En jij nu? Ook niet of past 'ie niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn oudes hebben er nooit eentje gehad, wilde ze niet![]()
tenminste mijn Pa niet, mijn moeder had niet zoveel te vertellen
Nee, hij past niet, toen we de nieuwe keuken gingen uitzoeken mocht ik wel kiezenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij nu? Ook niet of past 'ie niet?
Of flikkeren jullie op z'n Grieks alles meteen kapot na het eten?
Dat niet iedereen z'n borden kapot kanlt, wist ik uiteraard wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hij past niet, toen we de nieuwe keuken gingen uitzoeken mocht ik wel kiezen![]()
kastje erbij of vaatwasser, toen maar kastje gedaan![]()
Nee, we wassen alles af, dat borden kapot gooien na het eten is meer een soort fabeltje geworden,
borden kapot gooien is eigenlijk om artiesten te eren enzo, en dat zeijn kleiborden, gewone zijn verboden te gevaarlijk![]()
kijk maar dit toebje....
We hebben geen ''boven keukenkastjes'' want daar kan ik niet bijquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat niet iedereen z'n borden kapot kanlt, wist ik uiteraard wel.
Griekenland is niet failliet gegaan aan een gebrek aan aardewerk...
Maar ik moet er niet aan denken dat ik geen vaatwasser meer zou hebben.
Dan maar een kastje minder, heb je ook minder af te wassen...
Bij een artiest? Of zomaar?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
In Duitsland gooien ze bij de Polterabend voor een bruiloft ook borden kapot
Ja dat zou je ook niet zeggen als je huwelijk wél gelukt was...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter borden kapot gooien dan je eigen ruiten door te gaan trouwen
Ah... en zijn dat ook ''speciale'' borden of échte?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
om boze geesten te verjagen, maar vooral het motto " scherven brengen geluk" letterlijk nemen
gewoon oud servies, het kunnen volgens mij zelfs toiletpotten en wastafels zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... en zijn dat ook ''speciale'' borden of échte?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon oud servies, het kunnen volgens mij zelfs toiletpotten en wastafels zijn.
Wij zijn nog echt van die keiharde zoals je ze vroeger nog had. Ik doe dat beetje afwas met de hand binnen 5 tot 10 minuten, en ik fiets ook rustig 2 x naar de supermarkt als ik iets vergeten ben dat ik per se in huis wil hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er ook geen eentje, dus maar net zelf de afwas gedaan
Griekse Teefjes staan klaar![]()
ik moest wel 2x naar de super lopen want ik was de Griekse Yoghurt vergeten![]()
maar tis gelukt
Precies.... stelletje watjes hieroquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij zijn nog echt van die keiharde zoals je ze vroeger nog had. Ik doe dat beetje afwas met de hand binnen 5 tot 10 minuten, en ik fiets ook rustig 2 x naar de supermarkt als ik iets vergeten ben dat ik per se in huis wil hebben.
En succes kerel. Ik zal voor je duimen. Geen idee of je er iets aan hebt, but, it's the thought that counts.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah, maar ik moet wel brood op de plank houden, dus te makkelijk iets afwijzen op mijn leeftijd lijkt me niet verstandig
waarom?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben er trots op een watje te zijn
Thanks matequote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En succes kerel. Ik zal voor je duimen. Geen idee of je er iets aan hebt, but, it's the thought that counts.
Ik heb daar wel een antwoord op maar ik zet niet alles op internetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat zou je ook niet zeggen als je huwelijk wél gelukt was...
Klinkt nogal verbitterd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter borden kapot gooien dan je eigen ruiten ingooien door te gaan trouwen
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:48 schreef just me het volgende:
Kijk maar uit wat je zegt op internet, gisteren kreeg ik onderstaande link door![]()
SC / SC Joene, JustMe, Digger, Spookvrouw, GMG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |