quote:
Dat is wat overdreven.. Barcelona is gewoon erg goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
City kan er he-le-maal niets van
eigenlijk wel. zal ik het -weer- aanpassen?quote:
Catalaans.quote:
Lijkt me sterk. Die hebben het (terecht) niet zo op Barcelona.quote:
Straks gaan mensen klagen dat Messi weer in een dip zit als ie maar 3 panna's en 2 assists in een wedstrijd maakt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
JEZUS MAN DIE MESSI KAN GEWOON NIET STOPPEN MET GENIALE ACTIES WAT IS DIT ALLEMAAL
Een neutrale commentator is moeilijk te vinden als Barça speeltquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef Xylos het volgende:
Het commentaar is hier nog slechter dan op tv
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef Xylos het volgende:
Het commentaar is hier nog slechter dan op tv
Ik?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Een neutrale commentator is moeilijk te vinden als Barça speelt
GGMM?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Een neutrale commentator is moeilijk te vinden als Barça speelt
Hij maakt niet eens een grap mattiequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
Niemand lacht om Muto.
Laten we dat vooral zo houden.
Het staat anders pas 1-0quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
City wordt keihard vernederd. Echt keihard.
Was het wel. Als ik Immers had genoemd was het geen grap geweest.quote:
Ik zie liever Barça dan City, maar dat gefap wordt een beetje vermoeiendquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
Mensen vinden commentaar al snel niet neutraal als de commentator iets positiefs zegt over de club die zij niet leuk vinden.
Mensen moeten gewoon niet zo zeiken. Het valt allemaal wel mee namelijk.
Ambrosius is het hier mee eens.
Gelukkig posten Insomnia_ en JanCees hier niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
Mensen vinden commentaar al snel niet neutraal als de commentator iets positiefs zegt over de club die zij niet leuk vinden.
Vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie liever Barça dan City, maar dat gefap wordt een beetje vermoeiend
Ja, ze zijn inderdaad ook al zo pro-ajax op de NOS.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
Dat ze maar nooit meer postenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig posten Insomnia_ en JanCees hier niet.
Ik heb mooie gifjes van haarquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even 15 minuten kijken naar Dionne StaxMet haar nonchalant handje
gefap? op basis van deze wedstrijd kun je niet anders dan de complimenten aan barca geven en medelijden met het compleet kansloze city hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie liever Barça dan City, maar dat gefap wordt een beetje vermoeiend
Leo Oldenburger?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wie de commentatoren bij Veronica worden.
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind alleen het overduidelijke gefap van Grueter walgelijk. Verder merk je al heel snel dat ploegen die niet van het frisse frivole voetbal zijn, een grote min hebben bij de NOS.
rtquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die Messi niet de allerbeste speler vinden kan ik niet serieus nemen.
Wat een fabelachtige speler![]()
![]()
Terecht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind alleen het overduidelijke gefap van Grueter walgelijk. Verder merk je al heel snel dat ploegen die niet van het frisse frivole voetbal zijn, een grote min hebben bij de NOS.
Ik hoor al weken niks anders dan mensen die klaarkomen terwijl ze praten over Messi. Raak er een beetje verveeld vanquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
gefap? op basis van deze wedstrijd kun je niet anders dan de complimenten aan barca geven en medelijden met het compleet kansloze city hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Is gewoon niet normaal hoe goed hij nu is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoor al weken niks anders dan mensen die klaarkomen terwijl ze praten over Messi. Raak er een beetje verveeld van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |