quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Verklikker! En ik miste je weer man bij Masterchef.
Ik zat tot mn ellebogen in de stront. Moet ook gebeurenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Verklikker! En ik miste je weer man bij Masterchef.
Ja dan kun je beter niet naar eten kijkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zat tot mn ellebogen in de stront. Moet ook gebeuren
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan kun je beter niet naar eten kijkenIk zag laatst tijdens masterchef Canada een reclame van die voetschuurmachine
Hoe haal je het in je hoofd om dat te laten zien tijdens een kookprogramma.
En na de break het gerecht afmaken met wat Parmezaanse kaas.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan kun je beter niet naar eten kijkenIk zag laatst tijdens masterchef Canada een reclame van die voetschuurmachine
Hoe haal je het in je hoofd om dat te laten zien tijdens een kookprogramma.
He bah Latert.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:08 schreef Latert het volgende:
[..]
En na de break het gerecht afmaken met wat Parmezaanse kaas.
Je broertje?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:23 schreef vaduz het volgende:
3 keer raden wie er nu in het fastfood restaurant is.
We observeren dan ook vanuit de ballebak, want daar schijnt de groep mannen dat we onderzoeken ook te komen.quote:
Wie is Alberto?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:29 schreef vaduz het volgende:
Samen met Alberto, die vond het wel een opmerkelijk verhaal.
TV tip: op de ZDF naar Dortmund Juventus kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:42 schreef anonymoussie het volgende:
Dat naaiprogramma is er weer.
Gelukkig de finale, zijn we daar ook weer klaar mee.
I know.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
TV tip: op de ZDF naar Dortmund Juventus kijken.
Duitse commentaar plus de sfeer is helemaal prima.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
I know.
Maar na vanavond is het klaar.
Duurt trouwens tot 21.30 uur zo, dus ik zap daarna waarschijnlijk wel ff.
Permabanquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Duitse commentaar plus de sfeer is helemaal prima.
Oh wacht dat mag ik hier net zeggen natuurlijk
Ik zit naar allerlei kruis-naadlijnen te kijken. Verrassend weer ditquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Duitse commentaar plus de sfeer is helemaal prima.
Oh wacht dat mag ik hier net zeggen natuurlijk
Welke Nicolette, die kluivert?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:04 schreef anonymoussie het volgende:
Is wel wat voor Timmmmm met al die gerimpelde naaisters.
Die modellen zijn ook wel hot.
Nicolette ook wel.
Voor ieder wat.
Gewoon lekker naar de blote knieën van Dionne Stax op Ned1 kijkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:04 schreef anonymoussie het volgende:
Is wel wat voor Timmmmm met al die gerimpelde naaisters.
Die modellen zijn ook wel hot.
Nicolette ook wel.
Voor ieder wat.
Ik zit fapklaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar de blote knieën van Dionne Stax op Ned1 kijken
Jammer dat ze niet continu in beeld is.quote:
Tim zou d'r geven.quote:
Oh.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:03 schreef Karina het volgende:
Dat heb jij zelf in de hand natuurlijk he.
Ik mis hermanquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Dionne Stax is echt zwaar overrated op FOK!.
Die zijn gewoon thuis hoor. In de huiskamer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Corrie kan haar handjes weer eensn iet thuishouden
Die zie ik liever handbewegingen maken dan Hermanquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Eindelijk iemand die het met mij eens is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik moest even denken maar je bedoelt Dionne de Graaf. Die heeft een raar hoofd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind die sportpot leuker dan Dionne trouwens
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest even denken maar je bedoelt Dionne de Graaf. Die heeft een raar hoofd.
Die is leuk ja, mooie lach.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest even denken maar je bedoelt Dionne de Graaf. Die heeft een raar hoofd.
Haar lach is niet het eerste wat me opvalt eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is leuk ja, mooie lach.
[ afbeelding ]
Die lach is nou niet bepaald de eyecatcher op deze fotoquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is leuk ja, mooie lach.
[ afbeelding ]
Oh die dat is net een muisje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze heet Rivkah, daar krijg je natuurlijk wel spontaan een slappe van
Oh nee? Wat dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lach is nou niet bepaald de eyecatcher op deze foto
Is dat nou serieus nog een vraagquote:
Waarom denk je dat ik die foto postte?quote:
Dacht even dat je mij bedoeldequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
Oh leef je nog.
Je hebt wat gemist.
Uh sp3c dus.
Voor de mannen om te likkenbaarden en voor de vrouwen om te huilen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die foto postte?
Niet zo zwart-wit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de mannen om te likkenbaarden en voor de vrouwen om te huilen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die foto postte?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de mannen om te likkenbaarden en voor de vrouwen om ook te likkenbaarden.
Die snapt sowieso vrij weinig.quote:
Zwart en wit mengen wordt....quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:44 schreef sp3c het volgende:
ik denk altijd gekleurd
hahaha, die snappen alleen de mods onder ons
Ondanks dat het een Amsterdammer is is het best een aardige kerel jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:47 schreef Karina het volgende:
En HW vind ik best een aardige kerel hoor.
Fixedquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve dat het een Amsterdammer is is het best een aardige kerel ja.
Ik vind Amsterdam er op deze kaart wel mooi bijliggenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef Karina het volgende:
Oh jij hebt hem natuurlijk bij de FP meet gezien.
Oh ik kan zwemmen hoor dus geen probleem.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam er op deze kaart wel mooi bijliggen.
[ afbeelding ]
[..]
Wel met de Tsar bom maar dan gaat Rotterdam meteen mee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
Dit is wel leuk, met die Hiroshima bom krijg je heel Amsterdam niet eens weg.
http://nuclearsecrecy.com/nukemap/
Dan pakken we wel gewoon de Dong-Feng.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
Dit is wel leuk, met die Hiroshima bom krijg je heel Amsterdam niet eens weg.
http://nuclearsecrecy.com/nukemap/
Tsar Bomba overleef ik ook gewoonquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel met de Tsar bom maar dan gaat Rotterdam meteen mee.
Grote bom in je hol, Corrie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een Tsar Bom isEen hele grote bom iig.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een Tsar Bom isEen hele grote bom iig.
Zwaarste nucleaire wapen dat ooit tot ontploffing is gebracht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt raar maar valt me eigenlijk nog mee.
Begrijp ik maar als je dat filmpje ziet lijkt het niet op een hele grote explosie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zwaarste nucleaire wapen dat ooit tot ontploffing is gebracht.
Ja valt best meequote:Op woensdag 18 maart 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt raar maar valt me eigenlijk nog mee.
Alleen heb je dan met wat pech over heel je lichaam 3e graads brandwonden en kanker. In Amsterdam kom je er makkelijk vanaf ja, gewoon gelijk kapot.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Ja joh, valt best wel mee.
Soort zwaar rotje.
Lucky Amsterdam dusquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen heb je dan met wat pech over heel je lichaam 3e graads brandwonden en kanker. In Amsterdam kom je er makkelijk vanaf ja, gewoon gelijk kapot.
Die bom ontploft een paar honderd meter boven de grond, de pure explosie verdampt alles in een paar kilometer radius.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
Op het filmpje zei ik daarna he. Daar lijkt het niet alsof het een groot gebied kan platleggen.
Dat laat het filmpje niet zien dus. Sowieso is de omvang lastig in te schatten op een filmpje gemaakt midden in de woestijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bom ontploft een paar honderd meter boven de grond, de pure explosie verdampt alles in een paar kilometer radius.
Dat is geen woestijn hoor Corriequote:Op woensdag 18 maart 2015 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laat het filmpje niet zien dus. Sowieso is de omvang lastig in te schatten op een filmpje gemaakt midden in de woestijn.
Waarom ga ik hier nog op in trouwens
Mooie dood voor mij dan. Merk er niks van.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:
Amsterdam verdampt in 1 keer, ik zou worden weggeblazen.
Nova Zemblaquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is dat dan? Lijkt alsof ik allemaal zand zie.
Volgens mij Nova Zemblaquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is dat dan? Lijkt alsof ik allemaal zand zie.
Nee dat stond nergens, en ik denk ook niet dat veel mensen dat als algemene kennis weten. Maar ja, ik ben zo'n mafkees heh.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh OK. Dat stond zeker ergens heBen niet helemaal fit meer nu.
Neuh geen mafkees het interesseert je dan onthoud je dat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat stond nergens, en ik denk ook niet dat veel mensen dat als algemene kennis weten. Maar ja, ik ben zo'n mafkees heh.
http://www.freemaptools.com/radius-around-point.htmquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh geen mafkees het interesseert je dan onthoud je dat.
En visible from 600 miles, ja dan kan ik me er iets bij voorstellen.
Lijkt bijna iets uit een film.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.freemaptools.com/radius-around-point.htm
Dus als ie in a'dam ontploft kunnen ze in Italië, Polen en Ierland bijbruinen
En ik mag hopen dat het zo blijft, ik ben allergisch voor radioactieve stralingquote:
Ik ook wel, jammer dat de nieuwe sarcofaag voorlopig nog niet af isquote:
Deze sfeervolle stadquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor geslachtsziekte?
Call of dutyquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze sfeervolle stad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, Oekraïne.quote:
Wel weinig tokkies die rond de baan staan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Moet je zeker nog betalen voor die botsauto's ook?
Zoals Mani zijn moeder.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel weinig tokkies die rond de baan staan.
Stonden die niet al bij de boksbal?quote:
Misschien moet je dan zelf de politiek ingaan. Ik denk dat je een beetje een sippe variant van Buma wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Ik word een beetje moe van Samsom met zijn gare stekeltjes.
Met zijn hoofd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Ik word een beetje moe van Samsom met zijn gare stekeltjes.
Daar hebben we de rode ridder om zijn held te verdedigen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je dan zelf de politiek ingaan. Ik denk dat je een beetje een sippe variant van Buma wordt.
[ afbeelding ]
Rood als in de keiharde min die ze hebben?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar hebben we de rode ridder om zijn held te verdedigen.
Redactie Fronthenk is een PvdA extremist, en 2 dagen mod geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rood als in de keiharde min die ze hebben?
Gaat ie ook nog tof doen over pippa'squote:Op donderdag 19 maart 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Redactie Fronthenk is een PvdA extremist, en 2 dagen mod geweest.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ie ook nog tof doen over pippa'sWapenwinkel New York werkt ontwapenend
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
Goed hè, mijn eerste bericht staat online.
Je vergeet "moslimhater".quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Redactie Fronthenk is een PvdA extremist, en 2 dagen mod geweest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wordt die site door Henk gerund ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even kijk wat voor grappige plaatjes er op grappigplaatje.nl staan.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij dat velletje gewoon lekker vindt.
Ik kan al geen grappen maken, laat staan uitleggen.quote:
Dat is beter dan in Amsterdam wonen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen heb je dan met wat pech over heel je lichaam 3e graads brandwonden en kanker.
Goed puntquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is beter dan in Amsterdam wonen.
Henklettergodquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ie ook nog tof doen over pippa'sWapenwinkel New York werkt ontwapenend
loveless moet t weer verpesten hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens is de WGR FB niet echt de plek maar zal je waarschijnlijk gewoon een topic moeten openen met je vraag, of het bv. in een algemeen topic als deze stellen: WGR / Werkzoekend #113 Waar we willen werken!
De 'Feedback' topics zijn eigenlijk al om de moderators van input te voorzien op hun handelen, of hun aandacht te vragen voor topics/users die ontsporen.
De TT van dat topic schept verwachtingen natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
loveless moet t weer verpesten hoor
Ja en nu heb je hem gelokt, oliebol.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
loveless moet t weer verpesten hoor
Oh die heb ik ook dus wat dat betreftquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan weet je dat ik een razende aidsbui heb.
Ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook dus wat dat betreft
Dat heb jij altijd, dus tot zover nog geen verrassingen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan weet je dat ik een razende aidsbui heb.
quote:
mijn weekend is al begonnenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms heb je opeens een vrije dag. Vandaag bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je UI is lelijk.
Mijn complete FP-bio-tekst:
[ afbeelding ]
Zelfs jij zou hier een lichte gniffel van kunnen krijgen. Een kinderliedje waar te pas en te onpas frasen als *nigger* en *suck my dick* doorheen worden geslingerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
-Niet geklikt.
-Boeit helemaal niemand.
-Apenaids.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:59 schreef Specularium het volgende:
Van mij mag alles ook wel kapot nu.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:59 schreef Specularium het volgende:
Nou nou, wat een negatieve houding zegquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:59 schreef Specularium het volgende:
Jesus Christ.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:57 schreef Specularium het volgende:
FHF / zouden jullie mijn kunnen hlepne
kutkloonquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:57 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht meer aan Uccie, gezien het taalgebruik.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over Yasmin.
Ik vind het niet zo leuk dat je zulk soort beschuldigingen jegens Yasmin maaktquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou dat klinkt ook wel zó hilarisch dat ik natuurlijk ook niet ga klikkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs jij zou hier een lichte gniffel van kunnen krijgen. Een kinderliedje waar te pas en te onpas frasen als *nigger* en *suck my dick* doorheen worden geslingerd.
En hoe vaak het je het al bekeken?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou dat klinkt ook wel zó hilarisch dat ik natuurlijk ook niet ga klikken
Ik heb hem nu net weggeklikt. Ik wilde je toch een kans geven. Een fout die ik niet snel nog eens maken zal. Mah niggahquote:
Heb je ook mijn filmpje aangeklikt? Ik wil ook een kans.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb hem nu net weggeklikt. Ik wilde je toch een kans geven. Een fout die ik niet snel nog eens maken zal. Mah niggah
Ik denk niet dat tim zóveel teleurstellingen op een dag aankan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je ook mijn filmpje aangeklikt? Ik wil ook een kans.
Dat is wel een droge biografie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je UI is lelijk.
Mijn complete FP-bio-tekst:
[ afbeelding ]
Je bent zelf een droge.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel een droge biografie.
Vingertjes nog steeds niet geamputeerd, jammerdebammer!quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is beter dan in Amsterdam wonen.
quote:
Jian.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:57 schreef sp3c het volgende:
wat is deze gezellige kanjerdrukte nou weer?
En Felix wil dat uitwonen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:57 schreef Specularium het volgende:
quote:
Was het zo overduidelijk?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik niet uitgebreid bekeken. Maar ze heeft gewoon geen heupen en billen, wat allemaal benadrukt wordt door die enorme tieten.quote:
De cupmaat van d'r badpak is ook veel te kleinquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heb ik niet uitgebreid bekeken. Maar ze heeft gewoon geen heupen en billen, wat allemaal benadrukt wordt door die enorme tieten.
Bij jou is het precies andersom.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heb ik niet uitgebreid bekeken. Maar ze heeft gewoon geen heupen en billen, wat allemaal benadrukt wordt door die enorme tieten.
Frank de B. heeft vast niet het lef een keeperswissel te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig heeft Cillesen nog geen penalty gestopt in zijn leven, dus gaan ze als het zo doorgaan alsnog niet door
Whehe, klopt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij jou is het precies andersom.
Is de catering zo slecht geregeld daar?quote:
Slava Ukrainiquote:
ik zit thuisquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de catering zo slecht geregeld daar?
Gewonnen maar toch verloren.quote:
lulquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
Even met zijn allen corrie uitlachen jongens.
Ha
haha
hahaha
hahahaha
hahahahaha
hahahaha
hahaha
haha
ha
Sla hem in elkaarquote:
Specu is gelukkig weer vrolijkquote:
Omdat jij stiekem ook superschattig bentquote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik post alleen maar superschattige eendjes.
Pak dan gewoon een lekkere milfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |