volgens mij iedereen hier als ik de reacties ziequote:
Cee vindt dit leuker dan de rest.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij iedereen hier als ik de reacties zie
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij iedereen hier als ik de reacties zie
ik ga de tuin maar eens omspitten dan.quote:
deze man weetquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Fascination - Alphabeat
Don't You Go Up In The Sky - DeWolff
Lunchbox 2
Gimme Shelter - The Rolling Stones
50 Cent & The Game - Hate It Or Love It
LB2. Zonder twijfel.
dat dusquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
LB1 is ook wel tof maar Gimme Shelter![]()
![]()
Niks mis met een banjo, alleen wel zoals M&S hem gebruiken...quote:
Prima nummerquote:
dat bedoelde ik ook eigenlijk Met een klassieke piano kan je ook takkenmuziek maken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met een banjo, alleen wel zoals M&S hem gebruiken...
de verkeersinformatie is interessanter iddquote:
Dit is niet vals hoorquote:
Preciesquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook eigenlijk Met een klassieke piano kan je ook takkenmuziek maken.
ik heb hier een klassieke Bechstein staan, die is mijn kwaliteiten ook niet waardquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Chris Martin met z'n vleugel bijvoorbeeld
ik was net buiten, ik ga voor bier.quote:
Dar is het veel te koud voor.quote:
hier uit de wind in de zon absoluut nietquote:
Zon? Die heb ik de hele dag nog niet gezien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier uit de wind in de zon absoluut niet
dat had ik gisteren. Had het vandaag ook niet verwacht, maar vanuit het niets brak de zon door en is het vollop lentequote:Op donderdag 19 maart 2015 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zon? Die heb ik de hele dag nog niet gezien.
Zelfs mijn Roland piano (elektrisch) is mijn speelkunsten niet vaardigquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb hier een klassieke Bechstein staan, die is mijn kwaliteiten ook niet waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |