10 om 15 goals, 4 om 8 assists. En dan hebben we het niet eens over het aantal keer dat De Jong zo loopt dat een andere speler meer ruimte krijgt, of het aantal keer dat hij een bal vast houdt. Maar verder maakt het inderdaad niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:50 schreef Morendo het volgende:
Wijnaldum/Guardado of Clasie maakt niet zoveel uit. Willems en Memphis zijn wel heel goed. Ik ben zelfs geneigd te zeggen dat Kazim of De Jong niet zoveel uitmaakt.
Het maakt nogal uit of je aanvoer komt van Nelom of van Willems. En PSV speelt met een echte rechtsbuiten, Feyenoord met vier middenvelders.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:57 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
10 om 15 goals, 4 om 8 assists. En dan hebben we het niet eens over het aantal keer dat De Jong zo loopt dat een andere speler meer ruimte krijgt, of het aantal keer dat hij een bal vast houdt. Maar verder maakt het inderdaad niet zoveel uit.
Ja en nee, PSV speelt met een rechtsbuiten, maar nee die kan er geen drol van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het maakt nogal uit of je aanvoer komt van Nelom of van Willems. En PSV speelt met een echte rechtsbuiten, Feyenoord met vier middenvelders.
Mwoah. Klein beetje maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:50 schreef Morendo het volgende:
Wijnaldum/Guardado of Clasie maakt niet zoveel uit. Willems en Memphis zijn wel heel goed. Ik ben zelfs geneigd te zeggen dat Kazim of De Jong niet zoveel uitmaakt.
Vertel het ome Guus maar eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nee, PSV speelt met een rechtsbuiten, maar nee die kan er geen drol van.
Ik ben geneigd jou totaal niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:50 schreef Morendo het volgende:
Ik ben zelfs geneigd te zeggen dat Kazim of De Jong niet zoveel uitmaakt.
Dat vind ik als Feyenoorder niet eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:50 schreef Morendo het volgende:
De Jong is een goede kopper en mag Willems op zijn blote knieën danken voor zoveel goede voorzetten. Maar voetballend vind ik Luuk de Jong echt niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vind ik als Feyenoorder niet eens.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
De Jong is een goede kopper en mag Willems op zijn blote knieën danken voor zoveel goede voorzetten. Maar voetballend vind ik Luuk De Jong echt niet zo bijzonder.
In zijn algemeenheid vind ik alle kritiek op Kazim een tikkeltje overdreven. Kwidetti is echt niet beter.
Oke. Ik ga zondag lekker PSV kijken, maar ik denk dat ik niet naar Twente ga.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:41 schreef GGMM het volgende:
Laten we het nou even over PSV hebben jongens..
Vooral jij Buitendam.
Waarom zou je naar Twente gaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke. Ik ga zondag lekker PSV kijken, maar ik denk dat ik niet naar Twente ga.
Oke.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ik Twente uit altijd wel een leuke wedstrijd vind.
http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:10 schreef jpg97 het volgende:
Depay naar ManU?
31 Miljoen
http://www.soccernews.nl/(...)ploper_31_miljoen_op
Sowieso zeggen dat Depay in het diepste geheim zijn ja-woord zou hebben gegeven aan Man. Utd. En vervolgens zeggen dat the times het meldt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:10 schreef jpg97 het volgende:
Depay naar ManU?
31 Miljoen
Depay is een hype.. gebrekkige techniek, vaak veel te wild voor het doel.. teveel drang om zichzelf te manifesteren.. geen teamspeler. Deze wannabe-Ronaldo moet je als topploeg niet willen hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:10 schreef jpg97 het volgende:
Depay naar ManU?
31 Miljoen
Die hype kan me niet groot genoeg zijn. Hype er nog maar een miljoentje of 10 bovenop.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Depay is een hype.. gebrekkige techniek, vaak veel te wild voor het doel.. teveel drang om zichzelf te manifesteren.. geen teamspeler. Deze wannabe-Ronaldo moet je als topploeg niet willen hebben
Het hypen kan niet lang genoeg duren.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Depay is een hype.. gebrekkige techniek, vaak veel te wild voor het doel.. teveel drang om zichzelf te manifesteren.. geen teamspeler. Deze wannabe-Ronaldo moet je als topploeg niet willen hebben
ja man, kutvoetballerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik durf je te verzekeren dat we er uiteindelijk nog wel aardig wat meer voor gaan vangen. Inclusief de bonussen en dergelijken dus. Dus begin die ketting maar alvast lekker te smerenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:19 schreef FL_Freak het volgende:
Jonge als depay echt voor 31 mil gaat dan ga ik hem persoonlijk nog op de fiets brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |