Melting is flink aan het stijgen dus!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
En de rest van de floppers:
Hardwell ft. Harrison – Sally
Correct voorspeld: Symphonic; MaryMouse; Knokkels
Kanye West ft. Paul McCartney - Only One
Een Unanieme Flop van: ToT; MaryMouse; Melting; Symphonic; Broertje; Knokkels; Dieseltank; Spezza
Pep & Rash – Rumors
Goed hadden: Melting; MaryMouse; ToT en Spezza
Philip George – Wish You Were Mine
Geflopt zeiden: Melting, MaryMouse; Symphonic; ToT
Charli xcx ft. rita ora - Doing it
Alleen Melting en Dieseltank riepen flop
Jij hebt je toen van een stem onthoudenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had ik dit als TOP?
Echt, mijn hersenen hadden een off-day
Serieus?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt je toen van een stem onthouden
Dat is allemaal achteraf....quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had ik dit als TOP?
Echt, mijn hersenen hadden een off-day
Jawel, maar het geeft wel aan dat mijn hersencellen aftakelen door dit soort muziekquote:
Yep, maar dit was de 3e top of flop volgens mij zat jij toen in het buitenland.quote:
Dat kan dan wel weer kloppenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, maar dit was de 3e top of flop volgens mij zat jij toen in het buitenland.
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
In de Top40 terecht gekomen:
Seinabo Sey – Younger (Kygo Remix) (31e plaats)
Dit was volgens ons een unanieme flop dus niemand heeft een punt
Het blijft een flop.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Seinabo Sey – Younger (Kygo Remix) (31e plaats)
Dit was volgens ons een unanieme flop dus niemand heeft een punt
Helemaal mee eensquote:
quote:
Yes!!! Weer een punt gescoord!quote:
Beide!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:08 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, het feit dat dit in de top 40 is gekomen bevestigd 1 van de 2 mogelijkheden.
Platenmaatschappijen kopen nog steeds hun plekje..
OF
Het Nederlandse publiek moet de doodstraf krijgen voor gezamenlijke wansmaak
Ik hopelijk na vanavond niet meerquote:
Klopt, hij komt naar R49quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag trouwens officieel bekend geworden dat Ekdom weggaat bij 3FM
Zou wel lachen zijn als we een keer een high profile DJ kunnen strikken voor een gast uitzendingquote:
Ruud de Wilde heeft eerdaags ook weer tijd begreep ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als we een keer een high profile DJ kunnen strikken voor een gast uitzending
Vout draait toch al voor Radio 49?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als we een keer een high profile DJ kunnen strikken voor een gast uitzending
We zijn het niet vaak eens in onze floppen, maar hierbij welquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:11 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn natuur, wat is dit nummer FUCKING BORING
die zal ook wel weer ergens terecht komenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ruud de Wilde heeft eerdaags ook weer tijd begreep ik
Die zal het gat dat Gerard achter laat wel opvullen..... stoelendans!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zal ook wel weer ergens terecht komen
Hoe hebben we Solveig nou kunnen floppen? Die scoort op basis van zijn naam… niet op inhoud…quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
Martin Solveig & Gta – Intoxicated (26e plaats)
Ook dit was een unanieme flop wederom niemand heeft een punt
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
Martin Solveig & Gta – Intoxicated (26e plaats)
Ook dit was een unanieme flop wederom niemand heeft een punt
Gelukkig is wat er nu draait de Radio Edit.quote:
Blijft nog steeds een flop voor me.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe hebben we Solveig nou kunnen floppen? Die scoort op basis van zijn naam… niet op inhoud…
Ja, voor mij ook… maar dan halen we ECHT nooit puntenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijft nog steeds een flop voor me.
Met het volgende nummer scoor je een puntquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook… maar dan halen we ECHT nooit punten
Hij begon toen ergens met die remix op "Madan" toch.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe hebben we Solveig nou kunnen floppen? Die scoort op basis van zijn naam… niet op inhoud…
Tja, Swift he? It's all in the namequote:Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Uit de vorige Top of Flop heeft de Top40 bereikt:
Taylor Swift – Style (27e plaats)
Top zeiden: Spezza, Tailfox en Karzai
Niet dat je daar blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met het volgende nummer scoor je een punt
Ik sta nog steeds achter mijn flopquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, Swift he? It's all in the name
Ik ook!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter mijn flop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |