http://forum.paradoxplaza(...)75c7ac1e1248085d6a7fquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Elk menu eigenlijk of ik nu power of landmarks aan klik :-(
Voor de rest lijkt alles te werken
Helpt dat?quote:A workaround is to hover your cursor over the arrows and then scroll with the mouse weel. It works fine but isn't a standard navigation type so you would nog know to look for it.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Loopt er nou serieus een viaduct over de landingsbaan van je vliegveld?
en een vleugel door de pilaar heen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, alleen het staartstuk is te hoog. Ik moet het viaduct nog even wat verhogen zo te zien
Dat is ook nog wel op te lossenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
en een vleugel door de pilaar heen.
Je zal in die trein zitten en op een meter afstand zo'n vliegtuig een viaduct zien slopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
en een vleugel door de pilaar heen.
Ik denk dat het viaduct voor al het vliegtuig zal slopen in plaats van andersom.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Je zal in die trein zitten en op een meter afstand zo'n vliegtuig een viaduct zien slopen
True, wel spannend!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk dat het viaduct voor al het vliegtuig zal slopen in plaats van andersom.
Dat maakt het wel af natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:00 schreef Sylv3se het volgende:
Als ie opstijgt vliegt hij ook dwars door een wolkenkrabber heen.
in de eerste patch schijnt dit gefixt te wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, alleen het staartstuk is te hoog. Ik moet het viaduct nog even wat verhogen zo te zien
Nog niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is er ook een mod dat je aanslagen kan plegen in je stad?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is er ook een mod dat je aanslagen kan plegen in je stad?
Doe maar even vlug dan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet eerst m'n rondje workshop nog ff afmaken.

Ach johquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij is nog niet pimp. Pas als hij pimp is.
Ziet er tof uit!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ach joh
[ afbeelding ]
Industrieloos dorpje
Omg omg omgquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
65k mensen.
[ afbeelding ]
lololololo
[ afbeelding ]
Alleen maar vierkantjesquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
65k mensen.
[ afbeelding ]
lololololo
[ afbeelding ]
Zelfde hierquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hou het voorlopig bij meelezen. Op basis van jullie verhalen trek ik de conclusie dat het TE verslavend is. Dat past voor mij nu echt even niet.
Komt er vastquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar heb je een mod ... Oh nee wacht
Ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kroegen, discotheken, bowlingbanen, paintballen, dat soort spul?
Wachten op een patch Scrumquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Kijk, ik ben niet gek. Nouja, wel, maar niet helemaal: http://steamcommunity.com(...)38/?insideModal=1#p2
Deze mensen hebben hetzelfde probleem als mij!
nice!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
Altijd fijn als dingen werken zoals bedoeld: een overstap van trein op bus en metro via een voetgangersbrug en vanaf het tweede perron.
[ afbeelding ]
Nog niet zo mooi als in Cities In Motion2, maar best leuk. Nu alleen nog de enorme drukte op de bushaltes zien op te lossen.
Hoop wel dat die patch snel komt. Al blijft het geniaal dat de meeste problemen op te lossen zijn met mods. Maar dit soort dingen zijn wel zwaar klote.quote:
Mooiquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
65k mensen.
[ afbeelding ]
lololololo
[ afbeelding ]
Ik kan niet eens savegames loadenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Kijk, ik ben niet gek. Nouja, wel, maar niet helemaal: http://steamcommunity.com(...)38/?insideModal=1#p2
Deze mensen hebben hetzelfde probleem als mij!
Jammer dat het veld verandert in een zandvlakte als je ver genoeg uitzoomtquote:
Dat is idd wel jammer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Jammer dat het veld verandert in een zandvlakte als je ver genoeg uitzoomtbeetje glitchy
Neequote:
Als je meer inwoners krijgt unlock je de waterzuivering. Meer vuilniswagens krijg je door je budget te verhogenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:32 schreef egelhond het volgende:
Deze game gekocht vandaag voor 22 euro ( deluxe edition )
Leuke game tot nu toe.
Vraagje: de rivier word nu wel smerig van de Drain Pipe. Is er een manier die weer schoon te maken?
En kan je op een of andere manier meer vuilniswagens kopen?
Was helemaal vergeten dat ik die ook nog had jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:53 schreef Binamin het volgende:
http://steamcommunity.com(...)09641585&searchtext=
Nog mooier voetbalveld?
Je riolering is niet goed. Zou even kijken of het aangesloten is en wat je capaciteit isquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef Ratsnest89 het volgende:
Derde keer dat mijn stad ten onder gaat door afval, wat ik ook doe, alles loopt verkeerd.Ik stop maar met dit spel.
[ afbeelding ]
Laat je de pis niet lauw maken. Jij kan dit!quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef Ratsnest89 het volgende:
Derde keer dat mijn stad ten onder gaat door afval, wat ik ook doe, alles loopt verkeerd.Ik stop maar met dit spel.
[ afbeelding ]
GTA5 al gehad?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:11 schreef Binamin het volgende:
Iemand nog een leuke map beschikbaar die ik kan spelen?
Morgen eens proberen, net al heel de avond gespeeldquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:49 schreef Divje het volgende:
[..]
http://forum.paradoxplaza(...)75c7ac1e1248085d6a7f
[..]
Helpt dat?
En Scrummie, ik lees net dat het een veel voorkomende bug is in de MAC-versie dat je assets niet laden. Er wordt aan gewerkt door COWachten op een patch dus..
Ja maar die is wel heel epic om te zien in een andere game (mits je gta5 hebt gespeeld)quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:22 schreef jogy het volgende:
Openingspost aangepast, nog niet helemaal je van het maar beter dan het was.
Als mensen nog plaatjes willen delen voor in de openingspost moeten ze maar ff gillen/het hier posten en dan gooi ik het erbij.
Is dit een oostblokstad?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:35 schreef Kriebelhoest het volgende:
[ afbeelding ]
Opnieuw begonnen op de chigaco map. Gaat een mooi stadje worden zo
Half life 2 Citadelquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:40 schreef Trebo het volgende:
[..]
Is dit een oostblokstad?
Vooral die enorme toren rechtsboven past mooi in je stadje.
Wat dacht je? Die staat wel mooi in dit stadje?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:50 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Half life 2 Citadel![]()
http://steamcommunity.com(...)4&searchtext=citadel
Maakt het ook uit hoe ver die vuilnisbelten van je stad af liggen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, er was nog een stukje land beschikbaar op de tile onder mijn stadje en heb daar maar meteen 24 vuilnisbelten en 6 verbranders neergezetMooi om al die vuilniswagens rond te zien rijden
Saillant detail: de wegen er omheen zijn 4-baans tweerichting, dus ookal is er niks te zien, ze stoppen nog steeds voor elk zebrapad
Ik zet ze bij voorkeur zo ver mogelijk bij de woonwijken vandaan ivm pollution en land valuequote:Op donderdag 19 maart 2015 00:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Maakt het ook uit hoe ver die vuilnisbelten van je stad af liggen?
Ik heb nachtdienst, wat zal ik eens doen tot 7 uur morgenvroeg
Ze pikken het vuilnis op als ze ergens passeren. Alsje ze te ver zet, zou het kunnen dat ze reeds vol zitten als ze in die wijken aankomen. Ik heb ze in de vier hoeken wat gegroepeerd, zo kunnen ze overal goed aan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Maakt het ook uit hoe ver die vuilnisbelten van je stad af liggen?
Ik heb nachtdienst, wat zal ik eens doen tot 7 uur morgenvroeg
Goeiequote:Op donderdag 19 maart 2015 00:38 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze pikken het vuilnis op als ze ergens passeren. Alsje ze te ver zet, zou het kunnen dat ze reeds vol zitten als ze in die wijken aankomen. Ik heb ze in de vier hoeken wat gegroepeerd, zo kunnen ze overal goed aan.
Thnxquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:38 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze pikken het vuilnis op als ze ergens passeren. Alsje ze te ver zet, zou het kunnen dat ze reeds vol zitten als ze in die wijken aankomen. Ik heb ze in de vier hoeken wat gegroepeerd, zo kunnen ze overal goed aan.
Staan je vuilniswagens toevallig vast in de file? Dat had ik vanavond, echt 100k aan garbagetrucks op een weg die elkaar aan het vastzetten waren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 03:48 schreef Trebo het volgende:
Mijn afval wordt maar niet opgehaald terwijl ik de funding op vol heb, zo'n 837623 afvalplaatsen heb én ook nog een mod heb die het 4x minder zou moeten maken.
Mijn hele stad is 1 grote filequote:Op donderdag 19 maart 2015 03:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Staan je vuilniswagens toevallig vast in de file? Dat had ik vanavond, echt 100k aan garbagetrucks op een weg die elkaar aan het vastzetten waren.
tis eigenlijk heel flauw maar alleen tweebaanswegen en autowegen gebruiken werkt echt heel goed, zoals uitgelegd in een yt filmpje dat hier laatst gepost werd. Omdat er geen verkeerslichten staan heb je altijd een goede doorstroming.. het enige jammere is dat het een beetje onrealistisch is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 03:59 schreef Trebo het volgende:
[..]
Mijn hele stad is 1 grote file
Echt géén idee hoe ik die files moet gaan oplossen.
Ben nu wel benieuwd of dat ook in Cities in Motion 2 zou werken...quote:Op donderdag 19 maart 2015 04:33 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
tis eigenlijk heel flauw maar alleen tweebaanswegen en autowegen gebruiken werkt echt heel goed, zoals uitgelegd in een yt filmpje dat hier laatst gepost werd. Omdat er geen verkeerslichten staan heb je altijd een goede doorstroming.. het enige jammere is dat het een beetje onrealistisch is.
Zelfs op een punt waar 8 wegen bij elkaar komen loopt het soepel:
[ afbeelding ]
De enige plekken die neigen naar filevorming zijn de afslagen van de snelweg, maar ook daar moet je gewoon zorgen dat de snelwegen op verschillende plekken in je stad binnenkomen.
haha, iddquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Loopt er nou serieus een viaduct over de landingsbaan van je vliegveld?
vetquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:29 schreef Divje het volgende:
Isometric Camera
http://steamcommunity.com(...)09359952&searchtext=
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof
Mag ook wel in de OP jogy?Link naar de mod dan
Een collision-detection mod zou wel mooi zijn. De unity engine heeft dat er vast wel in zittenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna 100kquote:
moet je je wel een beetje inhouden met het ploppen van gebouwen die wekelijks geld kostenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:10 schreef Kreator het volgende:
Zie nu ook dat er een knopje 'unlimited money' is. Dat is wel handig in het begin, zodat je geen kutstad hoeft te beginnen die later weer op de schop moet.
Fuck dat, ik wil gewoon een mooie stad die een beetje klopt, niet eentje die aan de arbitraire regels van de makers voldoetquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:12 schreef FredvZ het volgende:
[..]
moet je je wel een beetje inhouden met het ploppen van gebouwen die wekelijks geld kosten
quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fuck dat, ik wil gewoon een mooie stad die een beetje klopt, niet eentje die aan de arbitraire regels van de makers voldoet
doe vooral wat je niet laten kanquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik daar mijn lol uit haal, prima toch?
Het probleem wat er bij mij is komt eigenlijk neer op het niet vooruit kunnen plannen en dan komt er weer ergens een spaghettimonster terecht die het ad hoc zou moeten gaan regelenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik vrijwel geen one way en heb geen verkeersproblemen. Ik snap niet echt wat mensen verkeerd kunnen doen, mijn tip is: zorg voor meerdere toegangswegen naar alles. Heel simpel.
Komt in een gratis DLC. Nu nog niet dus.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:51 schreef BarryOSeven het volgende:
He iemand een idee of je ook tunnels onder de snelweg of een viaduct kunt maken?
Gebruik verhoogde snelwegen waardoor je daar onder wegen kan aanleggenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:51 schreef BarryOSeven het volgende:
He iemand een idee of je ook tunnels onder de snelweg of een viaduct kunt maken?
Die kruispunten op de snelweg met de weg naar MN nieuwe wijk helpen niet echt voor de doorstroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |