abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:13:03 #121
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150789131
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:12 schreef Divje het volgende:

[..]

Doe je goffetomme hier dan. Spelen!
Dit. Ontruim het topic.
wooblabalurg
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:13:29 #122
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150789149
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:13 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dit. Ontruim het topic.
Moet eerst m'n rondje workshop nog ff afmaken.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:14:10 #123
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150789179
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:13 schreef Divje het volgende:

[..]

Moet eerst m'n rondje workshop nog ff afmaken.
Doe maar even vlug dan.
wooblabalurg
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:16:21 #124
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150789294
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:14 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Doe maar even vlug dan.
Show je stad :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:17:26 #125
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150789340
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:16 schreef Divje het volgende:

[..]

Show je stad :9
Hij is nog niet pimp. Pas als hij pimp is.
wooblabalurg
  PR/Manusje van alles woensdag 18 maart 2015 @ 21:21:58 #126
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_150789633
65k mensen. *O*

150318_148800_2015-03-18_00002.jpg

lololololo
150318_148800_2015-03-18_00001.jpg
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:22:19 #127
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150789651
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:17 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hij is nog niet pimp. Pas als hij pimp is.
Ach joh :P

Industrieloos dorpje :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:22:57 #128
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150789693
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:22 schreef Divje het volgende:

[..]

Ach joh :P
[ afbeelding ]
Industrieloos dorpje :P
Ziet er tof uit!
wooblabalurg
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:23:11 #129
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150789705
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
65k mensen. *O*

[ afbeelding ]

lololololo
[ afbeelding ]
Omg omg omg
wooblabalurg
  FOK!fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 21:29:29 #130
364681 over_hedge
pi_150790083
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
65k mensen. *O*

[ afbeelding ]

lololololo
[ afbeelding ]
Alleen maar vierkantjes :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150790526
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hou het voorlopig bij meelezen. Op basis van jullie verhalen trek ik de conclusie dat het TE verslavend is :D. Dat past voor mij nu echt even niet.
Zelfde hier :) nog 2 weekjes wachten...
pi_150790968
Altijd fijn als dingen werken zoals bedoeld: een overstap van trein op bus en metro via een voetgangersbrug en vanaf het tweede perron.



Nog niet zo mooi als in Cities In Motion2, maar best leuk. Nu alleen nog de enorme drukte op de bushaltes zien op te lossen.
pi_150791208
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daar heb je een mod ... Oh nee wacht
Komt er vast ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Kroegen, discotheken, bowlingbanen, paintballen, dat soort spul? :P
Ook :P

Maar ik bedoel meer sportvelden, tennisbanen, stadions, dierentuin etc etc.
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:54:30 #134
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150791613
http://steamcommunity.com(...)pfiles/?appid=255710

Direct een achterbuurt bouwen waar de tuinen vol staan _O_
Jammer dat ze wel teringgroot zijn.

Forestry Industry met alleen maar wietplanten _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150791671
Kijk, ik ben niet gek. Nouja, wel, maar niet helemaal: http://steamcommunity.com(...)38/?insideModal=1#p2

Deze mensen hebben hetzelfde probleem als mij!
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:58:57 #136
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150791853
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Kijk, ik ben niet gek. Nouja, wel, maar niet helemaal: http://steamcommunity.com(...)38/?insideModal=1#p2

Deze mensen hebben hetzelfde probleem als mij!
Wachten op een patch Scrum ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
  PR/Manusje van alles woensdag 18 maart 2015 @ 21:59:58 #137
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_150791911
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
Altijd fijn als dingen werken zoals bedoeld: een overstap van trein op bus en metro via een voetgangersbrug en vanaf het tweede perron.

[ afbeelding ]

Nog niet zo mooi als in Cities In Motion2, maar best leuk. Nu alleen nog de enorme drukte op de bushaltes zien op te lossen.
nice! :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_150791918
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:58 schreef Divje het volgende:

[..]

Wachten op een patch Scrum ;(
Yeps. Het is niet anders :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:01:41 #139
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150792001
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Yeps. Het is niet anders :)
Hoop wel dat die patch snel komt. Al blijft het geniaal dat de meeste problemen op te lossen zijn met mods. Maar dit soort dingen zijn wel zwaar klote.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150792090
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
65k mensen. *O*

[ afbeelding ]

lololololo
[ afbeelding ]
Mooi :D
pi_150792106
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Kijk, ik ben niet gek. Nouja, wel, maar niet helemaal: http://steamcommunity.com(...)38/?insideModal=1#p2

Deze mensen hebben hetzelfde probleem als mij!
Ik kan niet eens savegames loaden :')
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:16:08 #142
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150792864


_O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:18:47 #143
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150793021
quote:
17s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:16 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
gvd mooi gvd _O_
wooblabalurg
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:20:24 #144
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150793135
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

gvd mooi gvd _O_
Jammer dat het veld verandert in een zandvlakte als je ver genoeg uitzoomt ;( beetje glitchy
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:20:47 #145
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150793161
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:20 schreef Divje het volgende:

[..]

Jammer dat het veld verandert in een zandvlakte als je ver genoeg uitzoomt ;( beetje glitchy
Dat is idd wel jammer.
wooblabalurg
pi_150793385
quote:
17s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:16 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Voetballen ze ook echt ?:D
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:25:04 #147
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150793457
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voetballen ze ook echt ?:D
Nee ;( Die mechanic zit niet in de game. Als je er zo'n marker opzet voor cims dan gaan ze hun hond uitlaten en rondhangen op de middenstip :')

Maar ziet er wel leuk uit, van dichtbij.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:32:16 #148
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_150793865
Deze game gekocht vandaag voor 22 euro ( deluxe edition )
Leuke game tot nu toe.

Vraagje: de rivier word nu wel smerig van de Drain Pipe. Is er een manier die weer schoon te maken?

En kan je op een of andere manier meer vuilniswagens kopen?

[ Bericht 15% gewijzigd door egelhond op 18-03-2015 22:38:13 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:49:06 #149
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_150794974
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:32 schreef egelhond het volgende:
Deze game gekocht vandaag voor 22 euro ( deluxe edition )
Leuke game tot nu toe.

Vraagje: de rivier word nu wel smerig van de Drain Pipe. Is er een manier die weer schoon te maken?

En kan je op een of andere manier meer vuilniswagens kopen?

Als je meer inwoners krijgt unlock je de waterzuivering. Meer vuilniswagens krijg je door je budget te verhogen
pi_150795148
Ik wil weer ff een frisse nieuwe start maken. Heeft iemand nog een brute map? Wil veel vlak en goede zee en rivieren.
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:55:32 #152
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150795335
quote:
Was helemaal vergeten dat ik die ook nog had ja :D die is veel beter ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150795634
Derde keer dat mijn stad ten onder gaat door afval, wat ik ook doe, alles loopt verkeerd.Ik stop maar met dit spel. :')

  woensdag 18 maart 2015 @ 23:02:52 #154
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150795693
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef Ratsnest89 het volgende:
Derde keer dat mijn stad ten onder gaat door afval, wat ik ook doe, alles loopt verkeerd.Ik stop maar met dit spel. :')

[ afbeelding ]
Je riolering is niet goed. Zou even kijken of het aangesloten is en wat je capaciteit is :)
Of het is ebola.
Dit is wat anders dan je afvalverwerking.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 18 maart 2015 @ 23:03:59 #155
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150795758
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef Ratsnest89 het volgende:
Derde keer dat mijn stad ten onder gaat door afval, wat ik ook doe, alles loopt verkeerd.Ik stop maar met dit spel. :')

[ afbeelding ]
Laat je de pis niet lauw maken. Jij kan dit!
wooblabalurg
pi_150795863
Ik sta nu zo dik in de min al, zou niet weten hoe ik verder moet :D Het was inderdaad het riool :') Terwijl ik toch 3 van de pijpen heb, die onderaan in de stroming staan.
pi_150796149
Iemand nog een leuke map beschikbaar die ik kan spelen?
pi_150796194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:11 schreef Binamin het volgende:
Iemand nog een leuke map beschikbaar die ik kan spelen?
GTA5 al gehad?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 18 maart 2015 @ 23:12:49 #159
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150796247
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:49 schreef Divje het volgende:

[..]

http://forum.paradoxplaza(...)75c7ac1e1248085d6a7f

[..]

Helpt dat?

En Scrummie, ik lees net dat het een veel voorkomende bug is in de MAC-versie dat je assets niet laden. Er wordt aan gewerkt door CO :) Wachten op een patch dus..
Morgen eens proberen, net al heel de avond gespeeld :')
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_150796317
quote:
Ik wil wat platters
pi_150796374
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:13 schreef Binamin het volgende:

[..]

Ik wil wat platters
Ja maar die is wel heel epic om te zien in een andere game (mits je gta5 hebt gespeeld)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 18 maart 2015 @ 23:22:26 #162
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150796753
Openingspost aangepast, nog niet helemaal je van het maar beter dan het was :P.

Als mensen nog plaatjes willen delen voor in de openingspost moeten ze maar ff gillen/het hier posten en dan gooi ik het erbij :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150797117
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:22 schreef jogy het volgende:
Openingspost aangepast, nog niet helemaal je van het maar beter dan het was :P.

Als mensen nog plaatjes willen delen voor in de openingspost moeten ze maar ff gillen/het hier posten en dan gooi ik het erbij :).
^O^
pi_150797349


Voor de openingspost
pi_150797387


Opnieuw begonnen op de chigaco map. Gaat een mooi stadje worden zo
pi_150797512


Heerlijk om gewoon even een paar minuten een bepaald punt te bekijken. c_/
pi_150797607
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:35 schreef Kriebelhoest het volgende:
[ afbeelding ]

Opnieuw begonnen op de chigaco map. Gaat een mooi stadje worden zo
Is dit een oostblokstad?

Vooral die enorme toren rechtsboven past mooi in je stadje. :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 maart 2015 @ 23:44:57 #168
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150797789
Foto voor de OP:



:P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_150798039
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:40 schreef Trebo het volgende:

[..]

Is dit een oostblokstad?

Vooral die enorme toren rechtsboven past mooi in je stadje. :D
Half life 2 Citadel _O_
http://steamcommunity.com(...)4&searchtext=citadel
pi_150798090
quote:
Wat dacht je? Die staat wel mooi in dit stadje? :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 maart 2015 @ 00:07:59 #171
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150798728
Zeu, er was nog een stukje land beschikbaar op de tile onder mijn stadje en heb daar maar meteen 24 vuilnisbelten en 6 verbranders neergezet _O- Mooi om al die vuilniswagens rond te zien rijden _O_

Saillant detail: de wegen er omheen zijn 4-baans tweerichting, dus ookal is er niks te zien, ze stoppen nog steeds voor elk zebrapad :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_150798950
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, er was nog een stukje land beschikbaar op de tile onder mijn stadje en heb daar maar meteen 24 vuilnisbelten en 6 verbranders neergezet _O- Mooi om al die vuilniswagens rond te zien rijden _O_

Saillant detail: de wegen er omheen zijn 4-baans tweerichting, dus ookal is er niks te zien, ze stoppen nog steeds voor elk zebrapad :')
Maakt het ook uit hoe ver die vuilnisbelten van je stad af liggen?

Ik heb nachtdienst, wat zal ik eens doen tot 7 uur morgenvroeg 8-)
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 maart 2015 @ 00:33:42 #173
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150799587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 00:13 schreef Trebo het volgende:

[..]

Maakt het ook uit hoe ver die vuilnisbelten van je stad af liggen?

Ik heb nachtdienst, wat zal ik eens doen tot 7 uur morgenvroeg 8-)
Ik zet ze bij voorkeur zo ver mogelijk bij de woonwijken vandaan ivm pollution en land value ;)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Lieve Belg donderdag 19 maart 2015 @ 00:38:40 #174
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_150799698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 00:13 schreef Trebo het volgende:

[..]

Maakt het ook uit hoe ver die vuilnisbelten van je stad af liggen?

Ik heb nachtdienst, wat zal ik eens doen tot 7 uur morgenvroeg 8-)
Ze pikken het vuilnis op als ze ergens passeren. Alsje ze te ver zet, zou het kunnen dat ze reeds vol zitten als ze in die wijken aankomen. Ik heb ze in de vier hoeken wat gegroepeerd, zo kunnen ze overal goed aan.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 maart 2015 @ 00:44:15 #175
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150799830
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 00:38 schreef Jump het volgende:

[..]

Ze pikken het vuilnis op als ze ergens passeren. Alsje ze te ver zet, zou het kunnen dat ze reeds vol zitten als ze in die wijken aankomen. Ik heb ze in de vier hoeken wat gegroepeerd, zo kunnen ze overal goed aan.
Goeie ^O^ Ten westen van mijn stad is flink wat zee met nog een stukje land, denk dat ik daar ook een flink aantal neer ga zetten.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_150799915
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 00:38 schreef Jump het volgende:

[..]

Ze pikken het vuilnis op als ze ergens passeren. Alsje ze te ver zet, zou het kunnen dat ze reeds vol zitten als ze in die wijken aankomen. Ik heb ze in de vier hoeken wat gegroepeerd, zo kunnen ze overal goed aan.
Thnx ^O^
  donderdag 19 maart 2015 @ 01:29:23 #177
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150800530
Isometric Camera
http://steamcommunity.com(...)09359952&searchtext=





Tof O+
Mag ook wel in de OP jogy? O-) Link naar de mod dan :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Divje op 19-03-2015 01:46:42 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150800733
http://steamcommunity.com/app/255710/guides/#scrollTop=0

mooie guide voor gebruik van treinen
pi_150800852
Dat verkeer.. ik krijg het maar niet filevrij :')
pi_150801364
Mijn afval wordt maar niet opgehaald terwijl ik de funding op vol heb, zo'n 837623 afvalplaatsen heb én ook nog een mod heb die het 4x minder zou moeten maken. 8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door Trebo op 19-03-2015 03:57:23 ]
  donderdag 19 maart 2015 @ 03:58:22 #181
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150801386
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 03:48 schreef Trebo het volgende:
Mijn afval wordt maar niet opgehaald terwijl ik de funding op vol heb, zo'n 837623 afvalplaatsen heb én ook nog een mod heb die het 4x minder zou moeten maken. 8)7
Staan je vuilniswagens toevallig vast in de file? Dat had ik vanavond, echt 100k aan garbagetrucks op een weg die elkaar aan het vastzetten waren. :P
pi_150801390
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 03:58 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Staan je vuilniswagens toevallig vast in de file? Dat had ik vanavond, echt 100k aan garbagetrucks op een weg die elkaar aan het vastzetten waren. :P
Mijn hele stad is 1 grote file :')

Echt géén idee hoe ik die files moet gaan oplossen.
pi_150801437
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 03:59 schreef Trebo het volgende:

[..]

Mijn hele stad is 1 grote file :')

Echt géén idee hoe ik die files moet gaan oplossen.
tis eigenlijk heel flauw maar alleen tweebaanswegen en autowegen gebruiken werkt echt heel goed, zoals uitgelegd in een yt filmpje dat hier laatst gepost werd. Omdat er geen verkeerslichten staan heb je altijd een goede doorstroming.. het enige jammere is dat het een beetje onrealistisch is.

Zelfs op een punt waar 8 wegen bij elkaar komen loopt het soepel:

De enige plekken die neigen naar filevorming zijn de afslagen van de snelweg, maar ook daar moet je gewoon zorgen dat de snelwegen op verschillende plekken in je stad binnenkomen.
In the coolest little capital of the world
  Admin donderdag 19 maart 2015 @ 08:46:14 #184
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_150802631
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 04:33 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

tis eigenlijk heel flauw maar alleen tweebaanswegen en autowegen gebruiken werkt echt heel goed, zoals uitgelegd in een yt filmpje dat hier laatst gepost werd. Omdat er geen verkeerslichten staan heb je altijd een goede doorstroming.. het enige jammere is dat het een beetje onrealistisch is.

Zelfs op een punt waar 8 wegen bij elkaar komen loopt het soepel:
[ afbeelding ]
De enige plekken die neigen naar filevorming zijn de afslagen van de snelweg, maar ook daar moet je gewoon zorgen dat de snelwegen op verschillende plekken in je stad binnenkomen.
Ben nu wel benieuwd of dat ook in Cities in Motion 2 zou werken...
(maar ja, ben ook benieuwd wanneer de eerste Cities: Skylines first person shooter mod of racegame uit komt :))
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_150802635
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nice
pi_150802641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:45 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Loopt er nou serieus een viaduct over de landingsbaan van je vliegveld?
haha, idd :P
  donderdag 19 maart 2015 @ 09:02:14 #187
230788 n8n
Pragmatisch
pi_150802857
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 01:29 schreef Divje het volgende:
Isometric Camera
http://steamcommunity.com(...)09359952&searchtext=

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tof O+
Mag ook wel in de OP jogy? O-) Link naar de mod dan :P
vet
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  Admin donderdag 19 maart 2015 @ 09:09:05 #188
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_150802979
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, alleen het staartstuk is te hoog. Ik moet het viaduct nog even wat verhogen zo te zien :P
Een collision-detection mod zou wel mooi zijn. De unity engine heeft dat er vast wel in zitten :)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!fotograaf donderdag 19 maart 2015 @ 09:14:11 #189
364681 over_hedge
pi_150803082
quote:
99s.gif Op donderdag 19 maart 2015 08:46 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

nice
Bijna 100k *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2015 @ 10:10:41 #190
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150804458
Zie nu ook dat er een knopje 'unlimited money' is. Dat is wel handig in het begin, zodat je geen kutstad hoeft te beginnen die later weer op de schop moet.
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:12:54 #191
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_150804506
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:10 schreef Kreator het volgende:
Zie nu ook dat er een knopje 'unlimited money' is. Dat is wel handig in het begin, zodat je geen kutstad hoeft te beginnen die later weer op de schop moet.
moet je je wel een beetje inhouden met het ploppen van gebouwen die wekelijks geld kosten ;)
So we just called him Fred
pi_150804820
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:12 schreef FredvZ het volgende:

[..]

moet je je wel een beetje inhouden met het ploppen van gebouwen die wekelijks geld kosten ;)
Fuck dat, ik wil gewoon een mooie stad die een beetje klopt, niet eentje die aan de arbitraire regels van de makers voldoet :)
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:35:12 #193
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150805008
Ik heb een map van Great Britain genomen (zelf nog een strand ergens gemaakt als toeristen gedeelte). Want wilde iets met een eiland doen.
Gaat vrij goed (nog wel sandbox mode) maar gewoon klein beginnen en alle voorzieningen plaatsen en bij elke uitbreiding kijken of je voorzieningen er bij moet plaatsen.
Ik zit nu op 44K inwoners en vrij weinig problemen.

Heb ook inmiddels een ring aangelegd met snelwegen omdat in het "main" centrum de originele connectie echt aan het vast lopen is.

Moet vanavond eens kijken of ik mijn pijltjes issue op kan lossen en dan plaats ik wat screens :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_150805245
Fantastische game! ik zal later deze week eens een screenshot plaatsen van mijn Filestad :(
pi_150805363
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Fuck dat, ik wil gewoon een mooie stad die een beetje klopt, niet eentje die aan de arbitraire regels van de makers voldoet :)
:')
pi_150805405
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:52 schreef mschol het volgende:

[..]

:')
Als ik daar mijn lol uit haal, prima toch?
pi_150806078
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als ik daar mijn lol uit haal, prima toch?
doe vooral wat je niet laten kan ^O^ , maar een "mooie stad die een beetje klopt" is gewoon een wat vreemde uitspraak: je zal je altijd moeten houden aan de regels die de makers hebben opgesteld om een stad te laten groeien
een "kloppende" stad kan dus imho nooit echt..
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:23:26 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150806204
Ik gebruik vrijwel geen one way en heb geen verkeersproblemen. Ik snap niet echt wat mensen verkeerd kunnen doen, mijn tip is: zorg voor meerdere toegangswegen naar alles. Heel simpel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 maart 2015 @ 11:30:23 #199
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150806426
Heb gisteravond nog het compleet lege en vlakke stuk ten noorden van het begingebied gekocht en ga dat vanmiddag helemaal volstampen met high residential en offices :9
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:36:36 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150806605
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik vrijwel geen one way en heb geen verkeersproblemen. Ik snap niet echt wat mensen verkeerd kunnen doen, mijn tip is: zorg voor meerdere toegangswegen naar alles. Heel simpel.
Het probleem wat er bij mij is komt eigenlijk neer op het niet vooruit kunnen plannen en dan komt er weer ergens een spaghettimonster terecht die het ad hoc zou moeten gaan regelen ;(.

En dat de cims in het spel een andere Tom Tom moeten kopen ingesteld op de snelste route met fileinformatie zodat ze die kunnen ontwijken zoals normale mensen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:48:16 #201
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150806959
Ik ben benieuwd of je straks ook mods krijgt om moderne Aziatische steden te bouwen, en dan doel ik specifiek op ondergronds een metro-station, dan op de begane grond 2-3 verdiepingen hoog een winkelcentrum daar recht boven, en DAARBOVEN hoge residential flats (50 verdiepingen hoog ongeveer...)

Nu is dat residential en commercial namelijk gescheiden, maar in Aziatische steden is dat vaak 'gestapeld'.
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:51:02 #202
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150807059
He iemand een idee of je ook tunnels onder de snelweg of een viaduct kunt maken?

Die kruispunten op de snelweg met de weg naar MN nieuwe wijk helpen niet echt voor de doorstroom.
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:52:05 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150807089
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:51 schreef BarryOSeven het volgende:
He iemand een idee of je ook tunnels onder de snelweg of een viaduct kunt maken?
Komt in een gratis DLC. Nu nog niet dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150807098
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:51 schreef BarryOSeven het volgende:
He iemand een idee of je ook tunnels onder de snelweg of een viaduct kunt maken?

Die kruispunten op de snelweg met de weg naar MN nieuwe wijk helpen niet echt voor de doorstroom.
Gebruik verhoogde snelwegen waardoor je daar onder wegen kan aanleggen
  PR/Manusje van alles donderdag 19 maart 2015 @ 12:16:48 #206
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_150807834
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik vrijwel geen one way en heb geen verkeersproblemen. Ik snap niet echt wat mensen verkeerd kunnen doen, mijn tip is: zorg voor meerdere toegangswegen naar alles. Heel simpel.
hoeveel inwoners heb je?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:18:25 #207
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150807884
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

hoeveel inwoners heb je?
Rond de 80k inmiddels.

Maar het groeit nogal langzaam, heb gisteren gewoon tien minuten de simulatie laten doorlopen op volle snelheid zonder iets te doen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  PR/Manusje van alles donderdag 19 maart 2015 @ 12:18:48 #208
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_150807902
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Rond de 80k inmiddels.

Maar het groeit nogal langzaam, heb gisteren gewoon tien minuten de simulatie laten doorlopen op volle snelheid zonder iets te doen :').
pics! ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:19:45 #209
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150807927
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

pics! ^O^
Vanavond als ik thuis ben. Heb nu al weer zin om te spelen :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:21:24 #210
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150807974
quote:
Oe dit ga ik even testen nu :D
Mjah, wel geinig voor screenshots ofzo. Om te spelen doet het pijn aan m'n ogen :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Divje op 19-03-2015 12:34:26 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:34:46 #212
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150808459
UPDATE!!@121

http://forum.paradoxplaza(...)7a8517b61c0d9800feca

quote:
1.0.6b - Patch notes

Windows: dependencies to the visual studio runtime have been removed. Addresses the issue where ColossalNative.dll would fail to load for users missing/having wrong msvcrt dlls.
Windows/OSX: fixed an issue where some users would not have permissions to access an user folder
Linux: fixed some cases where the first time launch would show the game half way out of the screen on dual monitors
Linux: various runtime optimizations
Linux: hopefully fixed the performance problems and the log spam, we were unable to reproduce that issue so this is a bit of a blindfolded fix
Linux: added support for $XDG_DATA_HOME. If you are using a custom path for XDG and already played the game on that machine, you will need to manually move the user files from the default folder ~/.local/share/Colossal Order/Cities_Skylines to $XDG_DATA_HOME/Colossal Order/Cities_Skylines
Mac/Linux: fixed a crash when selecting a building in the Asset importer
All platforms: added some debug info which may be useful when trying to help users in trouble
All platforms: added support for -screen-height & -screen-width and lowered severity of argument error unsupported launch options so they would cause the new game button to be greyed
Modding API: fixed OnCalculateResidentialDemand, OnCalculateCommercialDemand and OnCalculateWorkplaceDemand to call their respective counterpart properly. Also fixed for office buildings calling industrial level up.
nerfed parks decreasing commercial demand
road upgrade tool now works between two-way and one-way roads and right mouse-button changes direction of one-way roads
building effect radius is more accurate
added a Film grain slider in the Graphics options, like for the Tilt shift. (Users with the Disable Film Grain mod subscribed from Steam workshop and enabled will be notified with a "Console warning" when the game start and the game will automatically disable the mod and set the film grain amount to 0 so that no action from users is required apart from closing the Console panel).
added a chirper volume slider in the Audio options
intro screen can be skipped with mouse click or key press
fixed a case where an error would occur if the Source folder was not found while sharing a Mod to the workshop
fixed Publish workshop panel caption to not always show Savegame regardless which asset type was selected
killed the clicking sounds that could be heard on a quiet night during full moon and near the end of the loading screen
buildings uploaded to the workshop will now go to their respective tags automatically. (Buildings already on the workshop will not, we are currently investigating how to make it happen without users having to do anything about it)
fixed holding down mouse button and release over ui keeps some tools active
fixed tooltip stays visible when using shortcut to open area view
fixed parking spaces still working for burned down buildings.
fixed mouse raycast use normal mesh for burned down buildings.
removed airplane engine sound from unlockpanel...
fixed minor text issues in different languages
fixed wrong tree shadow alpha with pollution or water
fixed bulldozeing ship/airplane paths in map editor even when they are not visible
fixed pedestrian bridge color slightly wrong from far distance
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:38:52 #213
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150808616
quote:
quote:
Bordercities 2 is 100% leak-free, maintaining performance for extremely long periods of time.
:') Behoorlijk overtuigd van zichzelf dus. Ik wacht hier maar even mee, geen zin in een unstable client.
pi_150808618
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:34 schreef Divje het volgende:
nerfed parks decreasing commercial demand
road upgrade tool now works between two-way and one-way roads and right mouse-button changes direction of one-way roads
building effect radius is more accurate
^O^
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:40:05 #215
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150808666
Wat leven we toch in een mooie tijd he, lekker vaak releasen, lekker vaak nieuwe content.
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:44:05 #216
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150808811
Of die Isometric mod of die Cell-Shade mod fuckt m'n game behoorlik. Of de combinatie van deze twee.

Allebeide mods fucken m'n game, kan niet meer terug naar het main menu zonder het spel opnieuw op te starten :')

edit2, lag niet aan de mods _O- met alle mods uitgeschakeld krijg ik ook een foutmelding bij het afsluiten & terugkeren naar main menu ;(

[ Bericht 43% gewijzigd door Divje op 19-03-2015 12:52:13 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2015 @ 12:52:00 #217
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150809109
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik vrijwel geen one way en heb geen verkeersproblemen. Ik snap niet echt wat mensen verkeerd kunnen doen, mijn tip is: zorg voor meerdere toegangswegen naar alles. Heel simpel.
Ik heb een heel simpele map en alles draait lekker. Nergens verkeersproblemen. Vervolgens leg ik alles om, omdat ik meer toegangswegen wil, dikke 6 baans etc etc. en vervolgens loopt het overal compleet vast.
Soms is niets doen dus beter dan wel wat doen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:52:39 #218
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150809131
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:44 schreef Divje het volgende:
Of die Isometric mod of die Cell-Shade mod fuckt m'n game behoorlik. Of de combinatie van deze twee.

Allebeide mods fucken m'n game, kan niet meer terug naar het main menu zonder het spel opnieuw op te starten :')

edit2, lag niet aan de mods _O- met alle mods uitgeschakeld krijg ik ook een foutmelding bij het afsluiten & terugkeren naar main menu ;(
Wellicht een nieuwe bug door de update?
pi_150809135
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:44 schreef Divje het volgende:
Of die Isometric mod of die Cell-Shade mod fuckt m'n game behoorlik. Of de combinatie van deze twee.

Allebeide mods fucken m'n game, kan niet meer terug naar het main menu zonder het spel opnieuw op te starten :')

edit2, lag niet aan de mods _O- met alle mods uitgeschakeld krijg ik ook een foutmelding bij het afsluiten & terugkeren naar main menu ;(
afsluiten, gamefiles verifieren..?
pi_150809190
quote:
zoveel win _O_
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:57:01 #221
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150809296
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:52 schreef mschol het volgende:

[..]

afsluiten, gamefiles verifieren..?
Is dat die optie 'Integriteit van spelcache controleren' optie?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150809302
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:58 schreef Divje het volgende:

[..]

Wachten op een patch Scrum ;(
Lees niets over deze bug in de patch notes ... ;(
pi_150809313
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Is dat die optie 'Integriteit van spelcache controleren' optie?
:Y
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:58:27 #224
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150809354
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lees niets over deze bug in de patch notes ... ;(
Viel me ook al op ja ;( bummer!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef mschol het volgende:

[..]

:Y
Ok, eens kijken :)
Niks aan de hand volgens dat ding. Grmbl. Nouja, dan maar niet terug naar main menu, en gewoon door blijven spelen. :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Divje op 19-03-2015 13:05:12 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:06:39 #225
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_150809687
wie o wie kan mij helpen. (alweer :') )

het probleem is dus, dat er vraag naar industriele gebieden is.

het grappige is dat al mijn industriele gebieden ''not enough buyers'' hebben.

dit zorgt ervoor dat alles steeds faiet gaat.

maar de vraag naar meer industriele gebieden blijft... alle wegen enzo zijn goed verbonden dus dat kan het niet zijn.

en doordat ik het niet weet loopt mijn stad langzaam leeg... :/

dit is al de 3e keer dat ik dit heb, en ik wil niet voor de 4e keer opnieuw beginnen waarbij ik waarschijnlijk weer het zelfde probleem krijg.

iemand een idee?

  donderdag 19 maart 2015 @ 13:08:44 #226
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150809769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:06 schreef Vlinderbom het volgende:
wie o wie kan mij helpen. (alweer :') )

het probleem is dus, dat er vraag naar industriele gebieden is.

het grappige is dat al mijn industriele gebieden ''not enough buyers'' hebben.

dit zorgt ervoor dat alles steeds faiet gaat.

maar de vraag naar meer industriele gebieden blijft... alle wegen enzo zijn goed verbonden dus dat kan het niet zijn.

en doordat ik het niet weet loopt mijn stad langzaam leeg... :/

dit is al de 3e keer dat ik dit heb, en ik wil niet voor de 4e keer opnieuw beginnen waarbij ik waarschijnlijk weer het zelfde probleem krijg.

iemand een idee?

[ afbeelding ]
Niet toevallig een city-wide Heavy Traffic Ban opgelegd?
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:09:43 #227
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_150809808
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef Divje het volgende:

[..]

Niet toevallig een city-wide Heavy Traffic Ban opgelegd?
nope...
pi_150809809
ik heb zo'n vermoeden dat paradox ergens een screwup heeft gemaakt met die zen garden..
heel veel mensen die nog steeds geen key hebben gekregen..
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:10:55 #229
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150809865
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:09 schreef Vlinderbom het volgende:

[..]

nope...
Meer commercie bouwen? Die kopen goods van je industrie :)
Is je industrie verbonden met de snelweg? Dat is nodig voor de export, kan het ook aan liggen :)
Kijk bij je infoview eens bij Outside Connections en post een screenie? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:09 schreef mschol het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat paradox ergens een screwup heeft gemaakt met die zen garden..
heel veel mensen die nog steeds geen key hebben gekregen..
Heb 'm uit de workshop geplukt :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150809910
quote:
Mooi om te zien dat ze ook mods terug patchen in het spel.
  FOK!fotograaf donderdag 19 maart 2015 @ 13:15:16 #231
364681 over_hedge
pi_150810026
quote:
Nice. Vanavond eens proberen. *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:36:50 #232
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_150810747
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:10 schreef Divje het volgende:

[..]

Meer commercie bouwen? Die kopen goods van je industrie :)
Is je industrie verbonden met de snelweg? Dat is nodig voor de export, kan het ook aan liggen :)

[..]

Heb 'm uit de workshop geplukt :P
jep, de industrie is vlakbij de snelweg, heb meerdere industrieen en die zitten er zelfs tegenaan.

commercie, net een heleboel bijgebouwd en dit werkt ook niet :(
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:38:20 #233
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150810810
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:06 schreef Vlinderbom het volgende:
wie o wie kan mij helpen. (alweer :') )
het grappige is dat al mijn industriele gebieden ''not enough buyers'' hebben.
Not enough buyers is de opmerking: "Wij kunnen onze spullen niet kwijt". Zorg dus voor betere verbinding.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:40:13 #234
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_150810898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:38 schreef xzaz het volgende:

[..]

Not enough buyers is de opmerking: "Wij kunnen onze spullen niet kwijt". Zorg dus voor betere verbinding.
ik heb goede verbindingen...
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:43:28 #235
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150811008
Wat zijn nou de consequenties van modgebruik? Alleen het niet kunnen behalen van achievements?

Zit in mijn eerste game, en het gaat eigenlijk te makkelijk. Is het zonde om bij je eerste game al mods te gaan gebruiken?
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:47:27 #236
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150811142
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat zijn nou de consequenties van modgebruik? Alleen het niet kunnen behalen van achievements?

Zit in mijn eerste game, en het gaat eigenlijk te makkelijk. Is het zonde om bij je eerste game al mods te gaan gebruiken?
Hoeveel inwoners heb je?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:40 schreef Vlinderbom het volgende:

[..]

ik heb goede verbindingen...
blijkbaar niet. Of je hebt de wijken helemaal afgezonderd.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:56:35 #237
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_150811438
heb het probleem gevonden, nadat ik meer commercie gebouwd had. ook meer huizen gebouwd.

en nu is het probleem opgelost :P

thx voor de hulp
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:57:08 #238
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150811459
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Vlinderbom het volgende:
heb het probleem gevonden, nadat ik meer commercie gebouwd had. ook meer huizen gebouwd.

en nu is het probleem opgelost :P

thx voor de hulp
^O^

Zou de Politie hier niet iets op moeten vallen? :P


[ Bericht 18% gewijzigd door Divje op 19-03-2015 14:02:25 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:12:49 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150811924
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat zijn nou de consequenties van modgebruik? Alleen het niet kunnen behalen van achievements?

Zit in mijn eerste game, en het gaat eigenlijk te makkelijk. Is het zonde om bij je eerste game al mods te gaan gebruiken?
Als je de achievements niet belangrijk vind kan je met bepaalde mods ook de moeilijkheidsgraad verhogen. Slower aging is een leuke, de 1/4 dan. Proper hardness lijkt me ook een goede (niet geprobeerd) of de standaard hard mode in het spel misschien? (ze zijn niet samen te gebruiken volgens mij)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')