Doe maar even vlug dan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet eerst m'n rondje workshop nog ff afmaken.

Ach johquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij is nog niet pimp. Pas als hij pimp is.
Ziet er tof uit!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ach joh
[ afbeelding ]
Industrieloos dorpje
Omg omg omgquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
65k mensen.
[ afbeelding ]
lololololo
[ afbeelding ]
Alleen maar vierkantjesquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
65k mensen.
[ afbeelding ]
lololololo
[ afbeelding ]
Zelfde hierquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hou het voorlopig bij meelezen. Op basis van jullie verhalen trek ik de conclusie dat het TE verslavend is. Dat past voor mij nu echt even niet.
Komt er vastquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar heb je een mod ... Oh nee wacht
Ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kroegen, discotheken, bowlingbanen, paintballen, dat soort spul?
Wachten op een patch Scrumquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Kijk, ik ben niet gek. Nouja, wel, maar niet helemaal: http://steamcommunity.com(...)38/?insideModal=1#p2
Deze mensen hebben hetzelfde probleem als mij!
nice!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
Altijd fijn als dingen werken zoals bedoeld: een overstap van trein op bus en metro via een voetgangersbrug en vanaf het tweede perron.
[ afbeelding ]
Nog niet zo mooi als in Cities In Motion2, maar best leuk. Nu alleen nog de enorme drukte op de bushaltes zien op te lossen.
Hoop wel dat die patch snel komt. Al blijft het geniaal dat de meeste problemen op te lossen zijn met mods. Maar dit soort dingen zijn wel zwaar klote.quote:
Mooiquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
65k mensen.
[ afbeelding ]
lololololo
[ afbeelding ]
Ik kan niet eens savegames loadenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Kijk, ik ben niet gek. Nouja, wel, maar niet helemaal: http://steamcommunity.com(...)38/?insideModal=1#p2
Deze mensen hebben hetzelfde probleem als mij!
Jammer dat het veld verandert in een zandvlakte als je ver genoeg uitzoomtquote:
Dat is idd wel jammer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Jammer dat het veld verandert in een zandvlakte als je ver genoeg uitzoomtbeetje glitchy
Neequote:
Als je meer inwoners krijgt unlock je de waterzuivering. Meer vuilniswagens krijg je door je budget te verhogenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:32 schreef egelhond het volgende:
Deze game gekocht vandaag voor 22 euro ( deluxe edition )
Leuke game tot nu toe.
Vraagje: de rivier word nu wel smerig van de Drain Pipe. Is er een manier die weer schoon te maken?
En kan je op een of andere manier meer vuilniswagens kopen?
Was helemaal vergeten dat ik die ook nog had jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:53 schreef Binamin het volgende:
http://steamcommunity.com(...)09641585&searchtext=
Nog mooier voetbalveld?
Je riolering is niet goed. Zou even kijken of het aangesloten is en wat je capaciteit isquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef Ratsnest89 het volgende:
Derde keer dat mijn stad ten onder gaat door afval, wat ik ook doe, alles loopt verkeerd.Ik stop maar met dit spel.
[ afbeelding ]
Laat je de pis niet lauw maken. Jij kan dit!quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef Ratsnest89 het volgende:
Derde keer dat mijn stad ten onder gaat door afval, wat ik ook doe, alles loopt verkeerd.Ik stop maar met dit spel.
[ afbeelding ]
GTA5 al gehad?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:11 schreef Binamin het volgende:
Iemand nog een leuke map beschikbaar die ik kan spelen?
Morgen eens proberen, net al heel de avond gespeeldquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:49 schreef Divje het volgende:
[..]
http://forum.paradoxplaza(...)75c7ac1e1248085d6a7f
[..]
Helpt dat?
En Scrummie, ik lees net dat het een veel voorkomende bug is in de MAC-versie dat je assets niet laden. Er wordt aan gewerkt door COWachten op een patch dus..
Ja maar die is wel heel epic om te zien in een andere game (mits je gta5 hebt gespeeld)quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:22 schreef jogy het volgende:
Openingspost aangepast, nog niet helemaal je van het maar beter dan het was.
Als mensen nog plaatjes willen delen voor in de openingspost moeten ze maar ff gillen/het hier posten en dan gooi ik het erbij.
Is dit een oostblokstad?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:35 schreef Kriebelhoest het volgende:
[ afbeelding ]
Opnieuw begonnen op de chigaco map. Gaat een mooi stadje worden zo
Half life 2 Citadelquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:40 schreef Trebo het volgende:
[..]
Is dit een oostblokstad?
Vooral die enorme toren rechtsboven past mooi in je stadje.
Wat dacht je? Die staat wel mooi in dit stadje?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:50 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Half life 2 Citadel![]()
http://steamcommunity.com(...)4&searchtext=citadel
Maakt het ook uit hoe ver die vuilnisbelten van je stad af liggen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, er was nog een stukje land beschikbaar op de tile onder mijn stadje en heb daar maar meteen 24 vuilnisbelten en 6 verbranders neergezetMooi om al die vuilniswagens rond te zien rijden
Saillant detail: de wegen er omheen zijn 4-baans tweerichting, dus ookal is er niks te zien, ze stoppen nog steeds voor elk zebrapad
Ik zet ze bij voorkeur zo ver mogelijk bij de woonwijken vandaan ivm pollution en land valuequote:Op donderdag 19 maart 2015 00:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Maakt het ook uit hoe ver die vuilnisbelten van je stad af liggen?
Ik heb nachtdienst, wat zal ik eens doen tot 7 uur morgenvroeg
Ze pikken het vuilnis op als ze ergens passeren. Alsje ze te ver zet, zou het kunnen dat ze reeds vol zitten als ze in die wijken aankomen. Ik heb ze in de vier hoeken wat gegroepeerd, zo kunnen ze overal goed aan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Maakt het ook uit hoe ver die vuilnisbelten van je stad af liggen?
Ik heb nachtdienst, wat zal ik eens doen tot 7 uur morgenvroeg
Goeiequote:Op donderdag 19 maart 2015 00:38 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze pikken het vuilnis op als ze ergens passeren. Alsje ze te ver zet, zou het kunnen dat ze reeds vol zitten als ze in die wijken aankomen. Ik heb ze in de vier hoeken wat gegroepeerd, zo kunnen ze overal goed aan.
Thnxquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:38 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze pikken het vuilnis op als ze ergens passeren. Alsje ze te ver zet, zou het kunnen dat ze reeds vol zitten als ze in die wijken aankomen. Ik heb ze in de vier hoeken wat gegroepeerd, zo kunnen ze overal goed aan.
Staan je vuilniswagens toevallig vast in de file? Dat had ik vanavond, echt 100k aan garbagetrucks op een weg die elkaar aan het vastzetten waren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 03:48 schreef Trebo het volgende:
Mijn afval wordt maar niet opgehaald terwijl ik de funding op vol heb, zo'n 837623 afvalplaatsen heb én ook nog een mod heb die het 4x minder zou moeten maken.
Mijn hele stad is 1 grote filequote:Op donderdag 19 maart 2015 03:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Staan je vuilniswagens toevallig vast in de file? Dat had ik vanavond, echt 100k aan garbagetrucks op een weg die elkaar aan het vastzetten waren.
tis eigenlijk heel flauw maar alleen tweebaanswegen en autowegen gebruiken werkt echt heel goed, zoals uitgelegd in een yt filmpje dat hier laatst gepost werd. Omdat er geen verkeerslichten staan heb je altijd een goede doorstroming.. het enige jammere is dat het een beetje onrealistisch is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 03:59 schreef Trebo het volgende:
[..]
Mijn hele stad is 1 grote file
Echt géén idee hoe ik die files moet gaan oplossen.
Ben nu wel benieuwd of dat ook in Cities in Motion 2 zou werken...quote:Op donderdag 19 maart 2015 04:33 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
tis eigenlijk heel flauw maar alleen tweebaanswegen en autowegen gebruiken werkt echt heel goed, zoals uitgelegd in een yt filmpje dat hier laatst gepost werd. Omdat er geen verkeerslichten staan heb je altijd een goede doorstroming.. het enige jammere is dat het een beetje onrealistisch is.
Zelfs op een punt waar 8 wegen bij elkaar komen loopt het soepel:
[ afbeelding ]
De enige plekken die neigen naar filevorming zijn de afslagen van de snelweg, maar ook daar moet je gewoon zorgen dat de snelwegen op verschillende plekken in je stad binnenkomen.
haha, iddquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Loopt er nou serieus een viaduct over de landingsbaan van je vliegveld?
vetquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:29 schreef Divje het volgende:
Isometric Camera
http://steamcommunity.com(...)09359952&searchtext=
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof
Mag ook wel in de OP jogy?Link naar de mod dan
Een collision-detection mod zou wel mooi zijn. De unity engine heeft dat er vast wel in zittenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, alleen het staartstuk is te hoog. Ik moet het viaduct nog even wat verhogen zo te zien
Bijna 100kquote:
moet je je wel een beetje inhouden met het ploppen van gebouwen die wekelijks geld kostenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:10 schreef Kreator het volgende:
Zie nu ook dat er een knopje 'unlimited money' is. Dat is wel handig in het begin, zodat je geen kutstad hoeft te beginnen die later weer op de schop moet.
Fuck dat, ik wil gewoon een mooie stad die een beetje klopt, niet eentje die aan de arbitraire regels van de makers voldoetquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:12 schreef FredvZ het volgende:
[..]
moet je je wel een beetje inhouden met het ploppen van gebouwen die wekelijks geld kosten
quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fuck dat, ik wil gewoon een mooie stad die een beetje klopt, niet eentje die aan de arbitraire regels van de makers voldoet
doe vooral wat je niet laten kanquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik daar mijn lol uit haal, prima toch?
Het probleem wat er bij mij is komt eigenlijk neer op het niet vooruit kunnen plannen en dan komt er weer ergens een spaghettimonster terecht die het ad hoc zou moeten gaan regelenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik vrijwel geen one way en heb geen verkeersproblemen. Ik snap niet echt wat mensen verkeerd kunnen doen, mijn tip is: zorg voor meerdere toegangswegen naar alles. Heel simpel.
Komt in een gratis DLC. Nu nog niet dus.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:51 schreef BarryOSeven het volgende:
He iemand een idee of je ook tunnels onder de snelweg of een viaduct kunt maken?
Gebruik verhoogde snelwegen waardoor je daar onder wegen kan aanleggenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:51 schreef BarryOSeven het volgende:
He iemand een idee of je ook tunnels onder de snelweg of een viaduct kunt maken?
Die kruispunten op de snelweg met de weg naar MN nieuwe wijk helpen niet echt voor de doorstroom.
hoeveel inwoners heb je?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik vrijwel geen one way en heb geen verkeersproblemen. Ik snap niet echt wat mensen verkeerd kunnen doen, mijn tip is: zorg voor meerdere toegangswegen naar alles. Heel simpel.
Rond de 80k inmiddels.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoeveel inwoners heb je?
pics!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Rond de 80k inmiddels.
Maar het groeit nogal langzaam, heb gisteren gewoon tien minuten de simulatie laten doorlopen op volle snelheid zonder iets te doen.
Vanavond als ik thuis ben. Heb nu al weer zin om te spelenquote:
Oe dit ga ik even testen nuquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:16 schreef tweemeter het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=410196151
Dit combineren met die isometric mod
quote:1.0.6b - Patch notes
Windows: dependencies to the visual studio runtime have been removed. Addresses the issue where ColossalNative.dll would fail to load for users missing/having wrong msvcrt dlls.
Windows/OSX: fixed an issue where some users would not have permissions to access an user folder
Linux: fixed some cases where the first time launch would show the game half way out of the screen on dual monitors
Linux: various runtime optimizations
Linux: hopefully fixed the performance problems and the log spam, we were unable to reproduce that issue so this is a bit of a blindfolded fix
Linux: added support for $XDG_DATA_HOME. If you are using a custom path for XDG and already played the game on that machine, you will need to manually move the user files from the default folder ~/.local/share/Colossal Order/Cities_Skylines to $XDG_DATA_HOME/Colossal Order/Cities_Skylines
Mac/Linux: fixed a crash when selecting a building in the Asset importer
All platforms: added some debug info which may be useful when trying to help users in trouble
All platforms: added support for -screen-height & -screen-width and lowered severity of argument error unsupported launch options so they would cause the new game button to be greyed
Modding API: fixed OnCalculateResidentialDemand, OnCalculateCommercialDemand and OnCalculateWorkplaceDemand to call their respective counterpart properly. Also fixed for office buildings calling industrial level up.
nerfed parks decreasing commercial demand
road upgrade tool now works between two-way and one-way roads and right mouse-button changes direction of one-way roads
building effect radius is more accurate
added a Film grain slider in the Graphics options, like for the Tilt shift. (Users with the Disable Film Grain mod subscribed from Steam workshop and enabled will be notified with a "Console warning" when the game start and the game will automatically disable the mod and set the film grain amount to 0 so that no action from users is required apart from closing the Console panel).
added a chirper volume slider in the Audio options
intro screen can be skipped with mouse click or key press
fixed a case where an error would occur if the Source folder was not found while sharing a Mod to the workshop
fixed Publish workshop panel caption to not always show Savegame regardless which asset type was selected
killed the clicking sounds that could be heard on a quiet night during full moon and near the end of the loading screen
buildings uploaded to the workshop will now go to their respective tags automatically. (Buildings already on the workshop will not, we are currently investigating how to make it happen without users having to do anything about it)
fixed holding down mouse button and release over ui keeps some tools active
fixed tooltip stays visible when using shortcut to open area view
fixed parking spaces still working for burned down buildings.
fixed mouse raycast use normal mesh for burned down buildings.
removed airplane engine sound from unlockpanel...
fixed minor text issues in different languages
fixed wrong tree shadow alpha with pollution or water
fixed bulldozeing ship/airplane paths in map editor even when they are not visible
fixed pedestrian bridge color slightly wrong from far distance
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:16 schreef tweemeter het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=410196151
Dit combineren met die isometric mod
quote:Bordercities 2 is 100% leak-free, maintaining performance for extremely long periods of time.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:34 schreef Divje het volgende:
nerfed parks decreasing commercial demand
road upgrade tool now works between two-way and one-way roads and right mouse-button changes direction of one-way roads
building effect radius is more accurate
Ik heb een heel simpele map en alles draait lekker. Nergens verkeersproblemen. Vervolgens leg ik alles om, omdat ik meer toegangswegen wil, dikke 6 baans etc etc. en vervolgens loopt het overal compleet vast.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik vrijwel geen one way en heb geen verkeersproblemen. Ik snap niet echt wat mensen verkeerd kunnen doen, mijn tip is: zorg voor meerdere toegangswegen naar alles. Heel simpel.
Wellicht een nieuwe bug door de update?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:44 schreef Divje het volgende:
Of die Isometric mod of die Cell-Shade mod fuckt m'n game behoorlik. Of de combinatie van deze twee.
Allebeide mods fucken m'n game, kan niet meer terug naar het main menu zonder het spel opnieuw op te starten
edit2, lag niet aan de modsmet alle mods uitgeschakeld krijg ik ook een foutmelding bij het afsluiten & terugkeren naar main menu
afsluiten, gamefiles verifieren..?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:44 schreef Divje het volgende:
Of die Isometric mod of die Cell-Shade mod fuckt m'n game behoorlik. Of de combinatie van deze twee.
Allebeide mods fucken m'n game, kan niet meer terug naar het main menu zonder het spel opnieuw op te starten
edit2, lag niet aan de modsmet alle mods uitgeschakeld krijg ik ook een foutmelding bij het afsluiten & terugkeren naar main menu
zoveel winquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:26 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409073164
op elkaar stapelbare wegen
Is dat die optie 'Integriteit van spelcache controleren' optie?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat die optie 'Integriteit van spelcache controleren' optie?
Viel me ook al op jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lees niets over deze bug in de patch notes ...
Ok, eens kijkenquote:
Niet toevallig een city-wide Heavy Traffic Ban opgelegd?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:06 schreef Vlinderbom het volgende:
wie o wie kan mij helpen. (alweer)
het probleem is dus, dat er vraag naar industriele gebieden is.
het grappige is dat al mijn industriele gebieden ''not enough buyers'' hebben.
dit zorgt ervoor dat alles steeds faiet gaat.
maar de vraag naar meer industriele gebieden blijft... alle wegen enzo zijn goed verbonden dus dat kan het niet zijn.
en doordat ik het niet weet loopt mijn stad langzaam leeg... :/
dit is al de 3e keer dat ik dit heb, en ik wil niet voor de 4e keer opnieuw beginnen waarbij ik waarschijnlijk weer het zelfde probleem krijg.
iemand een idee?
[ afbeelding ]
nope...quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet toevallig een city-wide Heavy Traffic Ban opgelegd?
Meer commercie bouwen? Die kopen goods van je industriequote:
Heb 'm uit de workshop gepluktquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:09 schreef mschol het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat paradox ergens een screwup heeft gemaakt met die zen garden..
heel veel mensen die nog steeds geen key hebben gekregen..
Mooi om te zien dat ze ook mods terug patchen in het spel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:34 schreef Divje het volgende:
UPDATE!!@121
http://forum.paradoxplaza(...)7a8517b61c0d9800feca
[..]
Nice. Vanavond eens proberen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:16 schreef tweemeter het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=410196151
Dit combineren met die isometric mod
jep, de industrie is vlakbij de snelweg, heb meerdere industrieen en die zitten er zelfs tegenaan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Meer commercie bouwen? Die kopen goods van je industrie
Is je industrie verbonden met de snelweg? Dat is nodig voor de export, kan het ook aan liggen
[..]
Heb 'm uit de workshop geplukt
Not enough buyers is de opmerking: "Wij kunnen onze spullen niet kwijt". Zorg dus voor betere verbinding.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:06 schreef Vlinderbom het volgende:
wie o wie kan mij helpen. (alweer)
het grappige is dat al mijn industriele gebieden ''not enough buyers'' hebben.
ik heb goede verbindingen...quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Not enough buyers is de opmerking: "Wij kunnen onze spullen niet kwijt". Zorg dus voor betere verbinding.
Hoeveel inwoners heb je?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat zijn nou de consequenties van modgebruik? Alleen het niet kunnen behalen van achievements?
Zit in mijn eerste game, en het gaat eigenlijk te makkelijk. Is het zonde om bij je eerste game al mods te gaan gebruiken?
blijkbaar niet. Of je hebt de wijken helemaal afgezonderd.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Vlinderbom het volgende:
heb het probleem gevonden, nadat ik meer commercie gebouwd had. ook meer huizen gebouwd.
en nu is het probleem opgelost
thx voor de hulp
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:34 schreef Divje het volgende:
UPDATE!!@121
http://forum.paradoxplaza(...)7a8517b61c0d9800feca
[..]
Als je de achievements niet belangrijk vind kan je met bepaalde mods ook de moeilijkheidsgraad verhogen. Slower aging is een leuke, de 1/4 dan. Proper hardness lijkt me ook een goede (niet geprobeerd) of de standaard hard mode in het spel misschien? (ze zijn niet samen te gebruiken volgens mij)quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat zijn nou de consequenties van modgebruik? Alleen het niet kunnen behalen van achievements?
Zit in mijn eerste game, en het gaat eigenlijk te makkelijk. Is het zonde om bij je eerste game al mods te gaan gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |