Correctquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:29 schreef jodelahity het volgende:
flop of top is gebaseerd op het idee van of het in de top 40 komt toch? Niet op basis van wat je er zelf van vindt...
Zal wel een Top worden, want Majoor Op Z'n Lazer is populairquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Major Lazer ft Mo en DJ Snake – Lean On
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Voor mij ook, vroeger was alles beterquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat verklaart dat ik het wel een aardig nummer vind
Er zullen inderdaad meer Apples dan instrumenten gebruikt zijnquote:
pink ladyquote:
Als je je liedje al moet beginnen met de vraag of iedereen dan luistert…. dan weet je het welquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Feder ft. Lyse - Goodbye
[ afbeelding ]
Top of Flop?
als dat zo is laat ik jeb de nieuwe rembrandts in het rijksmuseum zienquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat het helaas wel weer een topje gaat worden
Deal!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
als dat zo is laat ik jeb de nieuwe rembrandts in het rijksmuseum zien
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
als dat zo is laat ik jeb de nieuwe rembrandts in het rijksmuseum zien
Pfoe lastig….quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Feder ft. Lyse - Goodbye
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Yep, dat doe ik iedere week.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:34 schreef jodelahity het volgende:
Even als vraagje, maar wordt ook gekeken of het in de top 40 komt?
Het muntje zegt FLOPquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Feder ft. Lyse - Goodbye
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het muntje zegt FLOP
Dus als het goed is krijgt muntje 1 punt
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
Persoonlijke mening: WAT EEN VERSCHRIKKELIJK TYFUS NUMMER!
Ik!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
de meningen zijn verdeeld
Ik ben benieuwd wie er punten gaan scoren
Vergeleken met veel ellende wat in de Top 40 komt, vind ik dit nog niet eens zo heel verkeerd!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
Persoonlijke mening: WAT EEN VERSCHRIKKELIJK TYFUS NUMMER!
13 in dozijn singer songwritertje…. dus TOPquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Matt Simons – You Can Come Back Home
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
En toch iedere keer intunen hèquote:
Begint al aids!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Tinush – Sandburg
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Zoals ToT al zei, en Symph beaamde, dit begint al als OorAids… Dus ja, dan weet je, dat betekent maar 1 ding…….quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Tinush – Sandburg
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zoals ToT al zei, en Symph beaamde, dit begint al als OorAids… Dus ja, dan weet je, dat betekent maar 1 ding…….
TOP!!!!
Nog maar een kwartiertjequote:
topquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
De Kraaien – Ik wil met je sexen
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Top want Kraaien… niet omdat kwaliteitquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
De Kraaien – Ik wil met je sexen
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Hoezo helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
Dan hoop ik over een paar weken ook 6x één punt te kunnen bijschrijvenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hoezo helaas
Ik wil met je sexuuuuh, laat me met je sexuuuuuh, epicness tochThat's why.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Gohquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
eigenlijk best een kut nr
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
eigenlijk best een kut nr
Hmm begint redelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Olly Murs ft. Demi Lovato - Up
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als Britney dat al doet…. dan is het ECHT slecht
Ik voelde het alweer aan vanaf seconde 5 ongeveer héquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
Deze vind ik wel lekker klinken
Mag van mij een Top worden
13 in dozijn liedje van 1 day fly meneertje… dus TOPquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Olly Murs ft. Demi Lovato - Up
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:47 schreef Symphonic het volgende:
ook de laatste die ik meepik, ik moet zo naar boven
Doe ik toch lekker nietquote:
Topquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
Carly Rae Jepsen – I really like you
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Tering jantje… waar trekken ze dit soort crap toch vandaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Natalie La Rose ft. Jeremih - Somebody
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Flop!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Natalie La Rose ft. Jeremih - Somebody
[ afbeelding ]
Top of Flop?
dance with somebody!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:55 schreef jodelahity het volgende:
Dit nummer is gewoon een copy van een nummer waarvan ik de naam nu niet weet. Maar echt te obvious. I want to ... with somebody.. I want to ... with somebody.... waar is dat van?
Zolang het maar geen Marvin Gay plagiaat isquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:55 schreef jodelahity het volgende:
Dit nummer is gewoon een copy van een nummer waarvan ik de naam nu niet weet. Maar echt te obvious. I want to ... with somebody.. I want to ... with somebody.... waar is dat van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |