je voldoende publiek trouwens, maar ga je mensen uit Groningen niet overtuigen. Anderzijds, dat doe je ook niet met kleine namen. Het enige waardoor je je kunt onderscheiden is door twijfelaars Utrecht/Wageningen of Wageningen/Zwolle over te halen. Maar daar is Wageningen na Groningen en Zwolle sowieso wel het beste festival voor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daarom juist goed. Zeker voor een gratis festival waarbij je een groot en breed publiek wil bereiken. Alleen hier wordt er weer zuur gereageerd door de zolderkamerbewoners
Wat doet Dotan in vredesnaam op SXSW ??quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme.
Wim draait zich om in z'n graf.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zal zoals gewoonlijk weer tering druk zijn in Wageningen op 5 mei. Dus ik blijf lekker binnen.
Lekker op je zolderkamer blijven zittenquote:
Ze zijn wat laat met vernieuwen ja maar t gebeurt welquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met 3fm.
Ik herinner me dat ik het eerste glazen huis erg leuk vind en koen en Sander toen ze begonnen.
Inmiddels vind ik het een beetje een belegen kliek. Wat er nu gebeurt is dat alles nogal over de houdbaarheid is.
Ze kunnen beter wat vaker roteren, timur had al wat eerder naar voren geschoven mogen worden bijvoorbeeld. Dan hadden ze de wisselingen ook wat beter kunnen spreiden.
Maargoed, ik heb tegenwoordig nog liever radio 1 dan 3fm.
Dit is het moment dat Wilbert Mutsaers pas echt eens moet laten zien wat hij kan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met 3fm.
Ik herinner me dat ik het eerste glazen huis erg leuk vind en koen en Sander toen ze begonnen.
Inmiddels vind ik het een beetje een belegen kliek. Wat er nu gebeurt is dat alles nogal over de houdbaarheid is.
Ze kunnen beter wat vaker roteren, timur had al wat eerder naar voren geschoven mogen worden bijvoorbeeld. Dan hadden ze de wisselingen ook wat beter kunnen spreiden.
Maargoed, ik heb tegenwoordig nog liever radio 1 dan 3fm.
Ik moest inderdaad even kijken wie dit posttequote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
Excuus voor de verwarring, ik post niet altijd zoveel inhoud, ik weet het
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad even kijken wie dit postte
Ik heb jou nog nooit inhoudelijk over muziek zien praten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
Excuus voor de verwarring, ik post niet altijd zoveel inhoud, ik weet het
Nu iig wel over 3fm's beleid xDquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit inhoudelijk over muziek zien praten.
Daar heeft hij een broertje Dotan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit inhoudelijk over muziek zien praten.
xDxDxDquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heeft hij een broertje Dotan.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heeft hij een broertje Dotan.
Cee ookquote:
Ze hebben inderdaad iets te lang op de lauweren gerust.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit is het moment dat Wilbert Mutsaers pas echt eens moet laten zien wat hij kan.
Florent L. heeft 3FM destijds volledig opnieuw op de kaart gezet en toen die weg ging kwam WIllebil in een gespreid bedje.
Ik vind het er alle schijn van hebben dat ome Willie het te lang op veilig heeft gespeeld. Nu aan hem de schone taak om de exodus van DJ's die het station weer opnieuw opgebouwd hebben een waardige opvolging te geven.
Luistert weinig 3 meer. Zie dr nog wel eens in vbl, maar ook niet veel meer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Over soppen gesproken, waar is Alors eigenlijk?
Zonde.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luistert weinig 3 meer. Zie dr nog wel eens in vbl, maar ook niet veel meer.
Zou ze n leven hebben?
geloof je t zelf?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk draaien ze dit hierna nooit meer.
Dat ik dat nog eens zou beamen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Kane is een verademing nu
Dit is wel een van hun betere. Nouja, minst slechte.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luistert weinig 3 meer. Zie dr nog wel eens in vbl, maar ook niet veel meer.
Zou ze n leven hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |