Plast zij ook in de wasbak?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
ok kunnen we allemaal stoppen met roddelen over mijn vriendin
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
jaja, ik ben vast niet de enige die je vandaag hebt gemist.
klb is in één keer helemaal dood inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mis het niet hoor. Klb stelt weinig voor nu
En als je niet eens uit KPD mag quoten
Hoe komt het dat je samen met hoth zo enorm op DjeDje zit te haten, maar dat je zo'n irritante labiele trut als Meloewa je wel steeds een "hele leuke meid" lijkt.quote:
Welke goede users zijn er laatste half jaar bijgekomenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
klb is in één keer helemaal dood inderdaad
Niet uit KPD quoten is altijd al zo geweest toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mis het niet hoor. Klb stelt weinig voor nu
En als je niet eens uit KPD mag quoten
ik doe alles wat houses wilquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je samen met hoth zo enorm op DjeDje zit te haten, maar dat je zo'n irritante labiele trut als Meloewa je wel steeds een "hele leuke meid" lijkt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke goede users zijn er laatste half jaar bijgekomen
Zou niet een weten
Wist niet dat yvon Opstelten er zo dicht op zatquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef voederbietel het volgende:
En dat je niet uit KPD mag quoten had je geweten uit onze dm sessies.
Mortaxx, misschien heb je wel eens van hem gehoord.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke goede users zijn er laatste half jaar bijgekomen
Zou niet een weten
Stank voor dankquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist niet dat yvon Opstelten er zo dicht op zat
Zou daar nooit ban voor aanvragen. Alleen bij foto'squote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet uit KPD quoten is altijd al zo geweest toch?
nou tot ziens maar weer, het was gezelligquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist niet dat yvon Opstelten er zo dicht op zat
ook meteen twee weken terwijl ik zes jaar voorbeeldig heb gedragenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stank voor dank. Jaren modereer je er op los en een waarschuwing hoo maar.
haha shitquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ook meteen twee weken terwijl ik zes jaar voorbeeldig heb gedragen
Oh het was geen foto?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou daar nooit ban voor aanvragen. Alleen bij foto's
Gelukkig welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Gelukkig liep dat goed af he, chevy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |