abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150800859
Mascherano die even aanwijst in welke hoek de penantie gaat komen 8-)

pi_150801027
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Tweede. Jammer dat je je moet verlagen tot dit wangedrag in een poging om mij te kijk te zetten. Onder de gordel dit.
2de pas? Er zijn er al zeven uit inmiddels. Wel een aardige scam poging met die tweeling.
  donderdag 19 maart 2015 @ 07:58:23 #78
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_150802096
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 01:58 schreef tjoptjop het volgende:
Mascherano die even aanwijst in welke hoek de penantie gaat komen 8-)

Haha mooi.

Geweldige wedstrijd gezien :) Al was de 1e helft wel beter.
Real heeft zondag geen kans denk ik.
pi_150802789
Genoten van een heerlijke wedstrijd gisteravond. Ligt het nu aan mij of stellen die Engelse ploegen in Europa keer op keer vrij weinig voor? En dan wel de hele tijd gillen, ja maar de Premier League is de beste competitie ter wereld. Spectaculair? Ja. Commercieel een miljarden-succes? Ja. Maar kwalitatief het beste voetbal met de beste clubs en spelers, ik begin het mij steeds meer af te vragen.

Fabelachtige acties gisteravond van Messi ook, heerlijk hem weer in topvorm te zien! Vond trouwens ook Mascherano en Pique een goede match spelen :)
pi_150810131
Ik kijk niet meer op van het spel van Messi maar wat hij gisteravond liet zien was gewoon weer fenomenaal. Op deze man staat gewoon geen maat meer. Als C. Ronaldo dit ziet, dan moet hij toch ook gewoon een diepe buiging maken. Vanaf de eerste minuut heeft Messi het elftal bij de hand genomen, zijn superieure kwaliteit laten zien en wat mij betreft weer duidelijk gemaakt dat hij toch wel de Nr 1 van de wereld is.

Verder heb ik geen enkele minuut het gevoel gehad dat City het moeilijk kon maken. Het was een wonder dat het maar 1 - 0 bleef
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_150810483
Ben ik de enige die die penalty voor City verschrikkelijk onterecht vond? Piqué trekt zich helemaal terug en Aguero zoekt de fout op...
pi_150813983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 08:58 schreef Dejannn het volgende:
Genoten van een heerlijke wedstrijd gisteravond. Ligt het nu aan mij of stellen die Engelse ploegen in Europa keer op keer vrij weinig voor? En dan wel de hele tijd gillen, ja maar de Premier League is de beste competitie ter wereld. Spectaculair? Ja. Commercieel een miljarden-succes? Ja. Maar kwalitatief het beste voetbal met de beste clubs en spelers, ik begin het mij steeds meer af te vragen.
Mwah, van de afgelopen 10 edities stonden er 7x een Engelse ploeg in de finale. 1x een geheel Engelse finale.
  Redactie Sport donderdag 19 maart 2015 @ 15:34:37 #83
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150814393
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:20 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Mwah, van de afgelopen 10 edities stonden er 7x een Engelse ploeg in de finale. 1x een geheel Engelse finale.
Wel maar 3x gewonnen. En dan is er nog dat er maar 2 in de laatste 5 jaar waren terwijl er in die tijd 4 Duitsers hebben gestaan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')