SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Geen enkelequote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoeveel GYMers hebben je al een aanbod gedaan via DM?
O, dus zo gewild ben je blijkbaar toch niet. Laat maar dan. Ik wilde je eigenlijk alleen maar omdat ik dacht dat iedereen hier jou wilde.quote:
Net alsof ik gewild wil zijn onder Fokkersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, dus zo gewild ben je blijkbaar toch niet. Laat maar dan. Ik wilde je eigenlijk alleen maar omdat ik dacht dat iedereen hier jou wilde.
en verdomme wel elk gymtopic naar aandacht vragenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Net alsof ik gewild wil zijn onder Fokkers
"Open relatie dit dat", "ik heb geen stalpoten hoor, kijk maar naar deze foto met decolleté".quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tijdverdrijfquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
en verdomme wel elk gymtopic naar aandacht vragen
Godverdomme, echt hè.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
en verdomme wel elk gymtopic naar aandacht vragen
Waarnaar iedereen, inclusief jij een foto ging posten. Aandacht nodig schat?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
"Open relatie dit dat", "ik heb geen stalpoten hoor, kijk maar naar deze foto met decolleté".
precies meidquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
TijdverdrijfMaar ik had jullie toch slimmer ingeschat, als ik voor de mannelijke aandacht kwam dan zou ik het wel beter spelen.
Is anders als je man bent. Niemand geilt op mijn tietjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarnaar iedereen, inclusief jij een foto ging posten. Aandacht nodig schat?
Jawel hoor Deucequote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is anders als je man bent. Niemand geilt op mijn tietjes.
Nou gleed anders toch bijna van m'n stoel afquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is anders als je man bent. Niemand geilt op mijn tietjes.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
vind wel dat fripsel de huillach kapot maakt
quote dit bericht als je er mee eens bent
of quote seto
dat mag ook
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
vind wel dat fripsel dit topic kapot maakt
quote dit bericht als je er mee eens bent
of quote seto
dat mag ook
Elke post zo kkserieus met je huillach. Nergens voor nodig. Gewoon lekker genieten, meid.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nou gleed anders toch bijna van m'n stoel af
Ja en dan de nieuwe Fripsel worden?quote:
Het voelt anders heel goed om mij te zijn hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en dan de nieuwe Fripsel worden?No tnx
wil je ook tributes danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
DM mag ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als jij nou eens begint danquote:
Fripsel was niet de enige opzoek naar wat troostquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat is dan 't probleem jonguh? DM'en die handel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:15 schreef Deuce92 het volgende:
Niet dat ik wil ontkennen dat ik een viespeuk ben.
Je kunt beter gewoon ergens voor gaan. Dus ben gewoon een viespeuk en ben er trots op!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:15 schreef Deuce92 het volgende:
Niet dat ik wil ontkennen dat ik een viespeuk ben.
Zoals Fripsel zei heb ik allang een foto gepost.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon ergens voor gaan. Dus ben gewoon een viespeuk en ben er trots op!
En kom maar door met die foto
Je hoofd stond er niet op. N goed lijf is 1 maar met een graflelijk hoofd heb je er niet zoveel aanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zoals Fripsel zei heb ik allang een foto gepost.
Oké, oké, vraag maar aan c_c, zou beheert m'n foto's.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je hoofd stond er niet op. N goed lijf is 1 maar met een graflelijk hoofd heb je er niet zoveel aan
Ik neem de wodka, jij t bier.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Zaterdag lekker lasagne eten bij henk samen met etha en dan helemaal naar de kk in doornroosje, nimma.
love my live!!
Waitwhat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oké, oké, vraag maar aan c_c, zou beheert m'n foto's.
heb al 2 keer gezegd dat ik full savage op je kutje zou gaan maar kontakt opnemen ho maarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja van zulke taal krijg ik het wel heet ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
heb al 2 keer gezegd dat ik full savage op je kutje zou gaan maar kontakt opnemen ho maar
Wat is dit voor kk onzin dAn? Waarom vraag je me danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Zaterdag lekker lasagne eten bij henk samen met etha en dan helemaal naar de kk in doornroosje, nimma.
love my live!!
Klinkt als een prima weekendbesteding. Beter kom je met trein, parkeren is een ramp laatste tijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
love my live!!
Maat jij bent nooit srs met die meets. 1x was leuk maar nu meeten we gewoon echt snapjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is dit voor kk onzin dAn? Waarom vraag je me dan
Vriend kanker maar opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat jij bent nooit srs met die meets. 1x was leuk maar nu meeten we gewoon echt snapje
Would smash don't care what age she isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:58 schreef Deuce92 het volgende:
Kk wat een kklekkere gymchick. Zou haar helemaal kapot molesteren ongeacht pik of vagijn.
:Squote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend kanker maar op
En je jas die hier ligt ook
Gooi hem nu weg
nadat ik dit gepost heb dan
Stuur even door?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waitwhat.
Niet mij een imago aanpraten vriend. Dat doe ik zelf wel.
Geen spanning hier vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:25 schreef Awesome_ het volgende:
Teveel gelul, te weinig geneuk hier man. Dat zou de spanning uit de lucht halen en kunnen we verder met de orde van de dag. Mijn hemeltje..
ja vriend mensen in dit topic die elkaar hier quasi interessant zitten te verleiden. Vermoeiend man.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen spanning hier vriend.
Die slet leef, all day every day
Maar even een wie-doet-wie. Altijd handig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja vriend mensen in dit topic die elkaar hier quasi interessant zitten te verleiden. Vermoeiend man.
ipv dat je deze kk onzin weer post ga je liever ff op mijn dm reagerenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen spanning hier vriend.
Die slet leef, all day every day
steeds als ik denk 'dommer kan niet' kom ik in dit topic kijkenquote:
Ja, maar die leerling is ook wel kkdom.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Professioneel wel, je leerlingen zo op sociale media voor lul zetten.
Volgens mij is het niet zijn leerling man. Hij is de cabaretier.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hey ik heb je net pics van me lul ge dmmed waarom zeg je nixquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar even een wie-doet-wie. Altijd handig.
cabaret lol wutquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zijn leerling man. Hij is de cabaretier.
Deze strooit met de harde feiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zijn leerling man. Hij is de cabaretier.
Dat is een cabaretier geen docent.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Plaatje even afgeluisterd. Was prima man.quote:
lol failquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een cabaretier geen docent.
Ik kijk straks thuis ff, mobiel is het niet te zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey ik heb je net pics van me lul ge dmmed waarom zeg je nix
vriend, doe normaalquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:42 schreef seto het volgende:
[..]
ipv dat je deze kk onzin weer post ga je liever ff op mijn dm reageren
hahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kijk straks thuis ff, mobiel is het niet te zien.
ok thanksquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kijk straks thuis ff, mobiel is het niet te zien.
ok sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
vriend, doe normaal
want zo doe ik ook
ik ben niet boos op je ofzo maar doe gewoon rustig
Nederlandse meestal wel ja, kan opzich wel lachen om Hans Teeuwen en Herman Finkers, maar Britse comedians zijn wel een stuk beter.quote:
Ronald Goedemondt, Theo Maassen. Zijn denk ik wel mijn favorieten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nederlandse meestal wel ja, kan opzich wel lachen om Hans Teeuwen en Herman Finkers, maar Britse comedians zijn wel een stuk beter.
Ja bedankt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Plaatje even afgeluisterd. Was prima man.
Ricky is baas ja, beste zijn nog die podcasts The Ricky Gervais Show.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een cabaretier geen docent.
rry jonges!!quote:
Ja precies. Salland hier, Nedersaksisch master race.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:08 schreef JaqenHghar het volgende:
Herman Finkers![]()
Maarja dat is ook net wat leuker als je een beetje plat kunt praten.
Zo machtig dreugequote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Salland hier, Nedersaksisch master race.
Haha machtig mooi.quote:
qftquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:31 schreef Awesome_ het volgende:
sander en ik shinen ook gwn samen op wae. Fripsel ging ook mee.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha machtig mooi.
Kan het zelf alleen niet spreken, maar wel verstaan. Ouders wel maar ik ben opgegroeid in "de grote stad".
hahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha machtig mooi.
Kan het zelf alleen niet spreken, maar wel verstaan. Ouders wel maar ik ben opgegroeid in "de grote stad".
Hans Teeuwen is een schreeuwlelijk. Finkers is wel briljant in zijn onschuld, maar dan vooral z'n oude shows. Na De Pauze, z'n comebackshow, was matig. Verder zijn Javier Guzman en vooral Theo Maassen zijn wel tof. Youp van 't Hek is een ouwe zeur.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nederlandse meestal wel ja, kan opzich wel lachen om Hans Teeuwen en Herman Finkers, maar Britse comedians zijn wel een stuk beter.
rot op homoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond nog wat leuks doen mensen?
rot op homoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
rot op homoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:31 schreef seto het volgende:
mensen uit den haag zijn hier altijd welkom
Jou mag ik!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:31 schreef seto het volgende:
Kom vechten dan, kloothommel!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wij jou niet
moet je klappen ofzo
kom maar in me gezicht zeggenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom vechten dan, kloothommel!
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:38 schreef seto het volgende:
ey beter dan van die dramatische fatties toch
weet niet man dfit lijkt me echt een kkdebielquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:38 schreef seto het volgende:
ey beter dan van die dramatische fatties toch
seto_blackkid.gifquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is goed hoor, je neus is waarschijnlijk groter dan je piemel
Shion Utsunomiyaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
hey wie is dat
waar kan ik de filmpjes vinden
Vriend voordat jij aan een V sit toe bent ben je een jaar verder gekquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:51 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
is dit legit
hoef ik geen deadlifts meer te doen voor core
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vriend voordat jij aan een V sit toe bent ben je een jaar verder gek
Dat is voor ouwe wijven vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:56 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo moeilijk ziet dat er niet uit anders
(sterker nog doe dit vaak zat bij yoga)
oh ziet er makkelijk uitquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat is voor ouwe wijven vriend.
Dit is een V sit:
[ afbeelding ]
anal buffet 10quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:06 schreef JaqenHghar het volgende:
Wat voor film zal ik eens kijken vanavond?
Fast & The Furious deel 1 tm 7quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:06 schreef JaqenHghar het volgende:
Lees een boek vriendquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:06 schreef JaqenHghar het volgende:
Oke wat zal ik eens lezen danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lees een boek vriend
film kijken is voor domme mensen
Jezes wat is dat voor 50 tinten bagger dan ahahaquote:
quote:Een passage uit het boek
Ik voelde dat ze wilde. Ik zag het aan haar lopen, haar gebaren met haar mooie handen. Ze streelde alles in plaats van het vast te pakken. In haar elegante jurk was ze verrukkelijk. Als we werkten zwegen we maar de spanning was voelbaar. Soms stootte ze me per ongeluk aan of grepen we terzelfdertijd naar het vlakgom zodat onze handen elkaar ontmoetten. We keken elkaar dan even aan en bloosden.
Ineens was het er. En zonder opzet!
"Ach, Rochus," vroeg ze terwijl ze opstond en onderwijl naar het papier dat in de machine stak keek. "Ik heb best trek!" Ik stond eveneens op en toen zwikte ze door haar hoge hak. Ze viel maar ik was tijdig bij haar om haar op te vangen. Ineens hielden we elkar vast. Haar opwindend parfum bereikten mijn neusgaten. Ik voelde haar rug. Ze beefde.
"Je beeft.", zei ik zacht.
"Jij ook!"
We lachten. Ze stond allang weer recht maar ik had mijn armen nog om haar heen. Ze stond met haar rug naar mij toe en ik trok haar tegen mij aan.
"Je voelt fijn!"
"Wat bedoel je, Rochus?"
"Je hebt fijne billen!"
"Ja!" Ze was echt blij met het komplimentje.
"Ik kan ze heel goed voelen!" Ik drukte mijn kruis stevig tegen haar achterste.
"Oh, Rochus!"
"Mag ik je rokje wat optrekken van achter?" vroeg ik bedeesd.
"Alleen vanachteren!" Ze lachte kirrend.
Ik deed wat ik haar beloofd had. Ze droeg een bekoorlijk broekje waar haar kontje resoluut tegen drukte. Ik gleed er met mijn hand overheen.
"Fijn?"
"Heerlijk, lieveling," gaf ik toe.
Zou ik het durven? Ik wilde haar niet verschrikken maar mijn piel kwam opzetten. En ze moest toch eens aan mijn erektie wennen. Beter nu dan nooit! Ik drukte haar tegen mij aan.
"Oh Rochus!"
"Wat?"
"Je hebt... Oh wat een fijne!"
"Vind je? Nou je mag hem best vastpakken hoor!"
Ze deed meteen wat ik had voorgesteld. En ze deed het goed. Ze deed zelfs nog meer. Ze trok hem tevoorschijn.
"Mmmmmmmm! Wat een forse!"
"Zou je hem willen voelen?"
"Vanachteren!" zei ze hees en haar billen kwamen in beweging. Nou, het was een hete dame. Ik had haar erlemeijer nog niet eens gepakt en ze stond al met haar gat te draaien!
Ik wilde haar omdraaien maar ze greep mij pik resoluut vast en schoof met haar andere hand het broekje opzij. "Ik wil je ertussen!" zei ze en ik deed wat mij gevraagd was. Maar ze was werkelijk geweldig want ze duwde haar parlevinker in haar Margaretha Ferguson!
Ik voelde haar gat en het viel me op deze zo groot was. Ik kon er zelfs met gemak in! Nu houd ik niet van deze houding. De een houdt van de moeder en de ander weer van de dochter en ik hield niet van klaarkomen in een opening die daar niet voor bestemd is. We zijn toch niet helemaal bij de dieren af! Daarom schoof ik mijn handen over haar fraai gewelfde buik. Ik zou even vingeren en dan kreeg ze vanzelf zin mijn sergeant daar eens te voelen. Ze begreep zeker mijn bedoeling want ze begon onverklaarbaar te sidderen.
"Wat is er?" vroeg ik en toen waren mijn vingers als onder haar broekje in heerlijk volkroesend schaamhaar. Langzaam ging ik naar beneden.
"Rochus!", kreet ze ineens uit. "Niet boos...."
"Wat boos lieverd!" zei ik. "Je bent een beetje bang! Je hebt de jongens altijd in je kontje laten klaarkomen wat dat was het veiligste. Maar bij mij zal je voelen wat het echte werk is!"
Mijn handen gleden naar beneden. En toen voelde ik een herenvogel! Het was een verklede vent! En dat niet om te zoeken naar haar kunstgebit!
Heb mijn broekje volgekwakt maar toen ik het eind las werd ik misselijk. Zo misselijk zelfs dat ik mijn hele perzische tapijt onder gekotst heb.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Jezes wat is dat voor 50 tinten bagger dan ahaha
[..]
Die v12 biturbos klinken geil hèquote:
Sure, gisteren nogquote:
Je klinkt als een dieetclupper.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
Soms zitten we graag op de bank, met een wijntje, en op de tafel een lekker kaasplankje.
Holy shit, are you serious?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
Fripsel, er is meer in het leven dan seks. Soms zitten we graag op de bank, met een wijntje, en op de tafel een lekker kaasplankje.
rot op homoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
Fripsel, er is meer in het leven dan seks. Soms zitten we graag op de bank, met een wijntje, en op de tafel een lekker kaasplankje.
#lekkergenieten
eindelijk iemand die zijn klassiekers kentquote:
Daarvoor kun je douchen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:44 schreef stinkie het volgende:
Neuken op dinsdag
Woensdag en zaterdag hoor, meer dan genoeg. Elke dag een bezwete rug en stinkende lul, nee thanks J.
Eh ja dat bedoel ik. Je hebt van die mensen die willen weer perse ervoor douchen, gruwelijk lijkt me dat. Kun je nooit spontaan seks hebben.quote:
En dan zit je na afloop alsnog met een stinkende lul in je broek.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Eh ja dat bedoel ik. Je hebt van die mensen die willen weer perse ervoor douchen, gruwelijk lijkt me dat. Kun je nooit spontaan seks hebben.
Ja die zullen daarna wel weer douchenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En dan zit je na afloop alsnog met een stinkende lul in je broek.
quote:
was zaterdag ook leuk maatjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
was zaterdag ook leuk maatjes
zou die foto nog sturen van jullie maar wahtsapp ligt eruit dus doe wel ff zoMijn god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dan al zo kankerlelijk bent zorg je er toch voor dat je kankerkop niet op deze manier op het internet verschijnt?
Man man man man.
[..]
[..]
zou die foto nog sturen van jullie maar wahtsapp ligt eruit dus doe wel ff zowhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft de Limburg verlaten? Godverdomme. Verraadster.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
die begon ook trashier te worden sinds ze Limburg uit was.
Godverdomme wat een stel lekkere oosterse smatjes.quote:
Zou van beiden hun kut wel molesteren.quote:
Soms moet je dingen gewoon zeggen zoals het is. Vrouwen houden van duidelijkheid is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
Ik kan wel waarderen hoe genuanceerd Jahr00n die dingen weet te brengen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:30 schreef Haushofer het volgende:
Mijn MSSm is wat roestig, maar moeten alle velden in zo'n supermultiplet dan niet in dezelfde representatie zitten als die van de vector, maw de adjoint? Dit is omdat ijktransformaties en SUSY-transformaties commuteren. Dit is niet mogelijk voor de fermionen zoals quarks en leptonen, die zitten volgens mij in de fundamentele representatie van de ijkgroep. Dus het chirale multiplet, waarin de quarks en leptonen zitten, bevatten alleen scalairen als superpartners (die dan ook in de fundamentele rep. zitten) en geen vectoren. Ik heb toendertijd es het boek van labelle gebruikt, wat ik erg leuk vond, misschien staat daar er nog iets over in.
Als ik nog een ingeving heb dan laat ik het weten
Edit zie bv http://people.sissa.it/~bertmat/lect3.pdf
zelfs ik zou hem DM'en nuquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef Beach het volgende:
ik neem aan dat jij nu geile dm's gaan krijgen van fripsel en c_c
En bedankt, ik dacht dat ik een beetje intelligent was, maar mijn hele leven is een leugen geweest.quote:
Ik had gelezen over Xanten schijnt wel echt nice te zijn.quote:
ja kloptquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had gelezen over Xanten schijnt wel echt nice te zijn.
Je mag bij sommige ook gratis naar binnen op je verjaardag.
Ja man Xanten is gewoon 1 prijs all you can fuck buffetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:40 schreef VMSDKR het volgende:
allemaal leuk en aardig, met tieten in het bubbelbad. maar zitten ze ook een beetje aan je pik ofzo?
Thahahah.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
Lol nice, zou ik ook gewoon doen voor de grapkeertje meemaken zoiets.
Voor mij is Roermond verder dan Xanten, dus wacht wel tot ik jarig ben en ga naar Duitsland
Misschien moet jij ook mee gaan, je zei dat je nooit piemelmoe was dus misschien hebben ze nog een vacature.quote:
Nah, kom al tijd tekort.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook mee gaan, je zei dat je nooit piemelmoe was dus misschien hebben ze nog een vacature.
Had hetzelfde. Kut is dat dan he. Dan denk je overal wel een beetje over mee te kunnen praten omdat je Through the Wormhole with Morgan Freeman echt allemaal gezien hebt, blijkt niks minder waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
En bedankt, ik dacht dat ik een beetje intelligent was, maar mijn hele leven is een leugen geweest.
De zomer komt er weer aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:51 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
is dit legit
Dat is de CL65 AMG. Dit is de 63, met een atmosferische V8.quote:
[..]
[..]
zou die foto nog sturen van jullie maar wahtsapp ligt eruit dus doe wel ff zoFucking hell, klassenfeest op de LOM-school?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf staat daar?quote:quote:
Rondom de grensovergang bij Boxmeer staan er af en toe ook wel eens reclameborden van een of andere seksclub in Duitsland. Alleen dan niet met zulke gare wijvenLol Xanten, kun je na afloop nog in dat Romeinendorp rondneuzen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had gelezen over Xanten schijnt wel echt nice te zijn.
Je mag bij sommige ook gratis naar binnen op je verjaardag.Prima vrijgezellenfeest. Golden Times is ook een goeie. En in Venlo heb je ook een paar van die tenten bij elkaar langs de N270(dacht ik) zitten. Staan nog wel eens van die lekkere mokkels bij de bushalte te wachten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja man Xanten is gewoon 1 prijs all you can fuck buffetBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:
Gister het debat nog gezien Cor?quote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:44 schreef Weissman het volgende:
Hij was de enige die Fok probeerde te redden en normaal kon posten ipv constant gifjes en pics dumpen.
jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:51 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
is dit legit
Ga je GL stemmen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:29 schreef fathank het volgende:
Het wordt wel tijd dat de VVD ff een toontje lager gaat zingen. Zeker met de aanstaande terugkeer van Teeven in het parlement.
Als Rutte nog iets van geloofwaardigheid had dan wordt met die actie werkelijk het laatste greintje overboord gedonderd.
Hell no, van z'n leven niet. Die vieze smerige pacifistenquote:
D66 dan? Is liberaal drugsbeleid een voorwaarde voor jouw stem?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Hell no, van z'n leven niet. Die vieze smerige pacifisten.
Ik moest bijna overgeven toen ik die krullenbol gister hoorde praten in debat met van der Staaij en Slob.
Nee is geen voorwaarde, er zijn belangrijkere zaken in de wereld dan Henk die zonder stiekem te doen z'n pilletje kan slikken op een feest. De mogelijkheid en de beschikbaarheid zijn toch niet in te dammen daar maak ik me niet zo druk om.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
D66 dan? Is liberaal drugsbeleid een voorwaarde voor jouw stem?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:26 schreef seto het volgende:
[..]
stem op seto
ik zal zorgen voor:
- meer gym chicks
- minder dikke labiele hoeren (met of zonder open relatie)
- een meer speelvolle sfeer in plaats van persoonlijke blogs/dagboeken
een stem op seto is een stem voor een betere gym
Waterschap Rijnland moet je hebben vriendquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga zo nog Ff stemwijzertje pakken. Wat doen mijn mede gymmers in Noord Holland?
Nederland is toch geen relevante speler op de 'oorlogsmarkt' meer. Missies als Mali e.d. zijn gewoon leuk voor de politiek om in de plus te komen bij grootmachten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef Fripsel het volgende:
Mja als we het dan toch over defensie hebben. Vorige week toevallig met een marinier over gehad. Het is eigenlijk hartstikke krom hoe dat gaat met geld daar. Ipv dat er gekeken word naar wat er nodig is en hoeveel geld daarvoor nodig is, is het meer: ok we hebben zoveel geld we gaan zus en zo doen. Heb toevallig een overzicht van de uitgaven van de laatste 10 jaar thuis liggen. En qua materieel heeft NL ook helemaal niet zoveel. En er word niet genoeg geld opzij gezet om straks de benodigde dingen te vervangen als het nodig is.
Totdat er een apache crashtquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nederland is toch geen relevante speler op de 'oorlogsmarkt' meer. Missies als Mali e.d. zijn gewoon leuk voor de politiek om in de plus te komen bij grootmachten.
Jup en vanavond weer want mn vriendin is jarigquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef kaasplankje het volgende:
hey champy nog geneukt eergisteren
hahaha
Ook prima maar als je zo denkt moet ee ook een hoop veranderen binnen defensie. Ipv een half beleid.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nederland is toch geen relevante speler op de 'oorlogsmarkt' meer. Missies als Mali e.d. zijn gewoon leuk voor de politiek om in de plus te komen bij grootmachten.
Dan komt er weer een politicus of woordvoerder van Defensie spinnen hoe belangrijk het is dat wij meedoen daar in Mali.quote:
Nah, daarom schaffen ze al dat materiaal af. Het lastige is alleen dat je niet goed aan je volk kan verkopen dat Defensie in zekere zin overbodig raakt (door NAVO, grootmachten, verdragen, bescherming enz), daarom lijkt het op half beleid.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ook prima maar als je zo denkt moet ee ook een hoop veranderen binnen defensie. Ipv een half beleid.
Defensie overbodig door de NAVO?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nah, daarom schaffen ze al dat materiaal af. Het lastige is alleen dat je niet goed aan je volk kan verkopen dat Defensie in zekere zin overbodig raakt (door NAVO, grootmachten, verdragen, bescherming enz), daarom lijkt het op half beleid.
De verhouding tussen de hoeveelheid geld die MinDef krijgt en de politieke ambities komen al jaren niet meer overeen. En Defensie moet het maar zien te rooien en ziet alle goeie kerels de poort uitlopen na jaren en jaren van uitkleden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef Fripsel het volgende:
Mja als we het dan toch over defensie hebben. Vorige week toevallig met een marinier over gehad. Het is eigenlijk hartstikke krom hoe dat gaat met geld daar. Ipv dat er gekeken word naar wat er nodig is en hoeveel geld daarvoor nodig is, is het meer: ok we hebben zoveel geld we gaan zus en zo doen. Heb toevallig een overzicht van de uitgaven van de laatste 10 jaar thuis liggen. En qua materieel heeft NL ook helemaal niet zoveel. En er word niet genoeg geld opzij gezet om straks de benodigde dingen te vervangen als het nodig is.
'In zekere zin', ik bedoel alleen maar, enigszins gechargeerd, te zeggen dat wij nauwelijks een rol spelen op het wereldtoneel aangaande oorlogscapaciteiten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Defensie overbodig door de NAVO?
NAVO schrijft een minimumuitgave aan Defensie voor van 2% BBP.
Is een richtlijn, meer een gentlemens agreement. Is dus geen harde eis, nog niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Defensie overbodig door de NAVO?
NAVO schrijft een minimumuitgave aan Defensie voor van 2% BBP.
Dat is bijna alles bij de navo en juist door deze houding werkt er nooit watquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is een richtlijn, meer een gentlemens agreement. Is dus geen harde eis, nog niet.
En dat is toch overal? Of denk je dat het budget voor de zorg of onderwijs op een andere manier tot stand komt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:57 schreef Fripsel het volgende:
Vorige zomer naar Parijs.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:07 schreef Champy het volgende:
Lift er nog wel iemand hier? Al dat politieke gezever
Nicequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vorige zomer naar Parijs.
Aankomende zomer weer ergens heen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |