Behalve als je niet van Coldplay houdtquote:
Pics van jouw hont.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hont kan beter en mooier janken.
wegquote:
Dit meen je?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mrdarcythebasset?fref=ts
Ja. Nouja is de hond van mijn moeder. Ik heb er een LAT relatie mee.quote:
Bijzonder.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Nouja is de hond van mijn moeder. Ik heb er een LAT relatie mee.
Pure kitsch. Music, Worn Down Piano, Eloise, ditdat.quote:
Ik ben gek op kitschquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pure kitsch. Music, Worn Down Piano, Eloise, ditdat.
Volgens mij hou jij wel van van die kitschplaten.Ik vind het alleen mooi als het ergens op slaat (Innuendo bijv)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:25 schreef Sersjee het volgende:
Mooi man, dit. Vroeger (opa vertelt) werd je er mee doodgegooid, altijd en overal. Elk feestje, alles.
GOD-VER-DOMME MANquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou, di's anders wel een vrij accurate weergave van Amerikaans tienerleven in de 70's.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij wel van van die kitschplaten.Ik vind het alleen mooi als het ergens op slaat (Innuendo bijv)
Dit niet, al is Ellen Foley wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je niet vloeken? Dan krimpen zijn oren.quote:
Zet het op Facebookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je niet vloeken? Dan krimpen zijn oren.
Is waar, maar die overgangen.. nee, ik houd er niet zo van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, di's anders wel een vrij accurate weergave van Amerikaans tienerleven in de 70's.
Soms wou ik dat ik in die tijd leefdequote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, di's anders wel een vrij accurate weergave van Amerikaans tienerleven in de 70's.
Bossen haar op plekken wat je niet voor mogelijk hield.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik in die tijd leefde
Mooie auto's, goeie muziek (even afgezien van de opkomst van de disco).....
Het is wel donkerder.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie helemaal niets van die zonsverduistering.
Alweer?quote:
Een andere. Deze was van U2, en niet van Graffiti6.quote:
haha je ziet nets want het is donkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie helemaal niets van die zonsverduistering.
Volgens mij was het ook de '70s dat dat begon te verdwijnenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Bossen haar op plekken wat je niet voor mogelijk hield.
Lekker hoor.
Volgens mij eind 90s pasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook de '70s dat dat begon te verdwijnen
Haha tering.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds zachtjes te huilen in de busquote:
Dat denk ik nu dus ook steeds over die honden Facebook paginaquote:
Ohquote:
Lekker Boeijendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan dit.Nouja, alles verbleekt bij Frank Boeijen.
lolquote:
Ik kom ook niet meer bij bakkertjequote:
Echt he.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds zachtjes te huilen in de bus
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kom ook niet meer bij bakkertje
ik schud die juweeltjes zo uit mijn mouwen!
ik zat nog even na te genieten van zomaar Frank op 3FM. Zo mooiquote:
Vorige week op R2 een overdosis gehad, dus dat mocht ook welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat nog even na te genieten van zomaar Frank op 3FM. Zo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |