Dan ik*quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou een kogel vangen voor Beatrix.
Ook voor Amalia, die is op dezelfde dag jarig als ik .
alleen raad ik je wel aan om niet in de wasbak te poepenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja kan je ook gelijk je penis wassen
Gewoon in een fles pissen toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit meestal boven en de wc is beneden, kan ik net zo goed in de badkamer een paar deuren verder in de wasbak pissen jatoch
Ooit een horrorverhaal gehoord over een meisje dat haar eigen hart doorboorde, door met een te scherp geslepen potlood voorover te vallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan zou ik struikelen met een pen in m'n hand die ik dan vervolgens keihard door m'n oogbal boor.
Ik duwde heel zachtjes anders.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ooit een horrorverhaal gehoord over een meisje dat haar eigen hart doorboorde, door met een te scherp geslepen potlood voorover te vallen.
nog geen fles gevonden waar mijn dikke pener in pastquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon in een fles pissen toch?
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor, als er oorlog komt ga ik lekker naar de caribbean, Margarita's drinken
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou een kogel vangen voor Beatrix.
Ook voor Amalia, die is op dezelfde dag jarig als ik .
we maken er gewoon een klb sc meet vanquote:
Ik kom ook met djedjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
we maken er gewoon een klb sc meet van
Als je je lul in een fles wilt stoppen dan ben je ook wel een hele domme pik. Je moet je ontblote eikel met plasgat op de opening drukken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog geen fles gevonden waar mijn dikke pener in past
djedje heeft sinds gister een relatie met hermannquote:
Ik zie tot nu toe alleen maar voordelenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En je handjes wassen tijdens het plassen.
Zeg me dat je dit niet hebt geprobeerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen raad ik je wel aan om niet in de wasbak te poepen
Is hij die dreadneger die aan haar zat op snapchatquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
djedje heeft sinds gister een relatie met hermann
sinds ik dat filmpje met die kerel en die schroevendraaier heb nagedaan heb ik een enorm plasgatquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je je lul in een fles wilt stoppen dan ben je ook wel een hele domme pik. Je moet je ontblote eikel met plasgat op de opening drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |