Die zouden verboden moeten worden, net als die tell-sell en belprogramma's van een aantal jaren geleden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:25 schreef Peunage het volgende:
Aangezien er vandaag de dag reclames worden gemaakt voor vreemdgaan...
Ik vind het een slimme zet. Al die vechtscheidingen, extra zorg, kinderen bij jeugdzorg, rechtszaken, etc. kosten de belastingbetaler uiteindelijk een hoop geld. Gezinnen die gelukkig bij elkaar blijven en zelf de kinderen opvoeden zijn stukken goedkoper dan al die gebroken gezinnen waarvan de kinderen ontsporen door een gebrek aan liefde en toezicht.quote:
Waarom? Je wordt er niet door opgelicht of voorgelogen. Het zet niet aan tot iets dat strafbaar is. Als mensen vreemd willen gaan moeten ze dat lekker zelf weten en als er een bedrijf daar geld aan denkt te kunnen verdienen is dat prima. Hotels verdienen er ook genoeg geld aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:30 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Die zouden verboden moeten worden, net als die tell-sell en belprogramma's van een aantal jaren geleden.
Waarom niet? Misschien is het wel leuk en spannend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:32 schreef H.FR het volgende:
Geen gekke gedachte, het is nogal een bijzondere gewaarwording dat vreemd gaan gepromote wordt. De sites zelf hoef je niet te verbieden, maar je hoeft mensen er niet op te wijzen dat het zo leuk en spannend is.
Prima verhaal, de vraag is alleen of deze campagne gaat helpen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:30 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ik vind het een slimme zet. Al die vechtscheidingen, extra zorg, kinderen bij jeugdzorg, rechtszaken, etc. kosten de belastingbetaler uiteindelijk een hoop geld. Gezinnen die gelukkig bij elkaar blijven en zelf de kinderen opvoeden zijn stukken goedkoper dan al die gebroken gezinnen waarvan de kinderen ontsporen door een gebrek aan liefde en toezicht.
Het scheelt aanvullende bezuinigingen. Ik ben voor.
Als jij vreemd gaan normaal vindt, dan moet je dat natuurlijk zelf weten. Maar ik vind het achterlijk als je niet beseft hoeveel pijn je een ander ermee kunt doen. En dat is al een goede reden om niet mee te werken aan het verspreiden van zo'n boodschap. Als je niet blij bent met je relatie vecht je ervoor, of beëindig je die. Dan ga je niet sneaky buiten de deur eten - open relaties uitgezonderd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien is het wel leuk en spannend.
Ik ben van mening dat de staat moet uitdragen wat goed en fout is. Ook vind ik het gezin belangrijk en heeft zowel de moeder als de vader en de kinderen een rol te vertolken. Daar past geen vreemdgaan bij.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom? Je wordt er niet door opgelicht of voorgelogen. Het zet niet aan tot iets dat strafbaar is. Als mensen vreemd willen gaan moeten ze dat lekker zelf weten en als er een bedrijf daar geld aan denkt te kunnen verdienen is dat prima. Hotels verdienen er ook genoeg geld aan.
Verder mag Van der Staaij zich natuurlijk overal mee bemoeien waar hij zin in heeft en ik gok dat zijn hele achterban het hierin met hem eens is, dus hij doet zijn werk prima.
Waarom zou de politiek zich hier niet mee mogen bemoeien dan? Waarom hebben we bijvoorbeeld in Nederland wel een Uitvoerende, Wetgevende, en Controlerende macht, maar niet een soort van instituut die zich bezig houdt met wat minder economische zaken en ons gewoon zo nu en dan wijst op zaken die niet goed gaan of beter kunnen in de samenleving. Er hoeft verder geen straf op te staan, maar iets meer aandacht zou niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:08 schreef DustPuppy het volgende:
Onzinnig. Hier hoort de politiek zich niet mee bezig te houden.
En onderwater is dit gewoon weer een SGP'er die iedereen de Christelijke Moraal (!) door de strot probeert te duwen.
Die christelijke moraal heeft ons land anders weinig kwaads gedaan; sterker nog: het verwateren van die moraal heeft er de afgelopen 30-40 jaar o.a. alleen maar voor gezorgd dat we alleen nog maar twee-verdieners hebben omdat anders de hypotheek niet betaald kan worden, kinderen als gevolg 5 dagen per week bij de oppas zitten, het huwelijk totaal niet serieus wordt genomen waardoor 40% van de mensen weer uit elkaar gaat met enorme financiële problemen en eerder genoemde kinderen het slachtoffer worden. Echt een super basis voor een toekomstige samenlevingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:08 schreef DustPuppy het volgende:
En onderwater is dit gewoon weer een SGP'er die iedereen de Christelijke Moraal (!) door de strot probeert te duwen.
Helemaal mee eens. Kinderen worden klaargestoomd voor de arbeidsmarkt, want het kapitalisme moet groeien en groeien. Er moet zo weinig mogelijk aandacht besteedt worden aan van die ''ouderwetse'' waarden en normen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:15 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
[quote]
Die christelijke moraal heeft ons land anders weinig kwaads gedaan; sterker nog: het verwateren van die moraal heeft er de afgelopen 30-40 jaar alleen maar voor gezorgd dat we alleen nog maar twee-verdieners hebben omdat anders de hypotheek niet betaald kan worden, kinderen als gevolg 5 dagen per week bij de oppas zitten, het huwelijk totaal niet serieus wordt genomen waardoor 40% van de mensen weer uit elkaar gaat met enorme financiële problemen en eerder genoemde kinderen het slachtoffer worden. Echt een super basis voor een toekomstige samenleving
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |