Slechte verliezerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou daar nooit ban voor aanvragen. Alleen bij foto's
Nee klopt. Nu is het een beetje awkward maar we zijn wel chill met elkaar jwquote:
Moest wel hequote:
Wat omhelst die allemaal wel niet dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zonde van je internetpersoonlijkheid.
nope de grootste idioten worden continu vervroegd vrijgelaten. Danny had mij zeker gratie verleendquote:
Misschien als je zes maand ban hadquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nope de grootste idioten worden continu vervroegd vrijgelaten. Danny had mij zeker gratie verleend
Hoi ik ben chevyquote:
back off boi, never fucked veer cause she got a manquote:
Hahaha is that soquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
back off boi, never fucked veer cause she got a man
But when that's over then I'm first in line
Die gaat in de sig, dankjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook voetbal aan het kijkenquote:
klinkt als drakequote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah oke hehequote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah oke hehe![]()
Ik zag je foto in us erg leuk
Was 't niet Lil Wayne?quote:
ja kan ook wel, het is in ieder geval van only.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
(Sweet fuck, voelde me net een stalker om een post van je hier te vinden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:56 schreef SideEffect het volgende:
niet dat ik naar nicki minaj luister ofzo, maar hoorde het een keer toevallig...
Haha snelle edit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sinds wanneer staat er bij gifjes 'klik om te spelen'
'Sup cutiefacequote:
Ja, las niet goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha snelle edit.
Maar is al ff zo hoor
Lach je nu, omdat je het serieus grappig vindt of uit angst om geslagen te worden, omdat je het niet grappig vindt?quote:
Jaquote:
Gelagen te worden? wutquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lach je nu, omdat je het serieus grappig vindt of uit angst om gelagen te worden, omdat je het niet grappig vindt?
Nee zag het weer te laat, net als met het eenvandaag debat laatst.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand debat gezien net?
Geert in de eerste ronde hard op zijn bek.
nee guus, ik kijk al 2 maanden geen tv meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand debat gezien net?
Geert in de eerste ronde hard op zijn bek.
Ik al drie jaar nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee guus, ik kijk al 2 maanden geen tv meer.
Pechtold ging met m in discussie over energie. Sprakeloos gewoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee zag het weer te laat, net als met het eenvandaag debat laatst.
Ik ben benieuwd, straks maar terugkijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pechtold ging met m in discussie over energie. Sprakeloos gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |