SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Geen enkelequote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoeveel GYMers hebben je al een aanbod gedaan via DM?
O, dus zo gewild ben je blijkbaar toch niet. Laat maar dan. Ik wilde je eigenlijk alleen maar omdat ik dacht dat iedereen hier jou wilde.quote:
Net alsof ik gewild wil zijn onder Fokkersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, dus zo gewild ben je blijkbaar toch niet. Laat maar dan. Ik wilde je eigenlijk alleen maar omdat ik dacht dat iedereen hier jou wilde.
en verdomme wel elk gymtopic naar aandacht vragenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Net alsof ik gewild wil zijn onder Fokkers
"Open relatie dit dat", "ik heb geen stalpoten hoor, kijk maar naar deze foto met decolleté".quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tijdverdrijfquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
en verdomme wel elk gymtopic naar aandacht vragen
Godverdomme, echt hè.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
en verdomme wel elk gymtopic naar aandacht vragen
Waarnaar iedereen, inclusief jij een foto ging posten. Aandacht nodig schat?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
"Open relatie dit dat", "ik heb geen stalpoten hoor, kijk maar naar deze foto met decolleté".
precies meidquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
TijdverdrijfMaar ik had jullie toch slimmer ingeschat, als ik voor de mannelijke aandacht kwam dan zou ik het wel beter spelen.
Is anders als je man bent. Niemand geilt op mijn tietjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarnaar iedereen, inclusief jij een foto ging posten. Aandacht nodig schat?
Jawel hoor Deucequote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is anders als je man bent. Niemand geilt op mijn tietjes.
Nou gleed anders toch bijna van m'n stoel afquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is anders als je man bent. Niemand geilt op mijn tietjes.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
vind wel dat fripsel de huillach kapot maakt
quote dit bericht als je er mee eens bent
of quote seto
dat mag ook
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
vind wel dat fripsel dit topic kapot maakt
quote dit bericht als je er mee eens bent
of quote seto
dat mag ook
Elke post zo kkserieus met je huillach. Nergens voor nodig. Gewoon lekker genieten, meid.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nou gleed anders toch bijna van m'n stoel af
Ja en dan de nieuwe Fripsel worden?quote:
Het voelt anders heel goed om mij te zijn hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en dan de nieuwe Fripsel worden?No tnx
wil je ook tributes danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
DM mag ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als jij nou eens begint danquote:
Fripsel was niet de enige opzoek naar wat troostquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat is dan 't probleem jonguh? DM'en die handel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:15 schreef Deuce92 het volgende:
Niet dat ik wil ontkennen dat ik een viespeuk ben.
Je kunt beter gewoon ergens voor gaan. Dus ben gewoon een viespeuk en ben er trots op!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:15 schreef Deuce92 het volgende:
Niet dat ik wil ontkennen dat ik een viespeuk ben.
Zoals Fripsel zei heb ik allang een foto gepost.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon ergens voor gaan. Dus ben gewoon een viespeuk en ben er trots op!
En kom maar door met die foto
Je hoofd stond er niet op. N goed lijf is 1 maar met een graflelijk hoofd heb je er niet zoveel aanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zoals Fripsel zei heb ik allang een foto gepost.
Oké, oké, vraag maar aan c_c, zou beheert m'n foto's.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je hoofd stond er niet op. N goed lijf is 1 maar met een graflelijk hoofd heb je er niet zoveel aan
Ik neem de wodka, jij t bier.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Zaterdag lekker lasagne eten bij henk samen met etha en dan helemaal naar de kk in doornroosje, nimma.
love my live!!
Waitwhat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oké, oké, vraag maar aan c_c, zou beheert m'n foto's.
heb al 2 keer gezegd dat ik full savage op je kutje zou gaan maar kontakt opnemen ho maarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja van zulke taal krijg ik het wel heet ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
heb al 2 keer gezegd dat ik full savage op je kutje zou gaan maar kontakt opnemen ho maar
Wat is dit voor kk onzin dAn? Waarom vraag je me danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Zaterdag lekker lasagne eten bij henk samen met etha en dan helemaal naar de kk in doornroosje, nimma.
love my live!!
Klinkt als een prima weekendbesteding. Beter kom je met trein, parkeren is een ramp laatste tijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
love my live!!
Maat jij bent nooit srs met die meets. 1x was leuk maar nu meeten we gewoon echt snapjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is dit voor kk onzin dAn? Waarom vraag je me dan
Vriend kanker maar opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat jij bent nooit srs met die meets. 1x was leuk maar nu meeten we gewoon echt snapje
Would smash don't care what age she isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:58 schreef Deuce92 het volgende:
Kk wat een kklekkere gymchick. Zou haar helemaal kapot molesteren ongeacht pik of vagijn.
:Squote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend kanker maar op
En je jas die hier ligt ook
Gooi hem nu weg
nadat ik dit gepost heb dan
Stuur even door?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waitwhat.
Niet mij een imago aanpraten vriend. Dat doe ik zelf wel.
Geen spanning hier vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:25 schreef Awesome_ het volgende:
Teveel gelul, te weinig geneuk hier man. Dat zou de spanning uit de lucht halen en kunnen we verder met de orde van de dag. Mijn hemeltje..
ja vriend mensen in dit topic die elkaar hier quasi interessant zitten te verleiden. Vermoeiend man.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen spanning hier vriend.
Die slet leef, all day every day
Maar even een wie-doet-wie. Altijd handig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja vriend mensen in dit topic die elkaar hier quasi interessant zitten te verleiden. Vermoeiend man.
ipv dat je deze kk onzin weer post ga je liever ff op mijn dm reagerenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen spanning hier vriend.
Die slet leef, all day every day
steeds als ik denk 'dommer kan niet' kom ik in dit topic kijkenquote:
Ja, maar die leerling is ook wel kkdom.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Professioneel wel, je leerlingen zo op sociale media voor lul zetten.
Volgens mij is het niet zijn leerling man. Hij is de cabaretier.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hey ik heb je net pics van me lul ge dmmed waarom zeg je nixquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar even een wie-doet-wie. Altijd handig.
cabaret lol wutquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zijn leerling man. Hij is de cabaretier.
Deze strooit met de harde feiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zijn leerling man. Hij is de cabaretier.
Dat is een cabaretier geen docent.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Plaatje even afgeluisterd. Was prima man.quote:
lol failquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een cabaretier geen docent.
Ik kijk straks thuis ff, mobiel is het niet te zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey ik heb je net pics van me lul ge dmmed waarom zeg je nix
vriend, doe normaalquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:42 schreef seto het volgende:
[..]
ipv dat je deze kk onzin weer post ga je liever ff op mijn dm reageren
hahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kijk straks thuis ff, mobiel is het niet te zien.
ok thanksquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kijk straks thuis ff, mobiel is het niet te zien.
ok sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
vriend, doe normaal
want zo doe ik ook
ik ben niet boos op je ofzo maar doe gewoon rustig
Nederlandse meestal wel ja, kan opzich wel lachen om Hans Teeuwen en Herman Finkers, maar Britse comedians zijn wel een stuk beter.quote:
Ronald Goedemondt, Theo Maassen. Zijn denk ik wel mijn favorieten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nederlandse meestal wel ja, kan opzich wel lachen om Hans Teeuwen en Herman Finkers, maar Britse comedians zijn wel een stuk beter.
Ja bedankt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Plaatje even afgeluisterd. Was prima man.
Ricky is baas ja, beste zijn nog die podcasts The Ricky Gervais Show.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een cabaretier geen docent.
rry jonges!!quote:
Ja precies. Salland hier, Nedersaksisch master race.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:08 schreef JaqenHghar het volgende:
Herman Finkers![]()
Maarja dat is ook net wat leuker als je een beetje plat kunt praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |