Dat neem ik je echt niet kwalijk hoor. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik de kenners die hem vanwege zijn talent een grote toekomst voorspellen, hoog aansla. Maar niet zo hoog als jou. Jou sla ik hoger aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind hem alleen fysiek en qua snelheid goed.. qua puur voetbaltalent..techniek..overzicht..inzicht..neuh
We zullen zien he.. als ik het over een tijdje mis blijk te hebben dan is dat niet erg want we kunnen een beetje kwaliteit wel gebruiken in Oranjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat neem ik je echt niet kwalijk hoor. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik de kenners die hem vanwege zijn talent een grote toekomst voorspellen, hoog aansla. Maar niet zo hoog als jou. Jou sla ik hoger aan.
Natuurlijk kijk ik door een gekleurde bril, maar als er al 20 miljoen is geboden zal hij best wat kunnen. En dat hij in een dipje zit zal niemand ontkennen, maar om te zeggen dat hij alle basiskenmerken van een goede voetballer ontbeerd, gaat met ver.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We zullen zien he.. als ik het over een tijdje mis blijk te hebben dan is dat niet erg want we kunnen een beetje kwaliteit wel gebruiken in Oranje
Dat er 20 miljoen geboden is zegt me niet veel.. er wordt wel vaker veel teveel betaald voor spelers. Ik zei overigens niet dat hij alle basiskenmerken mist van een goede voetballer, ik zeg alleen dat hij afgezien van zijn fysiek en snelheid de basiskenmerken mist van een topper. Aan de andere kant wordt hij ieder jaar weer een stukje beter dus we zullen zien..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Natuurlijk kijk ik door een gekleurde bril, maar als er al 20 miljoen is geboden zal hij best wat kunnen. En dat hij in een dipje zit zal niemand ontkennen, maar om te zeggen dat hij alle basiskenmerken van een goede voetballer ontbeerd, gaat met ver.
Ik ga uit van weer een winnend doelpunt van PSV in de slotfase. 1-0, 80e minuut 1-1, en dan 1-2 in 89e ofzo. Lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maakt niet uit wie we opstellen, we gaan toch verliezen. Daar ben ik heilig van overtuigd.
We waren zeker niet minderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Een herhaling van de wedstrijd in Eindhoven juich ik toe. En dan na de wedstrijd die huilende Clasie met zijn piepstemmetje.
Als dat gebeurd, kom ik letterlijk klaar op mijn TV scherm.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga uit van weer een winnend doelpunt van PSV in de slotfase. 1-0, 80e minuut 1-1, en dan 1-2 in 89e ofzo. Lijkt me heerlijk
Oprechte teleurstelling van 'm dat het kampioenschap onhaalbaar was. Alsof ze met dat zooitje ook maar een minuut mee hebben gedaan om de titel. Heeft iets moois en tragisch tegelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Een herhaling van de wedstrijd in Eindhoven juich ik toe. En dan na de wedstrijd die huilende Clasie met zijn piepstemmetje.
als je de elftallen naast elkaar zet doet Feyenoord niet onder of ietsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oprechte teleurstelling van 'm dat het kampioenschap onhaalbaar was. Alsof ze met dat zooitje ook maar een minuut mee hebben gedaan om de titel. Heeft iets moois en tragisch tegelijk.
Wat een shitload of BS.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je de elftallen naast elkaar zet doet Feyenoord niet onder of iets
Feyenoord heeft de beste selectie van NL.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je de elftallen naast elkaar zet doet Feyenoord niet onder of iets
Hij lijkt mij niet serieus.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een shitload of BS.
PSV heeft meer individuele kwaliteit, das dan ook de reden dat ze 19 punten voor staan.
ik ben heus de enige niet die dat vindt. Verrekte boer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een shitload of BS.
PSV heeft meer individuele kwaliteit, das dan ook de reden dat ze 19 punten voor staan.
Aw, zo schattig dat ze nog hoop hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:04 schreef Seam het volgende:
dit winnen jullie wel, ik zie feyenoord sowieso niet winnen. Als Memphis het weer op z'n heupen krijgt is het gedaan met het legioen.
Op wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Aw, zo schattig dat ze nog hoop hebben
Klopt, die downer van een Clasie is het met je eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik ben heus de enige niet die dat vindt. Verrekte boer.
Het lijkt mij dat het vooral tussen de oren niet helemaal goed zit bij die jongen. Ik doel uiteraard enkel op zaken die met het voetbal te maken hebben. Je kan nog zoveel talent hebben, je moet uiteindelijk ook bepaalde karaktertrekken hebben om de top te halen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Depay is een hype.. gebrekkige techniek, vaak veel te wild voor het doel.. teveel drang om zichzelf te manifesteren.. geen teamspeler. Deze wannabe-Ronaldo moet je als topploeg niet willen hebben
Nou, lijkt me toch dat ze realistisch genoeg zijn om te zien dat de titel dit jaar naar Eindhoven gaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Aw, zo schattig dat ze nog hoop hebben
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
https://decorrespondent.n(...)26598751390-0fa5648d
Interessant artikel.. Ben ook wel benieuwd hoe de invloed van Billy Beane bij AZ uit gaat werken..
Vraag me af of Ome Toon hier iets in ziet eigenlijk
Was dat diegene waar Michael Jackson een nummer over had opgenomen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
https://decorrespondent.n(...)26598751390-0fa5648d
Interessant artikel.. Ben ook wel benieuwd hoe de invloed van Billy Beane bij AZ uit gaat werken..
Vraag me af of Ome Toon hier iets in ziet eigenlijk
Je hoeft niet te reageren hè..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was dat diegene waar Michael Jackson een nummer over had opgenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |