1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 20.30-02.00 uur NEDERLAND KIEST NPO1 DE UITSLAGEN De uitslagen van de Provinciale Statenverkiezingen zijn rechtstreeks te volgen.Rob Trip presenteert de uitzending,Dominique van der Heyde geeft politieke duiding en Dionne Stax brengt de uitslagen aan de hand van een groot scherm. Ook wordt er geschakeld naar Mariëlle Tweebeeke,die in de Haagse brasserie Dudok praat met gasten over de voorlopige uitslag.Om 21.00 uur wordt de uitslag van de exitpoll van onderzoeksbureau Ipsos bekendgemaakt, later de definitieve uitslag. |
Teeven en Opstelten zijn eruit, dus dat is mooi voor deel 2 van dit kabinet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Maar goed, je hebt in elke periode een politicus die door iedereen wordt uitgekotst, zelfs als hij wat zinnigs zegt. Nu waren dat Teeven en Opstelten, toen was dat Verhagen.
Rode wijn, zeker en vast.quote:
Extra interessant dusquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag weer even terugzien. Durf ik zo geen antwoord op te geven.
Volgens mij betrof het 2e kamer, en in die zin dus niet relevant, tenzij er weer allerlei akkoorden worden gesloten.
Vrouwen ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jezus lustte er ook wel een (of meerdere)
Goed plan, morgen meteen doenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Links verbieden!!! Ze gaan de tweede kamer in de fik steken, zie FrankFurt.
In Rozendaal staan alleen villa'squote:Op woensdag 18 maart 2015 21:55 schreef Xylos het volgende:
[..]
Er zijn meer niet rijke mensen in Nederland dan rijken.
Geeft wel aan dat de gemiddelde burger niet meer gelooft in politiek en niet gaat stemmen.
Of dom is.
Ik wil dat overzicht ook wel zien. Niet dat ik per definitie niet geloof dat het niet bestaat, maar ik ken dat percentage echt alleen maar uit de mond van Rutte tijdens een verkiezingsdebat. En dat is dus geen betrouwbare bronquote:
Nah, deze mensen zijn daar ook niet capabel genoeg voor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe dat. Kan rechts de macht grijpen.
Nah, ik ga via het supportershome van Ajax, het hoofdkantoor van de PVV en VVD pas naar de TK... Je moet immers prioriteiten stellen...quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe dat. Kan rechts de macht grijpen.
He is Spekman.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |