SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Lekker een bokkende stream pc
Ik hoop dat systeemherstel binnen de anderhalf uur klaar is
windowsquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Lekker een bokkende stream pc
Ik hoop dat systeemherstel binnen de anderhalf uur klaar is
Zo groot ben ik toch niet?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:30 schreef Karzai het volgende:
Eek a mouse echt een reus en rookt volgens mij geen joints
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:34 schreef Karzai het volgende:
ik was even aan het twijfelen of mijn eigen muziek aan het draaien was![]()
chronixx, dangerquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
R49… van ALLE markten thuis… maar dan ook echt ALLE markten
hmmmmmmmm, effe kijkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat heb je danquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:36 schreef xBubbles het volgende:
@Karzai: Echt oververmoeid, hoe vroeg ik ook naar bed ga. Ben echt iedere dag zo moe
quote:
Ow, ik heb ook wel dagen dat ik alleen op de bank wil liggen, maar iedere dag. Je bent jong en gezondquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:36 schreef xBubbles het volgende:
@Karzai: Echt oververmoeid, hoe vroeg ik ook naar bed ga. Ben echt iedere dag zo moe
Ja, ik weet wel een oorzaak helaas..quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow, ik heb ook wel dagen dat ik alleen op de bank wil liggen, maar iedere dag. Je bent jong en gezond
Kan je zelf een oorzaak aangeven?
Heb je dan ook popmuziek uit Estland?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oorzaak aanpakken dusquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel een oorzaak helaas..
Russische hip hopquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je dan ook popmuziek uit Estland?
* Spezza19 doet een blik werpen op Google -> YTquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je dan ook popmuziek uit Estland?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 doet een blik werpen op Google -> YT
Nou hij hoort bij niet bij hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
Snow, een erg ondergewaardeerd artiest…
Werd in het begin verguisd door de hardcore Jamaicans… maar heeft nu wel veel respect daar
oke genoeg reggaequote:Op woensdag 18 maart 2015 19:51 schreef Spezza19 het volgende:
Zo, en nog even wat St. Patrick's day vreugde
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Geflopt
Rondé – Run
Alleen Melting dacht correct dat deze zou floppen
Echt, doe ik nooit mee in die topics ofzo?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Geflopt
Rondé – Run
Alleen Melting dacht correct dat deze zou floppen
quote:
quote:
Graag gedraaid weerquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:00 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de deuntjes, Spezz.... ik heb wel mee geluisterd.
Ja dat vraag ik mij ook af!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, doe ik nooit mee in die topics ofzo?
Hoe kan ik dit "Top" hebben gestemd
Jij gaf zelfs aan dat het een 20-30 hit zou wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, doe ik nooit mee in die topics ofzo?
Hoe kan ik dit "Top" hebben gestemd
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij gaf zelfs aan dat het een 20-30 hit zou worden
* Spezza19 had zeker te veel gezopen ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij gaf zelfs aan dat het een 20-30 hit zou worden
Toch 2 puntenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
En de rest van de floppers:
Hardwell ft. Harrison – Sally
Correct voorspeld: Symphonic; MaryMouse; Knokkels
Kanye West ft. Paul McCartney - Only One
Een Unanieme Flop van: ToT; MaryMouse; Melting; Symphonic; Broertje; Knokkels; Dieseltank; Spezza
Pep & Rash – Rumors
Goed hadden: Melting; MaryMouse; ToT en Spezza
Philip George – Wish You Were Mine
Geflopt zeiden: Melting, MaryMouse; Symphonic; ToT
Charli xcx ft. rita ora - Doing it
Alleen Melting en Dieseltank riepen flop
Had ik dit als TOP?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
6 weken geleden vonden we dit een unanieme top, helaas, helaas, mis dus.
Blasterjaxx & dbstf ft ryder - Beautiful World
Melting is flink aan het stijgen dus!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
En de rest van de floppers:
Hardwell ft. Harrison – Sally
Correct voorspeld: Symphonic; MaryMouse; Knokkels
Kanye West ft. Paul McCartney - Only One
Een Unanieme Flop van: ToT; MaryMouse; Melting; Symphonic; Broertje; Knokkels; Dieseltank; Spezza
Pep & Rash – Rumors
Goed hadden: Melting; MaryMouse; ToT en Spezza
Philip George – Wish You Were Mine
Geflopt zeiden: Melting, MaryMouse; Symphonic; ToT
Charli xcx ft. rita ora - Doing it
Alleen Melting en Dieseltank riepen flop
Jij hebt je toen van een stem onthoudenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had ik dit als TOP?
Echt, mijn hersenen hadden een off-day
Serieus?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt je toen van een stem onthouden
Dat is allemaal achteraf....quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had ik dit als TOP?
Echt, mijn hersenen hadden een off-day
Jawel, maar het geeft wel aan dat mijn hersencellen aftakelen door dit soort muziekquote:
Yep, maar dit was de 3e top of flop volgens mij zat jij toen in het buitenland.quote:
Dat kan dan wel weer kloppenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, maar dit was de 3e top of flop volgens mij zat jij toen in het buitenland.
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
In de Top40 terecht gekomen:
Seinabo Sey – Younger (Kygo Remix) (31e plaats)
Dit was volgens ons een unanieme flop dus niemand heeft een punt
Het blijft een flop.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Seinabo Sey – Younger (Kygo Remix) (31e plaats)
Dit was volgens ons een unanieme flop dus niemand heeft een punt
Helemaal mee eensquote:
quote:
Yes!!! Weer een punt gescoord!quote:
Beide!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:08 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, het feit dat dit in de top 40 is gekomen bevestigd 1 van de 2 mogelijkheden.
Platenmaatschappijen kopen nog steeds hun plekje..
OF
Het Nederlandse publiek moet de doodstraf krijgen voor gezamenlijke wansmaak
Ik hopelijk na vanavond niet meerquote:
Klopt, hij komt naar R49quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag trouwens officieel bekend geworden dat Ekdom weggaat bij 3FM
Zou wel lachen zijn als we een keer een high profile DJ kunnen strikken voor een gast uitzendingquote:
Ruud de Wilde heeft eerdaags ook weer tijd begreep ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als we een keer een high profile DJ kunnen strikken voor een gast uitzending
Vout draait toch al voor Radio 49?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als we een keer een high profile DJ kunnen strikken voor een gast uitzending
We zijn het niet vaak eens in onze floppen, maar hierbij welquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:11 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn natuur, wat is dit nummer FUCKING BORING
die zal ook wel weer ergens terecht komenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ruud de Wilde heeft eerdaags ook weer tijd begreep ik
Die zal het gat dat Gerard achter laat wel opvullen..... stoelendans!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zal ook wel weer ergens terecht komen
Hoe hebben we Solveig nou kunnen floppen? Die scoort op basis van zijn naam… niet op inhoud…quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
Martin Solveig & Gta – Intoxicated (26e plaats)
Ook dit was een unanieme flop wederom niemand heeft een punt
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
Martin Solveig & Gta – Intoxicated (26e plaats)
Ook dit was een unanieme flop wederom niemand heeft een punt
Gelukkig is wat er nu draait de Radio Edit.quote:
Blijft nog steeds een flop voor me.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe hebben we Solveig nou kunnen floppen? Die scoort op basis van zijn naam… niet op inhoud…
Ja, voor mij ook… maar dan halen we ECHT nooit puntenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijft nog steeds een flop voor me.
Met het volgende nummer scoor je een puntquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook… maar dan halen we ECHT nooit punten
Hij begon toen ergens met die remix op "Madan" toch.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe hebben we Solveig nou kunnen floppen? Die scoort op basis van zijn naam… niet op inhoud…
Tja, Swift he? It's all in the namequote:Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Uit de vorige Top of Flop heeft de Top40 bereikt:
Taylor Swift – Style (27e plaats)
Top zeiden: Spezza, Tailfox en Karzai
Niet dat je daar blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met het volgende nummer scoor je een punt
Ik sta nog steeds achter mijn flopquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, Swift he? It's all in the name
Ik ook!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter mijn flop
Ik ben blij met elk punt dat ik scoor… ongeacht de verschrikkelijke kutmuziek die mij die punt geeftquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet dat je daar blij mee moet zijn.
Mja, wij hier bij R49 zijn dan ook de muziek snobs met verstand van muziek… dat is het Top 40 klootjes volk nou eenmaal nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter mijn flop
Het is geen wedstrijd!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben blij met elk punt dat ik scoor… ongeacht de verschrikkelijke kutmuziek die mij die punt geeft
Zeker van een show die ik niet gehoord hebquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
En na 6 weken heeft ook de Top 40 bereikt:
Dotan – Hungry (34e plaats)
Een Unanieme Top van : Dieseltank; Priemgirl; Symphonic; MaryMouse; ToT; Melting & Broertje
Zal wel lekker op je koptelefoon klinken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
Een Unanieme Top van : Dieseltank; Priemgirl; Symphonic; MaryMouse; ToT; Melting & Broertje
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ook uit de 3e top of flopquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeker van een show die ik niet gehoord heb
Klinktquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal wel lekker op je koptelefoon klinken.
Gewoon zo meedoen en punten scorenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:21 schreef jodelahity het volgende:
Mag ik geen poedelprijs krijgen met 0 punten?
Pfff… als ik die 2 shows niet gemist had, stond ik echt wel veel hogerquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
Punten (correcte Top of Flop)
MaryMouse 25
ToT 24
Melting 18
Symphonic 17
Broertje 16
Knokkels 13
Dieseltank 10
Spezza 9
PriemGirl 6
Tailfox 1
Karzai 1
En hierna mogen jullie weer los
[ afbeelding ]
Sorry.... de poedels waren op.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:21 schreef jodelahity het volgende:
Mag ik geen poedelprijs krijgen met 0 punten?
Gewoon nu bij elk nummer zeggen of deze in de Top40 terecht komt, of gaat floppenquote:
ik ga alquote:
hot of topquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:27 schreef jodelahity het volgende:
Als ik denkt dat het gaat floppen moet ik zeggen flop en als het wel wat gaat worden hot?
Mmm, dat is dan wel weer een goed punt…quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:27 schreef Watertornado het volgende:
Frans en donderbas, hipster overload dus top.
nou okequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:28 schreef jodelahity het volgende:
ik denk flop, maar 15 jaar geleden was het nog heel erg top geweest.
Dat verklaart dat ik het wel een aardig nummer vindquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:28 schreef jodelahity het volgende:
ik denk flop, maar 15 jaar geleden was het nog heel erg top geweest.
ow wat gaattie doenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag trouwens officieel bekend geworden dat Ekdom weggaat bij 3FM
Correctquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:29 schreef jodelahity het volgende:
flop of top is gebaseerd op het idee van of het in de top 40 komt toch? Niet op basis van wat je er zelf van vindt...
Zal wel een Top worden, want Majoor Op Z'n Lazer is populairquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Major Lazer ft Mo en DJ Snake – Lean On
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Voor mij ook, vroeger was alles beterquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat verklaart dat ik het wel een aardig nummer vind
Er zullen inderdaad meer Apples dan instrumenten gebruikt zijnquote:
pink ladyquote:
Als je je liedje al moet beginnen met de vraag of iedereen dan luistert…. dan weet je het welquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Feder ft. Lyse - Goodbye
[ afbeelding ]
Top of Flop?
als dat zo is laat ik jeb de nieuwe rembrandts in het rijksmuseum zienquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat het helaas wel weer een topje gaat worden
Deal!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
als dat zo is laat ik jeb de nieuwe rembrandts in het rijksmuseum zien
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
als dat zo is laat ik jeb de nieuwe rembrandts in het rijksmuseum zien
Pfoe lastig….quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Feder ft. Lyse - Goodbye
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Yep, dat doe ik iedere week.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:34 schreef jodelahity het volgende:
Even als vraagje, maar wordt ook gekeken of het in de top 40 komt?
Het muntje zegt FLOPquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Feder ft. Lyse - Goodbye
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het muntje zegt FLOP
Dus als het goed is krijgt muntje 1 punt
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
Persoonlijke mening: WAT EEN VERSCHRIKKELIJK TYFUS NUMMER!
Ik!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
de meningen zijn verdeeld
Ik ben benieuwd wie er punten gaan scoren
Vergeleken met veel ellende wat in de Top 40 komt, vind ik dit nog niet eens zo heel verkeerd!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
Persoonlijke mening: WAT EEN VERSCHRIKKELIJK TYFUS NUMMER!
13 in dozijn singer songwritertje…. dus TOPquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Matt Simons – You Can Come Back Home
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
En toch iedere keer intunen hèquote:
Begint al aids!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Tinush – Sandburg
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Zoals ToT al zei, en Symph beaamde, dit begint al als OorAids… Dus ja, dan weet je, dat betekent maar 1 ding…….quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Tinush – Sandburg
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zoals ToT al zei, en Symph beaamde, dit begint al als OorAids… Dus ja, dan weet je, dat betekent maar 1 ding…….
TOP!!!!
Nog maar een kwartiertjequote:
topquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
De Kraaien – Ik wil met je sexen
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Top want Kraaien… niet omdat kwaliteitquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
De Kraaien – Ik wil met je sexen
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Hoezo helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
Dan hoop ik over een paar weken ook 6x één punt te kunnen bijschrijvenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hoezo helaas
Ik wil met je sexuuuuh, laat me met je sexuuuuuh, epicness tochThat's why.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Gohquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
eigenlijk best een kut nr
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
eigenlijk best een kut nr
Hmm begint redelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Olly Murs ft. Demi Lovato - Up
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als Britney dat al doet…. dan is het ECHT slecht
Ik voelde het alweer aan vanaf seconde 5 ongeveer héquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
Deze vind ik wel lekker klinken
Mag van mij een Top worden
13 in dozijn liedje van 1 day fly meneertje… dus TOPquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Olly Murs ft. Demi Lovato - Up
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:47 schreef Symphonic het volgende:
ook de laatste die ik meepik, ik moet zo naar boven
Doe ik toch lekker nietquote:
Topquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
Carly Rae Jepsen – I really like you
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Tering jantje… waar trekken ze dit soort crap toch vandaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Natalie La Rose ft. Jeremih - Somebody
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Flop!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Natalie La Rose ft. Jeremih - Somebody
[ afbeelding ]
Top of Flop?
dance with somebody!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:55 schreef jodelahity het volgende:
Dit nummer is gewoon een copy van een nummer waarvan ik de naam nu niet weet. Maar echt te obvious. I want to ... with somebody.. I want to ... with somebody.... waar is dat van?
Zolang het maar geen Marvin Gay plagiaat isquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:55 schreef jodelahity het volgende:
Dit nummer is gewoon een copy van een nummer waarvan ik de naam nu niet weet. Maar echt te obvious. I want to ... with somebody.. I want to ... with somebody.... waar is dat van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |