Geen beter alternatiefquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom, echt, waarom stemmen mensen nog op deze ballenpartij na 3 schandalen
Rozendaal is een buurt voor de rijkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En ernaast het kleine Rozendaal waar VVD 37% pakt en SGP 0.6
Mooi wel die culruurverschillen
Bennekom. Maar ook Ede is vrij christelijk hoor.quote:
Morgen je schoen pleite zul je bedoelen.quote:
Zelfs dat niet.quote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:44 schreef opperkleurder het volgende:
De Haagse Kluis is een vrij klein cafe weet ik uit ervaring.
Of gerimd door Samsom.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:44 schreef Pedroso het volgende:
Kijk 'm is lachen, is net gepijpt door Hennis.
voc-mentaliteitquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die brillie lijkt op Balkenende
Al die landbouwuni studenten zekerquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:44 schreef Momo... het volgende:
D66 grootste in Wageningen , net daarachter Groenlinks
Rimke?quote:
Technisch gezien is het vrij goed.quote:
Tactisch tegen links stemmen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me toch af waarom mensen steeds nog op de VVD stemmen.
5 mei?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik maar 1x per jaar naar Wageningen
Mja maar ik ben klaar met de VVD, D66 was ook alleen maar als schoothondje bezig. Daarom maar slinks gestemd, want dan wordt er misschien eens halt geroepen tegen deze bagger.quote:
In het stembureau waar ik heb geteld wel. SP grootste, daarna GL, daarna D66.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Of het weer een smeltkroes der linkschpartijen wordt.
Betere bevrijdingsfestival is er niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is een hele goede reden om dat gat te mijden
Als je rechts bent blijft er weinig over. Of VVD of christengekkies.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me toch af waarom mensen steeds nog op de VVD stemmen.
Dat is politiek.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zit die Rutte weer uit zijn nek te kletsen
Links is zelfmoord voor een land.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja maar ik ben klaar met de VVD, D66 was ook alleen maar als schoothondje bezig. Daarom maar slinks gestemd, want dan wordt er misschien eens halt geroepen tegen deze bagger.
Ah, standaard. Waar heb je geteld?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
In het stembureau waar ik heb geteld wel. SP grootste, daarna GL, daarna D66.
Veel te druk... Je moet er maar van houdenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Betere bevrijdingsfestival is er niet.
In de kou, hij liet ze door al die schandalen in de kou staan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Rutte jongen ga lekker naar huis. Wat een waardeloze speech.
Ja idd. Het klopt van voor naar achter. Beetje retoriek erbij. Wat had je verwacht?quote:
Gezellig manquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Veel te druk... Je moet er maar van houden
Wat mij betreft staat die hele bende in de kou.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In de kou, hij liet ze door al die schandalen in de kou staan.
En als het slecht gaat is het wel de schuld van de boze VVD.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Vuile hond jong. Hij doet alsof de VVD verantwoordelijk is voor het economisch herstel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |