Kan kloppen, Rutte is nog maagd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor de geschiedenisboeken, moeilijk om Ruttes bijdrage in één zin samen te vatten. Hij werkte met veel partijen samen en ging met geen enkele vrouw naar bed. Zoiets.
D66 zit het dichts bij gematigd links.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niks mis met gematigd links. Maar Nederland heeft geen gematigd links meer. Ja, GroenLinks misschien. Maar zelfs daar heb ik mijn kanttekeningen bij.
Ik neem PVV niet echt serieus en dat doen de meeste mensen met een beetje hersenencellen. Alleen Henk en Ingrid met een Marokkaanse buurman die in woensel wonen stemmen op de PVV.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is rechts? Als het liberaal is ben je beter af bij D66, als je anti-integratie bent beter af bij de PVV.
Al kan ik me voorstellen dat als je veel kapitaal bezit de VVD tactisch wel sterk is, maar qua ideaal... vind ik ze een beetje weggezakt.
Niet bepaald de partij slogan van de SGP.quote:
Als de VVD hier alleen aan de macht zou komen krijg je een tweede Amerika. Dat wil geen enkel weldenkend mens.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn geen liberale partijen in Nederland, ook nooit echt geweest.
En links is gewoon een walgelijke politieke ideologie. Dus als je tussen D66 of VVD moet kiezen zou een weldenkend mens altijd voor de 2e gaan.
Nee, hoewel ik daar ooit heb gewoond.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht in mijn wijk dan zelfs. De kuul?
Ja gematigd links zit ergens tussen GL en D66 in.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
D66 zit het dichts bij gematigd links.
Geesten! Overal geesten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:54 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dus hij heeft god gezien.
Sluit die man op.
Vrij voorspelbaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:54 schreef NaturalScience het volgende:
In Kampen cijn CDA, CU en SGP de drie grootste partijen...
Nee, krijg je niet, maar wel een land waar de middenklasse niet zou kk hard genaaid wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de VVD hier alleen aan de macht zou komen krijg je een tweede Amerika. Dat wil geen enkel weldenkend mens.
Hellevoetswat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
PVV de grootste in Hellevoetsluis
Heeeee ja verrassendquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:54 schreef NaturalScience het volgende:
wat is daar nou mis mee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:54 schreef NaturalScience het volgende:
Hellepoepsluis is altijd al gek geweest iddquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
PVV de grootste in Hellevoetsluis
Jawel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de VVD hier alleen aan de macht zou komen krijg je een tweede Amerika. Dat wil geen enkel weldenkend mens.
Waaromquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:54 schreef NaturalScience het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |