2de pas? Er zijn er al zeven uit inmiddels. Wel een aardige scam poging met die tweeling.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tweede. Jammer dat je je moet verlagen tot dit wangedrag in een poging om mij te kijk te zetten. Onder de gordel dit.
Haha mooi.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:58 schreef tjoptjop het volgende:
Mascherano die even aanwijst in welke hoek de penantie gaat komen![]()
Mwah, van de afgelopen 10 edities stonden er 7x een Engelse ploeg in de finale. 1x een geheel Engelse finale.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:58 schreef Dejannn het volgende:
Genoten van een heerlijke wedstrijd gisteravond. Ligt het nu aan mij of stellen die Engelse ploegen in Europa keer op keer vrij weinig voor? En dan wel de hele tijd gillen, ja maar de Premier League is de beste competitie ter wereld. Spectaculair? Ja. Commercieel een miljarden-succes? Ja. Maar kwalitatief het beste voetbal met de beste clubs en spelers, ik begin het mij steeds meer af te vragen.
Wel maar 3x gewonnen. En dan is er nog dat er maar 2 in de laatste 5 jaar waren terwijl er in die tijd 4 Duitsers hebben gestaanquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mwah, van de afgelopen 10 edities stonden er 7x een Engelse ploeg in de finale. 1x een geheel Engelse finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |