Meeste talent van de hele selectie, maar geen topper de top, leuk voor een buitenlandse subtopper.quote:
Dat zeg ik niet.. vind hem alleen een beetje overschat.. bij gebrek aan beter wordt hij iets teveel omhoog gepraat door velenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:50 schreef Morendo het volgende:Ik ben zelfs geneigd te zeggen dat Kazim of De Jong niet zoveel uitmaakt.
Onmiskenbaar veel potentie. Dat het er al een poosje niet meer uitkomt is een understatement.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.. vind hem alleen een beetje overschat.. bij gebrek aan beter wordt hij iets teveel omhoog gepraat door velen
Ik vind hem alleen fysiek en qua snelheid goed.. qua puur voetbaltalent..techniek..overzicht..inzicht..neuhquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onmiskenbaar veel potentie. Dat het er al een poosje niet meer uitkomt is een understatement.
Dat neem ik je echt niet kwalijk hoor. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik de kenners die hem vanwege zijn talent een grote toekomst voorspellen, hoog aansla. Maar niet zo hoog als jou. Jou sla ik hoger aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind hem alleen fysiek en qua snelheid goed.. qua puur voetbaltalent..techniek..overzicht..inzicht..neuh
We zullen zien he.. als ik het over een tijdje mis blijk te hebben dan is dat niet erg want we kunnen een beetje kwaliteit wel gebruiken in Oranjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat neem ik je echt niet kwalijk hoor. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik de kenners die hem vanwege zijn talent een grote toekomst voorspellen, hoog aansla. Maar niet zo hoog als jou. Jou sla ik hoger aan.
Natuurlijk kijk ik door een gekleurde bril, maar als er al 20 miljoen is geboden zal hij best wat kunnen. En dat hij in een dipje zit zal niemand ontkennen, maar om te zeggen dat hij alle basiskenmerken van een goede voetballer ontbeerd, gaat met ver.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We zullen zien he.. als ik het over een tijdje mis blijk te hebben dan is dat niet erg want we kunnen een beetje kwaliteit wel gebruiken in Oranje
Dat er 20 miljoen geboden is zegt me niet veel.. er wordt wel vaker veel teveel betaald voor spelers. Ik zei overigens niet dat hij alle basiskenmerken mist van een goede voetballer, ik zeg alleen dat hij afgezien van zijn fysiek en snelheid de basiskenmerken mist van een topper. Aan de andere kant wordt hij ieder jaar weer een stukje beter dus we zullen zien..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Natuurlijk kijk ik door een gekleurde bril, maar als er al 20 miljoen is geboden zal hij best wat kunnen. En dat hij in een dipje zit zal niemand ontkennen, maar om te zeggen dat hij alle basiskenmerken van een goede voetballer ontbeerd, gaat met ver.
Ik ga uit van weer een winnend doelpunt van PSV in de slotfase. 1-0, 80e minuut 1-1, en dan 1-2 in 89e ofzo. Lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maakt niet uit wie we opstellen, we gaan toch verliezen. Daar ben ik heilig van overtuigd.
We waren zeker niet minderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Een herhaling van de wedstrijd in Eindhoven juich ik toe. En dan na de wedstrijd die huilende Clasie met zijn piepstemmetje.
Als dat gebeurd, kom ik letterlijk klaar op mijn TV scherm.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga uit van weer een winnend doelpunt van PSV in de slotfase. 1-0, 80e minuut 1-1, en dan 1-2 in 89e ofzo. Lijkt me heerlijk
Oprechte teleurstelling van 'm dat het kampioenschap onhaalbaar was. Alsof ze met dat zooitje ook maar een minuut mee hebben gedaan om de titel. Heeft iets moois en tragisch tegelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Een herhaling van de wedstrijd in Eindhoven juich ik toe. En dan na de wedstrijd die huilende Clasie met zijn piepstemmetje.
als je de elftallen naast elkaar zet doet Feyenoord niet onder of ietsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oprechte teleurstelling van 'm dat het kampioenschap onhaalbaar was. Alsof ze met dat zooitje ook maar een minuut mee hebben gedaan om de titel. Heeft iets moois en tragisch tegelijk.
Wat een shitload of BS.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je de elftallen naast elkaar zet doet Feyenoord niet onder of iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |