quote:1.0.6b - Patch notes
Windows: dependencies to the visual studio runtime have been removed. Addresses the issue where ColossalNative.dll would fail to load for users missing/having wrong msvcrt dlls.
Windows/OSX: fixed an issue where some users would not have permissions to access an user folder
Linux: fixed some cases where the first time launch would show the game half way out of the screen on dual monitors
Linux: various runtime optimizations
Linux: hopefully fixed the performance problems and the log spam, we were unable to reproduce that issue so this is a bit of a blindfolded fix
Linux: added support for $XDG_DATA_HOME. If you are using a custom path for XDG and already played the game on that machine, you will need to manually move the user files from the default folder ~/.local/share/Colossal Order/Cities_Skylines to $XDG_DATA_HOME/Colossal Order/Cities_Skylines
Mac/Linux: fixed a crash when selecting a building in the Asset importer
All platforms: added some debug info which may be useful when trying to help users in trouble
All platforms: added support for -screen-height & -screen-width and lowered severity of argument error unsupported launch options so they would cause the new game button to be greyed
Modding API: fixed OnCalculateResidentialDemand, OnCalculateCommercialDemand and OnCalculateWorkplaceDemand to call their respective counterpart properly. Also fixed for office buildings calling industrial level up.
nerfed parks decreasing commercial demand
road upgrade tool now works between two-way and one-way roads and right mouse-button changes direction of one-way roads
building effect radius is more accurate
added a Film grain slider in the Graphics options, like for the Tilt shift. (Users with the Disable Film Grain mod subscribed from Steam workshop and enabled will be notified with a "Console warning" when the game start and the game will automatically disable the mod and set the film grain amount to 0 so that no action from users is required apart from closing the Console panel).
added a chirper volume slider in the Audio options
intro screen can be skipped with mouse click or key press
fixed a case where an error would occur if the Source folder was not found while sharing a Mod to the workshop
fixed Publish workshop panel caption to not always show Savegame regardless which asset type was selected
killed the clicking sounds that could be heard on a quiet night during full moon and near the end of the loading screen
buildings uploaded to the workshop will now go to their respective tags automatically. (Buildings already on the workshop will not, we are currently investigating how to make it happen without users having to do anything about it)
fixed holding down mouse button and release over ui keeps some tools active
fixed tooltip stays visible when using shortcut to open area view
fixed parking spaces still working for burned down buildings.
fixed mouse raycast use normal mesh for burned down buildings.
removed airplane engine sound from unlockpanel...
fixed minor text issues in different languages
fixed wrong tree shadow alpha with pollution or water
fixed bulldozeing ship/airplane paths in map editor even when they are not visible
fixed pedestrian bridge color slightly wrong from far distance
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:16 schreef tweemeter het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=410196151
Dit combineren met die isometric mod
Behoorlijk overtuigd van zichzelf dus. Ik wacht hier maar even mee, geen zin in een unstable client.quote:Bordercities 2 is 100% leak-free, maintaining performance for extremely long periods of time.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:34 schreef Divje het volgende:
nerfed parks decreasing commercial demand
road upgrade tool now works between two-way and one-way roads and right mouse-button changes direction of one-way roads
building effect radius is more accurate
Ik heb een heel simpele map en alles draait lekker. Nergens verkeersproblemen. Vervolgens leg ik alles om, omdat ik meer toegangswegen wil, dikke 6 baans etc etc. en vervolgens loopt het overal compleet vast.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik vrijwel geen one way en heb geen verkeersproblemen. Ik snap niet echt wat mensen verkeerd kunnen doen, mijn tip is: zorg voor meerdere toegangswegen naar alles. Heel simpel.
Wellicht een nieuwe bug door de update?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:44 schreef Divje het volgende:
Of die Isometric mod of die Cell-Shade mod fuckt m'n game behoorlik. Of de combinatie van deze twee.
Allebeide mods fucken m'n game, kan niet meer terug naar het main menu zonder het spel opnieuw op te starten
edit2, lag niet aan de mods met alle mods uitgeschakeld krijg ik ook een foutmelding bij het afsluiten & terugkeren naar main menu
afsluiten, gamefiles verifieren..?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:44 schreef Divje het volgende:
Of die Isometric mod of die Cell-Shade mod fuckt m'n game behoorlik. Of de combinatie van deze twee.
Allebeide mods fucken m'n game, kan niet meer terug naar het main menu zonder het spel opnieuw op te starten
edit2, lag niet aan de mods met alle mods uitgeschakeld krijg ik ook een foutmelding bij het afsluiten & terugkeren naar main menu
zoveel winquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:26 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409073164
op elkaar stapelbare wegen
Is dat die optie 'Integriteit van spelcache controleren' optie?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat die optie 'Integriteit van spelcache controleren' optie?
Viel me ook al op ja bummer!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lees niets over deze bug in de patch notes ...
Ok, eens kijkenquote:
Niet toevallig een city-wide Heavy Traffic Ban opgelegd?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:06 schreef Vlinderbom het volgende:
wie o wie kan mij helpen. (alweer )
het probleem is dus, dat er vraag naar industriele gebieden is.
het grappige is dat al mijn industriele gebieden ''not enough buyers'' hebben.
dit zorgt ervoor dat alles steeds faiet gaat.
maar de vraag naar meer industriele gebieden blijft... alle wegen enzo zijn goed verbonden dus dat kan het niet zijn.
en doordat ik het niet weet loopt mijn stad langzaam leeg... :/
dit is al de 3e keer dat ik dit heb, en ik wil niet voor de 4e keer opnieuw beginnen waarbij ik waarschijnlijk weer het zelfde probleem krijg.
iemand een idee?
[ afbeelding ]
nope...quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet toevallig een city-wide Heavy Traffic Ban opgelegd?
Meer commercie bouwen? Die kopen goods van je industriequote:
Heb 'm uit de workshop gepluktquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:09 schreef mschol het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat paradox ergens een screwup heeft gemaakt met die zen garden..
heel veel mensen die nog steeds geen key hebben gekregen..
Mooi om te zien dat ze ook mods terug patchen in het spel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:34 schreef Divje het volgende:
UPDATE!!@121
http://forum.paradoxplaza(...)7a8517b61c0d9800feca
[..]
Nice. Vanavond eens proberen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:16 schreef tweemeter het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=410196151
Dit combineren met die isometric mod
jep, de industrie is vlakbij de snelweg, heb meerdere industrieen en die zitten er zelfs tegenaan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Meer commercie bouwen? Die kopen goods van je industrie
Is je industrie verbonden met de snelweg? Dat is nodig voor de export, kan het ook aan liggen
[..]
Heb 'm uit de workshop geplukt
Not enough buyers is de opmerking: "Wij kunnen onze spullen niet kwijt". Zorg dus voor betere verbinding.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:06 schreef Vlinderbom het volgende:
wie o wie kan mij helpen. (alweer )
het grappige is dat al mijn industriele gebieden ''not enough buyers'' hebben.
ik heb goede verbindingen...quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Not enough buyers is de opmerking: "Wij kunnen onze spullen niet kwijt". Zorg dus voor betere verbinding.
Hoeveel inwoners heb je?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat zijn nou de consequenties van modgebruik? Alleen het niet kunnen behalen van achievements?
Zit in mijn eerste game, en het gaat eigenlijk te makkelijk. Is het zonde om bij je eerste game al mods te gaan gebruiken?
blijkbaar niet. Of je hebt de wijken helemaal afgezonderd.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Vlinderbom het volgende:
heb het probleem gevonden, nadat ik meer commercie gebouwd had. ook meer huizen gebouwd.
en nu is het probleem opgelost
thx voor de hulp
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:34 schreef Divje het volgende:
UPDATE!!@121
http://forum.paradoxplaza(...)7a8517b61c0d9800feca
[..]
Als je de achievements niet belangrijk vind kan je met bepaalde mods ook de moeilijkheidsgraad verhogen. Slower aging is een leuke, de 1/4 dan. Proper hardness lijkt me ook een goede (niet geprobeerd) of de standaard hard mode in het spel misschien? (ze zijn niet samen te gebruiken volgens mij)quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat zijn nou de consequenties van modgebruik? Alleen het niet kunnen behalen van achievements?
Zit in mijn eerste game, en het gaat eigenlijk te makkelijk. Is het zonde om bij je eerste game al mods te gaan gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |