quote:
Dat is wat overdreven.. Barcelona is gewoon erg goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
City kan er he-le-maal niets van
eigenlijk wel. zal ik het -weer- aanpassen?quote:
Catalaans.quote:
Lijkt me sterk. Die hebben het (terecht) niet zo op Barcelona.quote:
Straks gaan mensen klagen dat Messi weer in een dip zit als ie maar 3 panna's en 2 assists in een wedstrijd maakt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
JEZUS MAN DIE MESSI KAN GEWOON NIET STOPPEN MET GENIALE ACTIES WAT IS DIT ALLEMAAL
Een neutrale commentator is moeilijk te vinden als Barça speeltquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef Xylos het volgende:
Het commentaar is hier nog slechter dan op tv
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef Xylos het volgende:
Het commentaar is hier nog slechter dan op tv
Ik?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Een neutrale commentator is moeilijk te vinden als Barça speelt
GGMM?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Een neutrale commentator is moeilijk te vinden als Barça speelt
Hij maakt niet eens een grap mattiequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
Niemand lacht om Muto.
Laten we dat vooral zo houden.
Het staat anders pas 1-0quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
City wordt keihard vernederd. Echt keihard.
Was het wel. Als ik Immers had genoemd was het geen grap geweest.quote:
Ik zie liever Barça dan City, maar dat gefap wordt een beetje vermoeiendquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
Mensen vinden commentaar al snel niet neutraal als de commentator iets positiefs zegt over de club die zij niet leuk vinden.
Mensen moeten gewoon niet zo zeiken. Het valt allemaal wel mee namelijk.
Ambrosius is het hier mee eens.
Gelukkig posten Insomnia_ en JanCees hier niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
Mensen vinden commentaar al snel niet neutraal als de commentator iets positiefs zegt over de club die zij niet leuk vinden.
Vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie liever Barça dan City, maar dat gefap wordt een beetje vermoeiend
Ja, ze zijn inderdaad ook al zo pro-ajax op de NOS.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
Dat ze maar nooit meer postenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig posten Insomnia_ en JanCees hier niet.
Ik heb mooie gifjes van haarquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even 15 minuten kijken naar Dionne StaxMet haar nonchalant handje
gefap? op basis van deze wedstrijd kun je niet anders dan de complimenten aan barca geven en medelijden met het compleet kansloze city hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie liever Barça dan City, maar dat gefap wordt een beetje vermoeiend
Leo Oldenburger?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wie de commentatoren bij Veronica worden.
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind alleen het overduidelijke gefap van Grueter walgelijk. Verder merk je al heel snel dat ploegen die niet van het frisse frivole voetbal zijn, een grote min hebben bij de NOS.
rtquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die Messi niet de allerbeste speler vinden kan ik niet serieus nemen.
Wat een fabelachtige speler![]()
![]()
Terecht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind alleen het overduidelijke gefap van Grueter walgelijk. Verder merk je al heel snel dat ploegen die niet van het frisse frivole voetbal zijn, een grote min hebben bij de NOS.
Ik hoor al weken niks anders dan mensen die klaarkomen terwijl ze praten over Messi. Raak er een beetje verveeld vanquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
gefap? op basis van deze wedstrijd kun je niet anders dan de complimenten aan barca geven en medelijden met het compleet kansloze city hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Is gewoon niet normaal hoe goed hij nu is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoor al weken niks anders dan mensen die klaarkomen terwijl ze praten over Messi. Raak er een beetje verveeld van
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Dat hoeft niet in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En![]()
Coalitie heeft geen meerderheid in de eerste kamerquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Coalitie heeft geen meerderheid in de eerste kamer
Topshow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja hij speelt beter dan ooit, dan kan je moeilijk niet opgewonden wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoor al weken niks anders dan mensen die klaarkomen terwijl ze praten over Messi. Raak er een beetje verveeld van
Hou je bek lesbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wedden dat ik hem een grotere lul vindquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Youri Mulder een ontzettende lul
en dan hou ik me in..
Ik snap deze bewijsdrang nu ik j e tot vijand heb gebombardeerd, maar dit valt onmogelijk te meten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wedden dat ik hem een grotere lul vind
Wedden dat ik een grotere lul hebquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wedden dat ik hem een grotere lul vind
city heeft nauwelijks iets gecreeerd manquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het had ook 3-3 kunnen staan of 2-2 of 0-1 of zelfs 0-2.
Nasri is een ontzettend overschat pisventjequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:38 schreef OllieWilliams het volgende:
nasri had ook een rode flap moeten hebben trouwens
valt me sowieso elke keer ontzettend tegen als ik hem zie spelen.. vond hem bij marseille en arsenal erg goed, maar vind hem vrij matig altijd bij city
jep, kan zeker 25 middenvelders opnoemen die veel beter zijn dan hij... alleen bij city lopen er al twee rondquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nasri is een ontzettend overschat pisventje
Doe eensquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
jep, kan zeker 25 middenvelders opnoemen die veel beter zijn dan hij... alleen bij city lopen er al twee rond
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:38 schreef OllieWilliams het volgende:
nasri had ook een rode flap moeten hebben trouwens
valt me sowieso elke keer ontzettend tegen als ik hem zie spelen.. vond hem bij marseille en arsenal erg goed, maar vind hem vrij matig altijd bij city
Nouja zeg Mexquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
UPCNu ook al geindoctrineerd door de Joden.
twee kratten max zeker?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Hertog Jan is in de aanbieding bij de ap![]()
![]()
![]()
Koppie dr bij houdenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan heel slecht tegen plaatsvervangende schaamte, dus dat date-programma lijkt me een hel om naar te kijken.
iniesta, david silva, touré, fabregas, pogba, kroos, schweinsteiger, pirlo, de bruyne, etc. etc.quote:
Zouden er nu ook feyenoorders hun UPC opzeggen?quote:
Bazoer is ook beterquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
iniesta, david silva, touré, fabregas, pogba, kroos, schweinsteiger, pirlo, de bruyne, etc. etc.
Nee want geen andere aanbieder beschikbaar huehuequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden er nu ook feyenoorders hun UPC opzeggen?
Grensrechters zijn ook mongolenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die grensrechter keek niet eens.Op dit filmpje kun je het hoofd van de grens niet zien. Maar op TV was dit duidelijk te zien. De grens kwam als een mongool aangewaggeld.
Denk het wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden er nu ook feyenoorders hun UPC opzeggen?
10 keer binnen en buiten lopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Sked staat morgenochtend bij de appie
Tijd voor de videoscheids.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Grensrechters zijn ook mongolen
quote:
HJquote:
wat een moggol is die gozerquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die grensrechter keek niet eens.Op dit filmpje kun je het hoofd van de grens niet zien. Maar op TV was dit duidelijk te zien. De grens kwam als een mongool aangewaggeld.
wie was daar verantwoordelijk voor de deflatie van nederland?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat een moggol is die gozer
medeverantwoordelijk voor de deflatie van frankrijk op het ek 2012
Appelvlaai.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
wie was daar verantwoordelijk voor de deflatie van nederland?
Tenzij het minuut 116 is.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik mag Nasri niet. Dat is zo een ventje waar ik denk van rot eens op.
Hetzelfde bij Labyrat
affelay en huntelaar toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
wie was daar verantwoordelijk voor de deflatie van nederland?
quote:
zijn naam is sergio KUN agueroquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh oke volgende keer als je kan dan
neequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:53 schreef Kopsterk het volgende:
Eigenlijk ongelooflijk dat Man City nog steeds maar twee keer hoeft te scoren om de stand gelijk te trekken.
Dat mag ook wel in Duitsland.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:56 schreef Sked het volgende:
Tijd voor de terechte 1-1
(ik wil dat het spannend wordt)
Barcelona doet rustig aan voor El Clasicoquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:55 schreef tjoptjop het volgende:
Onvoorstelbaar dat dit nog pas 1-0 staat
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Camp Nou is van binnen echt armoedig trouwens. Tijd voor een verbouwing van 600 miljoen.
Hopen dat Ramos speelt.. Sowieso roodquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
Wie gaat Messi stoppen bij Real zondag?
Kan ik nu niet kijken helaas.quote:
quote:
Je vergeet Pepequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopen dat Ramos speelt.. Sowieso rood
ook in de kont?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Shakira helemaal kapotneuken
In fifa schieten de keepers de bal blind naar voren als de keeper te ver uit het doelgebied isquote:
Niet op een kerstboom zitten, want het is geen kerst.quote:
geef antwoord danquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens
twitter:GaryLineker twitterde op woensdag 18-03-2015 om 21:34:12Messi is indisputably the greatest player ever to don a pair of football boots. Don't even attempt to argue the point. reageer retweet
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:GaryLineker twitterde op woensdag 18-03-2015 om 21:34:12Messi is indisputably the greatest player ever to don a pair of football boots. Don't even attempt to argue the point. reageer retweet
twitter:GaryLineker twitterde op woensdag 18-03-2015 om 21:43:08A measure of Messi's greatness is that he makes world class players like Aguero and Suarez look distinctly ordinary by comparison. reageer retweet
Gary heeft helemaal gelijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:GaryLineker twitterde op woensdag 18-03-2015 om 21:43:08A measure of Messi's greatness is that he makes world class players like Aguero and Suarez look distinctly ordinary by comparison. reageer retweet
homoquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is mijn antwoord op jouw vraag
Jup, mee eens wel. Maar Messi is de laatste tijd ook wel in zijn beste vorm sinds omstreeks 2011.quote:
gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:GaryLineker twitterde op woensdag 18-03-2015 om 21:43:08A measure of Messi's greatness is that he makes world class players like Aguero and Suarez look distinctly ordinary by comparison. reageer retweet
GA JIJ NOU MAAR LEKKER NAAR JE EIGEN TOPICquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lineker is vast Robben vergeten. Ik vergeef het.
Die heb ik nog nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
GA JIJ NOU MAAR LEKKER NAAR JE EIGEN TOPIC
madquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, als Gary het zegt is het Messi-gefap niet meer erg.
Ik vind het een beter idee als ie gewoon helemaal weggaatquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
GA JIJ NOU MAAR LEKKER NAAR JE EIGEN TOPIC
Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het een beter idee als ie gewoon helemaal weggaat
Uh, nee. Dat vind ik een irritante bloedhond. Ging me er meer om hoe hypocriet sommigen hier zijn.quote:
Wat doe je stoer dan. Kom met al je vrienden vechten dan, dan kom ik ook alleen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het een beter idee als ie gewoon helemaal weggaat
Ik moet zeggen dat dit aardig klopt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Mensen vergeten dat GGMM op dit moment topfit is.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doe je stoer dan. Kom met al je vrienden vechten dan, dan kom ik ook alleen.
xD
SHOTSquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doe je stoer dan. Kom met al je vrienden vechten dan, dan kom ik ook alleen.
xD
Solliciteer je naar een ban?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
staat me iets bij dat robben ook wel eens een kans laat liggen, wk2010 anyone?
Het enige wat ie daarvoor nodig heeft is een harde lul en z'n rechterhand.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Mensen vergeten dat GGMM op dit moment topfit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |